Tering, wat een idioot.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook altijd al een mongool geweest.
[ afbeelding ]
Lijkt me een prima boek voor mensen met het niveau van Sjaak ja.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:45 schreef Elan het volgende:
Boekje van Sjaak Polak lijkt me wel genot.
Echt een boek voor proleten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:45 schreef Elan het volgende:
Boekje van Sjaak Polak lijkt me wel genot.
Ga je hem in de boekhandel halen of via internet?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima boek voor mensen met het niveau van Sjaak ja.
Goeie.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga je hem in de boekhandel halen of via internet?
Mensen die The Walking Dead kijken kunnen ook prima dat boekje lezen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima boek voor mensen met het niveau van Sjaak ja.
#DRAINTHESWAMPquote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 20-02-2020 om 15:10:47This makes Mini Mike look good compared to his performance last night. Worst debate performance in history! https://t.co/oUTz9njZPg reageer retweet
Genotquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
#DRAINTHESWAMPtwitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 20-02-2020 om 15:10:47This makes Mini Mike look good compared to his performance last night. Worst debate performance in history! https://t.co/oUTz9njZPg reageer retweet
Hier een afbeelding van Elan:quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Elan snapt het woordje "nog" niet.
Schiet nou maar op lui varken. En beheers je, voor er straks doden vallen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Elan snapt het woordje "nog" niet.
Het begint hier toch wel steeds meer op te lijken.quote:
Nasi, met saté. Ik ga even bij mijn ouders eten en dan richting de kroeg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met broccoli, zalm en een sausje.
Snap tenminste dat er een causaal verband bestaat tussen het ontwikkelen van morbide obesitas en het feit dat je constant chips vreetquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hier een afbeelding van Elan:
[ afbeelding ]
verstaatquote:Op donderdag 20 februari 2020 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap tenminste dat er een causaal verband verstaat tussen het ontwikkelen van morbide obesitas en het feit dat je constant chips vreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |