abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 februari 2020 @ 12:09:03 #1
862 Arcee
Look closer
pi_191643269
De OP was:
quote:
Wie wordt de Democratische presidentskandidaat, de uitdager van Donald Trump in 2020?
Je mag één naam noemen en kunt raden t/m 30 september 2019. Als de kandidaat volgend jaar is aangewezen, zoek ik dit topic nog eens op om de winnaars te noemen.

Nog in de race zijn (alfabetisch): Michael Bennet, Joe Biden, Bill de Blasio, Cory Booker, Steve Bullock, Pete Buttigieg, Julián Castro, John Delaney, Tulsi Gabbard, Kamala Harris, Amy Klobuchar, Wayne Messam, Beto O’Rourke, Tim Ryan, Bernie Sanders, John Sestak, Tom Steyer, Elizabeth Warren, Marianne Williamson, Andrew Yang.

Dat is dringen! Je mag ook een naam noemen die niet in de lijst staat. Er kan altijd nog een surprise candidate opduiken. Alleen een naam noemen is genoeg, commentaar is optioneel.

Mijn voorspelling: Kamala Harris


quote:
Sanders wint Nevada en houdt favorietenrol

Bernie Sanders heeft de Democratische
voorverkiezingen in Nevada gewonnen.Met
meer dan een kwart van de stemmen
geteld staat de senator uit Vermont op
een grote voorsprong.Oud-vicepresident
Joe Biden komt op de tweede plaats,voor
Pete Buttigieg en Elizabeth Warren.

Het lijkt erop dat Sanders ook veel
latino-kiezers aan zich heeft weten te
binden.Buttigieg,die het in Iowa en New
Hampshire nog erg goed deed,lijkt hen
juist niet te bereiken.

Er wordt vooral uitgekeken naar Super
Tuesday,3 maart,als er voorverkiezingen
zijn in veertien staten tegelijk,ook in
Texas en Californië.

Bron: TT
  zondag 23 februari 2020 @ 13:22:54 #2
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_191644325
Sanders vs Trump dat wint Trump of ze fietsen die heks Clinton nog een keer voorlangs en wippen Sanders er nog een keer uit.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_191644346
Nevada heeft 36 gedelegeerden. Na de helft van de stemmen heeft Bernie Sanders er 7 van binnen, en alle overige kandidaten nog niks.

Is er kans dat Sanders van de andere 29 gedelegeerden straks bijna alles van binnenhaalt, en dat de nummers twee (Biden), drie (Buttigieg) en vier (Warren) van Nevada elkaar op nul hebben gezet en gehouden.
pi_191644452
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 10:58 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik vrees het ook. Maar ik vrees ook dat Bloomberg, Buttigieg en Biden lastig kunnen winnen. Sanders zal last hebben van zijn (vermeende?) banden met de Sovjet-Unie, Bloomberg mist wat geloofwaardigheid als miljardair, Biden is al redelijk succesvol weggezet en Buttigieg zal als onervaren en homo worden aangevallen.

De democratische kandidaten hebben allemaal wel een punt waarop ze echt minpunten scoren in de ogen van veel Amerikanen, ben ik bang. Eigenlijk zie ik ze alle 4 niet winnen. Degene die ik de meeste kans gaf (Warren), lijkt dan weer kansloos om de voorverkiezingen te winnen.
Ik denk ook dat alle vier minpunten hebben. Bernie Sanders zal een goede vice-kandidaat moeten kiezen om Trump te kunnen verslaan. Maar dat geldt zeker ook voor Pete Buttigieg.

Biden en Warren zie ik helemaal niet in staat om Trump te verslaan.
pi_191647096
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:34 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik denk ook dat alle vier minpunten hebben. Bernie Sanders zal een goede vice-kandidaat moeten kiezen om Trump te kunnen verslaan. Maar dat geldt zeker ook voor Pete Buttigieg.

Biden en Warren zie ik helemaal niet in staat om Trump te verslaan.
Ik denk dat Sanders de enige kandidaat is, die genoeg mensen op de been kan krijgen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191647511
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:03 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik denk dat Sanders de enige kandidaat is, die genoeg mensen op de been kan krijgen.
Sanders krijgt in elk geval veel fanatieke supporters op de been. Maar ik krijg bij hem wel het gevoel dat de Amerikanen voor of tegen hem zijn. Weinig die op hem zullen stemmen 'omdat het beter is dan nog 4 jaar Trump'. En dan is de vraag: krijgt Sanders genoeg mensen op de been in de cruciale staten. Een enorme opkomst in staten die toch wel voor de democraten zijn, schieten de democraten niks mee op.

Kijk je dan naar de verkiezingen die er in 2018 waren, zie je dat er een paar dieprode staten plots blauw werden. Maar wel met gematigde kandidaten, geen kandidaten die op Sanders leken.

Komen de mensen die toen op een democraat stemden ook voor Sanders naar de stembus?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191648192
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Sanders krijgt in elk geval veel fanatieke supporters op de been. Maar ik krijg bij hem wel het gevoel dat de Amerikanen voor of tegen hem zijn. Weinig die op hem zullen stemmen 'omdat het beter is dan nog 4 jaar Trump'. En dan is de vraag: krijgt Sanders genoeg mensen op de been in de cruciale staten. Een enorme opkomst in staten die toch wel voor de democraten zijn, schieten de democraten niks mee op.

Kijk je dan naar de verkiezingen die er in 2018 waren, zie je dat er een paar dieprode staten plots blauw werden. Maar wel met gematigde kandidaten, geen kandidaten die op Sanders leken.

Komen de mensen die toen op een democraat stemden ook voor Sanders naar de stembus?
Je 1e 2 zinnen, daar kun je Sanders vervangen voor Trump. Want hij heeft ook wel een fanatieke aanhang helaas. Ik zie de aanhang van de andere kandidaten niet echt zo fanatiek.
Er zullen genoeg Democraten zijn, die toch wel gaan stemmen, ongeacht wie de kandidaat is, omdat ze het beter vinden dan Trump.
Maar in het huidige momentum lijkt de ¨Bernie Revolution¨ wel aan te slaan.
Het is nu vooral afwachten wat Bloomberg gaat doen, met zijn nu al een half miljard aan advertentie-kosten alleen.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191648322
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:54 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Je 1e 2 zinnen, daar kun je Sanders vervangen voor Trump. Want hij heeft ook wel een fanatieke aanhang helaas. Ik zie de aanhang van de andere kandidaten niet echt zo fanatiek.
Er zullen genoeg Democraten zijn, die toch wel gaan stemmen, ongeacht wie de kandidaat is, omdat ze het beter vinden dan Trump.
Maar in het huidige momentum lijkt de ¨Bernie Revolution¨ wel aan te slaan.
Het is nu vooral afwachten wat Bloomberg gaat doen, met zijn nu al een half miljard aan advertentie-kosten alleen.
Anderhalf miljard.

https://www.nu.nl/tech/60(...)ok-advertenties.html
pi_191648473
quote:
1.5 miljard advertenties (op FB, voor zo een 50 miljoen), niet 1.5 miljard dollar aan advertenties.

[ Bericht 2% gewijzigd door Burner82 op 23-02-2020 17:30:57 ]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191648597
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:20 schreef Hanca het volgende:

[..]

Sanders krijgt in elk geval veel fanatieke supporters op de been. Maar ik krijg bij hem wel het gevoel dat de Amerikanen voor of tegen hem zijn. Weinig die op hem zullen stemmen 'omdat het beter is dan nog 4 jaar Trump'. En dan is de vraag: krijgt Sanders genoeg mensen op de been in de cruciale staten. Een enorme opkomst in staten die toch wel voor de democraten zijn, schieten de democraten niks mee op.

Kijk je dan naar de verkiezingen die er in 2018 waren, zie je dat er een paar dieprode staten plots blauw werden. Maar wel met gematigde kandidaten, geen kandidaten die op Sanders leken.

Komen de mensen die toen op een democraat stemden ook voor Sanders naar de stembus?
Ik denk dat de Democraten met Bloomberg een betere kans maken. Sommige Sanders-fanaten zullen niet op hem stemmen, maar dat wordt gecompenseerd door de stemmen van gematigde Republikeinen. Er zijn genoeg signalen dat een behoorlijk aantal Republikeinen dit jaar bereid is om op een Democraat te stemmen als ze met een acceptabele kandidaat komen.

Voor het land zelf zou het ook goed zijn als de volgende president zowel met Democraten als Republikeinen kan samenwerken, want de boel is momenteel volledig polariseert.
pi_191648718
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:13 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik denk dat de Democraten met Bloomberg een betere kans maken. Sommige Sanders-fanaten zullen niet op hem stemmen, maar dat wordt gecompenseerd door de stemmen van gematigde Republikeinen. Er zijn genoeg signalen dat een behoorlijk aantal Republikeinen dit jaar bereid is om op een Democraat te stemmen als ze met een acceptabele kandidaat komen.

Voor het land zelf zou het ook goed zijn als de volgende president zowel met Democraten als Republikeinen kan samenwerken, want de boel is momenteel volledig polariseert.
Bloomberg is net zo erg als Trump. Alleen rijker.
Vrouwen die NDA's moesten tekenen na (sexuele) intimidatie, mensen die voor hem werken tekenen NDA's, Stop 'n Frisk, lekker racistisch.
Normale mensen zijn een onder-klasse voor Bloomberg.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191649291
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:19 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Bloomberg is net zo erg als Trump. Alleen rijker.
Vrouwen die NDA's moesten tekenen na (sexuele) intimidatie, mensen die voor hem werken tekenen NDA's, Stop 'n Frisk, lekker racistisch.
Normale mensen zijn een onder-klasse voor Bloomberg.
Van alle presidentskandidaten wordt de lijken uit de spreekwoordelijke kast getrokken als ze in de race zijn voor president, maar vaak blijkt dat uiteindelijk een storm in een glas water. Gematigde Democraten en Republikeinen liggen waarschijnlijk niet wakker van stop-and-frisk. Zeker niet als Bloomberg zijn verontschuldigingen heeft aangeboden. De vrouwen met NDAs hebben nu toestemming om hun verhaal te doen, dus we zullen wel horen wat zich daar heeft afgespeeld.
pi_191649344
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:45 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Van alle presidentskandidaten wordt de lijken uit de spreekwoordelijke kast getrokken als ze in de race zijn voor president, maar vaak blijkt dat uiteindelijk een storm in een glas water. Gematigde Democraten en Republikeinen liggen waarschijnlijk niet wakker van stop-and-frisk. Zeker niet als Bloomberg zijn verontschuldigingen heeft aangeboden. De vrouwen met NDAs hebben nu toestemming om hun verhaal te doen, dus we zullen wel horen wat zich daar heeft afgespeeld.
Zou allemaal kunnen inderdaad. Niet waarschijnlijk, maar het is wel mogelijk.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191649419
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Zou allemaal kunnen inderdaad. Niet waarschijnlijk, maar het is wel mogelijk.
Zo vind ik het 'niet waarschijnlijk' dat de gematigde independents of Republikeinen die tegen Trump zijn voor Sanders naar de stembus komen. En dat idee delen genoeg politieke duiders met mij.

Het gaat niet om het aantal kiezers dat je op de been kunt krijgen, het gaat om het aantal stemmers in de paar cruciale staten dat niet op een andere democraat zou stemmen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191649762
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:52 schreef Hanca het volgende:

[..]

Zo vind ik het 'niet waarschijnlijk' dat de gematigde independents of Republikeinen die tegen Trump zijn voor Sanders naar de stembus komen. En dat idee delen genoeg politieke duiders met mij.

Het gaat niet om het aantal kiezers dat je op de been kunt krijgen, het gaat om het aantal stemmers in de paar cruciale staten dat niet op een andere democraat zou stemmen.
Dat is je verdediging: Ik ken politieke duiders die mij gelijk geven, dus ik heb gelijk?

Ik ken genoeg politieke duiders, die denken dat Sanders dat WEL voor elkaar krijgt. Vooral omdat hij van jong tot oud, wit tot zwart, stemmen krijgt.

Na Super-Tuesday zullen we dat weten he. Als Sanders dan weer wint met een landslide, denk ik dat de stemmers wel gaan volgen.
Het is wel flauw natuurlijk he, als Democraat, niet op de genomineerde Democraat stemmen, omdat het niet ¨jouw¨ Democraat is... Geeft aan hoe versplintert de partij is sowieso al.
Des te leuker om te zien hoe Sanders nu op kop ligt.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191649836
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:10 schreef Burner82 het volgende:

[..]


Het is wel flauw natuurlijk he, als Democraat, niet op de genomineerde Democraat stemmen, omdat het niet ¨jouw¨ Democraat is... Geeft aan hoe versplintert de partij is sowieso al.
Dat roepen vooral de Sandersstemmers, dat ze op een ander dan Sanders niet gaan stemmen. Ik had het nu niet over de democraten, maar over de veel grotere groep independents. En zeker in de cruciale staten zijn die essentieel.

Het aantal democraten dat op de kandidaat van de democraten gaat stemmen doet er niet zo veel toe (dat zal niet enorm fluctueren per kandidaat). Het gaat om het aantal independents en republikeinen die tegen Trump zijn. En dan eigenlijk ook maar in een paar staten (de meeste staten zullen sowieso rood of sowieso blauw zijn, zelfs al nomineert 1 van de partijen een chimpansee).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191649934
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:14 schreef Hanca het volgende:

[..]

Dat roepen vooral de Sandersstemmers, dat ze op een ander dan Sanders niet gaan stemmen. Ik had het nu niet over de democraten, maar over de veel grotere groep independents. En zeker in de cruciale staten zijn die essentieel.

Het aantal democraten dat op de kandidaat van de democraten gaat stemmen doet er niet zo veel toe (dat zal niet enorm fluctueren per kandidaat). Het gaat om het aantal independents en republikeinen die tegen Trump zijn. En dan eigenlijk ook maar in een paar staten (de meeste staten zullen sowieso rood of sowieso blauw zijn, zelfs al nomineert 1 van de partijen een chimpansee).
Mwoa, rechts-democraten roepen dat ook wel over Sanders.
Maar, als Bloomberg uiteindelijk de kandidaat wordt, is het meer principieel om op hem te stemmen, dan dat het nut heeft. Dus ik denk dat er dan net meer mensen afhaken.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191650011
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:14 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het gaat om het aantal independents en republikeinen die tegen Trump zijn.
Als ze tegen Trump zijn, maar voor Bloomberg stemmen, snappen ze het nog niet helemaal denk ik.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191650176
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:21 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Als ze tegen Trump zijn, maar voor Bloomberg stemmen, snappen ze het nog niet helemaal denk ik.
Ik denk niet dat het terecht is dat jij Bloomberg op 1 hoop gooit met Trump. Trump is een man die geen enkele relevante ervaring had, bewezen heeft de druk niet aan te kunnen en bewezen heeft niet te kunnen samenwerken met mensen. En die daarnaast ook nog mensen onder druk zet als hij zijn zin niet krijgt, tot rechters en buitenlandse regeringsleiders aan toe. Van Bloomberg, die wel relevante ervaring heeft, zijn zulke verhalen niet bekend.


Verder heeft Trump bewezen het meest essentiële probleem te ontkennen, waar Bloomberg de bijdrage van de VS aan het klimaatakkoord toen maar uit eigen zak heeft betaald: https://www.ad.nl/buitenl(...)-eigen-zak~a7da63f5/


Ik zeg niet dat Bloomberg de ideale kandidaat is. Helaas is er geen ideale kandidaat bij de democraten (dat zie je ook aan de enorme groep die er nog meee doet). En, zoals ik al zei, helaas zie ik momenteel alle kandidaten van de democraten verliezen van Trump. Van Sanders lijkt me dat alleen nog het meest zeker van de huidige top 5.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hanca op 23-02-2020 18:35:25 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191650293
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:27 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het terecht is dat jij Bloomberg op 1 hoop gooit met Trump. Trump is een man die geen enkele relevante ervaring had, bewezen heeft de druk niet aan te kunnen en bewezen heeft niet te kunnen samenwerken met mensen. En die daarnaast ook nog mensen onder druk zet als hij zijn zin niet krijgt, tot rechters en buitenlandse regeringsleiders aan toe. Van Bloomberg, die wel relevante ervaring heeft, zijn zulke verhalen niet bekend.

Verder heeft Trump bewezen het meest essentiële probleem te ontkennen, waar Bloomberg de bijdrage van de VS aan het klimaatakkoord toen maar uit eigen zak heeft betaald: https://www.ad.nl/buitenl(...)-eigen-zak~a7da63f5/

Ik zeg niet dat Bloomberg de ideale kandidaat is. Helaas is er geen ideale kandidaat bij de democraten (dat zie je ook aan de enorme groep die er nog meee doet).
Bloomberg heeft bewezen racistisch, sexistisch te zijn. Hij kan niks aannemen van zijn eigen personeel (want dat debat was echt zo verschrikkelijk... De meest normale en verwachte vragen kwam langs en hij fuckte het up). Hij kijkt neer op normale mensen.

Tsja, Jeff Bezos, richt nu voor 10 miljard zijn eigen klimaatfonds op.
Dat is toch het afkopen van vooruitgang mbt groen beleid? Ik denk niet dat Bloomberg de Green New Deal gaat steunen.

Er gaan er nog wel een aantal afvallen, maar als ze zelfs maar 4.8% halen, denken ze nog mee te doen. En, eerlijk is eerlijk, er zijn ook pas 3 voorverkiezingen geweest. En Bloomberg doet nog niet eens mee tot nu toe, dus hoe wil je de groep die meedoet tot nu toe dan veroordelen?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191650342
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:35 schreef Burner82 het volgende:

[..]
Er gaan er nog wel een aantal afvallen, maar als ze zelfs maar 4.8% halen, denken ze nog mee te doen. En, eerlijk is eerlijk, er zijn ook pas 3 voorverkiezingen geweest. En Bloomberg doet nog niet eens mee tot nu toe, dus hoe wil je de groep die meedoet tot nu toe dan veroordelen?
Normaal zijn er bij de derde voorverkiezing er nog maar 2 of 3 over. Dat dat nu niet zo is, zie ik als bewijs dat er geen ideale kandidaat is. Als er een ideale kandidaat was waren de meesten daar al lang achter gaan staan. Degene die deze voorverkiezingen gaat winnen, wint mijns inziens bij gebrek aan beter.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191650423
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:38 schreef Hanca het volgende:

[..]

Normaal zijn er bij de derde voorverkiezing er nog maar 2 of 3 over. Dat dat nu niet zo is, zie ik als bewijs dat er geen ideale kandidaat is. Als er een ideale kandidaat was waren de meesten daar al lang achter gaan staan. Degene die deze voorverkiezingen gaat winnen, wint mijns inziens bij gebrek aan beter.
En volgens mij ga je toch voor Bloomberg, die pas bij de 4e mee gaat doen?
Ik denk trouwens wel dat er een ideale kandidaat is, maar dat ter zijde.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191650539
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:41 schreef Burner82 het volgende:

[..]

En volgens mij ga je toch voor Bloomberg, die pas bij de 4e mee gaat doen?
Ik denk trouwens wel dat er een ideale kandidaat is, maar dat ter zijde.
Nee, ik ga niet voor Bloomberg. Ik heb me hier nog geen enkele keer uitgesproken voor een kandidaat, geloof ik. Mijn mening doet er ook weinig toe, ik probeer te beschouwen wat de Amerikanen zullen doen, veel relevanter. Wat wij vanuit een heel ander land denken en vinden is weinig relevant. Ik redeneer hier dan ook niet vanuit mijn standpunt.

Maar als je het wil weten: als ik Amerikaan was en wel mijn huidige standpunten had, zou ik geen lid zijn van 1 van beide partijen (ik ben geen democraat en geen republikein). Ik zou in dit geval ook de voorverkiezingen aan mij voorbij laten gaan (of als ik bij de republikeinen mee mocht doen daar tegen Trump stemmen) en bij de echte verkiezingen stemmen op de democraat. 4 jaar geleden had ik waarschijnlijk wel Trump gestemd, omdat wat nu voor Trump op gaat (alles beter dan Trump), voor mij ook nog steeds ook op gaat voor Clinton (alles beter dan Clinton).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191650687
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:35 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk niet dat Bloomberg de Green New Deal gaat steunen.
Ik heb het even opgezocht. Vorig jaar steunde hij het niet, omdat het hem onmogelijk leek om het door de senaat te loodsen.
https://www.cnbc.com/2019(...)tands-no-chance.html
pi_191650828
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 18:54 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht. Vorig jaar steunde hij het niet, omdat het hem onmogelijk leek om het door de senaat te loodsen.
https://www.cnbc.com/2019(...)tands-no-chance.html
quote:
Michael Bloomberg says Rep. Alexandria Ocasio-Cortez’s Green New Deal stands no chance of passing the Senate in the next two years.
The former New York City Mayor says he’ll launch an initiative to transition the U.S. to 100-percent clean energy as soon as possible.
Bloomberg made the pledge in an op-ed announcing he will not run for president in 2020.
Ja, we moeten alles geloven wat hij zegt... ahum _O- .
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')