Ohja OP moest nog weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Senorita dit is het momento
Ja geef God de schuld van je misèrequote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben ik gvd al 2 weken verkouden.
Hopelijk geen coronaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:23 schreef Amarantha het volgende:
Waarom ben ik gvd al 2 weken verkouden.
Doe mij maar Hertog Jan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff kan niemand meer iets anders zeggen ofzo.
Nou nou, carnaval is best leuk!quote:
Wie?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef Solotovski het volgende:
Nog maar 6 maanden tot Liam op Lowlands
Geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou, carnaval is best leuk!
Schijnt een zanger te zijnquote:
Dat word eens naar het zuiden af reizen en je onderdompelen in het geweldquote:
Dan voel ik mij zo'n indringer die een beetje meelift op de hypequote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word eens naar het zuiden af reizen en je onderdompelen in het geweld
Ik nodig je nog wel eens een keer uitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan voel ik mij zo'n indringer die een beetje meelift op de hype
JAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik nodig je nog wel eens een keer uit
Word dan wel pas in 2021, dit jaar kan ik niet gaan vieren door werk en schoolquote:
Voor je het weet is het zo verquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Word dan wel pas in 2021, dit jaar kan ik niet gaan vieren door werk en school
Ja precies, en anders haal ik het wel in de tussentijd in.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, en anders haal ik het wel in de tussentijd in.
Ama de pama lama.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff kan niemand meer iets anders zeggen ofzo.
Zeggen ze in het zuiden niet Ama de pama alaaf?quote:
ja, maar ama haat carnavalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:03 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Zeggen ze in het zuiden niet Ama de pama alaaf?
Terecht ook welquote:
Ik ga liever naar zomercarnavalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snerpende hertjes in geile pakjes. Wat is je probleem
Rasverraderquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:51 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik ga liever naar zomercarnaval
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:37 schreef Kiid het volgende:
Ik sluit het topic voor vandaag kinders. Het is mooi geweest
Wat doe jij dit weekend, vriend?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:22 schreef Kiid het volgende:
Het topic is weer open vrienden. Post maar weer!
Fijn. Hier zat ik echt op te wachten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:22 schreef Kiid het volgende:
Het topic is weer open vrienden. Post maar weer!
Ik heb gisteren Spider-man platinum gehaald.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe jij dit weekend, vriend?
DBZ: Kakarot spelen?
Ik heb gisteren wat verfspullen gehaald en vandaag de slaapkamer geverfd.
Lekker bezig vriend,quote:Op zaterdag 22 februari 2020 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fijn. Hier zat ik echt op te wachten.
[..]
Ik heb gisteren Spider-man platinum gehaald.
Nu even de drie Uncharted platinum halen. Tussendoor nog beetje sniper Elite 4 doen. En ik moet nog 1 klote trophy voor de plat van geitensimulator
Ik neen ff plaats achter het stuur van een F1 wagen denk ik. Ronde van Frankrijk in de sneeuw dus pittige middagquote:Op zaterdag 22 februari 2020 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe jij dit weekend, vriend?
DBZ: Kakarot spelen?
Ik heb gisteren wat verfspullen gehaald en vandaag de slaapkamer geverfd.
Ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker bezig vriend,
Welke moet je nog met Goat Simulator? Flappy Goat?
Hamburgerquote:
Dit gelooft echt niemandquote:Op zaterdag 22 februari 2020 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha vast niet, komt morgen wel weer.
Ik niet hè. Ik heb een soort tapas avond met verschillende soorten kaas, worst, kip, crackers, fruit enzoquote:
Ik vreet waarschijnlijk turks brood met kipshoarmaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik niet hè. Ik heb een soort tapas avond met verschillende soorten kaas, worst, kip, crackers, fruit enzo
Lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2020 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vreet waarschijnlijk turks brood met kipshoarma
#hardeleefquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:02 schreef Solotovski het volgende:
Moest net in de regen terug naar de supermarkt omdat ik olijfolie was vergeten
Ja had al niet zoveel energie pffquote:
Minder drugs gebruiken en meer slapen en sportenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja had al niet zoveel energie pff
Zo moeilijk was die toch niet?quote:
Ik heb er ondertussen een uur in zitten en heb het nog nietquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die toch niet?
Heb ik, notoire bagger gamer, ook in een zitting gedaan.
Dacht dat je er al eerder mee bezig was geweest. Pas een uur, dan valt het nog reuze mee.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb er ondertussen een uur in zitten en heb het nog niet
Dat er mensen zijn die moeite doen voor zulke triviale 'beloningen'quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo moeilijk was die toch niet?
Heb ik, notoire bagger gamer, ook in een zitting gedaan.
Ja was ik ook. Maar in totaal zit ik nu op een uur ofzo. Wat ik echt achterlijk lang vindt voor zo'n kutspelletje.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je er al eerder mee bezig was geweest. Pas een uur, dan valt het nog reuze mee.
Ik ben completionist.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die moeite doen voor zulke triviale 'beloningen'
Er zijn leukere dingen om te doen, ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja was ik ook. Maar in totaal zit ik nu op een uur ofzo. Wat ik echt achterlijk lang vindt voor zo'n kutspelletje.
Maar ik was toen gefrustreerd en heb Spider-man aangeslingerd haha woordgrap, dat was leuker om te doen dan flappygoat
Ik heb een 2tb eraan gehangen. Voorlopig kan ik vooruit. Maar zodra die geitensimulator platinum is dan gaat die eraf.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben completionist.
[..]
Er zijn leukere dingen om te doen, ja.
Ik moet de uitbreidingen nog eens doen bedenk ik me. Als ik Witcher klaar heb. Ben al level 21, dus niet al te lang meer.
Moet mijn harde schijf nodig opruimen van dit soort spellen.
Vriendin wilde Sims 4 uit de PS4 spelen. Dus nu weer zo'n spel dat nooit platina gaat wordenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een 2tb eraan gehangen. Voorlopig kan ik vooruit. Maar zodra die geitensimulator platinum is dan gaat die eraf.
Ja, tegen Willem 2.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Hmm moet FC Emmen spelen ofzo, hoor volgens mij lawaai uit het stadion komen.
Heb die al jaren diamondquote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin wilde Sims 4 uit de PS4 spelen. Dus nu weer zo'n spel dat nooit platina gaat worden
Waren net 3 goals in 3 minuten.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah daarom hoor ik gescheeuw enz.
Voor Emmen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren net 3 goals in 3 minuten.
Heeft Emmen Uberhaupt al gescoord dit kalenderjaar?quote:
Weet ik veel. Zie ik eruit alsof ik het verder volg ofzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft Emmen Uberhaupt al gescoord dit kalenderjaar?![]()
Daar maak ik me niet zo druk over. Ik wil een game graag platinum hebben maar het moet wel leuk blijven. En als er dan 1 lastige trophy zit vind ik niet zo erg maar als ik bijvoorbeeld naar star Ocean Kijk op de PS3 waar je 400-1000 uur in moet steken voor de platinum dan gaat dat 'm toch echt niet worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vriendin wilde Sims 4 uit de PS4 spelen. Dus nu weer zo'n spel dat nooit platina gaat worden
Stond 1-0 voor Emmen, nu 3-1.quote:
Damn, dat slaat nergens op. Zou niet spelen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar maak ik me niet zo druk over. Ik wil een game graag platinum hebben maar het moet wel leuk blijven. En als er dan 1 lastige trophy zit vind ik niet zo erg maar als ik bijvoorbeeld naar star Ocean Kijk op de PS3 waar je 400-1000 uur in moet steken voor de platinum dan gaat dat 'm toch echt niet worden.
3-2quote:Op zaterdag 22 februari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond 1-0 voor Emmen, nu 3-1.
[..]
Damn, dat slaat nergens op. Zou niet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |