Dat gaat wel echt snel daar, ook in een grote stad als Milaan verspreidt zich dat wel snel denk ik naar buiten dit gebied.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zondag 23-02-2020 om 18:26:22NEW: Italy reports 23 new cases of coronavirus, or 76 so far today, raising total number of cases to 155 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Waarom zou je dat soort misselijke onzin uberhaupt willen luisteren? Het oeuvre van lil kleine lijkt er al heel wat bij.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:27 schreef hjansen82 het volgende:
Het nare van dit lied is dat dit een liedje is wat in je hoofd blijft zitten. Als je het nog niet geluisterd hebt raad ik aan om dit niet te doen.
Jawel, humor moet mogen. Daar komt bij dat het ook waar is: voorkomen is beter dan sjinezenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:27 schreef hjansen82 het volgende:
Het nare van dit lied is dat dit een liedje is wat in je hoofd blijft zitten. Als je het nog niet geluisterd hebt raad ik aan om dit niet te doen.
Precies het type dat je ervoor aanziet dit te waarderen.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jawel, humor moet mogen. Daar komt bij dat het ook waar is: voorkomen is beter dan sjinezen
Nee het is niet de schuld van de babies. Het ging over kruisbesmetting.... dus als de baby gaat slapen bv., is het beter om niet allemaal achter elkaar het kind een kusje te geven. Je besmet elkaar daardoor.quote:
Relaxed.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wie is hier nu de meest vriendelijke thuis? Iemand zette in eerste instantie niet alle nuance in een post van twee zinnen waarin hij toch wel de daders afkeurde, dus moet hij wel fan zijn van Chinese meisjes lekprikken in de lift.
Ja de elite van de toekomst....quote:Op zondag 23 februari 2020 18:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En dat in een "studentenflat".
Waarschijnlijker gewoon h(/m)bo'ers. Het was bovendien niet in een dispuutshuis.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:30 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ja de elite van de toekomst....
Tja, jij ben meer van de repressie a la Putin, Trump en Duterte.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies het type dat je ervoor aanziet dit te waarderen.
dispuuthuizen zijn voor alfa's en gamma's.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarschijnlijker gewoon h(/m)bo'ers. Het was bovendien niet in een dispuutshuis.
Precies, een rasechte junkenjager.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:32 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, jij ben meer van de repressie a la Putin, Trump en Duterte.
Aah ja dat zeg ik ook. Kun je ook even aangeven waar ik dat zeg?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mensen zoals jij zijn zo vermoeiend. Je kan begrijpen dat mensen worden neergestoken voor hun portemonnee, zonder de daders een medaille of strafvermindering te willen geven hoor. Het is heus waar mogelijk.
Als het daarmee vergelijkbaar was geweest dan zou dat ook voor de impact en respons opgaan. Trek je conclusies.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:33 schreef AchJa het volgende:
De "normale" griep zat een jaar of 2 geleden nog op 2.35%...
Vaak ben je te bang he.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Als het daarmee vergelijkbaar was geweest dan zou dat ook voor de impact en respons opgaan. Trek je conclusies.
Huh?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:33 schreef AchJa het volgende:
Maar is er nou al consensus over het sterftepercentage? De "normale" griep zat een jaar of 2 geleden nog op 2.35%...
Voor zika, mexicaanse griep, sars, mers en ga zo maar door heb ik geen moment gevreesd. Dit is net even van een andere orde.quote:
Van gewone griep legt gezond ziekenhuispersoneel ook niet het loodje.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als het daarmee vergelijkbaar was geweest dan zou dat ook voor de impact en respons opgaan. Trek je conclusies.
De zg. oversterfte (wsl door influenza dus) was in 2017/18 9.400 met een totaal van 400.000 gevallen. Maar goed, ik wil je niet te bang maken verder.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:35 schreef Salina het volgende:
Huh?
Meestal praat men over 0,1%. Of mis ik iets?
Dit. Ook Ebola trouwens. Hoewel vrij dodelijk moet je letterlijk bloed of speeksel binnen krijgen om het virus te kunnen krijgen.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Voor zika, mexicaanse griep, sars, mers en ga zo maar door heb ik geen moment gevreesd. Dit is net even van een andere orde.
Duterte (door Trump bewonderd en uitgebreid becomplimenteerd) is de eckte junkenjager.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:33 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, een rasechte junkenjager.
Ja, dat vind ik trouwens wel een bizar hoog getal, gezien men in Belgie maar enkele 100en sterfgevallen rapporteerde.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
De zg. oversterfte (wsl door influenza dus) was in 2017/18 9.400 met een totaal van 400.000 gevallen. Maar goed, ik wil je niet te bang maken verder.
Want? Ik ben vooralsnog nog niet echt onder de indruk. De Spaanse Griep van 1918 eiste vooral slachtoffers onder de sterksten van de bevolking, nu zijn het voornamelijk ouderen en wrakken.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Voor zika, mexicaanse griep, sars, mers en ga zo maar door heb ik geen moment gevreesd. Dit is net even van een andere orde.
Mja, m'n uitleg was vrij onsamenhangend.quote:Op zondag 23 februari 2020 17:04 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik ben best slim, maar ik snap helemaal niets van jouw berekeningen.
Zal wel aan mij liggen hoor.
Ik zei niet dat 2/3 van de "particuliere doden" besmet is. Ik zei: stel dat...
Ik wordt niet zo snel bang hoor. Niet voor de griep althans.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
De zg. oversterfte (wsl door influenza dus) was in 2017/18 9.400 met een totaal van 400.000 gevallen. Maar goed, ik wil je niet te bang maken verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |