Je probleem is dus eigenlijk dat anderen niet doorzetten maar zich eventueel wel bloot zouden willen geven online in plaats van daaraan voorafgaand (in gelijke mate als jij) één of ander schoonheidsideaal na te jagen?quote:Op zondag 26 april 2020 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je écht tevreden bent over jezelf, hoef je dit soort aandachtshoererende plaatjes niet online te gooien. Dan heb je überhaupt niet eens de vraag in je hoofd welke bikini goed voor wat vollere vrouwen werkt, of hoef je daar een BN'er niet mee lastig te vallen. Plus de aanname 'omdat je ervoor kiest te genieten in plaats van de hele tijd op je lijn te letten', waar gaat dat over? Massa's vrouwen die slank blijven terwijl ze eten wat ze willen en niet sporten. Als je persé een slank lijf wil, en dat willen heel volslanke/dikke vrouwen, is het een proces om erachter te komen way voor jouw lichaam werkt. Dat weet je niet binnen een dag, laat staan dat je binnen een aantal weken van volslank/dik naar gestroomlijnt figuur gaat. Wij westerlingen zijn wat dat betreft veel te verwend: alles is voor handen, wat je maar wilt, en persoonlijk heb ik het idee dat daardoor uit het oog is verloren wat goed is en een voldaan gevoel geeft, en wat je vooral niet teveel moet eten omdat je blijft overeten. Je hoeft niet eens heel veel inspanning te leveren als een normaal gewicht (=gezond gewicht zonder dat het naar overgewicht neigt) wil. Als je uitrekent wat je maximaal op een dag aan caloriën mag, je uitzoekt wat langer een vol of voldaan gevoel geeft en pas gaat eten als je echt honger hebt, komt je echt wel op gewicht. Je hoeft er niet eens heel zwaar bij te trainen. Op je eten letten is driekwart van het onderhoud van je lichaam.
Maar inspanning voor resultaat is een groot deel van de mensen vreemd. De meesten willen direct resultaat en dat is onrealistisch. Niet die beelden op insta, want iedereen weet dat die niet kloppen en gefilterd/bewerkt zijn. Ik irriteer me persoonlijk heel erg aan zo'n posts als vandaag, en ook al die after zwangerschapslichamen die maar online gepleurd moeten worden 'voor het realistische beeld'. Het grootste probleem ligt toch echt aan het onrealistische 'direct resultaat willen zien' en het niet doorzetten als het een beetje moeilijk wordt. Maar om dat probleem te coveren moet deze #eerlijkefoto in de wereld geslingerd worden en gaan alle non-doorzetters daar lekker in mee omdat dat makkelijker is dan doorzetten.
Jij snapt het niet. Er wordt zoveel bewerkt dat we bijna niet meer weten wat een normaal lichaam is. Dat je een uitzondering bent met strea, slappe huid na zwangerschap, wat rolletjes op de buik/heupen.quote:Op zondag 26 april 2020 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Als je écht tevreden bent over jezelf, hoef je dit soort aandachtshoererende plaatjes niet online te gooien. Dan heb je überhaupt niet eens de vraag in je hoofd welke bikini goed voor wat vollere vrouwen werkt, of hoef je daar een BN'er niet mee lastig te vallen. Plus de aanname 'omdat je ervoor kiest te genieten in plaats van de hele tijd op je lijn te letten', waar gaat dat over? Massa's vrouwen die slank blijven terwijl ze eten wat ze willen en niet sporten. Als je persé een slank lijf wil, en dat willen heel volslanke/dikke vrouwen, is het een proces om erachter te komen way voor jouw lichaam werkt. Dat weet je niet binnen een dag, laat staan dat je binnen een aantal weken van volslank/dik naar gestroomlijnt figuur gaat. Wij westerlingen zijn wat dat betreft veel te verwend: alles is voor handen, wat je maar wilt, en persoonlijk heb ik het idee dat daardoor uit het oog is verloren wat goed is en een voldaan gevoel geeft, en wat je vooral niet teveel moet eten omdat je blijft overeten. Je hoeft niet eens heel veel inspanning te leveren als een normaal gewicht (=gezond gewicht zonder dat het naar overgewicht neigt) wil. Als je uitrekent wat je maximaal op een dag aan caloriën mag, je uitzoekt wat langer een vol of voldaan gevoel geeft en pas gaat eten als je echt honger hebt, komt je echt wel op gewicht. Je hoeft er niet eens heel zwaar bij te trainen. Op je eten letten is driekwart van het onderhoud van je lichaam.
Maar inspanning voor resultaat is een groot deel van de mensen vreemd. De meesten willen direct resultaat en dat is onrealistisch. Niet die beelden op insta, want iedereen weet dat die niet kloppen en gefilterd/bewerkt zijn. Ik irriteer me persoonlijk heel erg aan zo'n posts als vandaag, en ook al die after zwangerschapslichamen die maar online gepleurd moeten worden 'voor het realistische beeld'. Het grootste probleem ligt toch echt aan het onrealistische 'direct resultaat willen zien' en het niet doorzetten als het een beetje moeilijk wordt. Maar om dat probleem te coveren moet deze #eerlijkefoto in de wereld geslingerd worden en gaan alle non-doorzetters daar lekker in mee omdat dat makkelijker is dan doorzetten.
Nice ass.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:12 schreef Gehrman het volgende:
Miljuschka Witzenhausen besloot vandaag een ‘eerlijke foto’ van haar kont te delen en legt ook even uit waarom ze dit doet.
[ afbeelding ]
[..]
Pff, jezus, hou je bek wijf, je bent gewoon lekker.quote:
Ik lees een heel verhaal en het zal allemaal wel, maar mensen hebben hun eigen beweegredenen die jij niet kunt zien dus zonder je verhaal te lezen doe ik hem alvast af als totale bullshit. Gr grquote:Op zondag 26 april 2020 18:40 schreef girlnextdoor. het volgende:
Coke snuiven ook, maar coke snuiven van een dikke reet is één van de meest grootse momenten geweest in mijn miserabel bestaan, fat bottomed girls make the rocking de world go round.quote:
Haha lekker man. Niets mis mee.quote:Op maandag 27 april 2020 15:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Coke snuiven ook, maar coke snuiven van een dikke reet is één van de meest grootse momenten geweest in mijn miserabel bestaan, fat bottomed girls make the rocking de world go round.
Ze heeft een gymnasium-diploma. Maar blijkbaar ligt haar hart niet bij de dingen die je daar normaal gesproken mee gaat doen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:01 schreef superniger het volgende:
Mooie kont. Jammer dat er poep uitkomt .
Uit de kont van Maxima komt ook poep.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ze heeft een gymnasium-diploma. Maar blijkbaar ligt haar hart niet bij de dingen die je daar normaal gesproken mee gaat doen.
Dat wilt toch iedereen, ja toch, of niet dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop