Ah je bent toch een beetje Alex G gaan luisterenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die ken ik dankzij joufijn muziekje!!
47.quote:
Bombay fietsclub ga ik op down the rabbit hole wel checken! Ook tofquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah je bent toch een beetje Alex G gaan luisteren
7 maart staat ie in Paradiso, net als bombay bicycle club in begin maart.
Zo eens op ticketswap kijken of ik nog tickets kan krijgen.
Maakt het uit?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In mijn geval of het geval van noodgang?
Opgeteld wellicht?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In mijn geval of het geval van noodgang?
Oeh gaan die daarheen, is zeker al uitverkocht dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bombay fietsclub ga ik op down the rabbit hole wel checken! Ook tof
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh gaan die daarheen, is zeker al uitverkocht dat?
Ik ben iig 24, ik gok noodgang rond de 30quote:
dit weekend tochquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:09 schreef 00wildchild het volgende:
Sosa
Sosa
Assim voce me mataaa
Aiiii se eu te pego
Ai ai se eu te pegooo
Zoietsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben iig 24, ik gok noodgang rond de 30
Dit is denk ik de oudste muziek die ik luister (al waardeer ik beatles enzo ook zeker)
Oh ja dat heb ik al eens gelezen. My badquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben iig 24, ik gok noodgang rond de 30
Dit is denk ik de oudste muziek die ik luister (al waardeer ik beatles enzo ook zeker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |