Ik ook altijd. Heel apart.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
ik krijg altijd coke aangeboden tijdens mijn werk.
Gezelligquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
Staan er vacatures open?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:33 schreef FreshFruit het volgende:
Oh dat is wel echt jammer..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
Ben een paar jaar terug ook in een restaurant geweest in Oostenrijk, dat was zo heerlijk eten niet normaal meer![]()
Weet alleen de naam niet meer
Ja precies, heel af en toe probeer ik het nog steeds op te zoeken maar steeds lukt het nietquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja precies, heel af en toe probeer ik het nog steeds op te zoeken maar steeds lukt het niet
Ja ik zag het al helemaal zitten, hotelletje boeken daar en dan weer eens daar etenquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja ik zag het al helemaal zitten, hotelletje boeken daar en dan weer eens daar eten
mooi nummerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:39 schreef R-woud93 het volgende:
Ik hoor Oh, oh Den Haag op den radio![]()
@:Haags_kwartiertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |