Zi ehet nog wel in de index staan, kom er alleen zelf niet meerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:41 schreef InverHouse het volgende:
Is dat Utopia nu helemaal weg van FOK?
Ja natuurlijk. Maar is dat in andere grote sporten anders? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
Het is algemeen bekend dat voetballers zwaar overbetaald worden.
Beter halen ze het weg, wordt toch niks meer geplaatstquote:
4 teveelquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Half uto nou dat geloof ik niet, zijn maar 5 mensen die naar uto keken die hier zitten
Morguh MLquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Half uto nou dat geloof ik niet, zijn maar 5 mensen die naar uto keken die hier zitten
Voorbeeldje;schaatsers zwaar onderbetaald.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar is dat in andere grote sporten anders? Dacht het niet.
Daar kijkt ook niemand naar. Een grote sport?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voorbeeldje;schaatsers zwaar onderbetaald.
Goedemorgen Dottiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ML
Ach joh laat kletsen, zijn er gewoon die willen ergens tegen aan trappen
Grapje johquote:
Vind ik persoonlijk wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar kijkt ook niemand naar. Een grote sport?
In Nederland wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:45 schreef engine het volgende:
[..]
Daar kijkt ook niemand naar. Een grote sport?
Daar gaat het niet om. Het verkoopt niet... Buiten Nederland kijkt niemand... Waar wou je die schaatsers van betalen dan?quote:
Dat is het probleem idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:47 schreef engine het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het verkoopt niet... Buiten Nederland kijkt niemand... Waar wou je die schaatsers van betalen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |