Wil je deze even -knip- doen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon doen waar je het meest prettig bij voelt, komt vast goed!
Eerst maar eens weer je eigen plekje hebben enzo, dat zal ook vast een hoop schelen.
You got it.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:49 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wil je deze even -knip- doen?Had hem ninja gespoilerd.
Die gaat in m'n afspeellijstquote:
Ik heb daar nog flyers van.quote:
Eens, die sla ik ook altijd overquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oasis is goed, maar wonderwall vind ik verschrikkelijk
Ja, een eigen plek is wel echt key. Wil ik voor mezelf echt zoooo graag, vind het alleen echt super kut omdat we wel een kindje hebben en zijn papa en mama zo uit elkaar gaan. Dat is echt een mindfuck die me tegenhoudt om echte stappen te ondernemen naar scheiden.quote:
Het scheiden komt dus ook niet echt van zijn kant begrijp ik?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:55 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja, een eigen plek is wel echt key. Wil ik voor mezelf echt zoooo graag, vind het alleen echt super kut omdat we wel een kindje hebben en zijn papa en mama zo uit elkaar gaan. Dat is echt een mindfuck die me tegenhoudt om echte stappen te ondernemen naar scheiden.
Iedereen dacht daar dat ik een dealer was.quote:
You.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
eens kijken wat er nog op netflix staat
Weltrusten Jippiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
Ik wens jullie alvast welterusten toe,
nadat jullie alle punten hebben ingepikt
Weltrusten lieve jipquote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
Welterusten Jippie..quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:03 schreef Jippie68 het volgende:
Hoiquote:
quote:
amaiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |