Licken?quote:
Nee, nu nog alleen zaterdagkrant. En nog geen teletext aan gehad.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook gelezen over de kinder vloggers?
Ze hebben elkaar net uitgedaagd voor Maartquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:07 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mario er ook een beetje genoeg vanen aKboR interesseert het niet genoeg om te winnen.
Zal wel weer iemand anders komen
Laat de leeuw niet in z'n hempie staanquote:
Hup Holland hupquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Laat de leeuw niet in z'n hempie staan
Word weer leuk van de zomer. Hoop dat ze ver komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:09 schreef engine het volgende:
[..]
Laat de leeuw niet in z'n hempie staan
ik werd hem zijn valsheit uittreibenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar net uitgedaagd voor Maart
Ik ga nog meer popcorn in voorraad halen en alles volgen met gepaste afstand
Zo is het Mario. Leer hem een lesjequote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik werd hem zijn valsheit uittreiben
Denk dat ik dan van de zomer niet veel hier zal zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word weer leuk van de zomer. Hoop dat ze ver komen.
Ik doe ook niet meer mee in maart, vergt teveel tijd. Maar leuk om het te volgen, en af en toe opmerking plaatsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar net uitgedaagd voor Maart
Ik ga nog meer popcorn in voorraad halen en alles volgen met gepaste afstand
Ja altijd wel zin inquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Word weer leuk van de zomer. Hoop dat ze ver komen.
Dat zeg ik ook vaak.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ik dan van de zomer niet veel hier zal zijn.
Ik verwacht maart eindelijk te winnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik doe ook niet meer mee in maart, vergt teveel tijd. Maar leuk om het te volgen, en af en toe opmerking plaatsen.
Ja dat dus. Ik ga het ook niet meer doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:12 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik doe ook niet meer mee in maart, vergt teveel tijd. Maar leuk om het te volgen, en af en toe opmerking plaatsen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ik ga het ook niet meer doen.
Dat gelul over voetbal is niets voor mij, erger me daar groen en geel aan altijd.quote:
Alleen jammer van depay, was het team eigenlijk een beetje omheen gebouwd. Maar keuze genoeg lijkt mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja altijd wel zin inwel een leuk team dus er is hoop
Ik ook. Gaat spannend worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht maart eindelijk te winnen.
Ik hoop dat ze de eerste ronde er uit vliegen, gekte voor bij en klaarquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Alleen jammer van depay, was het team eigenlijk een beetje omheen gebouwd. Maar keuze genoeg lijkt mij.
Verstandigquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gelul over voetbal is niets voor mij, erger me daar groen en geel aan altijd.
Dus als het van de zomer hier veel over voetbal gaat ben ik weg en kom later wel weer eens kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |