Grijze ster op de jas?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik pleit ervoor om mensen die roken identificeerbaar te maken met een symbool. Op die manier kunnen we makkelijk het kaf van het koren scheiden.
Volstrekt overbodig, je ruikt het van een kilometer afstand. Mits je zelf niet rookt dan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik pleit ervoor om mensen die roken identificeerbaar te maken met een symbool. Op die manier kunnen we makkelijk het kaf van het koren scheiden.
Eens, echter is het dan niet waarneembaar als iemand in de auto zit oid.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Volstrekt overbodig, je ruikt het van een kilometer afstand. Mits je zelf niet rookt dan.
Ah de populisten Geert en Thierry zijn het hier natuurlijk weer niet mee eens. Henk en Ingrid paffen graag.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:45 schreef hollandia02 het volgende:
Maar een meerderheid van in ieder geval CDA, ChristenUnie, D66, SP, GroenLinks, PvdA, 50Plus, Partij voor de Dieren en SGP - samen goed voor 91 zetels
@Zipportal de nieuwe Asjemenou_ is uitquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:56 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Ah de populisten Geert en Thierry zijn het hier natuurlijk weer niet mee eens. Henk en Ingrid paffen graag.
Alcohol kan prima in eigen winkels. Beetje raar dat je bijna verplicht langs het bier moet lopen als je gewoon wat eten wil kopen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:55 schreef Prutzenberg het volgende:
Drugs horen alleen in speciaalzaken verkrijgbaar te zijn. Het is een goede zaak dat tabak uit supermarkten verdwijnt. Nu de alcohol nog!
Ik ben zelf op dieet en stoor mij aan chips. Kan je hier iets mee?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:59 schreef DevFreak het volgende:
Persoonlijke vrijheid?
Nu nog de alcohol uit de supermarkt.
Dat kan mooi in die afgesloten kasten waar ze nu de tabak hebben liggen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben zelf op dieet en stoor mij aan chips. Kan je hier iets mee?
Of onder de toonbank. Psst, chips kopen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:08 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Dat kan mooi in die afgesloten kasten waar ze nu de tabak hebben liggen.
Binnenkort in iedere supermarkt een verplichte Safe Space.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben zelf op dieet en stoor mij aan chips. Kan je hier iets mee?
De prikkelvrije omgeving. Met oogkleppen en oordoppen winkelen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Binnenkort in iedere supermarkt een verplichte Safe Space.
Valt niet op bij die grauwe huid en vettige haren. Beter gewoon een opvallende kleur, geel of zo.quote:
Roker gespot.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:12 schreef DevFreak het volgende:
Mijn hemel dit land gaat is echt naar de klote
Grijze kegel natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |