Dat dacht ik ook gelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja, misschien dat mensen die blowen over het algemeen minder bevooroordeeld zijn.
waarschijnlijk is dat het ook.quote:
Openminded zekerquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:07 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja, misschien dat mensen die blowen over het algemeen minder bevooroordeeld zijn.
ja nouja.quote:
mag ik ook een bakkie.quote:
Ik bel Sylvana.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Amerika wel echt een kut land geworden.
white chicks 2 is in productie maar ondertussen wel over alles janken wat ook maar iets neigt naar racisme voor donkere mensen.
ja precies zwarte piet mag niet maar twee negers die zich verkleden als blonde blanke vrouwen is natuurlijk hilarisch en moet kunnen .quote:
Daarom schrijf ik het met een hoofdletter.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:15 schreef PlymouthFury het volgende:
Racisme, het magic woord tegenwoordig. Idioten
Net als dat gezeik met slaven, waren meer blanken slaven vroeger dan zwarte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:16 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik het met een hoofdletter.
Dat is een uitspraak die ik durf te betwisten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Net als dat gezeik met slaven, waren meer blanken slaven vroeger dan zwarte.
Voor alles geldt;geniet, maar met mate.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:10 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
ja nouja.
Als iedereen op vrijdag en zaterdag in de kroeg zou blowen ipv zuipen, zou er de helft minder politie nodig zijn.
Wel een verdubbeling van het aantal snackbars en shoarmatenten, dat dan weer wel.
Google maar eens daarop.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:18 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak die ik durf te betwisten.
eens met deze postquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Voor alles geldt;geniet, maar met mate.
Blowen kan ook verkeerd vallen en veel blowen kan leiden tot paranoia en andere klachten.
Drank is geaccepteerd in onze maatschappij maar zou dezer dagen als hard drug worden geclassificeerd
Helemaal eens.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Blowen kan ook verkeerd vallen en veel blowen kan leiden tot paranoia en andere klachten.
Drank is geaccepteerd in onze maatschappij maar zou dezer dagen als hard drug worden geclassificeerd
Ja dat klopt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |