Ah, okquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Eternal wel. Is deel van de mechanics. Glory Kills voor health, Flame Belch voor armor, Chainsaw voor ammo. Doe je dat niet dan is het snel afgelopen.
Was in 1 (2016) toch ook al zo?quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Eternal wel. Is deel van de mechanics. Glory Kills voor health, Flame Belch voor armor, Chainsaw voor ammo. Doe je dat niet dan is het snel afgelopen.
Nee hoor. Je kan, maar het hoeft niet.quote:
In Eternal hoeft het ook niet, je kunt gewoon door blijven schieten tot ze omvallen. Alleen bij beide is het wel zo handig om het wél te doen als je krap zit met ammo/healthquote:
quote:
Mja dat dus. De moeilijkheidsgraad is wat opgeschroefd (wat prima is!) maar ik vond doom juist altijd zo fijn omdat het lekker run en gun is. Dit 'tactische' aspect vind ik persoonlijk gewoon niet erg lekker bij mijn idee van doom passen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Eternal wel. Is deel van de mechanics. Glory Kills voor health, Flame Belch voor armor, Chainsaw voor ammo. Doe je dat niet dan is het snel afgelopen.
Het is bijna onmogelijk om op een niet-watjes moeilijkheidsgraad zonder die dingen de game door te komenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
In Eternal hoeft het ook niet, je kunt gewoon door blijven schieten tot ze omvallen. Alleen bij beide is het wel zo handig om het wél te doen als je krap zit met ammo/health
Nopes.quote:
In DOOM (2016) had je al je chainsaw voor munitie en een ander soort glory-kill waar je health voor kreeg. Wat is dan het verschil? Ik probeer het te begrijpenquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nopes.
Jammer dat ze een tactisch aspect hebben toegevoegd in een game die bekend stond om lekker raggen.
In de vorige lag er meer los, nu moet je echt een beetje managen om genoeg ammo te hebben in een arena.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
In DOOM (2016) had je al je chainsaw voor munitie en een ander soort glory-kill waar je health voor kreeg. Wat is dan het verschil? Ik probeer het te begrijpen
Het was optioneel en niet verplicht om te overleven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
In DOOM (2016) had je al je chainsaw voor munitie en een ander soort glory-kill waar je health voor kreeg. Wat is dan het verschil? Ik probeer het te begrijpen
Ik moet nog verder spelen, maar dit samen met de colour coded HUD layout en ADHD speelstijl met parkourelementen vind ik wel een stap naar beneden na Doom 2016, naast enige cosmetische "verbeteringen" die niet allemaal even geslaagd zijn. /meningquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Eternal wel. Is deel van de mechanics. Glory Kills voor health, Flame Belch voor armor, Chainsaw voor ammo. Doe je dat niet dan is het snel afgelopen.
Ik ook, vooral dat ze variëren per invalshoekquote:
Nou... ik had tot voor kort ook een meh-gevoel bij Doom. Maar ik heb het toch weer opgepakt en moet zeggen dat ik er nu toch echt wel weer in zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:01 schreef ems. het volgende:
Oh, ze zien er grappig uit. Maar omdat je ze toch de hele tijd doet valt het al snel in herhaling en dan is het meer een noodzakelijk iets.
Maar geniet er vooral van hoor. Voor mij is het spel alleen niets, ondanks dat ik ben opgegroeid met doom
das wel fucking lamequote:Op woensdag 25 maart 2020 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was optioneel en niet verplicht om te overleven.
Nu MOET je glorykills maken, anders ga je kapoet.
Ik ben het met je eens. Het haalt heel het ritme uit de game en forceert een enkele speelstijl. Gisteren eindelijk eens meer kunnen spelen, maar als geheel vind ik Doom 2016 lekkerder werken. Ik snap de afweging, maar ik hou van het KISS designprincipe. Dit is niet less is more.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:01 schreef ems. het volgende:
Oh, ze zien er grappig uit. Maar omdat je ze toch de hele tijd doet valt het al snel in herhaling en dan is het meer een noodzakelijk iets.
Maar geniet er vooral van hoor. Voor mij is het spel alleen niets, ondanks dat ik ben opgegroeid met doom
meh, ik wacht nog wrl een generatie of wat voor ik aan de VR ga, is allemaal veel te beperkt nog nu icm de prijsquote:Op maandag 23 maart 2020 19:00 schreef MMaRsu het volgende:
VG247 5/5
IGN 10
UploadVR 5/5
VGC 5/5
PC Gamer 92
EDGE 9
USGamer 4.5/5
Gamespot 9
Destructoid 9
Game Informer 9
Eurogamer 'Recommended'
PCGamesN 9
#needVRheadset+betereGPU
De bundel net gehaald bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
Humble Bundel heeft ivm de Coronacrisis een ongelooflijk vette bundel samengesteld.
Humble Conquer COVID-19 Bundle
45 spellen (met enkele echte toppers ertussen) en een zooi e-books voor $28 of meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hem hebt gebruikt veel plezier ermee
mooie bundel maar heb het gros al, die paar andere games ga ik nu niet een hele bundel voor aanschaffenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:18 schreef Jordy-B het volgende:
Humble Bundel heeft ivm de Coronacrisis een ongelooflijk vette bundel samengesteld.
Humble Conquer COVID-19 Bundle
45 spellen (met enkele echte toppers ertussen) en een zooi e-books voor $28 of meer
Ja, tof spel maar vrij karig wat betreft content en dingen te doen momenteel. Al gekocht, maar ik wacht nog even met spelen tot er wat meer in zit.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:39 schreef MMaRsu het volgende:
Code was al gebruikt helaas
Iemand hier Mount & Blade II Bannerlords aan het spelen?
Had er nog nooit van gehoord maar heb t ff gedownload eens kijken of t wat is
Ik neem alle 'meh's over Doom trouwens terug,quote:Op zondag 29 maart 2020 15:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Het haalt heel het ritme uit de game en forceert een enkele speelstijl. Gisteren eindelijk eens meer kunnen spelen, maar als geheel vind ik Doom 2016 lekkerder werken. Ik snap de afweging, maar ik hou van het KISS designprincipe. Dit is niet less is more.
Performance is indrukwekkend, de leercurve net te stijl in het begin, maar al met al ben ik niet zo verkocht als met 2016.
Ik denk dat ik er tien al had. Maar van de andere kant ben ik nu ook spellen tegengekomen die echt enorm leuk zijn, maar die ik nooit van z'n leven zou hebben aangeschaft. Zo heb ik me enorm vermaakt met GNOG en Yoku's Island Express.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
mooie bundel maar heb het gros al, die paar andere games ga ik nu niet een hele bundel voor aanschaffen
Ik ga het de komende week ontdekken, heb vandaag Doom uitgespeeld.quote:Op maandag 6 april 2020 20:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Glorykill is het probleem niet, geforceerd worden in je opties wel. Vijand X betekend wapen A inzetten, vijand B kun je onderdelen van slopen met opzetstuk C, en dan krijg je low ammo en zul je toch echt die kettingzaag moeten trekken om verder te kunnen.
En dan ben ik nog niet eens over dat platformen begonnen.
Doom 2016 gaf je gewoon een sloot tegenstanders maar probeerde wel de illusie gaande te houden dat je op een marsbasis speelde, ipv hell-meets-mario.
Tactvol spelen, omgeving gebruiken, tis me allemaal net teveel kermis om hem écht goed td vinden...
Tis vermakelijk, ik zal hem doorspelen, maar ben er gewoon minder gecharmeerd van.
1000 vind ik eigenlijk al te veel voor iets wat in een dichte kast zit..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij de Humble store is die momenteel in de aanbieding vanwege de Bandai Namco uitverkoop.
Eerste indruk van Doom Eternal: loopt als een trein, vanaf het begin al een fijne uitdaging met die spinnenhersenrobotdingen. Glorykills stoor ik me (nog) niet aan. De kill-animaties zijn wat gevarieerder heb ik het gevoel, ook de gezichtsuitdrukkingen van de geglorykillde variëren fijn.quote:Op maandag 6 april 2020 22:12 schreef V. het volgende:
[..]
Ik ga het de komende week ontdekken, heb vandaag Doom uitgespeeld.
Ja, dat is inderdaad het idee. Maar als je oplet hoeft dat dus geen probleem te zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2020 21:35 schreef Skull-splitter het volgende:
"Als je oplet" kunstmatig kleine voorraden houden en dus die rock-paper-scissors mechanics door je strot rammen.
Ik vind het leuk. Houdt me scherp en ik gebruik niet maar 1 wapen. En elk wapen heeft ook zijn nut, nog meer dan in Doom 2016. Sterker, het doet me een beetje denken aan de classic Doom, want daar koos je ook het beste wapen voor de beste situatie en vijand. Tuurlijk, in die games was genoeg ammo, maar in Eternal ook als je goed oplet en je tools goed inzet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het idee. Maar als je oplet hoeft dat dus geen probleem te zijn.
Of je het leuk vindt is weer een tweede.
Wat voor shit is het dan?quote:Op zondag 12 april 2020 11:02 schreef ems. het volgende:
Bannerlord is tof. Als je into dat soort shit bent
Beetje kruising tussen crusader kings, mordhau en heroes of might and magic. Wel nog beta, maar ik keur wat ik tot nu toe zie goed.quote:
Die heb ik afgelopen weekend uitgespeeld. Toffe game hoor, zaterdagmiddag/avond well spent. Wel erg prijzig gezien de speelduur en gebrek aan herspeelbaarheid. Er zit wel een multiplayermodus bij die de moeite waard schijnt, nog geen behoefte gehad om dat uit te proberen eigenlijk. Had je de RE2 Remake ook gedaan?quote:Op maandag 13 april 2020 18:45 schreef PirE het volgende:
Resident Evil 3 toch maar aangeschaft. Eigenlijk ook omdat hij zo kort is, heb op het moment even geen zin in lange games.
Ja, die heb ik ook day 1 gekocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |