Ik ga voor je bolkenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:15 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ook. Gaat spannend worden.
#teamVroemquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht maart eindelijk te winnen.
Er is nog een beetje hoop dat hij op tijd fit isquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alleen jammer van depay, was het team eigenlijk een beetje omheen gebouwd. Maar keuze genoeg lijkt mij.
Jaaaaaaaquote:
+1.quote:
Haha, die dot. Ja mijn vrouw normaal ook niet. Maar voor oranje wel, toch een beetje dat vaderland eer gevoel denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de eerste ronde er uit vliegen, gekte voor bij en klaar
Oranje is de allermooiste kleurquote:
Ik heb dat gelukkig niet,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:19 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, die dot. Ja mijn vrouw normaal ook niet. Maar voor oranje wel, toch een beetje dat vaderland eer gevoel denk ik.
Je hoeft niet zo zuur te doen omdat je er zelf niks mee hebt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat gelukkig niet,
Dom gedoe en die lui worden veel te veel betaald
Waanzin idd.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb dat gelukkig niet,
Dom gedoe en die lui worden veel te veel betaald
Je hoeft niet zuur op mij te reageren omdat je het zelf wel leuk vindquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:27 schreef engine het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo zuur te doen omdat je er zelf niks mee hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |