SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik had 'm ook al gevondenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.action.com/nl-nl/p/dobbelstenen-/
Waarvoor heb jij 20 dobbelstenen nodig dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had 'm ook al gevonden
Dank u
Zal er 2 van meenemen.
Nou, voor The 7th Continent heb je er al een stuk of 8 nodig en er zijn verder ook genoeg spellen waar je een heel zwikkie dobbelstenen voor nodig hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij 20 dobbelstenen nodig dan?
Met 18 man mexicoquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarvoor heb jij 20 dobbelstenen nodig dan?
De Action is dichterbijquote:Op vrijdag 21 februari 2020 09:54 schreef brother52 het volgende:
Oh, als je een kringloop in de buurt hebt, kun je daar ook kijken. Hier hebben ze een bak vol staan...
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik had dus wel gelijk dat het huis van de buren nogmaals verkocht was, de oorspronkelijke kopers gingen uit elkaar en hebben het dus na de overdracht direct weer te koop gezet
Geen baby, geen hont en handige vader van buuf, ideaalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 14:41 schreef Doedezemaar het volgende:
De vader van de nieuwe (jonge) buurvrouw is er nu aan het klussen, hij kwam even met ons kletsen. De baby die Symph zag is een nichtje/neefje.
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, brother jarig, gefeliciteerd. Heb je kadootjes gekregen? Wij moeten zondag op een 3in1 verjaardag, het jarige kind krijgt Koehandel.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brother is jarig?
Zo ja: van harte gefeliciteerd Brother
quote:
quote:
quote:
quote:
Dank jullie wel!quote:
Dat zijn nog eens leuke verjaardagsherinneringenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:35 schreef brother52 het volgende:
En het is vandaag 35 jaar geleden dat Evert van Benthem de elfstedentocht won
En dit kreeg ik toen als cadeau:
[ afbeelding ]
Tijdens het ontbijt snel in elkaar gezet want we moesten op tijd op de Dokkumer Ee staan
Jeetje, ben je al zó oud?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:35 schreef brother52 het volgende:
En het is vandaag 35 jaar geleden dat Evert van Benthem de elfstedentocht won
En dit kreeg ik toen als cadeau:
[ afbeelding ]
Tijdens het ontbijt snel in elkaar gezet want we moesten op tijd op de Dokkumer Ee staan
Ik ben al jaren 28quote:
Zo erg is het nou ook weer niet...quote:
Ik zou morgen een stukje kunnen herbeleven maar dan moet ik wel een duikpak aan want ik heb geen idee hoe diep de Ee isquote:Op vrijdag 21 februari 2020 18:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens leuke verjaardagsherinneringen
Dan mijn excusesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet...
Niet dat ik weet.quote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als er behoefte aan is, wil ik wel een show in elkaar bakken.
Oke tof!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik even kijken. Ik heb nog even wat tijd nodig. Aanvang: ik probeer om 20:00 uur.
Ik kan zelf niet luisteren omdat mijn lift zo voor de deur staat maar in het kader van nieuwe muziek: Biffy Clyro heeft gister hun nieuwe single uitgebracht. (Instant History). Wijkt redelijk af van hun normale werk en ondanks dat er geen gitaren in zitten, vind ik hem best goed.quote:
Ik zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet luisteren omdat mijn lift zo voor de deur staat maar in het kader van nieuwe muziek: Biffy Clyro heeft gister hun nieuwe single uitgebracht. (Instant History). Wijkt redelijk af van hun normale werk en ondanks dat er geen gitaren in zitten, vind ik hem best goed.
Grappig. Ik stuurde DJ11 ook net een verzoekje in het kader van de nieuwe muziekquote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan zelf niet luisteren omdat mijn lift zo voor de deur staat maar in het kader van nieuwe muziek: Biffy Clyro heeft gister hun nieuwe single uitgebracht. (Instant History). Wijkt redelijk af van hun normale werk en ondanks dat er geen gitaren in zitten, vind ik hem best goed.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig. Ik stuurde DJ11 ook net een verzoekje in het kader van de nieuwe muziek
Heb niet eens een showtitel gemeldquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf gedraaid: Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic remix)
Welkom bij de show
Openingstrack: Arabesque - Friday Night
Fridaynightquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb niet eens een showtitel gemeldEhhhhh.....
Altijd leukquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Deze kwam ik bij toeval tegenLützenkirchen - 3 Tage Wach (Scooter remix)
Geen punt hoor. Allang leuk dat je luistert. Dien gerust een verzoekje in.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
Ik ben wel ingetuned, maar niet zo actief nu op het forum.
Sorry daarvoor.
Speciale wensen, of soort muziekjes?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen punt hoor. Allang leuk dat je luistert. Dien gerust een verzoekje in.
Heel begrijpelijk hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:12 schreef Melting het volgende:
Ik ben wel ingetuned, maar niet zo actief nu op het forum.
Sorry daarvoor.
Alles wat je wilt. Ik ben niet aan een bepaald genre gebonden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Speciale wensen, of soort muziekjes?
Klinkt grappig.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:14 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Bas & Aad:Le Shuuk - Sandmann
Zou ook wel goed gaan bij een carnavalsoptochtquote:
Dat is weer een heel ander zandmannetjequote:
En dit is weer een heeeeeeeeeeel ander zandmannetje. Uit Zwollywood nog wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is weer een heel ander zandmannetje
quote:
Dit hoor ik toch liever hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik "borduur" even richting een rustpuntje. Hoewel dit nummer dat eigenlijk ook zelf wel is. Uit de Top 10 van mijn jaarlijst van 2019:Andrew Blooms - Think Of Me
Ik had echt nog nooit van hen gehoord.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Rob de Nijs - Zo Zal Het Zijn
Verzoekje...
Ik had zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze werd ook gedraaid op de dienst vandaag.
Sommige liedjes zullen nooit meer hetzelfde klinken na vandaag.quote:
Coverband uit Zwolle die het over een andere boeg gooide. Reguliere instrumenten aan de kant, blaasinstrumenten ervoor in de plaats. Ze liepen als "dweilorkest" rond op het festivalterrein bij metalfestivals, tot groot vermaak van het publiek. Ze spelen namelijk metal- / hardrock-nummers, maar dan dus in dweilorkest-uitvoering.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had echt nog nooit van hen gehoord.
quote:Our love is dead
but the dead don't go away
They made us what we are
they're with us every day
Our love is dead
but the dead are still alive
in memory and thought
and the context they provide
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:32 schreef Melting het volgende:
Dank je, 11.
Ik ga weer even stil zijn.
Dat geloof ik direct.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Sommige liedjes zullen nooit meer hetzelfde klinken na vandaag.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Deze hebben jullie te danken aan Livelink, die mij op het idee brachtMel & Kim - Showing Out (Get Fresh At The Weekend)
Wij zijn niet zo scherp.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Charlie Winston - A Light (Day)
Van dit nummer bestaat ook een heel andere, rustige versie: A Light (Night). Ik heb ze ooit eens achter elkaar gedraaid. Niemand had het door.
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:50 schreef just me het volgende:
[..]Vout, mocht je langer opblijven omdat het vrijdag is ?
quote:
Hoi just mequote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:50 schreef just me het volgende:
Hoi just me.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:50 schreef just me het volgende:
Kijk, dat zijn de echtenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:53 schreef just me het volgende:
[..]het lukt niet om via de pc te luisteren, dan maar via mijn mobiel
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Ik mag op vrijdagavond altijd iets langer opblijven met een glaasje roosvicee en een bakje croky-chips!
Niet van die gele en rode stokjes?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Ik mag op vrijdagavond altijd iets langer opblijven met een glaasje roosvicee en een bakje croky-chips!
Dat doen jullie goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Hoi just me.
We gaan zo meteen een borrel nemen.
Nibb-it's.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet van die gele en rode stokjes?
Nog steeds een guilty pleasure van mij
Nibbits! Ja lekker, maar mijn favoriet was bolognese chipsquote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Niet van die gele en rode stokjes?
Nog steeds een guilty pleasure van mij
daar kon je je helemaal misselijk van etenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:56 schreef just me het volgende:
[..]
daar kon je je helemaal misselijk van eten
Ook lekker.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nibbits! Ja lekker, maar mijn favoriet was bolognese chips
Ik geef niets om die speciale chips allemaal.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 20:57 schreef livelink het volgende:
Mooi was die tijd dat je nog blij was met een bakje chips, ja.
Tegenwoordig eet ik liever geen chips dan dat ik alleen een bakje eet![]()
Vind ik ook. Ouderwets goed.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:03 schreef livelink het volgende:
Alsof er geen tijd voorbij is gegaan
Ja, beviel me welquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:15 schreef BasEnAad het volgende:
Mooie combi van achtergrondkoortje Boney M en reggae, of zoiets.
Zit in de mix zelfquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een behoorlijke tempowisseling ineens.
Kapotgecomponeerd of -geproduceerd?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:23 schreef BasEnAad het volgende:
Mooi zulke net niet kapotgecomponeerde muziek, knap vind ik dat.
(Boney M gaat het over)
Gelukkig zijn wij nog steeds niet zo scherpquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Ging niet helemaal zoals ik wilde, maar ach.....Keane - Bend & Break (Basto remix)
Hierna moest ik The Strokes maar eens draaienquote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij nog steeds niet zo scherp
Ik ken de follow-up single niet, dus daar kan ik nog geen oordeel over geven.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna moest ik The Strokes maar eens draaien
Geweldig nummer is dat. Ik kan er echt niet bij dat 3FM die follow-up-single tot Megahit bombardeert. Aardig nummer hoor, maar het mag de schoenen nog niet poetsen van de voorganger.
Ik zal wel geproduceerd bedoelenquote:
Je bedoelt dat het allemaal te elektronisch wordt?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik zal wel geproduceerd bedoelen![]()
Michael Jackson, Boney M doen dat goed. Pet Shop Boys en Abba zitten op het randje. Faithless en Daft Punk gaan eroverheen. Zoiets bedoel ik.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Het laatste stuk is een beetje raar, maar dit is zo'n fijn nummer:The Strokes - At The Door
Kreeg een DM van Livelink, die dit nummer aanvroeg. Ik had het al klaarstaan.
Meer te glad, te gemaakt. Dat het me niet meer raakt. Dat het sentiment wordt ipv emotie.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het allemaal te elektronisch wordt?
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:29 schreef livelink het volgende:
Heel mooi nummer vind ik dit. Ik hoorde van mensen dat ze er aan moesten wennen, maar ik vond het meteen de eerste keer dat ik het hoorde al mooi.
Ja, eens. Het klonk op een of andere manier heel bekend.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Pet Shop Boys - I Don't Wanna
Het komt uit 2020, maar het zomaar op hun debuutalbum kunnen staan....
De producer heeft daar ook bewust voor gezorgd deze keer...quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:43 schreef BasEnAad het volgende:
Die sound van de Pet Shop Boys verandert ook niet, je hoort het gelijk elke keer.
Bonuspunten voor het aantal bandleden, uiteraard.quote:Meute (stylized MEUTE) is an eleven-piece self-described techno marching band from Germany. The band arranges Techno, House and Deep House works by well-known DJs, augmenting them with electronic beats created by marching band instruments.
Het zanggedeelte doet me aan iets of iemand denken. Maar ik vrees dat ik er niet achter ga komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Dit is het langste nummer van de show. Schrale troost: hierna komt het kortste nummer van de show. En daarna is het ineens zondag
Geen idee. Ik kan alleen aan het origineel denken. Gezongen door Karen Dreijer van The Knife (ook wel bekend als Fever Ray)quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zanggedeelte doet me aan iets of iemand denken. Maar ik vrees dat ik er niet achter ga komen.
Was dat RUR?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer hierna duurt precies 1:25 minuten.
Quizvraag voor thuis: het was de tune van een tv-programma in de jaren 90....
Brandpunt of zo?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:51 schreef DJ11 het volgende:
Het nummer hierna duurt precies 1:25 minuten.
Quizvraag voor thuis: het was de tune van een tv-programma in de jaren 90....
Ja!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens niet echt een eindtijd bepaald.Als jullie het leuk vinden, draai ik nog even door.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens niet echt een eindtijd bepaald.Als jullie het leuk vinden, draai ik nog even door.
Ik hou het nog wel even vol, maar denk dat ik rond 22.30 wel ga afhaken. De moeheid slaat toe.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Zware week achter de rug?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou het nog wel even vol, maar denk dat ik rond 22.30 wel ga afhaken. De moeheid slaat toe.
Morgen maar even uitslapen dan.quote:
Ja, ik denk wel dat dat gaat lukken.quote:
Ook één van mijn absolute favorietenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:05 schreef livelink het volgende:
Het beste nummer van lenny kravitz wat mij betreft. En het was niet eens mijn verzoek.
Goed zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat dat gaat lukken.
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:07 schreef DJ11 het volgende:
En deze schreef Kravitz ook:Madonna - Justify My Love
Nee, dan heb ik toch weer hele andere favorieten. Hoewel eentje er qua vibe wel op lijkt: Bedtime Story. Verder Frozen en Vogue.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
En dit was dus wel mijn verzoek. Waarschijnlijk door de inlvoed van Lenny Kravitz mijn favoriete Madonna-nummer.
Hoi spijkerbroek.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh, er wordt gedraaid![]()
Goedenavond.
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond.
Let it goo let it goooooquote:
Goedenavond spijkerbroek.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedenavond.
Vogue staat bij mij wel op nummer 2quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik toch weer hele andere favorieten. Hoewel eentje er qua vibe wel op lijkt: Bedtime Story. Verder Frozen en Vogue.
Ik vind juist de oudere nummers beter.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Vogue staat bij mij wel op nummer 2
Van de oudere nummers vind ik into the groove dan wel leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind juist de oudere nummers beter.
Ik ook onder andere.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Van de oudere nummers vind ik into the groove dan wel leuk.
Valt me nog mee dat je een bepaalde cover niet draaitquote:
Ik heb een bepaald duo deze show al twee keer gedraaid en dat is eigenlijk toch wel de max.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je een bepaalde cover niet draait
En het was niet Simon & Garfunkel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald duo deze show al twee keer gedraaid en dat is eigenlijk toch wel de max.
Hij heeft al 2 x PSB gedraaid in deze show. Ik vind deze versie leuker. Wat rommeliger.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je een bepaalde cover niet draait
Twee keer Hepie en Hepie draaien is wel de max idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb een bepaald duo deze show al twee keer gedraaid en dat is eigenlijk toch wel de max.
Daag me niet uitquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Twee keer Hepie en Hepie draaien is wel de max idd.
Geluid uitzetten is met 1 klik gedaan..quote:
Kennelijk niet meer, helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd of just me het geluid nog aan de gang heeft gekregen.
Haar geluid was stuk?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
Ik ben benieuwd of just me het geluid nog aan de gang heeft gekregen.
Begon wel een beetje zo idd.quote:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:26 schreef DJ11 het volgende:
Isak Danielson - I Don't Need Your Love
Zit wat in.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
I Don't Need Your Love wordt meestal alleen maar gezegd door degene die juist wél die liefde nodig hebben.
Zoals half huilend roepen dat je het toch niks kan schelenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:29 schreef spijkerbroek het volgende:
I Don't Need Your Love wordt meestal alleen maar gezegd door degene die juist wél die liefde nodig hebben.
Deze vind ik leuk om nog even mee te pikken.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:30 schreef DJ11 het volgende:
OneRepublic - All The Right Moves
Aangevraagd door BasEnAad
Trustenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef Melting het volgende:
Dank je wel voor de fijne muziek, 11, maar ik ga richting bed.
Fijne avond nog allemaal.
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef Melting het volgende:
Welterusten Melting.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:34 schreef Melting het volgende:
Ze hebben nog aan het Songfestival meegedaan, meen ik....quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoor je ook niks meer van, van dit groepje. Zitten ze vast in de gulag ofzo?
Bedankt voor het luisteren en - zoals altijd - de fijne verzoekjesquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
En ik ga Meltings voorbeeld volgen.
Dank je wel voor een fijne vrijdagavond DJ11. Lekker begin van het weekend zo.
De rest ook bedankt voor het gezelschap en nog veel plezier
Ja, maar dat is ook alweer 15(?) jaar geleden.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben nog aan het Songfestival meegedaan, meen ik....
Zegt me zo niks eigenlijk. Straks maar eens wat luisteren, kijken of iets herkenquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Since I Left You, Frontier Psychiatrist... van recentere datum: Frankie Sinatra.
Ze maken muziek uit allerlei oude samples. Vooral Frontier Psychiatrist is redelijk geniaalquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zegt me zo niks eigenlijk. Straks maar eens wat luisteren, kijken of iets herken
Is ook niet zo bekend, maar wel erg leuk gedaan, vind ikquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:46 schreef spijkerbroek het volgende:
De vorige kende ik wel, dit niet. De samples uiteraard wel, trouwens.
Wehehehequote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, goede, fijn geproduceerde muziek
Het slotnummer staat ook in die lijstquote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Top2000, tja, wat zal ik eens zeggen...
Dat nummer van Normaal?quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het slotnummer staat ook in die lijst
Tja ik vind het allebei lelijke pretentieuze meuk met blijkbaar een grote gemene deler, muziek met het stempel 'goede muziek'.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 22:55 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind dit nummer toch echt beter dan Fix You, dat tegenwoordig in de Top 10 van de Top 2000 bivakkeert....
Zeker. Gaat flink stijgen in mijn Top 200 allertijden. Volgende week ga ik daarmee aan de slag.quote:
quote:
Kijk.... goed nieuws.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:04 schreef just me het volgende:
[..]goeiemorgen Melting
ik kijk uit op hoge bomen die de achterbuurman geplaatst heeft
![]()
![]()
Het zijn zuil eiken, nu maar hopen dat de processierups daar niet in gaat zittenquote:
Daar heb je wel een punt.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
Het zijn zuil eiken, nu maar hopen dat de processierups daar niet in gaat zitten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |