haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Kaapster.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zij mag dat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een matige TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook weer waar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nasty.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik klaag niet, kijk wel uitquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zo mooi dit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als kind deden wij niet anders met pannen potten en deksels.. Alleen bestond er geen YouTube...quote:![]()
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als kind deden wij niet anders met pannen potten en deksels.. Alleen bestond er geen YouTube...![]()
![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe oud ben jij dan wel niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had je veel jonger geschat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had je veel jonger geschat.![]()
![]()
Is toch mooi?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je had mijn vader kunnen zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
hehehe ja hoor.
Maar 15 zit er echt niet meer in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had sommigen hun opa kunnen zijn..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had mijn vader kunnen zijn.
Alleen hun oma's wilden niet![]()
Leuke oude man ben je wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik had sommigen hun opa kunnen zijn..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aKboR is jouw broer?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja was wel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://thegamebox.nl/locaties-contact/game-box-enschede Deze?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij bent mijn kleine zusje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Serieus?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen uit eten met vrouwlief, verder niet zo veel denk ikquote:
Jij?~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Gezelligquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen uit eten met vrouwlief, verder niet zo veel denk ik
Jij?![]()
Nee niet echt, moet rustig aan doen..![]()
Oh ja dat geloof ik welquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Nee niet echt, moet rustig aan doen..
~FEYENOORD~
Welk restaurant?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen uit eten met vrouwlief, verder niet zo veel denk ik
Jij?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee, is verassing van haarquote:~FEYENOORD~
Nog steeds?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja heb nogal een lage bloeddruk..![]()
er moet een verdediger bij met hrt niveau van Sinistera zo een van Beek en van der Heijden kan echt niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oei, ernstig of valt het nog te overzien?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja heb nogal een lage bloeddruk..~FEYENOORD~
Dat is lief.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee, is verassing van haar“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
vervelend...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja zal voorlopig ook nog wel zo blijven gok ik![]()
Naja ik moet echt rustig doen om te voorkomen dat ik weer flauw val..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oei, ernstig of valt het nog te overzien?![]()
Ik heb ook een hele lieve vriendin, het met mij uithouden is al een kunst op zichquote:
~FEYENOORD~
Je moet ijzer hebben,waarom weet ik dit?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja ik moet echt rustig doen om te voorkomen dat ik weer flauw val..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah zo, nja niet te druk maken dan maarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja ik moet echt rustig doen om te voorkomen dat ik weer flauw val..
~FEYENOORD~
Okay?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet ijzer hebben,waarom weet ik dit?![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele lieve vriendin, het met mij uithouden is al een kunst op zich![]()
![]()
Is echt waar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet ijzer hebben,waarom weet ik dit?
~FEYENOORD~
Nee hoor, dat is bij bloedarmoedequote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je moet ijzer hebben,waarom weet ik dit?![]()
![]()
In de achterhoek of in de westen van het land?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee, is verassing van haar![]()
Nee, vanwaar deze vraag?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In de achterhoek of in de westen van het land?~FEYENOORD~
Oh haha, ik heb geen idee waar we gaan eten maar hoop niet dat ik ZO ver moet rijdenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Omdat ik voor morgen avond al wat reserveringen heb staan van stelletjes.
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh haha, ik heb geen idee waar we gaan eten maar hoop niet dat ik ZO ver moet rijdenleuk toch?
![]()
Moet het wel een heel goed restaurant zijnquote:
~FEYENOORD~
Ach vanaf de Kuip doe je er maar 80 minuten over.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh haha, ik heb geen idee waar we gaan eten maar hoop niet dat ik ZO ver moet rijden![]()
![]()
Ik weet een paar goede.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet het wel een heel goed restaurant zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik woon in het noorden des landsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ach vanaf de Kuip doe je er maar 80 minuten over.~FEYENOORD~
Haha als m1st1g kookt zal het wel goed zijn toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet het wel een heel goed restaurant zijn![]()
Spijshuis in Noordbergum.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden des lands“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Snackbar Harry van op de hoek?quote:~FEYENOORD~
Beroepsmatig mag ik regelmatig een paar uurtjes rijden om ergens te gaan eten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Moet het wel een heel goed restaurant zijn![]()
![]()
Zie mijn vorige post.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en ik doe dat als hobbyquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Beroepsmatig mag ik regelmatig een paar uurtjes rijden om ergens te gaan eten.![]()
![]()
Ziet er wel goed uitquote:![]()
Ook niet heel ver rijden
~FEYENOORD~
Vanaf Groningen is het net zo lang rijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in het noorden des lands![]()
Dat is wel een genotquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Beroepsmatig mag ik regelmatig een paar uurtjes rijden om ergens te gaan eten.
~FEYENOORD~
Voor mij zelfs nog wat korter danquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vanaf Groningen is het net zo lang rijden.
~FEYENOORD~
Loetje in L`warden ook fijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij zelfs nog wat korter dan
of de Walrus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goed geregeldquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zeker. Of mijn werkgever betaald of ik ben uitgenodigd om te komen proeven.![]()
![]()
Je bent welkom....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Voor mij zelfs nog wat korter dan![]()
Nice, ik moet het doen met een bbq van een klant of het 2 jaarlijkse etentje met de baasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zeker. Of mijn werkgever betaald of ik ben uitgenodigd om te komen proeven.~FEYENOORD~
Ik geloof er geen zak van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik niet zulke dingen aangeboden zou krijgen, was ik allang ergens anders gaan werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nice, ik moet het doen met een bbq van een klant of het 2 jaarlijkse etentje met de baas![]()
Loetje ken ik wel, daar wel eens een biertje gedaan toen ik daar op familiebezoek wasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Loetje in L`warden ook fijn.
of de Walrus.~FEYENOORD~
Als het een standaard is in dat wereldje snap ik dat wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als ik niet zulke dingen aangeboden zou krijgen, was ik allang ergens anders gaan werken.~FEYENOORD~
ik krijg altijd coke aangeboden tijdens mijn werk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook altijd. Heel apart.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
ik krijg altijd coke aangeboden tijdens mijn werk.![]()
Ben een paar jaar terug ook in een restaurant geweest in Oostenrijk, dat was zo heerlijk eten niet normaal meer![]()
Weet alleen de naam niet meer
~FEYENOORD~
Gezelligquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
ik krijg altijd coke aangeboden tijdens mijn werk.![]()
![]()
Staan er vacatures open?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
ik krijg altijd coke aangeboden tijdens mijn werk.~FEYENOORD~
Oh dat is wel echt jammer..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ben een paar jaar terug ook in een restaurant geweest in Oostenrijk, dat was zo heerlijk eten niet normaal meer![]()
Weet alleen de naam niet meer![]()
Ja precies, heel af en toe probeer ik het nog steeds op te zoeken maar steeds lukt het nietquote:
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja precies, heel af en toe probeer ik het nog steeds op te zoeken maar steeds lukt het nietBalen
![]()
Ja ik zag het al helemaal zitten, hotelletje boeken daar en dan weer eens daar etenquote:
~FEYENOORD~
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik zag het al helemaal zitten, hotelletje boeken daar en dan weer eens daar eten![]()
![]()
ik niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijne ook niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mooi nummerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor Oh, oh Den Haag op den radio![]()
@:Haags_kwartiertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Harry is sowieso goedquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Meen je niet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik word daar echt heel onrustig vanquote:
~FEYENOORD~
Hij deed Isis.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ken je de lachende piccolo hadden wij vroeger op cd thuis.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
U is meer van de piraten toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik word daar echt heel onrustig van“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee maar zie dat het volledig op joeptoep staat, binnenkort ff checkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ken je de lachende piccolo hadden wij vroeger op cd thuis.
~FEYENOORD~
zeker de moeite prachtige verhalen en mooie liedjes zo als ik hou van mij dat is een favorietje van @haags_kwartiertjequote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee maar zie dat het volledig op joeptoep staat, binnenkort ff checkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk er nu al naar uit makkerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zeker de moeite prachtige verhalen en mooie liedjes zo als ik hou van mij dat is een favorietje van @:haags_kwartiertje
~FEYENOORD~
filmpje voor Sinisterra al gezien?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Toch wel fijn dat iemand zijn klassiekers WEL kent hier op dit forumquote:
~FEYENOORD~
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
filmpje voor Sinisterra al gezien?
~FEYENOORD~
momentquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is het momentooooooooooooooooooooooquote:~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat iemand zijn klassiekers WEL kent hier op dit forum“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit is het momentooooooooooooooooooooooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij maakt zijn naam echt waar, hij is echt kapot kleinquote:
~FEYENOORD~
daar in dat kleine caféquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:51 schreef PlymouthFury het volgende:
Mis alleen vader Abraham nog met het smurfenlied?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel een leuke vent.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij maakt zijn naam echt waar, hij is echt kapot klein“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kijk het nu, die fruitmand is wel een beetje clichéquote:~FEYENOORD~
Ja sowieso, en kan beerenburg zuipen daar kan ik niet tegenopquote:
~FEYENOORD~
Leuk gebaar @Dr.Mikey, lijkt ook wel gemeend allemaal, dat zit wel goed
~FEYENOORD~
leuk de berichten van de spelers en de staf.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kijk het nu, die fruitmand is wel een beetje clichéThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou zeg.quote:
ja hopelijk staat hij er volgend seizoen weer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:58 schreef R-woud93 het volgende:
Leuk gebaar @:dr.mikey, lijkt ook wel gemeend allemaal, dat zit wel goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Inderdaad, prima kereltje en speelde de afgelopen tijd meer dan primaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja hopelijk staat hij er volgend seizoen weer.~FEYENOORD~
Voor Noodgang.
dat is de Marloes van Rinusquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij weet.quote:
Wil ik ook wel mee onder de douche.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kom er maar bij hoor, ik zeep je rug wel inquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil ik ook wel mee onder de douche.![]()
R.I.P DTS.![]()
Jij wil met Noodgang onder de douche?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil ik ook wel mee onder de douche.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wil jij niet mee?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij wil met Noodgang onder de douche/![]()
Met jou?quote:
Ja hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met Marloesquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij wil met Noodgang onder de douche?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt hè?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij hebben een goede muzieksmaak maat![]()
![]()
Ah je bent toch een beetje Alex G gaan luisterenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die ken ik dankzij joufijn muziekje!!
7 maart staat ie in Paradiso, net als bombay bicycle club in begin maart.
Zo eens op ticketswap kijken of ik nog tickets kan krijgen.![]()
47.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bombay fietsclub ga ik op down the rabbit hole wel checken! Ook tofquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah je bent toch een beetje Alex G gaan luisteren
7 maart staat ie in Paradiso, net als bombay bicycle club in begin maart.
Zo eens op ticketswap kijken of ik nog tickets kan krijgen.![]()
![]()
Maakt het uit?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In mijn geval of het geval van noodgang?![]()
![]()
Opgeteld wellicht?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In mijn geval of het geval van noodgang?![]()
Oeh gaan die daarheen, is zeker al uitverkocht dat?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Bombay fietsclub ga ik op down the rabbit hole wel checken! Ook tof![]()
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oeh gaan die daarheen, is zeker al uitverkocht dat?![]()
Ik ben iig 24, ik gok noodgang rond de 30quote:
Dit is denk ik de oudste muziek die ik luister (al waardeer ik beatles enzo ook zeker)![]()
dit weekend tochquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:09 schreef 00wildchild het volgende:
Sosa
Sosa
Assim voce me mataaa
Aiiii se eu te pego
Ai ai se eu te pegoooThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zoietsquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben iig 24, ik gok noodgang rond de 30
Dit is denk ik de oudste muziek die ik luister (al waardeer ik beatles enzo ook zeker)(35 alweer
)
![]()
Oh ja dat heb ik al eens gelezen. My badquote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ben iig 24, ik gok noodgang rond de 30
Dit is denk ik de oudste muziek die ik luister (al waardeer ik beatles enzo ook zeker)![]()
![]()
Lock and key is wel leuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
5“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |