Tequila.quote:
Alcohol veel erger iddquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Maar ik denk dat je de gezondheidsrisico's van wiet niet kan vergelijken met die van alcohol.
Liggen op een ander vlak, dat klopt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:20 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ja dat klopt.
Maar ik denk dat je de gezondheidsrisico's van wiet niet kan vergelijken met die van alcohol.
Baggerdrager.quote:
quote:
zou haar wel doen leuk mens.quote:
niet meerquote:
Hoef gert z'n afdankertjes niet.quote:
Heb al mensen behoorlijk zien afglijden. Ze begonnen met een jointje. Tot dat niet meer voldoende wasquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:18 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Voor alles geldt;geniet, maar met mate.
Blowen kan ook verkeerd vallen en veel blowen kan leiden tot paranoia en andere klachten.
Drank is geaccepteerd in onze maatschappij maar zou dezer dagen als hard drug worden geclassificeerd
Tegen Samson zeg ik geen nee hoor!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
Hoef gert z'n afdankertjes niet.
Bobientje zou ik dan weer wel doen, marleneke nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
why notquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:27 schreef engine het volgende:
[..]
Mevrouw Praline daarentegenquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bobientje zou ik dan weer wel doen, marleneke niet
die is al 10 jaar doodquote:
Kniesoor.quote:
Zo zonde. Verslaving is echt een ziekte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb al mensen behoorlijk zien afglijden. Ze begonnen met een jointje. Tot dat niet meer voldoende was
quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo zonde. Verslaving is echt een ziekte.
Ik heb alles gedaan,maar alcohol blijft toch een dingetje.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Deze ken ik.Leuk.quote:
Is ook jammerquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |