SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Haha hij zei "Haal 'm er uit "
P.s. Jullie hebben allemaal dikke tepels![]()
Ik snap dat ook nooitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind dat er zo stom uit zien als mensen rondlopen met zo'n kale plek.
Haal het dan er gewoon af.
Dat kan ik ook bijna...Mini is net iets leniger geloof ikquote:
Je had op een speen kunnen bezuinigenquote:
Ik kon vroeger 2 benen tegelijk in m'n nek leggen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat kan ik ook bijna...Mini is net iets leniger geloof ik
Tot aan de middelbare school was ik vrij verlegen en beetje schuchter voor dingen die nieuw en anders waren. Sinds toen is het wel 180 graden gedraaidquote:
Haha, true!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef engine het volgende:
[..]
Je had op een speen kunnen bezuinigen![]()
Ik zou het niet meer gaan proberenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kon vroeger 2 benen tegelijk in m'n nek leggen.Iets zegt me dat dat tegenwoordig niet meer gaat lukken!
Die OP is niet van mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wat zeggen ze over kale mannen ? En wat is er mis met mijn tepels ?
Verlegen en schuchter zijn is wel iets heel anders dan verzuurd zijn ..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot aan de middelbare school was ik vrij verlegen en beetje schuchter voor dingen die nieuw en anders waren. Sinds toen is het wel 180 graden gedraaid
Dat eerste weet ik ook niet. Je tepels schijnen opgezwollen te zijn. De mijne blijkbaar ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef puzziepie het volgende:
Wat zeggen ze over kale mannen ? En wat is er mis met mijn tepels ?
Haha ja waarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, true!
Maar speentjes kun je makkelijker afleren!
Ik heb alleen maar mannen gehad met een bos haar/lang haarquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Die OP is niet van mij.
En kale mannen zijn goed in bed, zeggen ze!
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:53 schreef engine het volgende:
[..]
Dat eerste weet ik ook niet. Je tepels schijnen opgezwollen te zijn. De mijne blijkbaar ook.
Haha okee dan!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar mannen gehad met een bos haar/lang haar
Oh... ik weet niet hoe seks met een kale man moet zijn , maar ik kan je vertellen dat seks met mannen met een bos haar ook enorm geil is...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Ja nee volgens mij komt het vooral omdat kaalheid vaak veroorzaakt wordt door een overschot aan (geoxideerd) testosteron.En meer testosteron --> geylere neuqsecks!
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is dus niets mis met mij...wat een opluchting
Je wil niet weten hoe opgelucht ik mij voelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:59 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het lijkt allemaal mee te vallen inderdaad
En dan moet haags nog terug komen van zijn pauzequote:
*Proest*quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan moet haags nog terug komen van zijn pauze
bij sommige staat het, maar de meeste niet.quote:
Er is heul niets mis met kalen vrouwenquote:
Eensquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij sommige staat het, maar de meeste niet.
Kale vrouwen of een kale poes van vrouwen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er is heul niets mis met kalen vrouwen
#durfttezeggen
Het tweede vooralquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kale vrouwen of een kale poes van vrouwen?
#durftevragen
met dat tweede is ook niks misquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kale vrouwen of een kale poes van vrouwen?
#durftevragen
beter dan die act TT van jouquote:
Ah haagsmeister is weer terugquote:
bij jezelf of biij vrouwen die je in bed aantreft bij jequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 13:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh... ik weet niet hoe seks met een kale man moet zijn , maar ik kan je vertellen dat seks met mannen met een bos haar ook enorm geil is...
Ik ga in eerste instantie altijd van mezelf uit...zoietsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij jezelf of biij vrouwen die je in bed aantreft bij je
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kale vrouwen zou ik me niet aan wagen!![]()
Nou niet gaan doen alsof Haags snapt waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je van niks weet Haga.
Je moet alles een keer geprobeerd hebbenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kale vrouwen zou ik me niet aan wagen!![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga in eerste instantie altijd van mezelf uit...zoiets
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:11 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben
Oehhhh vertelll enginequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:11 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet alles een keer geprobeerd hebben
Ik ga maar weer gewoon stilletjes weg voor er beeld materiaal boven komtquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou niet gaan doen alsof je van niks weet Haga.
Snor snap ik sowieso niet. Daar is redelijk eenvoudig wat aan te doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:13 schreef puzziepie het volgende:
Ik heb wel eens vrouwen gezien met zo'n halve haar krans.. en dan toch ook een soort van snor iets hebben![]()
Toen mijn haren in het begin van mijn ziekte uitvielen heeft dat ook wel voor een depressie gezorgd. Gelukkig was dat van tijdelijke aard,en kon ik dat een tijdje later wel relativeren. maar het lijkt me vreselijk voor vrouwen die extreme blijvende haaruitval hebben.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar weer gewoon stilletjes weg voor er beeld materiaal boven komt
Klopt! Ook voor mannen uiteraard. Zeker als je nog jong bent kan ik me voorstellen dat doorwerkt ..quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:18 schreef engine het volgende:
[..]
Snor snap ik sowieso niet. Daar is redelijk eenvoudig wat aan te doen.
Ja lijkt me heel vervelend. Ken wel een vrouw die tegenwoordig met een pruik loopt buiten de deur. Staat haar prachtig eigenlijk. Maar goed, neemt niet weg dat het kaal worden zelf altijd klote is.
quote:
Ja?quote:
Zet maar een trquote:
Ik ken 2 mensen die al voor hun 30ste kalend zijn geworden.....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klopt! Ook voor mannen uiteraard. Zeker als je nog jong bent kan ik me voorstellen dat doorwerkt ..
Er zijn altijd wel verhalenquote:
Lijkt me best wel moeilijk ..kan me wel voorstellen dat dat veel met iemand doet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen die al voor hun 30ste kalend zijn geworden.....
Die van mij ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:24 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel verhalenMaar die van mij zijn niet zeer extreem denk ik.
Ik zou er niet aan moeten denken. Maar dat het wat met je doet als je kalend word weet ik wel zeker, vooral op jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me best wel moeilijk ..kan me wel voorstellen dat dat veel met iemand doet.
Juist als je nog zo jong bent.
Wel lekker dat het steeds langer licht blijftquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog effe stukje fietsen voor het donker word
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken. Maar dat het wat met je doet als je kalend word weet ik wel zeker, vooral op jonge leeftijd.
Ga proberen te neuken tijdens een duo parachutesprong.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben we al weekend plannen?
Fiets-zequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
Hier nog effe stukje fietsen voor het donker word
Succes. Film het ffquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
Ga proberen te neuken tijdens een duo parachutesprong.
En jij?
quote:
Geil manquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:32 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Sowieso. Hoop eindelijk viral te gaan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
En jij?
Als je dan toch bovenop ligt heb je wel de meeste overlevingskansquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]Wajoow dat is nog eens leuk het weekend ingaan
![]()
Pas je wel op en trek je wel op tijd je parachute open?![]()
Anders wordt dat een heftige val als je in de ander zit
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]Wajoow dat is nog eens leuk het weekend ingaan
![]()
Pas je wel op en trek je wel op tijd je parachute open?![]()
Anders wordt dat een heftige val als je in de ander zit
Lijkt me een gedoequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je dan toch bovenop ligt heb je wel de meeste overlevingskans
Als je bovenop een koe ligt wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je dan toch bovenop ligt heb je wel de meeste overlevingskans
De meeste vrouwen boven de 40 zijn wel koeien ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je bovenop een koe ligt wel ja
Dubbel D veert meequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je bovenop een koe ligt wel ja
Ah jij zit weer in je beperkte fantasie wereldjequote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De meeste vrouwen boven de 40 zijn wel koeien ja.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah jij zit weer in je beperkte fantasie wereldje
Geeft niet
Als het nu ook nog even wat beter weer word is het helemaal topquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel lekker dat het steeds langer licht blijft
Ja dat zit er voorlopig niet inquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nu ook nog even wat beter weer word is het helemaal top
WOEST word ik daarvanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat zit er voorlopig niet in
Trek niet aan het verkeerde touwtje. Wordt het straks nog een bloedbad ookquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:30 schreef engine het volgende:
[..]
En jij?
Vanmorgen scheen de zon een beetje en de temperatuur was best lekker. Maar het is nu alweer een stuk minder lekker buitenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het nu ook nog even wat beter weer word is het helemaal top
Kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmorgen scheen de zon een beetje en de temperatuur was best lekker. Maar het is nu alweer een stuk minder lekker buiten
Dan ben je net een klein kind als je dat doetquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Behalve als ze gaan stampvoeten , want daar krijg ik een wijven gevoel bij
Vuile vetzakquote:
Kleuter is idd een betere voor zulks een gedragquote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan ben je net een klein kind als je dat doet
Hier scheen de zon rond het middaguur uur even, net toen ik van de uni terug kwam.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmorgen scheen de zon een beetje en de temperatuur was best lekker. Maar het is nu alweer een stuk minder lekker buiten
Hoe is het weer bij jou nu dan? Ook grijzig?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier scheen de zon rond het middaguur uur even, net toen ik van de uni terug kwam.
Hier ook grijzig met af en toe een beetje zon die tussen het wolkendek door komt. Alleen die F***ing wind maakt het koud.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij jou nu dan? Ook grijzig?
Net ff boodschappen gedaan ,maar ondanks die grijze lucht en de wind is het qua temp best wel okay.
Echt hoor,...ik kan niet wachten tot het weer wat warmer wordt .. dat mijn bloedwaarden wat beter gaan uitvallen en dat ik daardoor ook weer energie krijg om te gaan lopen ...
In mijn hoofd wil ik lopen ...maar heb er de kracht nog niet voor
Hoor mij nu ....Ik lijk Gerard J wel![]()
Dat vind ik lievquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ook grijzig met af en toe een beetje zon die tussen het wolkendek door komt. Alleen die F***ing wind maakt het koud.
Af en toe mag je trouwens best klagen, vooral met het fysieke waar jij nu in zit.
Enge buren lol !quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:33 schreef Kopjechino het volgende:
Knal er even een lekker nummertje in voor het weekend![]()
15/25 graden zou prima zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat vind ik liev![]()
Ja die wind is niet leuk meer.. het is wachten op warmere temperaturen en meer zonlicht![]()
Heb je inmiddels gefietst?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
15/25 graden zou prima zijn![]()
Net klein stukje gedaan op de mountainbike en op de terugweg meteen even boodschappen gehaald. Had geen zin om mijn racefiets te pakken en me helemaal om te kleden
Vanaf het eerste weekend van maart word het sowieso beterquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]Snap ik
![]()
15/25 daar ga ik voor ...al kan ik me daar op dit moment spijtig genoeg nog niets bij voorstellenGelukkig zitten we bijna in maart en komen we steeds meer richting beter weer
![]()
*althans dat hoop ik dan maar*
Dat is ook niets voor mij,die hitte .. De laatste 2 jaar dat het zo heet was ging ik bijna out tijdens het lopenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanaf het eerste weekend van maart word het sowieso beter![]()
Meer dan 25 graden hoeft voor mij niet, dan is buiten sporten ook weer een grote zweet bende
Herkenbaar wel, dat had ik ook vaker tijdens fietsritten of op werk, dat ik na een uur erachter kwam dat mijn bidon nog steeds leeg wasquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook niets voor mij,die hitte .. De laatste 2 jaar dat het zo heet was ging ik bijna out tijdens het lopenmaar dat kwam omdat ik te weinig water meenam
Stop de persen! Dit is voorpagina nieuws!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een compliment gekregen
Topic in klbquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stop de persen! Dit is voorpagina nieuws!![]()
![]()
Wie heeft jou een compliment gegeven?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Herkenbaar wel, dat had ik ook vaker tijdens fietsritten of op werk, dat ik na een uur erachter kwam dat mijn bidon nog steeds leeg was
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een compliment gekregen
Vast een vaste KLB'er die aan de drugs zit of weer een psychose heeft gekregen zekerquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vast een vaste KLB'er die aan de drugs zit of weer een psychose heeft gekregen zeker
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vast een vaste KLB'er die aan de drugs zit of weer een psychose heeft gekregen zeker
Rijst met eh.... geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wat gaan we vanavond eten schatjes?
Ja daar kan ik niks mee hèquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rijst met eh.... geen idee
Hahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niks mee hè
Nog geen idee, zoonlief is de hort op dus moet voor mezelf zorgenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hahaha
En wat ga jij eten?
Patat want beiden geen zin om te koken. En muis neemt het ook nog mee op weg naar huis, ideaalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pizzaaaaaaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nog geen idee, zoonlief is de hort op dus moet voor mezelf zorgen
Meh, hou niet zo van pizza....quote:
muis klinkt zo liefquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Patat want beiden geen zin om te koken. En muis neemt het ook nog mee op weg naar huis, ideaal
Poffertjesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meh, hou niet zo van pizza....
[..]
muis klinkt zo lief![]()
en gisteren al frietjes gehaald.....
Ik mag haar niet meer bij haar vorige bijnaam noemen van haar, dat vond ze toch een beetje negatief klinkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meh, hou niet zo van pizza....
[..]
muis klinkt zo lief![]()
en gisteren al frietjes gehaald.....
Oh wat dan??quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag haar niet meer bij haar vorige bijnaam noemen van haar, dat vond ze toch een beetje negatief klinken
Hahahahquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb nog puree en worteltjes.....nu nog even een worst zoeken
In het begin noemde ik haar Snolquote:
Ahw.....dat is inderdaad niet echt lief meneer Konijnquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het begin noemde ik haar Snol
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het begin noemde ik haar Snol
Muis vind ik toch leuker klinkenquote:
Muis is sowieso leukerquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis vind ik toch leuker klinken
Het is behoorlijk vermoeiend om steeds te voldoen aan wat andere willen waar je aan moet voldoen. Veel leuker om gewoon jezelf te zijnquote:
Dat is niet alleen veel leuker maar ook veel gezonder en het belangrijkstequote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is behoorlijk vermoeiend om steeds te voldoen aan wat andere willen waar je aan moet voldoen. Veel leuker om gewoon jezelf te zijn
En dit ook inderdaad. Het maakt je ook meteen een veel interessanter en echter persoonquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is niet alleen veel leuker maar ook veel gezonder en het belangrijkste
Echt welquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dit ook inderdaad. Het maakt je ook meteen een veel interessanter en echter persoon
Fijner, leuker en zo veel minder gezeik aan je hoogquote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt welHet is zoveel fijner om niet bezig te zijn om ergens in te passen of aan te moeten voldoen
Vis.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fijner, leuker en zo veel minder gezeik aan je hoog
smakelijk!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Vis.
Net pakweg 8 kilo gehaald op de markt!
Het refrein staat bij haags op REPEAT 4 EVAHquote:
DAAR ZIT HET VENIJN!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het refrein staat bij haags op REPEAT 4 EVAH
LEKKER DOOR PROPPEN TOT HET EINDE VAN ZIJN LATIJNquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:37 schreef ToT het volgende:
[..]
ZEKER ALS GEERD HEM VAN ACHTEREN NEUKT ALS EEN KONIJN
OP EEN BOOTJE VAN DE GAYPRIDE OP DE RIJNquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
LEKKER DOOR PROPPEN TOT HET EINDE VAN ZIJN LATIJN
Zo kan hij wel weer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
OP EEN BOOTJE VAN DE GAYPRIDE OP DE RIJN
Ik ga meestal het alfabet langs in m'n gedachten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo kan hij wel weer.
Eigenlijk heb ik geen zin om rijmwoorden te gaan zoeken
Ik ben niet zo'n held in rijmen, heb andere kwaliteitenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga meestal het alfabet langs in m'n gedachten.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n held in rijmen, heb andere kwaliteiten
Die heb ik nog tussen mijn UI's staanquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik nog tussen mijn UI's staan![]()
Met dank aan de enige, de echtequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met dank aan de enige, de echte![]()
uitslapen, middagdutje doen....op tijd naar bed..... (helaas alleenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben mensen nog leuke plannen voor het weekend?
Is je zoon het hele weekend weg?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
uitslapen, middagdutje doen....op tijd naar bed..... (helaas alleen)
Nee, maar niet echt de aangewezen persoon om in mijn bed te willenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is je zoon het hele weekend weg?
Niet echt. Morgen vliegen en zondag werken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef DerRabbit het volgende:
Hebben mensen nog leuke plannen voor het weekend?
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, maar niet echt de aangewezen persoon om in mijn bed te willen![]()
Op die manier bedoelde ik het nietquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, maar niet echt de aangewezen persoon om in mijn bed te willen![]()
Vliegen als in ergens heen vliegen?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt. Morgen vliegen en zondag werken.
Jij wel?
Ha haquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op die manier bedoelde ik het niet![]()
Ik bedoelde meer of je niet wat buitenhuis met hem kunt gaan doen om beetje afleiding te vinden.
Lolquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vliegen als in ergens heen vliegen?
Ik moet het hele weekend werken en daarnaast nog beetje in huis klussen als ik nog energie over heb.
Ja oké, dan kan hij wel wat rust gebruiken idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha
Tis even afhankelijk van het weer, maar hij heeft vakantie en het zo druk gehad met school dat ik hem wel even wat rust gun....
Je snapt wel wat ik bedoeldequote:
Hij is hbo-er, echt onmogelijke schooltijden soms....dus jaquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, dan kan hij wel wat rust gebruiken idd.
Niet alleen zondag werken hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
zoveel vliegen? Geen vaste werkplek voor een paar weken/maanden??
Ja, naar Omanquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vliegen als in ergens heen vliegen?
Ik moet het hele weekend werken en daarnaast nog beetje in huis klussen als ik nog energie over heb.
Ja ik ken het, op de Uni zitten soms ook wel aparte college uren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij is hbo-er, echt onmogelijke schooltijden soms....dus ja
Oman? Waar ligt dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alleen zondag werken hoordeze keer wel drie weken of langer denk ik.
[..]
Ja, naar Oman
Zondag ook werken dus? Wat voor iets doe je dan?
Ik werk in een keuken als bijbaan. Dus vooral weekendenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Niet alleen zondag werken hoordeze keer wel drie weken of langer denk ik.
[..]
Ja, naar Oman
Zondag ook werken dus? Wat voor iets doe je dan?
afgelopen week was hij drie keer pas om 21.00 uur thuis......quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ik ken het, op de Uni zitten soms ook wel aparte college uren.
Midden oosten. Tegen Saudi Arabië aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oman? Waar ligt dat eigenlijk?
Wel leuk werk?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik werk in een keuken als bijbaan. Dus vooral weekenden
eind weg.....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Midden oosten. Tegen Saudi Arabië aan.
Kom er nu pas op terug maar wel tof man! Had ik maar zoiets ondernomen met 24quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 30. Was 24 toen ik naar China vertrok.
China heb je zo werk. Nog altijd heel veel vraag en inderdaad minder populair dan Thailand en Vietnam.
Verder hangt ook gewoon veel af van je kwaliteiten als leraar en welke stad je kiest. Vietnam was wel veel fijner om te werken maar wat moeilijker werk te vinden als je begint.
Ik heb geen lerarenkwalificatie nee. Heb het eerste jaar in China gewerkt via een kleine organisatie die ik vooraf via internet had leren kennen. Die plaatsten dan leraren in scholen in die stad, kreeg beetje training, regelde een appartement en visum maar pakte dus ook een deel van je salaris.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:45 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Kom er nu pas op terug maar wel tof man! Had ik maar zoiets ondernomen met 24![]()
Maar heb je dan ook een leraren kwalificatie of gewoon zo op de bonnefooi?
Klinkt wel tof. Ik moet denk ik eens echt werk ervan maken Mandarijn te leren.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb geen lerarenkwalificatie nee. Heb het eerste jaar in China gewerkt via een kleine organisatie die ik vooraf via internet had leren kennen. Die plaatsten dan leraren in scholen in die stad, kreeg beetje training, regelde een appartement en visum maar pakte dus ook een deel van je salaris.
Vietnam ben ik daarna gewoon naar toegevlogen en zelf werk gezocht.
Je bent 27 toch? je bent haske jong manquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Klinkt wel tof. Ik moet denk ik eens echt werk ervan maken Mandarijn te leren.
Zou echt graag eens een jaar in China willen vertoeven. Misschien dat ik dat nog altijd eens kan doen.Maja ik word langzaam ook te oud voor dat soort dingetjes.
![]()
Dit....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent 27 toch? je bent haske jong manJe bent nergens te oud voor als je iets graag wil
Ja misschien toch eens gaan als mijn huidige opleiding af is, en dan terugkomen met mijn Chinese liefde.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je bent 27 toch? je bent haske jong manJe bent nergens te oud voor als je iets graag wil
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja misschien toch eens gaan als mijn huidige opleiding af is, en dan terugkomen met mijn Chinese liefde.
Wie weetquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:04 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja misschien toch eens gaan als mijn huidige opleiding af is, en dan terugkomen met mijn Chinese liefde.
Nee ik wil er natuurlijk Mandarijn leren, meer recepten leren koken en dat soort dingen. Maar als ik Mandarijn wil oefenen dan wordt er gepraat en van praten komt van alles op gang.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wie weetmaar daar zou het dan in eerste instantie niet om moeten gaan lijkt mij
![]()
Zou vast een leuke bijkomstigheid kunnen zijn natuurlijk.
Voordat je zover bent lijkt het me idd handig om eerst iets met die studie of opleiding te doen waar je het over hadquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:09 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Nee ik wil er natuurlijk Mandarijn leren, meer recepten leren koken en dat soort dingen. Maar als ik Mandarijn wil oefenen dan wordt er gepraat en van praten komt van alles op gang.
Dat is een vereiste, ik laat dat niet varen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Voordat je zover bent lijkt het me idd handig om eerst iets met die studie of opleiding te doen waar je het over had![]()
Maar wie ben ik
Sow, dat zijn pas bagger tijden. Zeker ook vaak pas midden op de dag dat hij naar school moet?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
afgelopen week was hij drie keer pas om 21.00 uur thuis......
Dat weten we nog niet , maar ik wil best proevenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:11 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dagbaggermeet bij Fernweh die goddelijk kan koken
Ja mateloos irritant....ook in de ochtend naar school maar genoeg tussenuren om even naar huis te gaan en dan weer terug naar schoolquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, dat zijn pas bagger tijden. Zeker ook vaak pas midden op de dag dat hij naar school moet?
Op zich best leuk, leuke collega's, de hele dag bezig zijn met eten, gratis maaltijden en kookskills zijn enorm vooruit gegaan afgelopen 2 jaar.quote:
ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat weten we nog niet , maar ik wil best proeven
Zulke ruime tussenuren is super irritant. Ik had in het laatste jaar van mijn bachelor maar 2 colleges, beide op woensdag maar wel 3 uur ertussen terwijl ik die helft van het jaar praktisch 1,5 van de uni af woondequote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja mateloos irritant....ook in de ochtend naar school maar genoeg tussenuren om even naar huis te gaan en dan weer terug naar school
soms gaan ze dan naar de bios.....of bowlenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zulke ruime tussenuren is super irritant. Ik had in het laatste jaar van mijn bachelor maar 2 colleges, beide op woensdag maar wel 3 uur ertussen terwijl ik die helft van het jaar praktisch 1,5 van de uni af woonde
Gelijk hebben ze!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
soms gaan ze dan naar de bios.....of bowlen
doen ze ook inderdaad, ben zoonlief soms echt een paar dagen 'kwijt' ha haquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelijk hebben ze!
Ik ging dan vaak bij oud huisgenoten chillen, had toen nog een sleutel die ik nooit aan de huisbaas heb terug gegeven
Hoort erbij. Geniet er maar van zolang hij nog thuis woont, voor je het weet is hij helemaal het huis uit.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
doen ze ook inderdaad, ben zoonlief soms echt een paar dagen 'kwijt' ha ha
Dat wil hij niet zolang hij vijf minuten voordat de trein vertrekt uit zijn bed kan rollen.....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoort erbij. Geniet er maar van zolang hij nog thuis woont, voor je het weet is hij helemaal het huis uit.
Ben vandaag op het paleis gebleven en heb na mijn 'boxes' mijn bed opgezocht om uit te rusten zodat die verkoudheid nou een keer kan doorzetten.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 23:55 schreef Fernweh het volgende:
@:Stokj
Jongen waarom kom je hier niet meer? Bang dat je mannen moet leveren aan al die vrouwen hier?
Je bent flink aan het netwerken.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben vandaag op het paleis gebleven en heb na mijn 'boxes' mijn bed opgezocht om uit te rusten zodat die verkoudheid nou een keer kan doorzetten.
Nou, als iemand een kale man wilt: ik heb er 2 in de aanbieding met de volgende specs:
Kale man 1
• Overal kaal, zelfs op de armen (en vermoedelijk ook elders op het lichaam)
• 1m65
• Stottert
• Houdt van wijn en wat minder van bier
• Heeft altijd een mening en wilt dat graag laten horen
• Kan dominant zijn in gedrag
• Volgens mij heeft hij nooit een relatie gehad aangezien hij single is. Vermoedelijk schrikt het vorige punt vele vrouwen af.
Kale man 2
• Is ongeveer 1m90
• Heeft wel wat haartjes op zijn hoofd
• Brildragend
• Slimme man met wat eigenzinnige sociale vaardigheden (nerd-type).
• Houdt van bier
• Heeft een vrouw en kinderen en is/wordt opa
• Wilt na al die jaren met zijn huidige vrouw iets anders serieus opbouwen
Ja zal je ook wel van leren koken. Komt altijd wel een keer van pas.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op zich best leuk, leuke collega's, de hele dag bezig zijn met eten, gratis maaltijden en kookskills zijn enorm vooruit gegaan afgelopen 2 jaar.
Niet om voor de rest van mijn leven te doen, maar voor erbij nu best prima.
Goedemorgenquote:
ToTquote:
Ja wel lekkerquote:
Ikzelf had wel wat langer door willen slapen!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel lekker
Had me een beetje verslapen vanochtend maar lig weer op schema.
En daar?
Mwah. Het is soms wel vervelend dat veel mensen jou kennen maar jij niet hen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Je bent flink aan het netwerken.
Dat heb je nog wel de komende 20 jaar.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf had wel wat langer door willen slapen!Maar ja; bekend probleem he.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat heb je nog wel de komende 20 jaar.![]()
Spons en emmer sop in de klauwen duwen en naar de auto en de ramen wijzen?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Maar als je het goed doet dan kan je alles naar eigen hand zetten.
Bekijk het van een hoger niveau. Als je hem nu al traint om bepaalde dingen op te volgen dan hoef je hem later alleen maar te trainen in hoe hij bovenstaande moet doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Spons en emmer sop in de klauwen duwen en naar de auto en de ramen wijzen?
En eens in de zoveel jaar wat schuurpapier, een pot verf en een kwast geven en de ladder op jagen?
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Bekijk het van een hoger niveau. Als je hem nu al traint om bepaalde dingen op te volgen dan hoef je hem later alleen maar te trainen in hoe hij bovenstaande moet doen
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]Vooralsnog is HIJ juist ONS aan het trainen van hoe HIJ dingen wil!
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
Hoewel hij me gisteren wel verbaasde toen ik zijn truitje met keukenpapier schoonmaakte na het eten; hij pakte het papier uit mijn handen en deed de rest verder zelf!
Klopt ja!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 09:06 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Wel goed van hem! Volgens mij kopiëren kinderen op een bepaalde leeftijd wat hun ouders vooral doen.
Ja ik ook. Zo in vliegtuig nog maar een tukkie doenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf had wel wat langer door willen slapen!Maar ja; bekend probleem he.
Ga jij voorop?quote:
Morguh aloaquote:
Morguh cdquote:
Wajoo 60 eyposquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Mokerbrak , 60 pegel gewonnen en bierwindjes. Was weer geweldig. Ik ga verder brakken. Tot gauw FOK! Drillbagger maatjes.
Wel leuke auto'squote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
Golfje TSI uit 2010 met een ton op de teller; doen of niet doen?
En dat met deze username?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Wel leuke auto'smaar heb er geen verstand van verder.
quote:
Ah!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:32 schreef engine het volgende:
[..]
F1 vind ik wel mooi maar verder niet zo'n auto fan. Username komt dan ook ergens anders vandaan
Jong geleerdquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd handig, een extra schoonmaakhulp in huis!
Hij heeft die bezem echt van achter de verwarming vandaan gehaald en begon te vegen!
Dat had die van mij ook. Die zat met alle vrouwen te flirten vanuit z'n wagenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij is nu al beter in vrouwelijke aandacht te krijgen dan z'n ouweheer!
Haha, Mini-ToT loopt er gewoon recht op af!quote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat had die van mij ook. Die zat met alle vrouwen te flirten vanuit z'n wagen
Simple Wild, gewoon gokkastquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:15 schreef engine het volgende:
[..]
Morguh cd
[..]
Wajoo 60 eyposwat had je gespeeld?
Brak ze nog
Ligt aan de prijs en staat v/d auto, maar klinkt wel primaquote:Op zaterdag 22 februari 2020 10:18 schreef ToT het volgende:
Golfje TSI uit 2010 met een ton op de teller; doen of niet doen?
Hosselaar in de dopquote:Op zaterdag 22 februari 2020 11:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En hij is nu al beter in vrouwelijke aandacht te krijgen dan z'n ouweheer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |