haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zit nu begin aflevering 2 wel lekkere serie voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kijkt prima weg, wel beetje cliché verhaaltje en plotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat een lul zeg, hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
haha noodgang poste door het slotje heen haha![]()
Doet ze wel vaker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:20 schreef skysherrif het volgende:
haha noodgang poste door het slotje heen haha“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker ik heb me er niet mee verveeldquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zit nu begin aflevering 2 wel lekkere serie voor het slapen gaan.![]()
wel mooi van getafe gisteren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
laat ze in die waanquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens ook nog een vrouw?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En een mooie ook nog.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben ik nu ineens ook nog een vrouw?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha waaromquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb afgezegd ahahahaha joejoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wacht gaat dit over de sushi man?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ben toch niet zo’n slet als ik dacht te zijn.
Kan niet random seks hebben.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil opgroeien in London en een cockney accent hebben en in een Britpop band spelenquote:
Please volgend leven![]()
Deze ken ik niet zo eens luisteren.quote:![]()
Nee. We hebben een open fwb-ship.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wacht gaat dit over de sushi man?![]()
Is het idee van een fwb-ship niet dat die juist open hoort te zijn?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee. We hebben een open fwb-ship.
Maar de gevoelens die je stiekem toch hebt voor je fwb houden je tegen?![]()
Net even anders genre maar wel erg lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze ken ik niet zo eens luisteren.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met een gekke vlaamse soldaat ook niet? misschien komt de klik laterquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja ben toch niet zo’n slet als ik dacht te zijn.
Kan niet random seks hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dit zijn de nummers hoorquote:
altijd beetje kippenvel bij deze als ik hem lang niet gehoord heb![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is het idee van een fwb-ship niet dat die juist open hoort te zijn?
Maar de gevoelens die je stiekem toch hebt voor je fwb houden je tegen?![]()
![]()
Weet nog dat ik om 1 of andere reden in Lloret de Mar 'man on the moon' in mijn hoofd had????
En op de reis terug in de bus naar het vliegtuig (een reisbus voor jongeren??) draait de radio daar man on the moon, ik was gelukkig![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
dit zijn de nummers hoor
altijd beetje kippenvel bij deze als ik hem lang niet gehoord hebik ook. Een paar keer per jaar luister ik die ofzo en dan is t altijd goed
![]()
![]()
Gewoon doen waar je het meest prettig bij voelt, komt vast goed!quote:
Eerst maar eens weer je eigen plekje hebben enzo, dat zal ook vast een hoop schelen.![]()
Collosos?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
Weet nog dat ik om 1 of andere reden in Lloret de Mar 'man on the moon' in mijn hoofd had????
En op de reis terug in de bus naar het vliegtuig (een reisbus voor jongeren??) draait de radio daar man on the moon, ik was gelukkig
Da's wel heel tof ja,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
En op de reis terug in de bus naar het vliegtuig (een reisbus voor jongeren??) draait de radio daar man on the moon, ik was gelukkig![]()
![]()
![]()
Wil je deze even -knip- doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je het meest prettig bij voelt, komt vast goed!
Eerst maar eens weer je eigen plekje hebben enzo, dat zal ook vast een hoop schelen.Had hem ninja gespoilerd.
![]()
You got it.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wil je deze even -knip- doen?Had hem ninja gespoilerd.
![]()
Die gaat in m'n afspeellijstquote:![]()
Ik heb daar nog flyers van.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eens, die sla ik ook altijd overquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oasis is goed, maar wonderwall vind ik verschrikkelijk![]()
Ja, een eigen plek is wel echt key. Wil ik voor mezelf echt zoooo graag, vind het alleen echt super kut omdat we wel een kindje hebben en zijn papa en mama zo uit elkaar gaan. Dat is echt een mindfuck die me tegenhoudt om echte stappen te ondernemen naar scheiden.quote:![]()
Het scheiden komt dus ook niet echt van zijn kant begrijp ik?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, een eigen plek is wel echt key. Wil ik voor mezelf echt zoooo graag, vind het alleen echt super kut omdat we wel een kindje hebben en zijn papa en mama zo uit elkaar gaan. Dat is echt een mindfuck die me tegenhoudt om echte stappen te ondernemen naar scheiden.
Hoe oud is het kindje als ik mag vragen?![]()
Iedereen dacht daar dat ik een dealer was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
You.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
eens kijken wat er nog op netflix staat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blokEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
is ook voor simpele mensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
extra blokEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Weltrusten Jippiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
Ik wens jullie alvast welterusten toe,
nadat jullie alle punten hebben ingepikt
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Weltrusten lieve jipquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
![]()
Welterusten Jippie..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
Slaap lekker..![]()
Lekker slipe Jippie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
NietesEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
R.I.P DTS.![]()
![]()
bepaal ik zelf welEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja lap zeg
Hoiquote:
quote:
jointjes!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
amaiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
slaap jointje morgen werkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Cilessen basisplaats kwijt aan een clown bij Valencia.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Hier ook...kleintje wel.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Het formaat is niet wat teltquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Het formaat is niet wat teltIk heb niet zoveel ervaring met de meeste mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Komt tijd komt raadquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ervaring met de meeste mannen.![]()
![]()
Laten we dat hopenquote:
gister stond er een mooie kunstige paint in de op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ik ookEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
lig op de bank rondje youtube pownews Veronica Inside dat werk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
done....en nu?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gisteren nogquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De nieuwe verslaggever van pownd is wel erg irritant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen het nog een tv programma was noemde dat Powndquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen het nog een tv programma was noemde dat Pownd![]()
![]()
Dank u.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog serie kijken of maar wijs gaan slapen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AvondThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ligt er aan of je moeite hebt met in slaap komen..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nog serie kijken of maar wijs gaan slapen.
Aangeraden wordt dan geen tv e.d. meer te kijken..
Maar ik slaap er heerlijk mee in..![]()
![]()
Vanavond weggeweest. Morgen t/m maandag ookquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen dit weeknked?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
moeite met slapen heb ik als ik dingen ga overdenken heb niet echt stress momenteel.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
ligt er aan of je moeite hebt met in slaap komen..
Aangeraden wordt dan geen tv e.d. meer te kijken..
Maar ik slaap er heerlijk mee in..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dan zal ik nu maar gaan slapenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
moeite met slapen heb ik als ik dingen ga overdenken heb niet echt stress momenteel.
EN ANDERS ZORGEN WIJ VOOR STRESS JA !![]()
![]()
Leuke dingen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vanavond weggeweest. Morgen t/m maandag ook![]()
![]()
leuke dagen in het verschiet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:07 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dan zal ik nu maar gaan slapen
EN ANDERS ZORGEN WIJ VOOR STRESS JA !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik was zoals normaal. Jeans en bandshirtquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:08 schreef skysherrif het volgende:
Ojaaa, nou leuk dus
Ga je traditioneel verkleed of heb je 1 of ander pakje
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
als La Casa waarschijnlijk 100 anderen ook maar dat boeit niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ojaaa, nou leuk dus
Ga je traditioneel verkleed of heb je 1 of ander pakjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man man manquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was zoals normaal. Jeans en bandshirt
Nouja casual is ook een soort anders op carnaval![]()
![]()
ben benieuwd of er leuke konijntjes lopen in de tent.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja.. vind ik ook..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ben benieuwd of er leuke konijntjes lopen in de tent.
in ieder geval leuker dan:![]()
![]()
hoop niet hele avond die muziek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tijd voor een polonaiseEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
slaap bij ouders van een collega mag niet drinken tot kotsen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ach als je er een maal "inzit" en een wat drankjes ophebt is het best te doen..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bandshirts zijn hier al een fenomeen ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
Man man man
Nouja casual is ook een soort anders op carnaval'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Had mn King Diamond shirt aan. Wordt als "eng" bestempeldquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:12 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja.. vind ik ook..
in ieder geval leuker dan:
[ afbeelding ]'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
slaap bij ouders van een collega mag niet drinken tot kotsen.![]()
![]()
![]()
![]()
bestaan emo's en Gotics nog ?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bandshirts zijn hier al een fenomeen ja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dacht ik vroeger ook maar zie dat soort figuren steeds minder.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk maar in buurten waar nog "krakers" rond lopen..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dacht ik vroeger ook maar zie dat soort figuren steeds minder.![]()
Ja in Berlijn zul je ze nog wel vinden.in het algemene straatbeeld veel minder als rond 2006 ofzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:20 schreef aKboR het volgende:
[..]
Kijk maar in buurten waar nog "krakers" rond lopen..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
ging vroeger wel eens blowen met zulke lui vaak wel chill.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
beter als die schreeuw muziek wat ik net postquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-02-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 2125 / 5877
2. aKboR / 1270 / 5295
3. PlymouthFury / 917 / 2800
4. devzero / 755 / 2251
5. dud0r / 709 / 2938
6. Dr.Mikey / 672 / 3440
7. InverHouse / 645 / 4043
8. Jippie68 / 605 / 3571
9. hemarookworst / 488 / 1930
10. skysherrif / 451 / 1913
11. engine / 427 / 2044
12. FreshFruit / 395 / 2488
13. mario390 / 395 / 2525
14. Filosoofert / 343 / 1710
15. noodgang / 338 / 1791
16. Grrrrrrrr / 201 / 974
17. madam-april / 198 / 1283
18. Mrsloveable / 184 / 908
19. Pumpalov / 110 / 499
20. chufi / 95 / 519SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
dit wel mooie muziekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ich bin wach.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
okeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja goed te doen jammer van de matige clip.quote:![]()
Sharon is wel lekker.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja goed te doen jammer van de matige clip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zou wel willenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had het gekund.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeker.. zou haar niet wegsturen als ze in mijn bed zou liggen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
Zeker.. zou haar niet wegsturen als ze in mijn bed zou liggen.ben je homoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat mag heus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeker moet hij wétenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Homo`s zijn liev.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze gaat al een aardig tijdje mee hoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Niet mijn "leeftijdsklasse" zou me een pedeo voelen denk ik..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pedeo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
Net op de denkbeeldige grens..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geboren: 12 juli 1974 (45 jaar)
valt mee @:akbor of je moet 80+ zijn.![]()
60,weet ik toevallig.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Geboren: 12 juli 1974 (45 jaar)
valt mee @:akbor of je moet 80+ zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
voor mij is ze al op leeftijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer ninja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zekersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze houdt die microfoon wel mooi vast.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je ziet ook de vunzige gedachten in haar ogen
Of zijn dat mijn gedachten als ik een stukje lager kijk...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:45 schreef aKboR het volgende:
Je ziet ook de vunzige gedachten in haar ogen
Of zijn dat mijn gedachten als ik een stukje lager kijk...![]()
Zaadvragend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@haags_kwartiertje wat staat hierquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:49 schreef mario390 het volgende:
im tiefen dschungel...
der voodoomaster..![]()
Bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario weet het verschil nog niet zo.
Hij heeft zijn zijde nog niet ontdekt
en overgecompenseerd dat misschien met bbb![]()
mak me niet boosquote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:49 schreef aKboR het volgende:
Mario weet het verschil nog niet zo.
Hij heeft zijn zijde nog niet ontdekt
en overgecompenseerd dat misschien met bbb![]()
![]()
je praat onzin teg mequote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:53 schreef aKboR het volgende:
Waarom zou ik jou boos willen maken ??![]()
Macht mir gar nicht aus.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is niet aardig want dan wordt Mario boos..
Pedeo.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 02:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo komen we nieee top 10 ,en ik will geen ruzio“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
even een nieuwe tas pakken voor die punten want deze loopt over..
Wie heeft er nog een tas om te vullen?? kom er maar in..![]()
Puntjes voor aKboR![]()
![]()
Daar is vast een ander forum voor..quote:
Ik krijg last van plaatselijke kriebels zo.
Trouwens niet erg mooi dat setje.. kleurt niet met elkaar..![]()
Ja en?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:20 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daar is vast een ander forum voor..
Trouwens niet erg mooi dat setje.. kleurt niet met elkaar..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga lekker naar 40+“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ja hallo alsof we continu zelfs als we door een sloot heen banjeren maar rekening moeten houden met wat jullie ervan vindenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:20 schreef aKboR het volgende:
[..]
Daar is vast een ander forum voor..
Trouwens niet erg mooi dat setje.. kleurt niet met elkaar..![]()
![]()
tuurlijk welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario is mijn mattie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sky loves Mario.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Altijd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mario is best geil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje strak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat laat ik Mikey likken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ninaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vind het te sneu vor woorden dat je me alles maar alles kapoet makt ik was er goed met de downtime maar nee je moet nog en keer probierenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 03:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
Lol Ik ook puur geluk. Ik reageerde op Mario..
(post aangepast om het te vieren)![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik vind het te sneu vor woorden dat je me alles maar alles kapoet makt ik was er goed met de downtime maar nee je moet nog en keer probierenIk was gewoon per ongeluk de laatste.
En als ik het had geweten zou ik er ook alles aan geprobeerd hebben om de laatste te worden.![]()
lolquote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:03 schreef aKboR het volgende:
[..]Ik was gewoon per ongeluk de laatste.
En als ik het had geweten zou ik er ook alles aan geprobeerd hebben om de laatste te worden.![]()
![]()
Feli.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 04:03 schreef aKboR het volgende:
[..]Ik was gewoon per ongeluk de laatste.
En als ik het had geweten had ik er ook alles aan geprobeerd hebben om de laatste te worden.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: