abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 21 februari 2020 @ 11:37:51 #51
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_191613085
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit idee heb ik ook. Ze heeft het werkelijk altijd over haar vetjes en rolletjes etc.
Ik weet niet eens wie zij is :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 21 februari 2020 @ 11:52:37 #52
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_191613247
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 01:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik kijk in ieder geval naar haar kont als ze de Anaconda danst en ik de hand aan mezelf sla, daar haal ik de neus zeker niet voor op!


:9~ :B
Sodeju. _O_.
And so is the past
pi_191614367
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 11:52 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Sodeju. _O_.
Ofniet dan _O_
pi_191614788
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:19 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ofniet dan _O_
Ze heeft toch een uitstekend lichaam! Maar ze heeft het er echt altijd over dat ze veel eet, te zwaar is, rolletjes, kwabjes. Dat vind ik echt jammer, want het lijkt alsof ze zich hetzij wil verdedigen hetzij wil horen dat het allemaal prima is.
pi_191616616
Ze probeert het schoonheidsideaal aan de kaak stellen en werkelijk geen één reactie hier heeft het daar over :|W
pi_191616737
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:58 schreef Scary_Mary het volgende:
Ze probeert het schoonheidsideaal aan de kaak stellen en werkelijk geen één reactie hier heeft het daar over :|W
Het schoonheidsideaal, wat is dat eigenlijk?

Als ik de media moet geloven, is dat ‘dun zijn’, maar de gewone mens op straat zal altijd iets anders zeggen. ‘Hét schoonheidsideaal‘ bestaat volgens mij al heel lang niet meer. Het is vooral wat op dat moment uitkomt om te zeggen.
Zoals Miljuschka graag doet.
-nee-
pi_191616888
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:07 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Het schoonheidsideaal, wat is dat eigenlijk?

Als ik de media moet geloven, is dat ‘dun zijn’, maar de gewone mens op straat zal altijd iets anders zeggen. ‘Hét schoonheidsideaal‘ bestaat volgens mij al heel lang niet meer. Het is vooral wat op dat moment uitkomt om te zeggen.
Zoals Miljuschka graag doet.
Wat de reacties denk ik prima duidelijk maken is dat iedereen wel een fucking mening heeft over haar uiterlijk. Ze is niet dik/dun genoeg, ik zou haar doen, etc. Dingen die zonder zo een halfnaakte bil ook wel standaard geroepen worden op social media en elders. In dat opzicht kunnen zij en vele anderen er nogal moeilijk aan ontkomen en het sowieso nooit goed doen. Ook niet als je wel je kleding aanhoudt.
pi_191616927
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 15:58 schreef Scary_Mary het volgende:
Ze probeert het schoonheidsideaal aan de kaak stellen en werkelijk geen één reactie hier heeft het daar over :|W
Bovengemiddeld aantrekkelijke vrouw aan wie niets geks te zien is post foto van haar welgevormde blote bil. Zou je inderdaad best kunnen duiden als "probeert het schoonheidsideaal aan de kaak te stellen" maar zelf zou ik toch eerder denken aan "zoekt de aandacht/spotlight met haar lichaamsvormen" of "handelt exhibitionistisch".
pi_191616992
quote:
16s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:21 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Bovengemiddeld aantrekkelijke vrouw aan wie niets geks te zien is post foto van haar welgevormde blote bil. Zou je inderdaad best kunnen duiden als "probeert het schoonheidsideaal aan de kaak te stellen" maar zelf zou ik toch eerder denken aan "zoekt de aandacht/spotlight met haar lichaamsvormen" of "handelt exhibitionistisch".
Oh natuurlijk, er kan geen druk liggen op mensen die je als bovengemiddeld aantrekkelijk beschouwt. Dan beschouwt iedereen haar zo natuurlijk en dan moet ze wel een aandachtshoer zijn ja..
pi_191617017
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh natuurlijk, er kan geen druk liggen op mensen die je als bovengemiddeld aantrekkelijk beschouwt. Dan beschouwt iedereen haar zo natuurlijk en dan moet ze wel een aandachtshoer zijn ja..
Komt die druk niet juist voort uit haar werkgebied, de media, waar zij zelf ook in weinig verhullende pakjes sensuele dansjes doet en een beeld neerzet waaraan onzekere pubers zich dan mogen spiegelen? Een druk die ze nu met dit soort foto's nog eens extra opvoert?
pi_191617055
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Komt die druk niet juist voort uit haar werkgebied, de media, waar zij zelf ook in weinig verhullende pakjes sensuele dansjes doet en een beeld neerzet waaraan onzekere pubers zich dan mogen spiegelen? Een druk die ze nu met dit soort foto's nog eens extra opvoert?
Eigenlijk is het bijna storend, die OPfoto ook, ‘oeeeh nou ik heb een dikke kont, ik schaam me wel en ook niet dus ik ga in bikini’.
Terwijl het een prima kont is, misschien zwaarder dan ‘gemiddeld’, maar best strak, geen gaten, bulten etc. en hij zit ook nog eens vast aan een aantrekkelijke vrouw. -O-
pi_191617102
Niks mis mee

Leuke familie ook

@RensAjacied
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191617148
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 10:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Dit idee heb ik ook. Ze heeft het werkelijk altijd over haar vetjes en rolletjes etc.
Heb die indruk idd ook wel een beetje. :@
pi_191617194
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:30 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Komt die druk niet juist voort uit haar werkgebied, de media, waar zij zelf ook in weinig verhullende pakjes sensuele dansjes doet en een beeld neerzet waaraan onzekere pubers zich dan mogen spiegelen? Een druk die ze nu met dit soort foto's nog eens extra opvoert?
Ja, je kan het dus nooit goed doen :'(

quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Eigenlijk is het bijna storend, die OPfoto ook, ‘oeeeh nou ik heb een dikke kont, ik schaam me wel en ook niet dus ik ga in bikini’.
Terwijl het een prima kont is, misschien zwaarder dan ‘gemiddeld’, maar best strak, geen gaten, bulten etc. en hij zit ook nog eens vast aan een aantrekkelijke vrouw. -O-
Dat jij en vele anderen het een prima kont vinden, maakt het gevoelsmatig niet meteen een prima kont voor haar. Als je jarenlang dunner was, kunnen die paar extra's kilo's je storen. Ze zegt niet omg, kijk mij eens obees zijn.
pi_191617200
Mensen moeten eens ophouden met hun hele hebben en houden op internet te flikkeren, het is gewoon ordinair.
-nee-
pi_191617251
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, je kan het dus nooit goed doen :'(
[..]

Dat jij en vele anderen het een prima kont vinden, maakt het gevoelsmatig niet meteen een prima kont voor haar. Als je jarenlang dunner was, kunnen die paar extra's kilo's je storen. Ze zegt niet omg, kijk mij eens obees zijn.
Nou, altijd melden dat je zo ontzettend veel snoept, cheesecake op pootjes, oh wat houd ik van lekker eten, kijk mijn rolletjes, ik heb vetjes etc.
Ze hoeft het ook niet constant op social media te plempen natuurlijk.
pi_191617263
quote:
3s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef vosss het volgende:
Eerst lèmmenteren over hoe onzeker ze is en dan toch maar posten, want aandacht nodig en dan roepen hoe trots ze is op haar reet.

Schei toch uit en flikker toch donderstraal op. Onzekere trut die aandacht en bevestiging nodig heeft zodat ze zichzelf gewoon vol kan blijven vreten.
Nou nou nou
pi_191617329
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 16:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Nou, altijd melden dat je zo ontzettend veel snoept, cheesecake op pootjes, oh wat houd ik van lekker eten, kijk mijn rolletjes, ik heb vetjes etc.
Ze hoeft het ook niet constant op social media te plempen natuurlijk.
Ik hou er ook niet van, maar dat constante levensgenietende culinaire geleuter heeft wel weer haar carrière gereanimeerd. Niet zo raar dat ze dan moet blijven leuteren, om haar "expertise" te laten zien en haar volgers te bevredigen. Als die liever gezonde meuk zagen, volgden ze wel Rens Kroes en had Miljuschka ook geen sponsordealtje met Weight Watchers.
pi_191618722
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:47 schreef mootie het volgende:

[..]

Ze heeft toch een uitstekend lichaam! Maar ze heeft het er echt altijd over dat ze veel eet, te zwaar is, rolletjes, kwabjes. Dat vind ik echt jammer, want het lijkt alsof ze zich hetzij wil verdedigen hetzij wil horen dat het allemaal prima is.
Tja ik ben het helemaal met je eens
pi_191628195
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2020 13:47 schreef mootie het volgende:

Ze heeft toch een uitstekend lichaam! Maar ze heeft het er echt altijd over dat ze veel eet, te zwaar is, rolletjes, kwabjes. Dat vind ik echt jammer, want het lijkt alsof ze zich hetzij wil verdedigen hetzij wil horen dat het allemaal prima is.
En dat komt allemaal door de insta modellen :'( :'( :'( :'(

Nee, ze is gewoon onzeker en geeft een ander de schuld. Alsof wij mannen niet constant met perfecte mannen worden geconfronteerd in de media. Wij absorberen dat soort informatie alleen anders en beter zodat we het niet op onszelf projecteren. :Y

Het is gewoon de zoveelste BNer die om aandacht vraagt en dit topic als haar onderwerp heeft genomen. :)
pi_191631134
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 11:10 schreef Craptacular het volgende:
Nee, ze is gewoon onzeker en geeft een ander de schuld. Alsof wij mannen niet constant met perfecte mannen worden geconfronteerd in de media.
Nou ik persoonlijk toch echt niet. Geen idee wat voor media jij consumeert verder maar ik herken dit beeld niet.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 16:47:25 #72
18653 crew  D.
pi_191648076
Weet iemand of ze na het gebruik van Dreft met vetoplosser succesvol geld terug heeft gekregen?
  maandag 24 februari 2020 @ 14:10:00 #73
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191662982
https://www.mediacourant.(...)is-laten-zien-op-tv/

quote:
Miljuschka Witzenhausen heeft vorige week opnames gehad in Mexico, waarvoor ze zichzelf in een bikini heeft gehesen. Ze heeft er bewust voor gekozen om haar striae, cellulitis en vetrollen niet te maskeren, waardoor de tv-kijker dat binnenkort gewoon te zien krijgt. Dat vertelt ze op Instagram. Het is tegenwoordig helemaal hip op ‘Insta’ om ook je lelijke kanten te laten zien. De RTL Boulevard-bekendheid heeft daarom een foto van haar ‘bubble but met tijgerstrepen’ geüpload.

Witzenhausen wil zichzelf bevrijden. “Ik zal naast deze #eerlijkefoto ook eerlijk tegen je zijn over wat er soms omgaat in mijn hoofd. Ook bij mij grijpt de onzekerheid nog soms naar de keel. Deze week ben ik meerdere keren op plekken geweest in Mexico waar ik in bikini moest omdat het een item was met bijvoorbeeld zwemmen.”

Die tv-opnames in het zonnige Mexico maakten haar onzeker. “De gedachte dat dan iedereen achter het beeldbuis kan zien hoe ik een bommetje doe inclusief striae, cellulitis en wobbelende vetrolletjes. Dat veroorzaakt toch altijd een lichtelijk paniekmoment. Duizend gedachten flitsen dan door mijn hoofd die vooral te maken hebben met hoe ik wil dat anderen mij zien.”

Eigenlijk wilde Witzenhausen zich bedekken. “Ik zou ervoor kunnen kiezen om het vanuit een andere hoek te filmen, om deze items niet te filmen of om zelfs bedekkend te gaan zwemmen. Maar dan denk ik aan alle vrouwen die hetzelfde voelen omdat het ideaalbeeld constant zo word voorgeschoteld dat we aan de rand van het zwembad zitten te twijfelen om onszelf te laten zien. Ons schamen om in bikini naar de wc te lopen zonder doek om ons heen.”

Daarom heeft ze een foto van haar ‘bubble but’ geplaatst. “WARNING! Ik zal vaker dit soort #eerlijkefoto van mezelf delen om mezelf te bevrijden😘.”

Na de bilfoto plaatste smulpaap Witzenhausen weer allemaal fotootjes van eten, waaronder haar zelfgebakken amandelkoekjes. Hopelijk heeft de presentatrice voor haar volgende #eerlijkefoto een wide-angle-lens op haar telefoon zitten.
  maandag 24 februari 2020 @ 15:21:10 #74
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191664203
Ze gaat gewoon mee met de eerlijke foto / geen fotoshop op fotomodellen trent. Heel hipperdepip, ze is er een beetje laat mee maar ze zal vast niet de laatste zijn.
pi_192815477


quote:
Het is mooi weer. Meivakantie breekt aan. Quarantaine kilos zijn er bij iedereen. Mijn inbox ontploft over welke bikinis goed werken voor mijn lichaam. Onzekerheid is weer voelbaar in de lucht omdat velen weer vrezen om straks in een bikini rond te lopen.
Dus het leek me wel weer een goed moment voor een #eerlijkefoto
Het overgrote beeld wat we voorgeschoteld krijgen op insta is namelijk niet haalbaar voor velen ook niet voor mij. Omdat je genetisch een ander lijf hebt. Omdat je ervoor kiest om te genieten ipv constant op te letten en te lijnen. Omdat je geen 16 meer bent. Omdat je het leven leeft naar jouw inzicht en maatstaaf.
Maar samen kunnen we deze balans veranderen. Wees trots op jezelf. Maak foto’s op het strand dit jaar. Verschuil je niet achter een tas, doek of maak alleen een foto van de kinderen. Herinneringen leven langer als je het vast legt. Als je dus niet op de foto staat was je er op de lange termijn gevoelsmatig niet bij.
Ik zou het echt te gek vinden als we weer samen een stroom van #eerlijkefoto kunnen creëeren. Dus post jouw #eerlijkefoto Zodat die foto’s het normale beeld word voor jou, mij, onze kids, partners etc.
Geniet van je lijf, elkaar en het leven. Zeker in deze tijd realiseren we des te meer hoe belangrijk de normale kleine dingen in het leven zijn. Hoe zonde het is om je tijd te verdoen aan zelfhaat, jezelf af te zonderen vanwege onzekerheid en crash-diëten.
Ik weet dat mijn foto’s op insta ook vaak verre van reëel zijn. Niet vanwege photoshop want daar ben ik op tegen. Filter nog tot daaraantoe. Maar vanwege het feit dat ik met een team werk. Maar wees bewust. Er is een heel leger voor nodig om me zo op de foto te krijgen. Make-up, styling en fotograaf.
Dit is mijn duit in het zakje van de #eerlijkefoto LOVE YOURSELF😘
pi_192815491
@Poepz0r bohh stukje nichtje
  zondag 26 april 2020 @ 17:28:44 #77
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_192815636
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:11 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Doe dan ook geen pruilmondje, maar een normale gezichtsuitdrukking aub |:(
pi_192815768
Mooie post van Miljuschka!
pi_192816273
Dit is gewoon haar schouder
  zondag 26 april 2020 @ 18:40:33 #80
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_192816571
Als je écht tevreden bent over jezelf, hoef je dit soort aandachtshoererende plaatjes niet online te gooien. Dan heb je überhaupt niet eens de vraag in je hoofd welke bikini goed voor wat vollere vrouwen werkt, of hoef je daar een BN'er niet mee lastig te vallen. Plus de aanname 'omdat je ervoor kiest te genieten in plaats van de hele tijd op je lijn te letten', waar gaat dat over? Massa's vrouwen die slank blijven terwijl ze eten wat ze willen en niet sporten. Als je persé een slank lijf wil, en dat willen heel volslanke/dikke vrouwen, is het een proces om erachter te komen way voor jouw lichaam werkt. Dat weet je niet binnen een dag, laat staan dat je binnen een aantal weken van volslank/dik naar gestroomlijnt figuur gaat. Wij westerlingen zijn wat dat betreft veel te verwend: alles is voor handen, wat je maar wilt, en persoonlijk heb ik het idee dat daardoor uit het oog is verloren wat goed is en een voldaan gevoel geeft, en wat je vooral niet teveel moet eten omdat je blijft overeten. Je hoeft niet eens heel veel inspanning te leveren als een normaal gewicht (=gezond gewicht zonder dat het naar overgewicht neigt) wil. Als je uitrekent wat je maximaal op een dag aan caloriën mag, je uitzoekt wat langer een vol of voldaan gevoel geeft en pas gaat eten als je echt honger hebt, komt je echt wel op gewicht. Je hoeft er niet eens heel zwaar bij te trainen. Op je eten letten is driekwart van het onderhoud van je lichaam.

Maar inspanning voor resultaat is een groot deel van de mensen vreemd. De meesten willen direct resultaat en dat is onrealistisch. Niet die beelden op insta, want iedereen weet dat die niet kloppen en gefilterd/bewerkt zijn. Ik irriteer me persoonlijk heel erg aan zo'n posts als vandaag, en ook al die after zwangerschapslichamen die maar online gepleurd moeten worden 'voor het realistische beeld'. Het grootste probleem ligt toch echt aan het onrealistische 'direct resultaat willen zien' en het niet doorzetten als het een beetje moeilijk wordt. Maar om dat probleem te coveren moet deze #eerlijkefoto in de wereld geslingerd worden en gaan alle non-doorzetters daar lekker in mee omdat dat makkelijker is dan doorzetten.
With love :*
pi_192819323
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je écht tevreden bent over jezelf, hoef je dit soort aandachtshoererende plaatjes niet online te gooien. Dan heb je überhaupt niet eens de vraag in je hoofd welke bikini goed voor wat vollere vrouwen werkt, of hoef je daar een BN'er niet mee lastig te vallen. Plus de aanname 'omdat je ervoor kiest te genieten in plaats van de hele tijd op je lijn te letten', waar gaat dat over? Massa's vrouwen die slank blijven terwijl ze eten wat ze willen en niet sporten. Als je persé een slank lijf wil, en dat willen heel volslanke/dikke vrouwen, is het een proces om erachter te komen way voor jouw lichaam werkt. Dat weet je niet binnen een dag, laat staan dat je binnen een aantal weken van volslank/dik naar gestroomlijnt figuur gaat. Wij westerlingen zijn wat dat betreft veel te verwend: alles is voor handen, wat je maar wilt, en persoonlijk heb ik het idee dat daardoor uit het oog is verloren wat goed is en een voldaan gevoel geeft, en wat je vooral niet teveel moet eten omdat je blijft overeten. Je hoeft niet eens heel veel inspanning te leveren als een normaal gewicht (=gezond gewicht zonder dat het naar overgewicht neigt) wil. Als je uitrekent wat je maximaal op een dag aan caloriën mag, je uitzoekt wat langer een vol of voldaan gevoel geeft en pas gaat eten als je echt honger hebt, komt je echt wel op gewicht. Je hoeft er niet eens heel zwaar bij te trainen. Op je eten letten is driekwart van het onderhoud van je lichaam.

Maar inspanning voor resultaat is een groot deel van de mensen vreemd. De meesten willen direct resultaat en dat is onrealistisch. Niet die beelden op insta, want iedereen weet dat die niet kloppen en gefilterd/bewerkt zijn. Ik irriteer me persoonlijk heel erg aan zo'n posts als vandaag, en ook al die after zwangerschapslichamen die maar online gepleurd moeten worden 'voor het realistische beeld'. Het grootste probleem ligt toch echt aan het onrealistische 'direct resultaat willen zien' en het niet doorzetten als het een beetje moeilijk wordt. Maar om dat probleem te coveren moet deze #eerlijkefoto in de wereld geslingerd worden en gaan alle non-doorzetters daar lekker in mee omdat dat makkelijker is dan doorzetten.
Je probleem is dus eigenlijk dat anderen niet doorzetten maar zich eventueel wel bloot zouden willen geven online in plaats van daaraan voorafgaand (in gelijke mate als jij) één of ander schoonheidsideaal na te jagen? :?
pi_192819953
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je écht tevreden bent over jezelf, hoef je dit soort aandachtshoererende plaatjes niet online te gooien. Dan heb je überhaupt niet eens de vraag in je hoofd welke bikini goed voor wat vollere vrouwen werkt, of hoef je daar een BN'er niet mee lastig te vallen. Plus de aanname 'omdat je ervoor kiest te genieten in plaats van de hele tijd op je lijn te letten', waar gaat dat over? Massa's vrouwen die slank blijven terwijl ze eten wat ze willen en niet sporten. Als je persé een slank lijf wil, en dat willen heel volslanke/dikke vrouwen, is het een proces om erachter te komen way voor jouw lichaam werkt. Dat weet je niet binnen een dag, laat staan dat je binnen een aantal weken van volslank/dik naar gestroomlijnt figuur gaat. Wij westerlingen zijn wat dat betreft veel te verwend: alles is voor handen, wat je maar wilt, en persoonlijk heb ik het idee dat daardoor uit het oog is verloren wat goed is en een voldaan gevoel geeft, en wat je vooral niet teveel moet eten omdat je blijft overeten. Je hoeft niet eens heel veel inspanning te leveren als een normaal gewicht (=gezond gewicht zonder dat het naar overgewicht neigt) wil. Als je uitrekent wat je maximaal op een dag aan caloriën mag, je uitzoekt wat langer een vol of voldaan gevoel geeft en pas gaat eten als je echt honger hebt, komt je echt wel op gewicht. Je hoeft er niet eens heel zwaar bij te trainen. Op je eten letten is driekwart van het onderhoud van je lichaam.

Maar inspanning voor resultaat is een groot deel van de mensen vreemd. De meesten willen direct resultaat en dat is onrealistisch. Niet die beelden op insta, want iedereen weet dat die niet kloppen en gefilterd/bewerkt zijn. Ik irriteer me persoonlijk heel erg aan zo'n posts als vandaag, en ook al die after zwangerschapslichamen die maar online gepleurd moeten worden 'voor het realistische beeld'. Het grootste probleem ligt toch echt aan het onrealistische 'direct resultaat willen zien' en het niet doorzetten als het een beetje moeilijk wordt. Maar om dat probleem te coveren moet deze #eerlijkefoto in de wereld geslingerd worden en gaan alle non-doorzetters daar lekker in mee omdat dat makkelijker is dan doorzetten.
Jij snapt het niet. Er wordt zoveel bewerkt dat we bijna niet meer weten wat een normaal lichaam is. Dat je een uitzondering bent met strea, slappe huid na zwangerschap, wat rolletjes op de buik/heupen.

Je snapt toch wel dat voor modellen hun lichaam hun werk is. Dat naar de sportschool gaan bij hun 9-5 job hoort en Ingrid moet daar tijd voor maken tussen alle andere verplichtingen door.
pi_192822672
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Miljuschka Witzenhausen besloot vandaag een ‘eerlijke foto’ van haar kont te delen en legt ook even uit waarom ze dit doet.

[ afbeelding ]
[..]

Nice ass. :7
pi_192826055
Mooie vrouw hoor, niks mis met die kont
pi_192827793
Volgens mij zet ze ook heerlijke gerechten op tafel _O_
pi_192827875
Miljuska is beter dan deze.
https://tenor.com/bfGdh.gif
  Tettenkoning maandag 27 april 2020 @ 13:20:22 #87
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_192827899
Niks mis mee.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 27 april 2020 @ 14:45:46 #88
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_192828942
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:11 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Is dat nou een snor of een dirty sanchez?
pi_192829087
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 17:11 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Pff, jezus, hou je bek wijf, je bent gewoon lekker.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192829102
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2020 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je écht tevreden bent over jezelf, hoef je dit soort aandachtshoererende plaatjes niet online te gooien. Dan heb je überhaupt niet eens de vraag in je hoofd welke bikini goed voor wat vollere vrouwen werkt, of hoef je daar een BN'er niet mee lastig te vallen. Plus de aanname 'omdat je ervoor kiest te genieten in plaats van de hele tijd op je lijn te letten', waar gaat dat over? Massa's vrouwen die slank blijven terwijl ze eten wat ze willen en niet sporten. Als je persé een slank lijf wil, en dat willen heel volslanke/dikke vrouwen, is het een proces om erachter te komen way voor jouw lichaam werkt. Dat weet je niet binnen een dag, laat staan dat je binnen een aantal weken van volslank/dik naar gestroomlijnt figuur gaat. Wij westerlingen zijn wat dat betreft veel te verwend: alles is voor handen, wat je maar wilt, en persoonlijk heb ik het idee dat daardoor uit het oog is verloren wat goed is en een voldaan gevoel geeft, en wat je vooral niet teveel moet eten omdat je blijft overeten. Je hoeft niet eens heel veel inspanning te leveren als een normaal gewicht (=gezond gewicht zonder dat het naar overgewicht neigt) wil. Als je uitrekent wat je maximaal op een dag aan caloriën mag, je uitzoekt wat langer een vol of voldaan gevoel geeft en pas gaat eten als je echt honger hebt, komt je echt wel op gewicht. Je hoeft er niet eens heel zwaar bij te trainen. Op je eten letten is driekwart van het onderhoud van je lichaam.

Maar inspanning voor resultaat is een groot deel van de mensen vreemd. De meesten willen direct resultaat en dat is onrealistisch. Niet die beelden op insta, want iedereen weet dat die niet kloppen en gefilterd/bewerkt zijn. Ik irriteer me persoonlijk heel erg aan zo'n posts als vandaag, en ook al die after zwangerschapslichamen die maar online gepleurd moeten worden 'voor het realistische beeld'. Het grootste probleem ligt toch echt aan het onrealistische 'direct resultaat willen zien' en het niet doorzetten als het een beetje moeilijk wordt. Maar om dat probleem te coveren moet deze #eerlijkefoto in de wereld geslingerd worden en gaan alle non-doorzetters daar lekker in mee omdat dat makkelijker is dan doorzetten.
Ik lees een heel verhaal en het zal allemaal wel, maar mensen hebben hun eigen beweegredenen die jij niet kunt zien dus zonder je verhaal te lezen doe ik hem alvast af als totale bullshit. Gr gr
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192829512
Ze promoot dik zijn net zoals modellen een fit lichaam promoten. Hypocriet wijf ga sporten :N
pi_192829518
Dik zijn is ongezond.

Feit.
pi_192829566
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2020 15:41 schreef Craptacular het volgende:
Dik zijn is ongezond.

Feit.
Coke snuiven ook, maar coke snuiven van een dikke reet is één van de meest grootse momenten geweest in mijn miserabel bestaan, fat bottomed girls make the rocking de world go round.
-nee-
pi_192829652
quote:
14s.gif Op maandag 27 april 2020 15:46 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Coke snuiven ook, maar coke snuiven van een dikke reet is één van de meest grootse momenten geweest in mijn miserabel bestaan, fat bottomed girls make the rocking de world go round.
Haha lekker man. Niets mis mee.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 28 april 2020 @ 04:58:54 #95
186611 Haags
pi_192837893
Ik vind haar dus echt een lekkerwijf
Zonder wrijving geen glans
pi_192838202
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt .
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 28 april 2020 @ 12:05:10 #97
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_192841167
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 07:01 schreef superniger het volgende:
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt .
Ze heeft een gymnasium-diploma. Maar blijkbaar ligt haar hart niet bij de dingen die je daar normaal gesproken mee gaat doen.
pi_192841211
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 12:05 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ze heeft een gymnasium-diploma. Maar blijkbaar ligt haar hart niet bij de dingen die je daar normaal gesproken mee gaat doen.
Uit de kont van Maxima komt ook poep.
pi_192841518
Als er uit maxima haar kont poep komt en uit die van Miljuschka ook, en je bedenkt je dan dat we die twee nooit in dezelfde ruimte hebben gezien vraag ik me af of Maxima niet gewoon Miljuschka in vermomming is.

Of sterker nog, Miljuschka is Maxima in vermomming :o
-nee-
pi_192841533
quote:
6s.gif Op maandag 27 april 2020 15:52 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Haha lekker man. Niets mis mee.
Dat wilt toch iedereen, ja toch, of niet dan.

Coke snuiven van een platte kont is alsof je aardbeien eet met ongezoete slagroom :{w
-nee-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')