Met een beetje mayonaise?quote:
Niets meer heb het al opquote:
Dat is vroegquote:
lekker alles aan de op tijd aan de kant.quote:
Ik zie met met jongen kinderen soms om 19 uur warm eten. En de kinderen liggen dan om 19:30 uur in bed. Lijkt me niet gezond.quote:
Is ook beter voor de kids. Kunnen ze het nog ff goed laten zakken voor ze gaan slapenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:42 schreef madam-april het volgende:
Wij eten ook altijd vroeg. Als mr-april rond 4 uur half 5 uit zijn werk komt kan hij eigenlijk altijd gewoon gelijk aanschuiven.
Wij meestal ook maar nu heeft die kleine toch vakantie en mag hij iets later naar bedquote:
Hoezo beter voor je verbranding?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
lekker alles aan de op tijd aan de kant.
En beter voor je verbranding.
Wat een luxe, ik heb hierom serieus overwogen om een vrouw te nemen ipv een manquote:Op zondag 23 februari 2020 18:42 schreef madam-april het volgende:
Wij eten ook altijd vroeg. Als mr-april rond 4 uur half 5 uit zijn werk komt kan hij eigenlijk altijd gewoon gelijk aanschuiven.
Haha er bestaan ook huismannenquote:Op zondag 23 februari 2020 18:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een luxe, ik heb hierom serieus overwogen om een vrouw te nemen ipv een man
Omdat je meer verbrand als je op bent dan als je in bed ligt.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij meestal ook maar nu heeft die kleine toch vakantie en mag hij iets later naar bed
[..]
Hoezo beter voor je verbranding?
Dat ook idd.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook beter voor de kids. Kunnen ze het nog ff goed laten zakken voor ze gaan slapen
Je bent nooit te oud om een nieuwe weg in de slaan potje 🤣quote:Op zondag 23 februari 2020 18:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wat een luxe, ik heb hierom serieus overwogen om een vrouw te nemen ipv een man
Je gaat toch niet gelijk na je eten naar bed als je laat eet?quote:Op zondag 23 februari 2020 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat je meer verbrand als je op bent dan als je in bed ligt.
Maar ieder doet het op zijn manier. Ken er zal die laat eten.
Dit verzin ik niet hoor Dud.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je gaat toch niet gelijk na je eten naar bed als je laat eet?
Als ik naar kantoor ga eet ik twee keer warm op een dagquote:Op zondag 23 februari 2020 18:48 schreef madam-april het volgende:
Ik heb een tijdje tussen de middag warm gegeten ipv 's avonds. Is eigenlijk ook veel logischer om de grootste maaltijd van de dag 's middags te nemen ipv 's avonds..
Heb ik ook gedaan schijnt ook beter te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 18:48 schreef madam-april het volgende:
Ik heb een tijdje tussen de middag warm gegeten ipv 's avonds. Is eigenlijk ook veel logischer om de grootste maaltijd van de dag 's middags te nemen ipv 's avonds..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |