Dat was kort maar krachtig.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:22 schreef aKboR het volgende:
Zo ff rust gehad..
Buurvrouw helpen met haar toeslagen..
Mensen kunnen ook niks meer zelf![]()
Laters
Precies, dat is nu anders met nog 1 volwassen zoon thuis. Vroeger ook op tijd eten, badderen, voorlezen en naar bed.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had voor de kinderen een regelmaat. Die moesten wel op tijd eten.
Ja ik denk niet dat je je volwassen zoon nog moet badderen, voor moet lezen of naar bed moet brengen.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:27 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Precies, dat is nu anders met nog 1 volwassen zoon thuis. Vroeger ook op tijd eten, badderen, voorlezen en naar bed.
Misschien heb je hem al gezien, mijn zoon liet hem vanmorgen aan mij zien (hoe hij tegen die kinderensspreektquote:
Wat stond hier?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:12 schreef aKboR het volgende:
Goedenavond!!!!
Hoi Dotteke!!
Hallo Sky!!
Yo dud0r!!
hey Jippy!!
Nou ja, je weet het niet.. je hebt ze er vast tussen..quote:Op zondag 23 februari 2020 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat je je volwassen zoon nog moet badderen, voor moet lezen of naar bed moet brengen.
Das ook weer waarquote:Op zondag 23 februari 2020 19:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou ja, je weet het niet.. je hebt ze er vast tussen..
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:02 schreef dud0r het volgende:
Ik kook meestal ook al heb ik gewerkt
Alleen de afgelopen tijd niet vanwege m'n hand
Nee, het is nu meer het niveau van samen satire kijkenquote:Op zondag 23 februari 2020 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat je je volwassen zoon nog moet badderen, voor moet lezen of naar bed moet brengen.
Je mag je ook aangesproken voelen hoorquote:Op zondag 23 februari 2020 19:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen en inderdaad was Dud geqoute. Ik dacht ik geqoute werd.
Ik ga hem zo eens bekijken!quote:Op zondag 23 februari 2020 19:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Misschien heb je hem al gezien, mijn zoon liet hem vanmorgen aan mij zien (hoe hij tegen die kinderensspreekt)
Das feinquote:Op zondag 23 februari 2020 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je mag je ook aangesproken voelen hoor
Dat heb ik nog nooit gekeken.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:40 schreef Jippie68 het volgende:
Boer zoekt vrouw ook weer vanavond, kijken welke boer afvalt
Ook leuk tochquote:Op zondag 23 februari 2020 19:36 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, het is nu meer het niveau van samen satire kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |