Ze krijgen betaald per leerling, als driekwart dan voor langere tijd opgesloten zit moet je wel erg radicaal gaan snijden in de uitgaven.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, precies dit dus.
Zelf een enorm probleem laten ontstaan en groeien, en dan het lef hebben om 'aan de alarmbel te trekken'.
Wat dachten ze dat er ging gebeuren bij continue geen melding maken? Dat het probleem zich op magische wijze zelf oplost?
Bizar.
Wat doe jij op een debatforum, als je nog niet eens zelf denken kan en niet eens begrijpend lezen kan of bewust niet wil. Ikzelf denk dat het laatste het geval is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:55 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Waar heb jij het in vredesnaam over?
Is dit relevant?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waar kan ik dat soort scholen vinden dan?
Heeft denk ik eerder met een eng en verblindend messias-complex te maken. Het idee dat wanneer die enorm empathische docenten maar genoeg aandacht en liefde geven, ze het tij kunnen keren bij die problematische leerlingen. Dat ze zo'n leerling kunnen redden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ze krijgen betaald per leerling, als driekwart dan voor langere tijd opgesloten zit moet je wel erg radicaal gaan snijden in de uitgaven.
Ik weet niet hoe dat gaat want als ik vraag aan "ervaringsdeskundigen" waar ik dit soort scholen kan vinden schijnt dat niet relevant te zijn...quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Heb jij geen zin om eens bij te klussen als vo docent? Kunnen ze je meteen leren dansen, want dat is hoe dat gaat.
Achterstandsbuurten. The ghetto.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat gaat want als ik vraag aan "ervaringsdeskundigen" waar ik dit soort scholen kan vinden schijnt dat niet relevant te zijn...
Ik begrijp hier ook he-le-maal niets van.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:01 schreef timmmmm het volgende:
lol, wat een kneuzenkermis. Gevel opgeblazen, geladen vuurwapens, leerlingen die opgewacht worden voor een 'hit', en meerdere 'steekincidenten' en dan weigeren aangifte te doen 'om leerlingen in bescherming te nemen'
Dan ben je toch wel heel brutaal als je dan in hetzelfde artikel zegt geen hulp van politie te krijgen.
Ik geloof als geen ander in tweede kansen en positieve benaderingen, maar ook die visie valt of staat bij consequent handhaven als ze toch over de/je grenzen heen gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:33 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, precies dit dus.
Zelf een enorm probleem laten ontstaan en groeien, en dan het lef hebben om 'aan de alarmbel te trekken'.
Wat dachten ze dat er ging gebeuren bij continue geen melding maken? Dat het probleem zich op magische wijze zelf oplost?
Bizar.
Echt hè?! Utrechtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
Amsterdam en Rotterdam... ik weet alweer genoeg.
Wat is oorzaak en wat is gevolg? Ik zou ook niet voor een baas willen werken die niet eens aangifte wil doen als ik in zijn pand in dienst voor hem neergestoken word.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar het neemt niet weg dat de leraren niet in rijen staan te dringen om hier te mogen werken, en dat het dus ook mét fatsoenlijk beleid waarschijnlijk al ondoenlijk is om deze categorie jongeren op maat te bedienen.
Het is voor een klein deel oorzaak en voor een groter deel gevolg. Ook met beleid is deze doelgroep moeilijker dan de populatie van het Stedelijk Lyceum, en in tijden van lerarentekorten hebben docenten dus wat te kiezen. Dan zijn er toch een hoop mensen die de makkelijkere route kiezen, of die het werken met moeilijke jongeren sowieso al niet aankunnen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 12:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat is oorzaak en wat is gevolg? Ik zou ook niet voor een baas willen werken die niet eens aangifte wil doen als ik in zijn pand in dienst voor hem neergestoken word.
Natuurlijk zijn het probleemjongeren en zullen incidenten zich voor blijven doen, maar goed gedrag moet je óók afdwingen bij leerlingen, dat hoef ik jou niet uit te leggen denk ik. Als je op dat gebied je handen in de lucht gooit bij misdrijven en er niet eens melding van maakt, creëer je zelf het klimaat dat je medewerkers daar slachtoffer van worden en ia het logisch dat men niet in de rij staat. Ik vind het bizar dat ze de veiligheid van een misdadiger boven dat van overige leerlingen en personeel stellen
Wat heb ik hier mee te makenquote:
Ik probeerde voorzichtig uit te vogelen waarom je altijd van volslagen debiele dingen post.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:14 schreef torentje het volgende:
[..]
Wat doe jij op een debatforum, als je nog niet eens zelf denken kan en niet eens begrijpend lezen kan of bewust niet wil. Ikzelf denk dat het laatste het geval is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |