quote:Op zondag 23 februari 2020 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat helpt enorm met de motivatie
Heel blij dat Deisyy er over begonnen is dus
Als je teveel zit te vreten krijg je een alarm appje?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik heb een app van de weegschaal.. maar of ik daar blij mee moet zijn
Dan kom ik uit bed, dus niet vies, wel iets minder frisquote:Op zondag 23 februari 2020 16:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Ben jij heel vies voor het douchen? Dan zou dat kunnen kloppen
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:32 schreef Ghostbuster het volgende:
En Chuff maar piepen dat was de echte sjamp die danste
Vet en vocht opslaan is niet goed hequote:Op zondag 23 februari 2020 16:33 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
t slaat alles op.. vet, vocht, botmassa, spieren.
Dat zou wel een mooi onderschrift voor hem zijn.quote:
Doe maar niet want hij geloofd het nog ookquote:Op zondag 23 februari 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou wel een mooi onderschrift voor hem zijn.
Waarom neem je dan geen scootmobiel. Hoeven ze niet te duwen.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga stuk om mijn Aap als ze die rolstoel moet duwen, is gewoon zielig als is die nieuwe wel stukken lichter gelukkig
Dan zet je hem zeker nog eens op de rem ook?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ga stuk om mijn Aap als ze die rolstoel moet duwen, is gewoon zielig als is die nieuwe wel stukken lichter gelukkig
Vind ik zo ouwe lulligquote:Op zondag 23 februari 2020 16:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom neem je dan geen scootmobiel. Hoeven ze niet te duwen.
Dat kan hij alleen zelf @chufiquote:Op zondag 23 februari 2020 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doe maar niet want hij geloofd het nog ook
Ben niet evil of zo hequote:Op zondag 23 februari 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zet je hem zeker nog eens op de rem ook?
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:35 schreef D. het volgende:
Ow, heb nog een week om in vorm te komen voor de meet
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Het is gewoon zo raar. Een pakje boter in de ☀️ is ook zo weg.
Nou ik kan zonnebaden wat ik wil
Ja zeg, is toch al lang niet meer ouwe lullig, is voor mensen die slecht ter been zijn, maar ik snap je wel hoor.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vind ik zo ouwe lulligEn ik rol zelf voor zolang het gaat
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Er klopt niets vanquote:Op zondag 23 februari 2020 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze vonden de rolstoel die ik wou te prijzig maar een scoot kan ik zo krijgenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, is toch al lang niet meer ouwe lullig, is voor mensen die slecht ter been zijn, maar ik snap je wel hoor.
Ja en met dreft douchen helpt ook niet. Vetoplosser mijn ass.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Mijn assquote:Op zondag 23 februari 2020 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en met dreft douchen helpt ook niet. Vetoplosser mijn ass.
Godver, dat is ook weer lekker vaag dan. Man3quote:Op zondag 23 februari 2020 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze vonden de rolstoel die ik wou te prijzig maar een scoot kan ik zo krijgen
Geld terug eisenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en met dreft douchen helpt ook niet. Vetoplosser mijn ass.
Echtquote:Op zondag 23 februari 2020 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Er ligt een taludje bij de kroeg deur hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heel raar maar nu is het wel geluktquote:Op zondag 23 februari 2020 16:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Godver, dat is ook weer lekker vaag dan. Man3
Gelukkig wel voor jou.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja heel raar maar nu is het wel gelukt
Doen!quote:Op zondag 23 februari 2020 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, foto sturen van mijn kont en dan zeggen dat het niet werkt.
Heeft dat nichtje van Holleeder ook geprobeerd, ik kan even niet op haar naam komen.quote:Op zondag 23 februari 2020 16:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, foto sturen van mijn kont en dan zeggen dat het niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |