Kun jij jouw bron aanleveren dan?quote:
arme octaaf moeder overleden dochter verdwenen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik vond al dat ze wat stilletjes was
Dat zegt ons Miranda ook altijd!! Pa zegt ze! Zoals jij arm bent...quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
arme octaaf moeder overleden dochter verdwenen.
Mijn broertje gaat er prima op.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook jammer
Maar mensen die jointjes nodig hebben om te functioneren ook.
vroeger kwam ze nog wel eens in beeld.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zegt ons Miranda ook altijd!! Pa zegt ze! Zoals jij arm bent...
Heel vervelendquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alles gedaan,maar alcohol blijft toch een dingetje.
Lekker ite.quote:
Broodje kipfilet.quote:
Klopt ja, wel eccht maar een paar keer helemaal in het begin volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
vroeger kwam ze nog wel eens in beeld.
Gebruikt die het voor een ziekte of stoorniisquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat er prima op.
eigenlijk is het mis gegaan toen octaaf verdween en werd vervangen door Van Leemhuizenquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Klopt ja, wel eccht maar een paar keer helemaal in het begin volgens mij
Lastig,vooral voor mijn omgeving.Ik probeer te stoppen maar het lukt gewoon niet.quote:
sterktequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lastig,vooral voor mijn omgeving.Ik probeer te stoppen maar het lukt gewoon niet.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stoppen met alcohol is toch niet heel moeilijk?
Jep en toen Samson ineens heel anders klonk was het hek echt van de damquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eigenlijk is het mis gegaan toen octaaf verdween en werd vervangen door Van Leemhuizen
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Stoppen met alcohol is toch niet heel moeilijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |