Wat onfatsoenlijkquote:Op maandag 2 maart 2020 20:10 schreef Tally het volgende:
Desinfect word bij ons op de posten gejat. Zo uit de spreekkamers
Ik wou al zeggen. Die mensen die nu ineens zeep hamsteren, houd ik liever uit de buurt. Vieslellen.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:46 schreef laziness het volgende:
Wat een belachelijke massa hysterie maakt men er toch van.
Goede nieuws is dat de hele wereld blijkbaar eindelijk leert hoe je fatsoenlijk je handen moet wassen
Ik heb begrepen dat als er minimaal 60% alcohol in zit wel.quote:
Daar was mijn eega toch wel flink ziek vanquote:Op maandag 2 maart 2020 21:05 schreef SQ het volgende:
Over twee maanden heeft iedereen het toch al, net als met de Mexicaanse griep toen. En dat viel uiteindelijk ook nog best mee
Oh ja, en van corona zul je ook flink ziek zijn. Maar mensen gedragen zich onderhand alsof de zombie apocalyps is begonnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:17 schreef Vicky het volgende:
[..]
Daar was mijn eega toch wel flink ziek van
Wij hebben een handenwasprotocole.
Sinds vanmiddag hangen alle wc's en pantry's vol met posters en er zijn geloof ik diverse schoonmaak spullen besteld..
Truequote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh ja, en van corona zul je ook flink ziek zijn. Maar mensen gedragen zich onderhand alsof de zombie apocalyps is begonnen.
Behalve dat het schap met zeeppompjes wat leeg was, merk je hier in Limburg ook weinig eigenlijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:36 schreef Elleska het volgende:
Ik lees dus overal over hamsteren, lege schappen handzeep, geen pijnstillers verkrijgbaar, enzovoort maar ik merk er hier nog niets van.
Nuchtere noordelingen of zou dat nog komen wanneer het coronavirus het noorden heeft bereikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |