Hmmm dat vind ik ook verdacht..quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef grazz het volgende:
Deze kwam ik ook tegen. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat er een ESC edit is.
[ afbeelding ]
Zou best wel eens kunnen zijn, maar denk dat het verschil met de echte versie nu minder groot is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:30 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien hetzelfde als met Arcade vorig jaar? Toen we ook een demo hadden en het origineel heel anders klonk? Alhoewel dat wel meer als een demo klonk.
Hoe waarschijnlijk zou dit zijn?twitter:JamesMa89972998 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 18:56:38Just saying that there is a second song called "If you could see me now" #Eurovision https://t.co/jYJ0I5ad90 reageer retweet
Lijkt me ook niet onwaarschijnlijk. Jesper noemde zelfs een mogelijke derdequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:35 schreef Nashipeer het volgende:
Hoe waarschijnlijk zou dit zijn?twitter:JamesMa89972998 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 18:56:38Just saying that there is a second song called "If you could see me now" #Eurovision https://t.co/jYJ0I5ad90 reageer retweet
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 20:54 schreef Jesper23 het volgende:
Op ESCforum wordt er gesproken over een kwartet aan songwriters voor het nummer bestaande uit Adam Argyle, Edward Drewett, Iain James en James Newman. Ik heb even gekeken of ik geregistreerde nummers kon vinden:
- If You Could See Me Now (ISWC: T-927.864.052-1 & GEMA: 22226798-001)
- Last Breath (GEMA: 24455260-001)
- Your Love (GEMA: 21853546-002)
Deze zijn alle drie vrij recentelijk geregistreerd. Ik ga er van uit dat een van de drie de inzending is
Ja, denk het ook wel. Of alle mogelijke singles moeten die look en feel hebben. Ik sluit het niet 100% uit....quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Maar die cover komt overeen met wat de London pre-party heeft getweet, dus denk dat dit 'm wel is.
Hmm idd, maar het is het VK he....Die hebben nog een lange weg te gaanquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:34 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Hmmm dat vind ik ook verdacht..
Ik moet zeggen dat ik de teaser beelden ook niet heel erg vind passen bij the feel van het nummer.
Ga er maar van uit dat het dit nummer is. Staat sinds vandaag ook geregistreerd met James Newman als performing artist. Die andere twee zijn misschien overblijfselen van een songwritercamp en zullen misschien ooit nog eens een keer het licht zien.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:36 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet onwaarschijnlijk. Jesper noemde zelfs een mogelijke derde
[..]
Nou, dit nummer duurt overduidelijk geen 4 minuten, dus die registratie klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef grazz het volgende:
Deze kwam ik ook tegen. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat er een ESC edit is.
[ afbeelding ]
Jullie zijn hier duidelijk verder dan de twitteraars. Daar is de link met de aankondiging van de London Eurovision Party ook nog niet gelegd. Leuk om te zien.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:55 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat het dit nummer is. Staat sinds vandaag ook geregistreerd met James Newman als performing artist. Die andere twee zijn misschien overblijfselen van een songwritercamp en zullen misschien ooit nog eens een keer het licht zien.
Dit is in elk geval een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Nu is het natuurlijk de vraag of de gemiddelde Armeense televoter hier wild van wordt.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:30 schreef koffieleuk het volgende:
My Last Breath is gelekttwitter:HOOVERPHONlC twitterde op woensdag 26-02-2020 om 18:23:20this is apparently the leaked uk entry 👀 https://t.co/otapfgpbSR reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:30 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien hetzelfde als met Arcade vorig jaar? Toen we ook een demo hadden en het origineel heel anders klonk? Alhoewel dat wel meer als een demo klonk.
Dit is de eerste keer dat ik de demo hoor, het klonk echt heel anders iddtwitter:chameleon2019 twitterde op woensdag 26-02-2020 om 19:58:38Never judge a song by the ‘potential’ demo https://t.co/DbS65Ib07O reageer retweet
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is in elk geval een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Nu is het natuurlijk de vraag of de gemiddelde Armeense televoter hier wild van wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hoe raar ook. Niet omdat het deze keer in Nieuw-Zeeland al op iTunes stond, maar op één of andere Tsjechische site.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:32 schreef Cee het volgende:
Alle YouTube links zijn ondertussen verwijderd dus we kunnen er echt van uitgaan dat dit ‘m is. Wel jammer dat het ze niet is gelukt om het waterdicht te houden.
Of hij zet zijn snorkel masker op met zijn zwemvliezen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:24 schreef TheVulture het volgende:
"If we're deepsea divers en no-one came to find us, if you had nothing left I would give you my last breath" ... dat is sowieso een zin die nog nooit in een lied is gebruikt
Ik gok op een staging met een waterbak
Geen slecht lied, maar ook niet echt iets waarvoor ik heel Europa de telefoon zie pakken...
Misschien gaan ze een Douwebobje doen, aangezien het lied zelf maar 2.28 duurt gaat ie misschien zijn adem 20 seconden in houden als last breath
Tussen 10:30 en 11!quote:
Ik hoop het ergens wel, want ook dit is geen topinzending...quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:03 schreef Em31 het volgende:
Zou wel grappig zijn als het ineens een heel ander nummer is.
Verleden jaar hielp het ook niet mee dat het nummer enorm generiek was, en niets had om echt op te vallen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:00 schreef ato het volgende:
Klinkt niet slecht, couplet klinkt sel spannender dan het refrein.
Maar eerst het helemaal horen morgen en zeker zijn live-uitvoering.
Want verleden jaar klonk het ook niet onaardig, maar wat was het een slechte uitvoering.
Is op BBC Radio 1.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:23 schreef molloot200 het volgende:
Is er ergens een linkje naar waar we de onthulling kunnen volgen?
Nederlandse tv/radio ontvangt ook BBC 1/2 Radio als je een aansluiting hebt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:23 schreef molloot200 het volgende:
Is er ergens een linkje naar waar we de onthulling kunnen volgen?
twitter:Eurovision twitterde op donderdag 27-02-2020 om 10:38:45The UK 🇬🇧 | @BBCEurovision will be represented by @JamesNewmanUK!🎤James will sing ‘My Last Breath’ at #ESC2020 in Rotterdam🇳🇱.Learn more about him👉 https://t.co/NpdRmbW7Tt#Eurovision | #OpenUp | #UK https://t.co/5eZ5ljMszS reageer retweet
Het zou volgens mij op radio 1 en radio 2 tegelijk gemaakt worden, dus die zijn kennelijk wat eerder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:39 schreef Cirilico het volgende:
Waarom was ie op radio 2 al te horen?
Serieusquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:39 schreef Fred_B het volgende:
De DJ heeft niets met het ESF. Goede start.
Heel stuk eerder.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Het zou volgens mij op radio 1 en radio 2 tegelijk gemaakt worden, dus die zijn kennelijk wat eerder.
En de inbellende songfestival fan kijkt ook vaak niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:39 schreef Fred_B het volgende:
De DJ heeft niets met het ESF. Goede start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |