Ik reageerde ook niet zuurquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft niet zuur op mij te reageren omdat je het zelf wel leuk vind
Beetje wel.quote:
Nee hoorquote:
Het was dan ook een wilde nacht.quote:
Nee zuurder dan zuurquote:
Dom gedoe, overbetaald...quote:
Ha ha alsof mij het boeit als je over uto praatquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:34 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar snap het wel. Als ik over uto praat doe ik ook zuur.
Ze heeft wel gelijk imo.quote:
Ga een beetje die kneuzenkermis meelezen jaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha alsof mij het boeit als je over uto praat
Moet juist lachen als mensen zich ergeren omdat je van uto komt . Zelf lezen ze er stiekem mee dus ha ha ha
Maar dom wel?quote:
En terecht ookquote:
Dom hoor je mij niet zeggen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ga een beetje die kneuzenkermis meelezen ja
[..]
Maar dom wel?
Sowieso makkelijk roepen. Wij kijken er toch massaal naar? Of is iedere sporter dom?
Hoe weet je dan dat het een kneuzenkermis was, je kan pas oordelen als je zelf weet hoe het daar wasquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Maar dom wel?
Sowieso makkelijk roepen. Wij kijken er toch massaal naar? Of is iedere sporter dom?
Ga f janken omdat ik voetbal niet mooi vindquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:38 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Maar dom wel?
Half uto zit hier dus heb wel een redelijk beeld denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het een kneuzenkermis was, je kan pas oordelen als je zelf weet hoe het daar was
Ja beter ga je voetbal leuk vindenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga f janken omdat ik voetbal niet mooi vind![]()
![]()
![]()
Je stond op negeer, daar ga je weer lekker op
Dat is een feit.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
Het is algemeen bekend dat voetballers zwaar overbetaald worden.
Nee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:41 schreef InverHouse het volgende:
Is dat Utopia nu helemaal weg van FOK?
Zi ehet nog wel in de index staan, kom er alleen zelf niet meerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:41 schreef InverHouse het volgende:
Is dat Utopia nu helemaal weg van FOK?
Ja natuurlijk. Maar is dat in andere grote sporten anders? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
Het is algemeen bekend dat voetballers zwaar overbetaald worden.
4 teveelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Half uto nou dat geloof ik niet, zijn maar 5 mensen die naar uto keken die hier zitten
Morguh MLquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Half uto nou dat geloof ik niet, zijn maar 5 mensen die naar uto keken die hier zitten
Voorbeeldje;schaatsers zwaar onderbetaald.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar is dat in andere grote sporten anders? Dacht het niet.
Daar kijkt ook niemand naar. Een grote sport?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voorbeeldje;schaatsers zwaar onderbetaald.
Goedemorgen Dottiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ML
Ach joh laat kletsen, zijn er gewoon die willen ergens tegen aan trappen
Grapje johquote:
Vind ik persoonlijk wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar kijkt ook niemand naar. Een grote sport?
In Nederland wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar kijkt ook niemand naar. Een grote sport?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |