SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Nog helemaal niet zelfs. Ik heb iets van 4 uurtjes slaap gehad.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:48 schreef Melting het volgende:
@:TT:
Brother is nog niet goed wakker, denk ik.
graag gedaan hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:52 schreef brother52 het volgende:
Gooide ik hem dicht
[..]
Nog helemaal niet zelfs. Ik heb iets van 4 uurtjes slaap gehad.
Oh ja, dank je voor het openen van een nieuw topicquote:
Soms bieden ze echt wel een goede deal, mijn vader heeft paar keer gehad dat ze zijn redelijk jonge auto wilden inkopen omdat ze daarmee nieuwe klanten wilden trekken. Toen ik bij diezelfde dealer ging kijken of ik mijn Panda wilde inruilen werd ik begroet met: wil je de Panda verkopen? We willen ‘m erg graag hebben. Ok, dan sta ik nu 1-0 voorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Morning...![]()
Zo naar de autodealer, ze willen onze auto inkopen. Zeggen ze.
Wat ze niet zeggen, is dat ze natuurlijk graag een nieuwe auto willen verkopen.![]()
En ik weet niet of ik dat wel wil...
Ligt er natuurlijk aan welke deal ze bieden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:09 schreef MadMaster het volgende:
Morning...![]()
Zo naar de autodealer, ze willen onze auto inkopen. Zeggen ze.
Wat ze niet zeggen, is dat ze natuurlijk graag een nieuwe auto willen verkopen.![]()
En ik weet niet of ik dat wel wil...
Goedemorgen.quote:
Wat voor iets heb je gekocht?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:20 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een nieuwe koptelefoon
En mijn baard kan weer trimmen![]()
Niet gekocht maar gekregenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Wat voor iets heb je gekocht?
Leuk ding.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet gekocht maar gekregen![]()
Een JBL tune750
Onze auto is net 2,5 jaar oud.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Soms bieden ze echt wel een goede deal, mijn vader heeft paar keer gehad dat ze zijn redelijk jonge auto wilden inkopen omdat ze daarmee nieuwe klanten wilden trekken. Toen ik bij diezelfde dealer ging kijken of ik mijn Panda wilde inruilen werd ik begroet met: wil je de Panda verkopen? We willen ‘m erg graag hebben. Ok, dan sta ik nu 1-0 voor
Zeker, klinkt ook een stuk beter dan die ik nu heb.quote:
2,5 jaar is niet oud. Alles mag en niets moet, dus ben benieuwd wat ze bieden de moeite waard is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze auto is net 2,5 jaar oud.
Dus ze moeten met een heel goed bod komen, willen we iets inruilen.
Wat ik terug krijg, boeit me dan ook niet, het gaat er om wat ik eventueel moet bijbetalen...
Mooi zo. Kun je weer even vooruit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeker, klinkt ook een stuk beter dan die ik nu heb.
Precies, dat zei ik toen ook: ga maar rekenen, ik ga maar zoveel bijbetalen, het maakt mij niet uit hoe je tot dat bedrag komt. Uiteindelijk hebben ze nog de dakrails aan het magazijn verkocht, want die wilde ik er af hebben en verder had die uitvoering alles wat ik wilde.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze auto is net 2,5 jaar oud.
Dus ze moeten met een heel goed bod komen, willen we iets inruilen.
Wat ik terug krijg, boeit me dan ook niet, het gaat er om wat ik eventueel moet bijbetalen...
Dat hij maar uitkijkt inderdaad.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik toen ook: ga maar rekenen, ik ga maar zoveel bijbetalen, het maakt mij niet uit hoe je tot dat bedrag komt. Uiteindelijk hebben ze nog de dakrails aan het magazijn verkocht, want die wilde ik er af hebben en verder had die uitvoering alles wat ik wilde.
Ik hoop wel dat Symph vandaag niet van de weg waait
Zijn ze al binnengewaaid?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat hij maar uitkijkt inderdaad.
Parenting done rightquote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:48 schreef livelink het volgende:
Ik had net een briljante conversatie met mijn zoon (al zeg ik het zelf). Ik verbood hem iets te doen en hij werd boos en zei dat hij het heel vervelend vond als ik hem zomaar dingen verbood.
Ik zei dat ik het hem dan niet zou verbieden, maar dat hij het niet hier en niet nu mocht doen.
Vervolgens vroeg hij waar en wanneer hij het dan wel mocht doen. Dus ik antwoord: 'nergens en nooit'.
En dat vond hij een duidelijk antwoord en hij was helemaal niet meer boos
quote:
Te veel eer vrees ik. Puberteit en autisme is gewoon best een lekkere combinatie. Duidelijkheid en regels, daar houdt hij van.quote:
Gestampte muisjes met tegenwind?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:11 schreef just me het volgende:
[..]binnen gewaaid en nu aan de lunch
Auw.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Te veel eer vrees ik. Puberteit en autisme is gewoon best een lekkere combinatie. Duidelijkheid en regels, daar houdt hij van.
Ik zal jullie maar niet vervelen met alle faalmomenten met mijn dochter. Die is gisterenavond/nacht met een vriendin op stap geweest en belde ons wakker om 02.30 met de mededeling dat ze voorlopig nog niet thuis zou komen. Uiteindelijk kwam ze om 04.00 thuis met een 3e gaatje in allebei haar oren. Iets waar ik haar al jaren van probeer te weerhouden en waar ik dus ook niet blij mee was.
Ze stond vervolgens voor de spiegel te mopperen dat ze er niet uitzag vandaag. Dus ik zeg: 'ja, ik zei toch dat zo'n 3e gaatje geen goed idee was!' Als blikken konden doden was ik toen ter plekke dood neergevallen![]()
En mijn zoon heel droog: 'Nou haat ze je echt. Maar ja, ze haatte je toch al'. En daar kon ik het mee doen.
Wordt het niet tijd om haar eens voorzichtig richting kamerbewoning te bewegen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Te veel eer vrees ik. Puberteit en autisme is gewoon best een lekkere combinatie. Duidelijkheid en regels, daar houdt hij van.
Ik zal jullie maar niet vervelen met alle faalmomenten met mijn dochter. Die is gisterenavond/nacht met een vriendin op stap geweest en belde ons wakker om 02.30 met de mededeling dat ze voorlopig nog niet thuis zou komen. Uiteindelijk kwam ze om 04.00 thuis met een 3e gaatje in allebei haar oren. Iets waar ik haar al jaren van probeer te weerhouden en waar ik dus ook niet blij mee was.
Ze stond vervolgens voor de spiegel te mopperen dat ze er niet uitzag vandaag. Dus ik zeg: 'ja, ik zei toch dat zo'n 3e gaatje geen goed idee was!' Als blikken konden doden was ik toen ter plekke dood neergevallen![]()
En mijn zoon heel droog: 'Nou haat ze je echt. Maar ja, ze haatte je toch al'. En daar kon ik het mee doen.
Ja, ze is aan het zoeken naar een kamer. Maar het is nog niet zo heel makkelijk om een betaalbare kamer in de omgeving Utrecht te vinden. Ze mag binnenkort wel hospiteren voor een kamer in Zeist. We waren het er allemaal wel over eens dat dat een goede stap zou zijn. Nog steeds denk ik dat het qua puberteit nog veel erger kan, maar voor de sfeer in huis zou het helemaal niet erg zijn als we even wat afstand van elkaar nemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wordt het niet tijd om haar eens voorzichtig richting kamerbewoning te bewegen?
De band met mijn ouders werd echt beter toen ik op kamers ging wonen, en ik was echt geen lastige puber, maar het was gewoon tijd om het lekker zelf uit te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze is aan het zoeken naar een kamer. Maar het is nog niet zo heel makkelijk om een betaalbare kamer in de omgeving Utrecht te vinden. Ze mag binnenkort wel hospiteren voor een kamer in Zeist. We waren het er allemaal wel over eens dat dat een goede stap zou zijn. Nog steeds denk ik dat het qua puberteit nog veel erger kan, maar voor de sfeer in huis zou het helemaal niet erg zijn als we even wat afstand van elkaar nemen.
Ja, dat is echt absurd, ja. Ze zoekt nu naar kamers rond de 20/25 m2 tot ¤ 350,- inclusief per maand.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ja dat is wel debiel, je betaald voor een kamer bijna net zo veel als voor een huurwoning.
8m² 400 euro ofzo.
Meedoen en filmpjes postenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, haar geverfd, nu maar eens veldrijden kijken
Ik wou dat ik rijk was, dan ging ik pandjes kopen en goedkoop verhuren.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is echt absurd, ja. Ze zoekt nu naar kamers rond de 20/25 m2 tot ¤ 350,- inclusief per maand.
We moeten maar eens kijken of dat gaat lukken.
Nou, we laten het haar gewoon zelf uitzoeken wat realistisch is of niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo’n grote kamer, is dat realistisch? Ik heb me destijds helemaal rot gezocht om überhaupt een kamer te vinden en dat is toen niet gelukt. Toen hebben mijn ouders een flat gekocht en ik had de woonkamer en die was net iets meer dan 20m2. De andere kamers waren 10m2, 10m2 en 8m2.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:48 schreef livelink het volgende:
Ik had net een briljante conversatie met mijn zoon (al zeg ik het zelf). Ik verbood hem iets te doen en hij werd boos en zei dat hij het heel vervelend vond als ik hem zomaar dingen verbood.
Ik zei dat ik het hem dan niet zou verbieden, maar dat hij het niet hier en niet nu mocht doen.
Vervolgens vroeg hij waar en wanneer hij het dan wel mocht doen. Dus ik antwoord: 'nergens en nooit'.
En dat vond hij een duidelijk antwoord en hij was helemaal niet meer boos
Wel fijn dat je zoon het even duidelijk gemaakt heeft nog voor je.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je haar en hem eindelijk weggestuurd?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:17 schreef Melting het volgende:
Ik tune over een kwartiertje ongeveer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |