goed ideequote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op he, maar weet het niet een van die blauw kan de reacties uitzetten en stuift dan als een speer naar boven.![]()
SHips, heb ik je nu op ideeën gebracht natuurlijkquote:
Ha daar hebben we hem weer hoi hoi Plymquote:
Ik ben voorquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SHips, heb ik je nu op ideeën gebracht natuurlijk
U gaat winnen.quote:
Wat doe ik met mijn popcorn dan. Heb nog zakken vol liggen hier allemaal ingeslagen van de week.quote:
Ja ff verveel, maar heb om 10.00 afspraak. Begint het leven weer.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha daar hebben we hem weer hoi hoi Plym
Tijd voor een relletje inderdaadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat doe ik met mijn popcorn dan. Heb nog zakken vol liggen hier allemaal ingeslagen van de week.
Eg is dat toch hequote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja ff verveel, maar heb om 10.00 afspraak. Begint het leven weer.
Heb vanmorgen al weer aan zak leeg gegeten hoorquote:
Ja, kranten lezen. Telegraaf nh dagblad en ad hadden wij.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eg is dat toch he
Hoe deden we dat in de tijd dat er nog geen internet was.
Had nooit een krant te duur dat ging hier dus niet op.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, kranten lezen. Telegraaf nh dagblad en ad hadden wij.
Heb je ook gelezen over de kinder vloggers?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:05 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, kranten lezen. Telegraaf nh dagblad en ad hadden wij.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vanmorgen al weer aan zak leeg gegeten hoor
aKboR versus Mario![]()
In maart gaan we de grote strijd krijgen tussen deze twee
Oostenrijk Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |