quote:Ik zal naast deze #eerlijkefoto ook eerlijk tegen je zijn over wat er soms omgaat in mijn hoofd. Ook bij mij grijpt de onzekerheid nog soms naar de keel. Deze week ben ik meerdere keren op plekken geweest in Mexico waar ik in bikini moest omdat het een item was met bv zwemmen.
De gedachte dat dan iedereen achter het beeldbuis kan zien hoe ik een bommetje doe inclusief striae, cellulite en wobbelende vetrolletjes. Dat veroorzaakt toch altijd een lichtelijk paniekmoment. Duizend gedachten flitsen dan door mijn hoofd die vooral te maken hebben met hoe ik wil dat anderen mij zien.
Ik zou ervoor kunnen kiezen om het vanuit een andere hoek te filmen, om deze items niet te filmen of om zelfs bedekkend te gaan zwemmen.
Maar dan denk ik aan alle vrouwen die hetzelfde voelen omdat het ideaalbeeld constant zo word voorgeschoteld dat we aan de rand van het zwembad zitten te twijfelen om onszelf te laten zien. Ons schamen om in bikini naar de wc te lopen zonder doek om ons heen. De foto’s die we maken en plaatsen op een vakantie van ieder gezinslid in zwemgoed behalve onszelf.
Dus dan besluit ik toch in het diepe te springen met alles erop en eraan ongefilterd. Waarna ik er altijd trotser en bevrijder uitklim. Dit is wie ik ben en dus dit is hoe ik wil dat ik gezien word.
Dus hier een foto van mijn bubble but waar ik trots op ben. Inclusief de tijgerstrepen die ik heb verdiend met iedere hap die ik neem voor mijn smaakinvestering en levensgenot.
WARNING! Ik zal vaker dit soort #eerlijkefoto van mezelf delen om mezelf te bevrijden😘
https://www.instagram.com/p/B8yyp9tpfH2
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:17 schreef Burdie het volgende:
Staat er nou een "M" van Mol in haar striae te lezen?
Ik zou wel kijken hoor. Prima kont. Hopelijk post ze nog een betere foto.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef Zilverberk het volgende:
Verwacht ze nou dat iedereen naar haar kont kijkt als ze zwemt?![]()
Of ben ik raar dat ik daar nieteens aan denk, als ik zwem?
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:15 schreef Zalmslaatje het volgende:
Voordeel van ouder zijn is dat ook je ogen slechter worden.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:22 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zou wel kijken hoor. Prima kont. Hopelijk post ze nog een betere foto.
quote:
Klinkt goed, ik ga mee en verhoog de inzet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef vosss het volgende:
Onzekere trut die aandacht en bevestiging nodig heeft zodat ze zichzelf gewoon vol kan blijven vreten.
Ik ben niet zo kieskeurig. Kont is kont.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Maar stel dat je bij een zwembad een minder goeie kont ziet, zou je dan lang daarnaar kijken of spied je verder naar wat mooiers?
Nog een tweede keer ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:23 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou haar gewoon keihard doen hoor.
Ze noemt zichzelf een cheesecake op pootjes.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Striae krijg je volgens mij enkel als je in korte tijd flink uitdijt.
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 20 februari 2020 23:27 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze noemt zichzelf een cheesecake op pootjes.
Nee hoor. Bijna alle vrouwen hebben het. Ook slanke.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Striae krijg je volgens mij enkel als je in korte tijd flink uitdijt.
Mannen ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee hoor. Bijna alle vrouwen hebben het. Ook slanke.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 23:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Nee hoor. Bijna alle vrouwen hebben het. Ook slanke.
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Striaequote:Striae zijn strepen die op de huid van het lichaam kunnen ontstaan wanneer het lichaam een snelle groei kent. Het bekendste voorbeeld is dat van striae op de buik van een vrouw tijdens een zwangerschap, de zogenaamde zwangerschapsstriemen, die ontstaan door de snelle groei van de foetus in de baarmoeder. De strepen kunnen ook ontstaan op de borsten of op de dijen als deze sneller dikker worden dan de huid kan bijhouden. Striae kunnen ook ontstaan bij bodybuilders: door de snelle groei van het spierweefsel wordt de huid uitgerekt, waardoor striae kunnen verschijnen.
Of al tijdens de tienerjaren, door het groeien.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:50 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
[..]
Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Striae
Het ontstaat dus door een te snelle uitdijing. Als slanke vrouwen het hebben zijn ze ooit snel dikker geworden, door zwangerschap of door eten.
Wellicht, maar nog nooit van gehoord of gezien. Lijkt me een uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Of al tijdens de tienerjaren, door het groeien.
Net als jongens.
https://www.henw.org/artikelen/striaequote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:03 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Wellicht, maar nog nooit van gehoord of gezien. Lijkt me een uitzondering op de regel.
Ik kijk in ieder geval naar haar kont als ze de Anaconda danst en ik de hand aan mezelf sla, daar haal ik de neus zeker niet voor op!quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:20 schreef Zilverberk het volgende:
Verwacht ze nou dat iedereen naar haar kont kijkt als ze zwemt?![]()
Of ben ik raar dat ik daar nieteens aan denk, als ik zwem?
Niks uitzondering. Bedank Photoshop maar, in de bladen wordt elke oneffenheid weggepoetst.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:03 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Wellicht, maar nog nooit van gehoord of gezien. Lijkt me een uitzondering op de regel.
Meer neuken, hier val je door de mand.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 01:03 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Dit idee heb ik ook. Ze heeft het werkelijk altijd over haar vetjes en rolletjes etc.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:00 schreef Francis_Dolarhyde het volgende:
Ze weet dondersgoed ook zelf wel dat ze een knappe verschijning is met een prima kont, puur voor de aandacht dit, humble braggingmaar alle huismoekes zullen het wel weer zo knap en krachtig vinden, zo’n post
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |