Met je slettebakkenquote:
Hoi hoi aKboR. Leuke middag gehad.?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:12 schreef aKboR het volgende:
Goedenavond!!!!
Hoi Dotteke!!
Hallo Sky!!
Yo dud0r!!
hey Jippy!!
Tis dan maar goed dat ik het niet gezien heb. Op de tel zie ik dat vaak nietquote:
Neh ja/nee was gezellig maar 1ste team verloren. (pak slaag)quote:Op zondag 23 februari 2020 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi hoi aKboR. Leuke middag gehad.?
Huh wacht ik kreeg de context niet meequote:Op zondag 23 februari 2020 19:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga er altijd even bij liggen als ik de kleine man naar bed breng
quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis dan maar goed dat ik het niet gezien heb. Op de tel zie ik dat vaak niet
We hadden het over kinderen hè. Uitkijken wat je nu suggereertquote:
Ging over eten op bed hoor. Na jou antwoord kwam dit pasquote:Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huh wacht ik kreeg de context niet mee
OKE IK HEB NIETS GEZEGD
Kinderen met eten op bedquote:Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging over eten op bed hoor. Na jou antwoord kwam dit pas
O zei je slettenbak tegen mij......quote:
Wat een gladjakker die dud0r.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging over eten op bed hoor. Na jou antwoord kwam dit pas
Nee hij zei dat hij bij mij in bed kwam liggen, waarop ik zei dat vult je maag nietquote:Op zondag 23 februari 2020 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
We hadden het over kinderen hè. Uitkijken wat je nu suggereert
Ik weet van niksquote:Op zondag 23 februari 2020 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zei je slettenbak tegen mij......
Nee dat zei hij nietquote:Op zondag 23 februari 2020 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hij zei dat hij bij mij in bed kwam liggen, waarop ik zei dat vult je maag niet
Jamkloot. Waarop Sky zei kom ik wel bij jou liggen. Het ging over in twee gesprekken.quote:
quote:
😫quote:
Ik heb even terug gelezen en inderdaad was Dud geqoute. Ik dacht ik geqoute werd.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:18 schreef Dotteke het volgende:
ja klopt . Waarop Sky zei kom ik wel bij jou liggen. Het ging over in twee gesprekken.
Denk niet dat er iets naars mee bedoeld was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |