Waar heb je het over? Op 1500m kan je geen curve zien, op 10.000m ook niet. Hij zou sowieso niets bewijzen dus.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:10 schreef nils7 het volgende:
[..]
Oh kijk gewoon de docu op Netflix dan weet je waarom.
Dat is het punt.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als de aarde vlak is hoe kan men dan leden rond een bol hebben.
Het is gewoon grappig, en het is iets wat de Flat Earth Society zélf eens op Twitter heeft gepost dus ze maken zichzelf, naast daadwerkelijk Flat Earthers te zijn, zich al belachelijk met deze opmerking.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat dit een 1 of andere kutgrap is om de flat earthers belachelijk te maken![]()
Aha, en op compleet zinloze manier dood gaan voor een geloof, wat ook nog eens enorm belachelijk is, is mooi en nobel ofzo?quote:Op maandag 24 februari 2020 09:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee mooie dood, hij stierf voor zijn geloof , zonder iemand anders kwaad te doen
Prima hoor
Hij heeft kinderen.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
We feliciteren deze man met een Darwin Award voor zijn verdiensten.
nee niet nobel,quote:Op maandag 24 februari 2020 09:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Aha, en op compleet zinloze manier dood gaan voor een geloof, wat ook nog eens enorm belachelijk is, is mooi en nobel ofzo?
Ah, maar op compleet zinloze manier doodgaan om iets te bewijzen wat ook op een hele veilige manier had gekund, is wel mooi?quote:Op maandag 24 februari 2020 09:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee niet nobel,
Nobel is sterven in de strijd voor het vaderland door een vuurpeloton van de vijand
Oww hebben ze dat echt gedaan?quote:Op maandag 24 februari 2020 09:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig, en het is iets wat de Flat Earth Society zélf eens op Twitter heeft gepost dus ze maken zichzelf, naast daadwerkelijk Flat Earthers te zijn, zich al belachelijk met deze opmerking.
Ja vond ik wel mooi, is geheel vrijwillig sterven voor een geloofquote:Op maandag 24 februari 2020 09:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Ah, maar op compleet zinloze manier doodgaan om iets te bewijzen wat ook op een hele veilige manier had gekund, is wel mooi?
Het zijn dan ook regelrechte debielen en het is enorm triest dat deze man zijn leven voor zoiets nutteloos heeft weggegooid.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:32 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oww hebben ze dat echt gedaan?![]()
Ik dacht altijd dat het een photoshop was ofzo
Dat is wel heel dom
Ok, heel apart. Ik vind sterven voor een geloof het achterlijkste wat je kan doen.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja vond ik wel mooi, is geheel vrijwillig sterven voor een geloof
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:37 schreef Nikonlover het volgende:
Ik volg al een tijdje Scimandan. Best leukVooral deze
![]()
![]()
Dat stukje in de intro is echt hilarisch
![]()
![]()
Ja klopt, wel achterlijk, maar ook nobelquote:Op maandag 24 februari 2020 09:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Het zijn dan ook regelrechte debielen en het is enorm triest dat deze man zijn leven voor zoiets nutteloos heeft weggegooid.
[..]
Ok, heel apart. Ik vind sterven voor een geloof het achterlijkste wat je kan doen.
Dude, what? Paar minuten geleden was het nog niet nobel.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ja klopt, wel achterlijk, maar ook nobel
Iedere vrijwillige dood is nobel vind k, zelfs sterven in een levenseinde kliniek of een overdosis
quote:Op maandag 24 februari 2020 09:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee niet nobel,
Nobel is sterven in de strijd voor het vaderland door een vuurpeloton van de vijand
Ooh echt? Nja, dankzij jou hebben we wel leuke content bij Scimandanquote:Op maandag 24 februari 2020 09:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Deze gast waar de clip over gaat ken ik persoonlijk. Ik had hem gekscherend het FE onderwerp geďntroduceerd, niet wetende dat die klapjosti één van de FE boegbeelden zou worden. Ook natuurlijk weer totale cognitieve dissonantie. Snapt niet eens hoe maanfases werken.
Redelijk normaal maar geloofde wel al in bizarre conspiracies, alles was illuminati. Maargoed hij kon nog normaal meekomen, nu gelooft hij overal in, alles is fake, mind control, massa-hypnose, chemtrails, etc. Nu flyert hij ook dagelijks op straat om mensen te vertellen over FE en chemtrails (laat hiervan ook vaak filmpjes zien op z'n YouTube kanaal), en gaat hier zelfs heel Europa voor door. Mij blokkeert hij want ik ben een Luciferiaanse religieus obsessieve wetenschaps-hater, de enige die aan wetenschap doet is hij zelf.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ooh echt? Nja, dankzij jou hebben we wel leuke content bij Scimandan![]()
Hoe was hij eigenlijk voor FE?
Ze hebben overal een antwoord op. Weliswaar eentje die nergens op slaat, behalve voor zichzelf. Voor het verdwijnen van dingen achter de horizon hebben ze de "Wet van Perspectief" bedacht.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:48 schreef Bocaj het volgende:
Had hij nou niet een auto kunnen nemen en daarmee rechtuit rijden en na een tijd concluderen dat de aarde toch rond is omdat hij aan de andere kan weer terug is gekomen op de plek van vertrek?![]()
Hoe is hij eigenlijk omgegaan met bijvoorbeeld boten die achter de horizon verdwenen?(Vielen die dan van de aarde af?
)
Klopt, 2 experimenten gezien in de docu die ze uitvoeren.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:50 schreef illusions het volgende:
[..]
Ze hebben overal een antwoord op. Weliswaar eentje die nergens op slaat, behalve voor zichzelf. Voor het verdwijnen van dingen achter de horizon hebben ze de "Wet van Perspectief" bedacht.
Dat wil dus zeggen dat een mens/dier/ding op een gegeven moment dusdanig ver weg is dat je hem niet meer kunt zien, maar dat dan niet wil zeggen dat je hem niet meer ziet omdat de aarde rond is...?!quote:
Ze hebben hun eigen versie van perspectief en refractie. Alle foto's zijn fake omdat de maker van de Blue Marble foto heeft toegegeven dat het een composiet is.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:28 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat een mens/dier/ding op een gegeven moment dusdanig ver weg is dat je hem niet meer kunt zien, maar dat dan niet wil zeggen dat je hem niet meer ziet omdat de aarde rond is...?!
O, en hoe gaan ze om met foto's vanuit de ruimte gemaakt waar toch duidelijk te zie is dat de aarde rond is en hoe kijken ze dan tegen andere planeten aan die ook rond zijn?
Is het dan misschien niet heeeeel toevallig dat alleen de aarde 'plat' is?
Ach, heb dat antwoord ook al wel gevonden... ze geloven die gemaakte foto's gewoon niet!
Toch wel fascinerend hoe die lui denken... maar compleet kierewiet volgens mij!
Elke foto met een digitale camera is een compositiequote:Op maandag 24 februari 2020 10:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Ze hebben hun eigen versie van perspectief en refractie. Alle foto's zijn fake omdat de maker van de Blue Marble foto heeft toegegeven dat het een composiet is.
Duh.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:33 schreef xzaz het volgende:
[..]
Elke foto met een digitale camera is een compositie
Niemand hier snapt dat hij geen Darwin award kan winnen kennelijk.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:58 schreef TigerXtrm het volgende:
Voor dit niveau van domheid kan ik geen medelijden hebben. Knap dat je een raket weet te bouwen die ook daadwerkelijk de lucht in knalt, maar dat wordt dan weer direct teniet gedaan door er zelf in te gaan zitten en je Darwin Award te verdienen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |