In die warme landen eten ze ook twee keer per dag warm.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik naar kantoor ga eet ik twee keer warm op een dag![]()
Nou is het geen hele grote maaltijd op werk meestal soep salade en soms iets van een kroket of bal gehakt
Je bent ook niet voor niks #viesdik hèquote:Op zondag 23 februari 2020 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ik naar kantoor ga eet ik twee keer warm op een dag![]()
Nou is het geen hele grote maaltijd op werk meestal soep salade en soms iets van een kroket of bal gehakt
In de zomer kook ik inderdaad over het algemeen al 's ochtends als het nog koel is.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan schijnt ook beter te zijn.
In de zomer doe ik het wel vaak. Dan heb je het koken er op zitten voor de hitte begint.
Nou, ik zou mijn man voor geen goud willen missen❤️quote:Op zondag 23 februari 2020 18:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha er bestaan ook huismannen
Haha snap ikquote:Op zondag 23 februari 2020 18:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou, ik zou mijn man voor geen goud willen missen❤️
Maar in de tijd dat dat de kinderen jonger waren was ik wel eens 'jaloers' op mijn mannelijke collega's die thuis gelijk in 'chillmodus' konden gaan, daarentegen had ik ook geen minuutje van die drukke tijd met ons gezin willen missen
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om een nieuwe weg in de slaan potje 🤣
Waren wel meer dingen. Was de man aan het klussen kon hij doorgaan. Was jij met iets bezig moetquote:Op zondag 23 februari 2020 18:54 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nou, ik zou mijn man voor geen goud willen missen❤️
Maar in de tijd dat dat de kinderen jonger waren was ik wel eens 'jaloers' op mijn mannelijke collega's die thuis gelijk in 'chillmodus' konden gaan, daarentegen had ik ook geen minuutje van die drukke tijd met ons gezin willen missen
quote:Op zondag 23 februari 2020 18:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je bent ook niet voor niks #viesdik hè
[..]
In de zomer kook ik inderdaad over het algemeen al 's ochtends als het nog koel is.
Klopt, maar aan de andere kant is mijn man geen type dat het eten op een bepaalde tijd op tafel moet staan. En zo nodig maakt hij even gauw zelf iets te eten klaar.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waren wel meer dingen. Was de man aan het klussen kon hij doorgaan. Was jij met iets bezig moet
MoeSt je stoppen omdat er gekookt moest worden.
Ik had voor de kinderen een regelmaat. Die moesten wel op tijd eten.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:00 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Klopt, maar aan de andere kant is mijn man geen type dat het eten op een bepaalde tijd op tafel moet staan. En zo nodig maakt hij even gauw zelf iets te eten klaar.
Ha ha ha nou dat zou ik niet graag doen met kinderen. Blijf je bedden verschonenquote:
nee heb je een linkjequote:Op zondag 23 februari 2020 09:57 schreef Jippie68 het volgende:
@:skysherrif
The daily show met Trevor Noah over Bernie Sanders gezien?
Beelden uit 1987, ver voor het mediatraining tijdperk
Ohquote:Op zondag 23 februari 2020 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha nou dat zou ik niet graag doen met kinderen. Blijf je bedden verschonen
Dat vult je maag nietquote:
Ik ga er altijd even bij liggen als ik de kleine man naar bed brengquote:
Jij lijkt me een hele lieve papaquote:Op zondag 23 februari 2020 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga er altijd even bij liggen als ik de kleine man naar bed breng
Ben ik ookquote:
Hier stond wat andersquote:Op zondag 23 februari 2020 19:12 schreef aKboR het volgende:
Goedenavond!!!!
Hoi Dotteke!!
Hallo Sky!!
Yo dud0r!!
hey Jippy!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |