SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels
Ook in moeilijke tijden.
Ja joh, de boodschappen zijn al gehaald, het paleis moet ik straks zelf schoonmaken en daarna op twee werkbezoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zo in vliegtuig nog maar een tukkie doen
[..]
Ga jij voorop?
Misschien wel, heb wel een drillplaatje daarvoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:40 schreef stokj het volgende:
@:gibsonlespaul88 ga je vanavond nog iemand drillen?
PiePiequote:
Vocht te kort. Of je hebt te lang in bed gelegen (er van uitgaan dat je niet drangoe/dronken bent geweest).quote:
Puzz Puzz Puzzzquote:
Gibs kanonquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Misschien wel, heb wel een drillplaatje daarvoor
[..]
PiePie!
Van Captain Jack zekerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Misschien wel, heb wel een drillplaatje daarvoor
Kinderen op bezoek van 3 en 5 ook een optie?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Vocht te kort. Of je hebt te lang in bed gelegen (er van uitgaan dat je niet drangoe/dronken bent geweest).
[..]
Puzz Puzz PuzzzHoe is het?
Yoow stokj ... ik ben wakker ..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Vocht te kort. Of je hebt te lang in bed gelegen (er van uitgaan dat je niet drangoe/dronken bent geweest).
[..]
Puzz Puzz PuzzzHoe is het?
Ze is dement, is het nu toch alweer vergeten Paquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:42 schreef Fernweh het volgende:
@:GibsonLesPaul88
Waarom praat je zo naar over je oma zoon?
quote:
Captain Smack op die billen Gquote:
Oh leuk kinderenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kinderen op bezoek van 3 en 5 ook een optie?@:ToT ik voel je pijn.
Oh beterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja als ze op 30 kilometer afstand van mij zijn wel ja
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@:ToT Ideetje om met Mini te doen
[ afbeelding ]
lolquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
@:ToT Ideetje om met Mini te doen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:50 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Die zou meteen naar de ventilator toe lopen om 'm een paar tikken te verkopen!
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:47 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja als ze op 30 kilometer afstand van mij zijn wel ja
Tot kan ik je interesseren voor nog wat kinderen als ze niet maar weg zijn dit is geen leven zo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:18 schreef ToT het volgende:
Ik had ergens nog een photoshopje van een demonische mini-ToT, maar kan die zo gauw ff niet vinden.
Oh.....zoeken!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:18 schreef ToT het volgende:
Ik had ergens nog een photoshopje van een demonische mini-ToT, maar kan die zo gauw ff niet vinden.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Tot kan ik je interesseren voor nog wat kinderen als ze niet maar weg zijn dit is geen leven zo.
ben wel benieuwdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb wel 2 Game Of Thrones photoshopjes.
Maar ik zal idd zoeken!
Ahw.....maar hij blijft een leuk koppie hebbenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Origineel:
[ afbeelding ]
Haha sowieso!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ahw.....maar hij blijft een leuk koppie hebben
Hele MiniToT fotoreportages ha haquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik heb er nog eentje dat hij op de troon zit, maar die moet ik ook nog ff terugzoeken.
Liever nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wij zijn zijn peet ooms en tantes hiero![]()
Echt héquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wij zijn zijn peet ooms en tantes hiero![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hele MiniToT fotoreportages ha ha
Haha!quote:
Ik snap dat je dit doet als trotse papa, dus vind het wel schattig van jequote:
Ach je kan je maar vermaken ha haquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha!
Ja ik had nog wel meer ideeën zoals hem reusachtig groot maken en hem zo op een hele stad te laten zitten enzo (of nu dus dat hij er als een extreme King Kong overheen loopt), maar het komt er nog niet echt van.
Haha jawel!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ach je kan je maar vermaken ha ha
Was het zo ergquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kinderen op bezoek van 3 en 5 ook een optie?@:ToT ik voel je pijn.
Haha, mooi zo! Hoe is het daar in Zwollywood? Ook zo winderig?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yoow stokj ... ik ben wakker ..![]()
Ja die Captain Jack kon er wel wat van met die vrouwen van toen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ze is dement, is het nu toch alweer vergeten Pa
[..]
[..]
Captain Smack op die billen G
behoorlijk ja...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha, mooi zo! Hoe is het daar in Zwollywood? Ook zo winderig?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oke, jij niet. Ook goed
[..]
Ik moet ook naar de supermarkt maar heb ook echt geen zin.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
behoorlijk ja...![]()
Heb ook geen zin om naar buiten te gaan , maar zal wel moeten ...ff straks naar de supermarkt en daarna lekker chillen in huis
Same here... probeer zin te verzamelen om de stap naar de winkel te gaan zetten , maar dat gaat nog niet echt van harte ...3 uur alweerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:01 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik moet ook naar de supermarkt maar heb ook echt geen zin.
Ja ik snap het, ik moet alleen wat frietsaus halen maar ik ben gewoon te lui.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Same here... probeer zin te verzamelen om de stap naar de winkel te gaan zetten , maar dat gaat nog niet echt van harte ...3 uur alweer
Had je niet even ook voor @puzziepie en mij kunnen gaan? Egoïst.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben net geweest. ging niet van harte. Kut weer. Blegh.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik snap het, ik moet alleen wat frietsaus halen maar ik ben gewoon te lui.
Sjaloerssssquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ben net geweest. ging niet van harte. Kut weer. Blegh.
HA ik lijk misschien een idioot, maar zo gek ben ik nou ook weer niet. Zal ik zeker de verkeerde saus neememen (quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Had je niet even ook voor @:puzziepie en mij kunnen gaan? Egoïst.
En in jouw geval, een ander je boodschappen laten doen eindigt altijd in dramaquote:
Hmmmzzz goeiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
En in jouw geval, een ander je boodschappen laten doen eindigt altijd in drama
Ja die wat je uit je vaatje tapt, daar kan ik niks mee. De spermabank misschien wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
HA ik lijk misschien een idioot, maar zo gek ben ik nou ook weer niet. Zal ik zeker de verkeerde saus neememen ()
Logeren? Ik zou dat toch meer inwonen noemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:11 schreef puzziepie het volgende:
Zoon en schoondochter komen binnenkort 5 weken logeren...wordt nog wat
Ik vind inwonen niet het goede woord voor logeren in dezequote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Logeren? Ik zou dat toch meer inwonen noemen.
Dreameyquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stelletje luilakkers hier![]()
en klinkt gezellig puzziepie!
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Stelletje luilakkers hier![]()
en klinkt gezellig puzziepie!
Oh leuk, hoever is ze? Kun je haar wel een beetje extra vertroetelen deze weken.....dan maar even niet blowenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwdZe is zwanger dus vind het wel heel erg tof dat ze nu ook weer voor een aantal weken hier slapen. Verschil is alleen dat ze nu niet meer blowt ..en toen ze jaren geleden bij mij logeerden wel
Jij bent dus wel gewoon geweest...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:01 schreef puzziepie het volgende:
Godver ..het ging allemaal net zo lekker, snel op de fiets naar de winkel ...het was immers droog![]()
Ik kom de lidl uit ...en het is ineens zwaar kut weer![]()
Ik ben doorweekt![]()
Gelukkig kan ik mijn huiskloffie weer aan
Ze is uitgerekend in juli of augustus ( weet het niet helemaal zeker meerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh leuk, hoever is ze? Kun je haar wel een beetje extra vertroetelen deze weken.....dan maar even niet blowen
Spannend!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze is uitgerekend in juli of augustus ( weet het niet helemaal zeker meer)
Ja en daarom ben ik nu compleet doorweekt van die 3 minuten die ik moest fietsenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:02 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jij bent dus wel gewoon geweest...Verdomme, ben ik de enige die nog moet gaan.
toch wel echt jammer dat je zo ver weg woont.....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
ik ga zo mini pizza's maken. Heb een lekkere Piccolini worst gehaald, aioli met vers stookbrood, heerlijk niks doen. Ja straks op uitnodiging bij FC Grunn wedstrijdje bijwonen. Ook al heb ik niks met FCToch leuk om s wat anders te doen dan in de kroeg te hangen
Heel erg,.. vooral omdat ze Turkse is, en zich heeft uitgeschreven van hun moskee, (of hoe zeg je dat) baby wordt niet gedoopt oid...krijgt een Nederlandse opvoeding zonder geloof .quote:
Oh dat klinkt wel heftig....maar fijn dat de band tussen jullie zo fijn is!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel erg,.. vooral omdat ze Turkse is, en zich heeft uitgeschreven van hun moskee, (of hoe zeg je dat) baby wordt niet gedoopt oid...krijgt een Nederlandse opvoeding zonder geloof .
Dat gaat nog een heel gedoe worden straks als de baby er is .
Ik ben wel heel erg blij dat we een goede en open band met elkaar hebben en dat ze me vertrouwd (klinkt misschien raar ) Uiteraard ben ik haske trots op en blij met haar
Verhip nog an toe ! Je zou sowieso van harte welkom zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
toch wel echt jammer dat je zo ver weg woont.....
Liefquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Verhip nog an toe ! Je zou sowieso van harte welkom zijn
Ik vond het ook wel heftig allemaalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heftig....maar fijn dat de band tussen jullie zo fijn is!
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel heftig allemaalMaar snap haar keuzes wel. Ik ben ook heel blij met haar, ze is een toffe sterke chicka
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:22 schreef puzziepie het volgende:
@:Fernweh is vast boodschappen aan het doen?
Echt wel, was ff minder leuk om met mini-ToT er doorheen te gaan voor de boodschappen, maar eenmaal binnen zat meneertje flink aandacht te trekken!quote:
3 minuten op de fiets en alles was doorweekt ...schoenen staan in de buurt van de verwarming, en mijn wintercape is er nog erger aan toequote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel, was ff minder leuk om met mini-ToT er doorheen te gaan voor de boodschappen, maar eenmaal binnen zat meneertje flink aandacht te trekken!
Ik denk dat het er ook meer dan 3 gaan wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jij mag wel meer dan 1 <3
Lurk gewoon die fles leeg danquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook meer dan 3 gaan worden![]()
Haha dat wordt 'm toch niet; ik heb in PTA een topic aangemaakt en die TSI wordt daar behoorlijk afgefakkeld!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoe staat het met de TSI ?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
3 minuten op de fiets en alles was doorweekt ...schoenen staan in de buurt van de verwarming, en mijn wintercape is er nog erger aan toeDie hangt ook ergens uit te druipen
![]()
3 minuten op de fiets
Ik ben al aardig op wegquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Lurk gewoon die fles leeg dan
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Joah tis goed met je lieverdGewoon lekker drinken. Doe ik ook
Aan de zuup cd?quote:
= Fijn !quote:
Hm dan maar niet doen neequote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha dat wordt 'm toch niet; ik heb in PTA een topic aangemaakt en die TSI wordt daar behoorlijk afgefakkeld!
Nu wordt het waarschijnlijk een Prius of een Auris.
Dus er kan nog meer inquote:
Goed zo, zo mag ik het drinken, uh horenquote:
Mja...ik was in de winkel voor nog geen 2 minuten en ik kom buiten ...en het ging me een partij tekeer met regenen en waaien..Ik was al doorweekt toen ik mijn fiets van het slot af hadquote:
Oh ja lees het nu. Puzz heeft voor 5 al een fles wijn leegquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nu nog niet hoor.....vanavond pas
Jij grapjasquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:44 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
= Fijn !
[..]
Hm dan maar niet doen nee
[..]
Dus er kan nog meer in
[..]
Goed zo, zo mag ik het drinken, uh horen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja lees het nu. Puzz heeft voor 5 al een fles wijn leeg![]()
Nietesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:46 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja lees het nu. Puzz heeft voor 5 al een fles wijn leeg![]()
Ik zit helemaal zonderquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij grapjas![]()
![]()
Ik snak naar een jonko , maar ik was te beroerd om in dat weer nog naar de shop te racen..
En ik ben bijna door mijn wiet heen![]()
Ik ga morgen wel ff
Ah!! Slimquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zit helemaal zonderStraks voordat ik naar de wedstrijd ga maar even wat halen.
Dat is best een grappige film, heb het boek gelezen!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:51 schreef ToT het volgende:
https://www.tvgids.nl/fil(...)er-in-modern-berlijn Wat!
Voetbalquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah!! Slim![]()
Wedstrijd? Voetbal ? Of een wedstrijdje mens erger je nieten
Ik ben wieder da.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:22 schreef puzziepie het volgende:
@:Fernweh is vast boodschappen aan het doen?
Niks mis meequote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nietes![]()
![]()
Vanavond wel vermoed ik
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Niks mis mee
Zo ook maar een biertje pakken.
Groningen tegen VVVquote:
Ik heb ook niets met voetbal , maar ben lang lang geleden als puber wel eens naar wedstrijden in Deventer geweestquote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Groningen tegen VVVHeb er weinig mee maar ben uitgenodigd. Vond het wel 's een keer leuk wat anders dan de kroeg. Ga daarna vast ngo wel ff de kroeg in
Ja maar ik heb nu mayonaise en fritessaus en weet niet welke ik moet openen.quote:
Go Aheadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met voetbal , maar ben lang lang geleden als puber wel eens naar wedstrijden in Deventer geweest![]()
Was vast om een jongen of zow![]()
![]()
Mijn opa en oma woonden in Deventer zowat tegen het stadion aan . En toen ik jaren later op kamers woonde in Deventer heb ik heel wat gevechten tussen supporters gezien in de stad.
Vreselijk
Keuzes keuzesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu mayonaise en fritessaus en weet niet welke ik moet openen.
I know!! Heb het te vaak meegemaakt daarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Go AheadMan, als 038 tegen Go Ahead wist je dat je ver uit de buurt moest blijven. Dat was terreur van heb ik jou daar.
Why?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik heb nu wel een beetje paniek.
Allebei dan maarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik heb nu wel een beetje paniek.
anders van allebei een beetje?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nu mayonaise en fritessaus en weet niet welke ik moet openen.
Dan bepaal ik alsnog, want iedereen weet al hoe het eindigt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Why?![]()
![]()
Anders doe je iene miene mutte
quote:
Nee nee, dat kan niet. Daar komt herrie van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
anders van allebei een beetje?
Ja wil je nou hulp van ons of niet....quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan bepaal ik alsnog, want iedereen weet al hoe het eindigt.
[..]
[..]
Nee nee, dat kan niet. Daar komt herrie van.
Als ik in de greppel lig mogen jullie me helpen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja wil je nou hulp van ons of niet....
Okay ..ik ben daar nooit mee bezig, ik open ze gewoon allebeiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan bepaal ik alsnog, want iedereen weet al hoe het eindigt.
[..]
[..]
Nee nee, dat kan niet. Daar komt herrie van.
Echt hé!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja wil je nou hulp van ons of niet....
Aftrekken kan altijd , ook zonder belasting gedoequote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kan je dat aftrekken van de belasting?
Spul blijft goed tot eind van de eeuw dus ja allebeiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay ..ik ben daar nooit mee bezig, ik open ze gewoon allebei
Daaromquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Spul blijft goed tot eind van de eeuw dus ja allebei
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aftrekken kan altijd , ook zonder belasting gedoe
Oh als dat zo is, dan kijk ik even hoeveel ruimte ik heb.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:24 schreef engine het volgende:
[..]
Spul blijft goed tot eind van de eeuw dus ja allebei
Was er maar iemand die ik daarvoor kon porren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aftrekken kan altijd , ook zonder belasting gedoe
Ik zou daar niet mee wachten tot je je ware in China hebt gevondenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh als dat zo is, dan kijk ik even hoeveel ruimte ik heb.
[..]
Was er maar iemand die ik daarvoor kon porren.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:25 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Oh als dat zo is, dan kijk ik even hoeveel ruimte ik heb.
[..]
Was er maar iemand die ik daarvoor kon porren.
Denk dat dat het wel zal worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zou daar niet mee wachten tot je je ware in China hebt gevonden
Oh jeee... dan kan je in die tussentijd beter zelf met een zekere regelmaat de druk er aftrekkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk dat dat het wel zal worden.
Wel zo gezondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jeee... dan kan je in die tussentijd beter zelf met een zekere regelmaat de druk er aftrekken
Ja ach ja onderhoud valt dat onder denk ik, met iemand anders erbij valt het onder plezier.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jeee... dan kan je in die tussentijd beter zelf met een zekere regelmaat de druk er aftrekken
Goedzo!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ach ja onderhoud valt dat onder denk ik, met iemand anders erbij valt het onder plezier.
Heb ze overigens allebei opengemaakt @:engine en alle andere die dat adviseerde.
Onderhoud is belangrijkquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ach ja onderhoud valt dat onder denk ik, met iemand anders erbij valt het onder plezier.
Heb ze overigens allebei opengemaakt @:engine en alle andere die dat adviseerde.
Lekkah bezag!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heb je het nog overleefd?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:10 schreef Kopjechino het volgende:
Morgen heb ik een betere outfit, al is die ook geïmproviseerd
Pics?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:10 schreef Kopjechino het volgende:
Morgen heb ik een betere outfit, al is die ook geïmproviseerd
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja vond ik dus ook ! Mooi gedaan !
quote:
have fun!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo uitloggen. Moet mijn fiets nog vinden.Heb m gisteravond ergens neergepleurd. God mag weten waar. Moet pinnen, shoppa en doorrrr.
Hoop het ook ! Thanks !quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
have fun!!Hopelijk daar geen vechtpartijen tussen supporters
![]()
Have fun schatje!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hoop het ook ! Thanks !
Liever Drill buddies, baggermatties. Gedraag jullie, weesch lief voor eenieder en maak Bagger Bag again
Jawel, heb wel last van mijn keel maar was deze week ook ziek geweest. Vandaag blijf ik thuis, morgen gaan we de hele dag weer feestenquote:
Daar doe ik niet aanquote:
Hé jammerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, heb wel last van mijn keel maar was deze week ook ziek geweest. Vandaag blijf ik thuis, morgen gaan we de hele dag weer feesten
[..]
Daar doe ik niet aan
Het wordt een geïmproviseerde soort van NYPD outfitquote:
klinkt wel goed, hoe dan ook heel veel plezier!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het wordt een geïmproviseerde soort van NYPD outfit
Ik zei hoi kopjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je mag mij komen arresteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker gemberthee drinken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, heb wel last van mijn keel maar was deze week ook ziek geweest. Vandaag blijf ik thuis, morgen gaan we de hele dag weer feesten
[..]
Daar doe ik niet aan
Dankjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
klinkt wel goed, hoe dan ook heel veel plezier!
Oh sorry hoor. Halloquote:
Haha, krijg je spijt van hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:24 schreef Fernweh het volgende:
Je mag mij komen arresteren.
[..]
Lekker gemberthee drinken.
Hoiquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Oh sorry hoor. Hallo
[..]
Haha, krijg je spijt van hoor.
Heb geen gemberthee, wel citrosan en weerstandthee
Denk niet dat ik spijt zal krijgen. Denk eerder dat ik in mijn vuistje zal jubelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
Komt goed, lekker optijd naar bed. Nu even chill avondje met een film op. Kan ik er weer tegenaanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
Vervelend dat je zo verkouden bent. Hoop dat je snel opknapt zodat je morgen lekker kan feesten
Wat jubelt er in je vuistje?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:31 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Denk niet dat ik spijt zal krijgen. Denk eerder dat ik in mijn vuistje zal jubelen.
Gaan we niet achterkomen moet je me eerst arresteren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Komt goed, lekker optijd naar bed. Nu even chill avondje met een film op. Kan ik er weer tegenaan
[..]
Wat jubelt er in je vuistje?
die laatste was ik ook wel benieuwd naar inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Komt goed, lekker optijd naar bed. Nu even chill avondje met een film op. Kan ik er weer tegenaan
[..]
Wat jubelt er in je vuistje?
Citrosan heelt alle verkoudhedenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Oh sorry hoor. Hallo
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef Fernweh het volgende:
Gaan we niet achterkomen moet je me eerst arresteren.
Voorlopig heb ik enkel een hals van glas in mijn vuistje.
Echt he!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
die laatste was ik ook wel benieuwd naar inderdaad
Veel slapen, warm badje en citrosan. Gouden combiquote:
beterschap!!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
[..]
Echt he!
[..]
Veel slapen, warm badje en citrosan. Gouden combi
Slapen is sowiesoquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha
[..]
Echt he!
[..]
Veel slapen, warm badje en citrosan. Gouden combi
Wat voor whisky?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:52 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Pils, Kölsch, jagdstolz, jenever en whisky.
Jameson is op, dus nu heb ik die famous grouse of zo.quote:
Dan is Jameson wel beter. Famous Grouse is meer een mi whiskey.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:53 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jameson is op, dus nu heb ik die famous grouse of zo.Die kreeg ik ooit voor een verjaardag.
Ja ik vind Jameson wel fijn iemand tipte mij geloof ik Tullamore Dew die zou nog zachter zijn, alleen ik vind het best een flinke fles bokma jenever of wat jagdstolz vind ik ook prima.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is Jameson wel beter. Famous Grouse is meer een mi whiskey.
Heerlijk is dat! Thuis chillen in je eigen stekje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 14:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
behoorlijk ja...![]()
Heb ook geen zin om naar buiten te gaan , maar zal wel moeten ...ff straks naar de supermarkt en daarna lekker chillen in huis
Op je eigen stokje zitten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Heerlijk is dat! Thuis chillen in je eigen stekje.
Ik vind Jameson lekkerder dan Tullamore Dew, al is dat ook geen verkeerde whisky.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:54 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik vind Jameson wel fijn iemand tipte mij geloof ik Tullamore Dew die zou nog zachter zijn, alleen ik vind het best een flinke fles bokma jenever of wat jagdstolz vind ik ook prima.
Ja ik moet maar weer eens naar de Duitsers weer wat halen. Wil ook nog een cognacje kopen maar ik heb geen verstand van cognac.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind Jameson lekkerder dan Tullamore Dew, al is dat ook geen verkeerde whisky.
Cognac heb ik geen verstand van, vind ik ook niet echt lekker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja ik moet maar weer eens naar de Duitsers weer wat halen. Wil ook nog een cognacje kopen maar ik heb geen verstand van cognac.
Hmm ja soms doet pils het gewoon voor mij. Verdomme wilde zeggen dat een goeie kok een goed aanpassingsvermogen heeft. Die gast in dat topic kan volgens mij nog geen mandarijn pellen zonder zichzelf te bezeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Cognac heb ik geen verstand van, vind ik ook niet echt lekker.
MikeyTT kan niet eens een ei bakken, laat staan een oven bedienenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:08 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hmm ja soms doet pils het gewoon voor mij. Verdomme wilde zeggen dat een goeie kok een goed aanpassingsvermogen heeft. Die gast in dat topic kan volgens mij nog geen mandarijn pellen zonder zichzelf te bezeren.
Die vent die die heeft als plaatje komt me ook de neus uit. Die jongen maakt zich druk om belachelijke dingen. Zie liever een mooie vrouw zoals jij hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
MikeyTT kan niet eens een ei bakken, laat staan een oven bedienen
Lucifer is wel een briljante serie btwquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:12 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Die vent die die heeft als plaatje komt me ook de neus uit. Die jongen maakt zich druk om belachelijke dingen. Zie liever een mooie vrouw zoals jij hebt.
Ik kijk geen seriesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lucifer is wel een briljante serie btw
Kijk de laatste tijd niets meer, moet weer eens een beginnetje maken maar als ik moet kiezen series boven films tenzij het een Wong Kar Wai film is, die man zet mooie films neer. Of ja zette, dat zijn nu allemaal oude klassiekers.quote:
Ik vind series veel toffer dan de meeste films. Veel meer ruimte voor diepgang en het uitwerken van karakters!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:19 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kijk de laatste tijd niets meer, moet weer eens een beginnetje maken maar als ik moet kiezen series boven films tenzij het een Wong Kar Wai film is, die man zet mooie films neer. Of ja zette, dat zijn nu allemaal oude klassiekers.
Ja daarom verkies ik series ook vaak. Keek heel graag Koreaanse series die hadden vaak één seizoen en dat was het dan. Nu helaas zie je dat ze het Amerikaanse model gaan aannemen. Echt jammer want dit betekend losse eindes etc, ik vond het mooie aan Koreaanse series dat je dus niet met die seizoenen zat te kloten. Gewoon 13 afleveringen van pak hem beet anderhalf uur en zo, en dan was het klaar. Nu helaas niet meer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind series veel toffer dan de meeste films. Veel meer ruimte voor diepgang en het uitwerken van karakters!
Ach ik heb mensen in dezelfde tak zien zagen als waar ze op zaten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Er zijn mensen die op hun eigen stokje/slurf kunnen zitten. Of dat gezond is...
heb je al een stokje voor mij??quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Er zijn mensen die op hun eigen stokje/slurf kunnen zitten. Of dat gezond is...
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach ik heb mensen in dezelfde tak zien zagen als waar ze op zaten.
Voorraad al op?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:33 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je bent een beetje te laat maar proost.
Dat is wel het nadeel van veel series, dat ze te ver worden uitgesmeerd. Breaking Bad en Dexter zijn eerder uitzondering dan de regel geworden met naar finales toe werken en het dan ook te beëindigen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:22 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja daarom verkies ik series ook vaak. Keek heel graag Koreaanse series die hadden vaak één seizoen en dat was het dan. Nu helaas zie je dat ze het Amerikaanse model gaan aannemen. Echt jammer want dit betekend losse eindes etc, ik vond het mooie aan Koreaanse series dat je dus niet met die seizoenen zat te kloten. Gewoon 13 afleveringen van pak hem beet anderhalf uur en zo, en dan was het klaar. Nu helaas niet meer.
Proost!quote:
Ja en dat vind ik jammer, na een tijdje heb je 6 seizoenen en gaat het nergens meer over.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel het nadeel van veel series, dat ze te ver worden uitgesmeerd. Breaking Bad en Dexter zijn eerder uitzondering dan de regel geworden met naar finales toe werken en het dan ook te beëindigen.
Ben net in het hotelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:38 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee maar je had allang moeten zijn begonnen.
Oh je bent aan het reizen, dat heb ik geloof ik niet meegekregen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ben net in het hotel
Nog een collega gevonden aan de bar
Bij series zoals friends maakt het minder uit, maar veek series worden er kapot door gemaakt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:41 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik jammer, na een tijdje heb je 6 seizoenen en gaat het nergens meer over.
Friends, bigbang theory, etc dat zijn ook geen series, dat zijn stuiptrekkingen van de duivel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij series zoals friends maakt het minder uit, maar veek series worden er kapot door gemaakt.
Mijn DM staat altijd open voor een deskundige blikquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
Nog lekker even knutselen aan mijn kleren voor morgen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
Nog lekker even knutselen aan mijn kleren voor morgen
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn DM staat altijd open voor een deskundige blik
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:30 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ach ik heb mensen in dezelfde tak zien zagen als waar ze op zaten.
Ik zal maandag weer informeren, ik ben gisteren thuis gebleven en vandaag niet via het werkpaleis op werkbezoek gegaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
heb je al een stokje voor mij??
Haha groetjes maatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ff mobiel de groetjes, tantoe moker lam, maar we gaan nog ff door, groetjonsch freunden
Fles zal ondertussen wel leeg zijn maar toch proostquote:Op zaterdag 22 februari 2020 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
Hier gaat net een fles wijn open
DOE ER TWEE DAN KUT!!quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 01:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo een carnacals kutje ?
Uit kunnen slapen?quote:
Redelijk, redelijk. Had nog wat langer gekund, maar toen ik half in slaap mini-ToT wat aanduwde, was de slaap over.quote:
Anderhalf uur wakker gelegen zonder reden tussen twee en half vier en om half acht was er iemand naar me aan het roepen. Dus kon wel wat beterquote:Op zondag 23 februari 2020 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Redelijk, redelijk. Had nog wat langer gekund, maar toen ik half in slaap mini-ToT wat aanduwde, was de slaap over.
Verder was hij vannacht wel ff wakker, maar het ging veel beter dan normaal.
En daarzo?
oeh klinkt wel interessant inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal maandag weer informeren, ik ben gisteren thuis gebleven en vandaag niet via het werkpaleis op werkbezoek gegaan.
Maar nu je er toch over begint: hou je van korfballers, die mannen zijn slank, lang en sommige hebben spieren bij hun armen en benen.
En dat blijft de hele week zoquote:Op zondag 23 februari 2020 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oeh klinkt wel interessant inderdaad
Mogguh, wat een oerhollandsch takkieweer vandaag....
Zou kunnenquote:Op zondag 23 februari 2020 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
echt pech voor de carnavallers....volgens mij gaan er een heleboel optochten niet door
Dan ga ik kijken of in de voorgestelde leeftijdscategorie iets zit zonder dat alles hangt en al.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oeh klinkt wel interessant inderdaad
Mogguh, wat een oerhollandsch takkieweer vandaag....
En bij sommige worden de hele grote wagens geweigerd. Begrijpelijk maar ook best sneu als je weet hoeveel tijd en geld mensen daar aan besteden.quote:Op zondag 23 februari 2020 08:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
echt pech voor de carnavallers....volgens mij gaan er een heleboel optochten niet door
quote:Op zondag 23 februari 2020 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Anderhalf uur wakker gelegen zonder reden tussen twee en half vier en om half acht was er iemand naar me aan het roepen. Dus kon wel wat beter
Ja precies....quote:Op zondag 23 februari 2020 09:07 schreef engine het volgende:
[..]
En bij sommige worden de hele grote wagens geweigerd. Begrijpelijk maar ook best sneu als je weet hoeveel tijd en geld mensen daar aan besteden.
quote:Op zondag 23 februari 2020 09:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ga ik kijken of in de voorgestelde leeftijdscategorie iets zit zonder dat alles hangt en al.
Recentelijke aflevering?quote:Op zondag 23 februari 2020 09:09 schreef ToT het volgende:
Ik ben ff het Frank Visser topic terug aan het lezen!
Geniale aflevering, maar de opmerkingen lezen is ook echt humor!
Ja die van deze week, met een ouwe knar die continu zit te vloeken en te tieren, en zelfs Victor zat af te zeiken en Frank Visser voor zijn aankomst een klootzak noemde.......terwijl hij zelf degene was die 'm ingeschakeld had!quote:Op zondag 23 februari 2020 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Recentelijke aflevering?
Keek dat altijd toen hij nog bij de publieke omroep zat. Mooiste was altijd als bejaarden ruzie hadden
quote:Op zondag 23 februari 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die van deze week, met een ouwe knar die continu zit te vloeken en te tieren, en zelfs Victor zat af te zeiken en Frank Visser voor zijn aankomst een klootzak noemde.......terwijl hij zelf degene was die 'm ingeschakeld had!
quote:Op zondag 23 februari 2020 09:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En het einde was ook echt legendarisch!
Die ouwe knar is echt volkomen seniel!
In het topic hier op FOK! hebben de speurneuzen ook al weer het één en ander uitgezocht waaruit NÓG meer blijkt dat die ouwe vent helemaal verkeerd bezig is. Er is echt een heel topic over volgespammed!quote:Op zondag 23 februari 2020 09:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is altijd het mooiste. En ook veel te veel tijd hebben om helemaal in zo'n ruzie op te gaan![]()
Weet niet of ik het daar wel mee eens ben dat mensen dan maar vanalles over zo'n lui gaan uitzoekenquote:Op zondag 23 februari 2020 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
In het topic hier op FOK! hebben de speurneuzen ook al weer het één en ander uitgezocht waaruit NÓG meer blijkt dat die ouwe vent helemaal verkeerd bezig is. Er is echt een heel topic over volgespammed!
Snap ik, ik vond het eerst ook erg dubieus, maar dit zijn dingen die in het nieuws zijn geweest en die je met Google Maps terug kunt vinden (en die hij zelf ook genoemd heeft.)quote:Op zondag 23 februari 2020 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Weet niet of ik het daar wel mee eens ben dat mensen dan maar vanalles over zo'n lui gaan uitzoeken
Okee dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:05 schreef Fernweh het volgende:
Oh op mijn youtube reccomended stond dat ook maar ik heb een allergie voor juridische dingetjes.
Hier in de straat waar ik woon zijn er ook mensen weggepest. Maar is ook wel een beetje de familie Flodder wat ernaast woont.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan.
Maar los van het juridische gedoe is het ook wel geinig om gewoon zo'n chagrijnige seniele ouwe zak zo tekeer te zien gaan.Hij was er zelfs trots op dat hij zijn vorige buren weggetreiterd had!
En hij leek een aantal zaken door elkaar te halen, van wat tussen hem en de vorige buren gebeurd is, en wat er nu met de huidige buren gebeurt.
Vond ik vroeger ook altijd allemaal vreselijk, tot mijn vrouw in mijn leven kwam. Dan wil je wel wat van de Nederlandse cultuur laten zien he!quote:Op zondag 23 februari 2020 10:10 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Hier in de straat waar ik woon zijn er ook mensen weggepest. Maar is ook wel een beetje de familie Flodder wat ernaast woont.![]()
Kan me best voorstellen dat het vermakelijk is, daar niet van. Maar ik word niet goed van dat soort programma's als boer zoekt vrouw, mijn vrouw jouw vrouw etc...
Bedankt ToT nu denkt zij dat wij allemaal idioten zijn met het IQ van een pinda.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik vroeger ook altijd allemaal vreselijk, tot mijn vrouw in mijn leven kwam. Dan wil je wel wat van de Nederlandse cultuur laten zien he!
Haha, in haar land gaat het er allemaal nog veel erger aan toe.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:14 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Bedankt ToT nu denkt zij dat wij allemaal idioten zijn met het IQ van een pinda.
Jezus die gaan flink te keer dan. Even de hele mand met ondergoed naar buiten keren en lekker doornemen met een vergrootglas. Niet dat ik niet graag in de slipjes la zou zitten van mijn vrouw.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, in haar land gaat het er allemaal nog veel erger aan toe.
Dat een man bijvoorbeeld wil scheiden van zijn vrouw omdat ze vreemd gaat, en 1 van haar slipjes laat zien waar spermavlekken van een andere man in zitten enz.
niet lekker kunnen slapen?quote:Op zondag 23 februari 2020 10:21 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Jezus die gaan flink te keer dan. Even de hele mand met ondergoed naar buiten keren en lekker doornemen met een vergrootglas. Niet dat ik niet graag in de slipjes la zou zitten van mijn vrouw.![]()
Godver ik ben kapot, heb ik geslapen of ben ik ontvoerd door aliens?
Vermoed van wel, alleen nog moe.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
niet lekker kunnen slapen?
Moet straks de deur nog uit had iets afgesproken.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
rustig aan doen dan vandaag
Oh succes dan, hier hoost en waait het....quote:Op zondag 23 februari 2020 10:28 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Moet straks de deur nog uit had iets afgesproken.
Het is hier niet veel beter, ik heb helemaal geen zin. Maar afspraken zijn afspraken. Die breek je niet.quote:Op zondag 23 februari 2020 10:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh succes dan, hier hoost en waait het....
Helemaal waarquote:Op zondag 23 februari 2020 10:29 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Het is hier niet veel beter, ik heb helemaal geen zin. Maar afspraken zijn afspraken. Die breek je niet.
Iets wat we onszelf opleggen, in andere culturen is het misschien een minder groot probleem.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |