abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191658912
quote:
6s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:37 schreef Nikonlover het volgende:
Ik volg al een tijdje Scimandan. Best leuk :T Vooral deze _O- _O- _O- Dat stukje in de intro is echt hilarisch _O- _O-

Deze gast waar de clip over gaat ken ik persoonlijk. Ik had hem gekscherend het FE onderwerp geïntroduceerd, niet wetende dat die klapjosti één van de FE boegbeelden zou worden. Ook natuurlijk weer totale cognitieve dissonantie. Snapt niet eens hoe maanfases werken.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:40:55 #62
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_191658924
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Het zijn dan ook regelrechte debielen en het is enorm triest dat deze man zijn leven voor zoiets nutteloos heeft weggegooid.
[..]

Ok, heel apart. Ik vind sterven voor een geloof het achterlijkste wat je kan doen.
Ja klopt, wel achterlijk, maar ook nobel

Iedere vrijwillige dood is nobel vind k, zelfs sterven in een levenseinde kliniek of een overdosis
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_191658948
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja klopt, wel achterlijk, maar ook nobel

Iedere vrijwillige dood is nobel vind k, zelfs sterven in een levenseinde kliniek of een overdosis
Dude, what? Paar minuten geleden was het nog niet nobel. _O-

quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee niet nobel,
Nobel is sterven in de strijd voor het vaderland door een vuurpeloton van de vijand
  maandag 24 februari 2020 @ 09:43:48 #64
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191658949
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Deze gast waar de clip over gaat ken ik persoonlijk. Ik had hem gekscherend het FE onderwerp geïntroduceerd, niet wetende dat die klapjosti één van de FE boegbeelden zou worden. Ook natuurlijk weer totale cognitieve dissonantie. Snapt niet eens hoe maanfases werken.
Ooh echt? Nja, dankzij jou hebben we wel leuke content bij Scimandan :T
Hoe was hij eigenlijk voor FE?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191658988
quote:
6s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:43 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ooh echt? Nja, dankzij jou hebben we wel leuke content bij Scimandan :T
Hoe was hij eigenlijk voor FE?
Redelijk normaal maar geloofde wel al in bizarre conspiracies, alles was illuminati. Maargoed hij kon nog normaal meekomen, nu gelooft hij overal in, alles is fake, mind control, massa-hypnose, chemtrails, etc. Nu flyert hij ook dagelijks op straat om mensen te vertellen over FE en chemtrails (laat hiervan ook vaak filmpjes zien op z'n YouTube kanaal), en gaat hier zelfs heel Europa voor door. Mij blokkeert hij want ik ben een Luciferiaanse religieus obsessieve wetenschaps-hater, de enige die aan wetenschap doet is hij zelf.

Hij is overigens geen FE'er meer, want dat stuit op teveel weerstand, dat durft hij dus alleen tegen mede FE'ers te zeggen. Hij is een "globe skeptic", want we zijn allemaal voorgelogen. Helemaal kierewiet.
  maandag 24 februari 2020 @ 09:47:36 #66
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191658992
Een raket bouwen en er zelf in durven zitten is wel bruut. Gegeven dat lef is zit er misschien wel wat in dat flat earth.. Ik zal mij er even in verdiepen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 24 februari 2020 @ 09:48:21 #67
65846 Bocaj
47th President.
pi_191659002
Had hij nou niet een auto kunnen nemen en daarmee rechtuit rijden en na een tijd concluderen dat de aarde toch rond is omdat hij aan de andere kan weer terug is gekomen op de plek van vertrek? :?

Hoe is hij eigenlijk omgegaan met bijvoorbeeld boten die achter de horizon verdwenen? :? (Vielen die dan van de aarde af? :D )
pi_191659018
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:48 schreef Bocaj het volgende:
Had hij nou niet een auto kunnen nemen en daarmee rechtuit rijden en na een tijd concluderen dat de aarde toch rond is omdat hij aan de andere kan weer terug is gekomen op de plek van vertrek? :?

Hoe is hij eigenlijk omgegaan met bijvoorbeeld boten die achter de horizon verdwenen? :? (Vielen die dan van de aarde af? :D )
Ze hebben overal een antwoord op. Weliswaar eentje die nergens op slaat, behalve voor zichzelf. Voor het verdwijnen van dingen achter de horizon hebben ze de "Wet van Perspectief" bedacht.
  maandag 24 februari 2020 @ 10:26:50 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191659542
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze hebben overal een antwoord op. Weliswaar eentje die nergens op slaat, behalve voor zichzelf. Voor het verdwijnen van dingen achter de horizon hebben ze de "Wet van Perspectief" bedacht.
Klopt, 2 experimenten gezien in de docu die ze uitvoeren.
Conclusie is dat de aarde een bol is.

Maar meteen allerlei theorieen verzinnen om hun waarnemingen onderuit te halen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 24 februari 2020 @ 10:28:00 #70
65846 Bocaj
47th President.
pi_191659557
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:50 schreef illusions het volgende:
"Wet van Perspectief"
Dat wil dus zeggen dat een mens/dier/ding op een gegeven moment dusdanig ver weg is dat je hem niet meer kunt zien, maar dat dan niet wil zeggen dat je hem niet meer ziet omdat de aarde rond is...?!

O, en hoe gaan ze om met foto's vanuit de ruimte gemaakt waar toch duidelijk te zien is dat de aarde rond is en hoe kijken ze dan tegen andere planeten aan die ook rond zijn?
Is het dan misschien niet heeeeel toevallig dat alleen de aarde 'plat' is? :D

Ach, heb dat antwoord ook al wel gevonden... ze geloven die gemaakte foto's gewoon niet!
Toch wel fascinerend hoe die lui denken... maar compleet kierewiet volgens mij!
pi_191659574
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:28 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Dat wil dus zeggen dat een mens/dier/ding op een gegeven moment dusdanig ver weg is dat je hem niet meer kunt zien, maar dat dan niet wil zeggen dat je hem niet meer ziet omdat de aarde rond is...?!

O, en hoe gaan ze om met foto's vanuit de ruimte gemaakt waar toch duidelijk te zie is dat de aarde rond is en hoe kijken ze dan tegen andere planeten aan die ook rond zijn?
Is het dan misschien niet heeeeel toevallig dat alleen de aarde 'plat' is? :D

Ach, heb dat antwoord ook al wel gevonden... ze geloven die gemaakte foto's gewoon niet!
Toch wel fascinerend hoe die lui denken... maar compleet kierewiet volgens mij!
Ze hebben hun eigen versie van perspectief en refractie. Alle foto's zijn fake omdat de maker van de Blue Marble foto heeft toegegeven dat het een composiet is.
  maandag 24 februari 2020 @ 10:33:28 #72
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_191659644
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Ze hebben hun eigen versie van perspectief en refractie. Alle foto's zijn fake omdat de maker van de Blue Marble foto heeft toegegeven dat het een composiet is.
Elke foto met een digitale camera is een compositie
pi_191659656
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:33 schreef xzaz het volgende:

[..]

Elke foto met een digitale camera is een compositie
Duh.
pi_191660774
Voor dit niveau van domheid kan ik geen medelijden hebben. Knap dat je een raket weet te bouwen die ook daadwerkelijk de lucht in knalt, maar dat wordt dan weer direct teniet gedaan door er zelf in te gaan zitten en je Darwin Award te verdienen :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_191660787
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 11:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Voor dit niveau van domheid kan ik geen medelijden hebben. Knap dat je een raket weet te bouwen die ook daadwerkelijk de lucht in knalt, maar dat wordt dan weer direct teniet gedaan door er zelf in te gaan zitten en je Darwin Award te verdienen :')
Niemand hier snapt dat hij geen Darwin award kan winnen kennelijk.
pi_191660801
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 11:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Het was al een aantal keer goed gegaan.

Zonde dat iemand die slim genoeg is om een raket te bouwen zo dom is dat hij in een platte aarde gelooft. Voor het bouwen van de raket zal hij meerdere natuurkundige en scheikundige kennis hebben moeten opdoen en gebruiken, waarom vertrouwde hij die wel en de kennis dat de aarde rond is niet?

In ieder geval is hij op zijn hoogtepunt en in het harnas gestorven :Y
pi_191660819
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 11:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Niemand hier snapt dat hij geen Darwin award kan winnen kennelijk.
Ja ja ik snap de definitie van een Darwin award wel, maar het bekt zo lekker.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 24 februari 2020 @ 12:02:33 #78
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191660835
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:48 schreef Bocaj het volgende:

Probleem is dat door defractie van licht door lucht-lagen boten vaak langer zichtbaar blijven dan je zou verwachten van een bepaalde kromming. Dus dat telt men weer als punt voor flat earth..
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_191661054
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 12:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Probleem is dat door defractie van licht door lucht-lagen boten vaak langer zichtbaar blijven dan je zou verwachten van een bepaalde kromming. Dus dat telt men weer als punt voor flat earth..
"WE SHOULDN'T SEE THIS FAR"

*derp derp*
pi_191661913
Franz Reichelt 2.0, ook al maakte Hughes wat meer stof los.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')