maxi-mus heeft tikken gehad in het haagse bos.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die verhalen ken ik niet.
Verstandig, Elan is inderdaad een ongelofelijke debiel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik moet eerder lachen om zo’n debiel als Elan.
Ja dat was ook niet best nee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:31 schreef maxi-mus het volgende:
Ex-hooligan Henk Bres moet in de media het geluid van 'het volk' vertolken. Bres wil vooral aardig gevonden worden blijkt uit een net verschenen boek over hem. [...]
Bres vertelt veel over zijn ruige verleden. Hoe hij de ene keer een "blaffer" (pistool) in iemands mond stak om iets gedaan te krijgen, de andere keer met drie kennissen tegelijk ieder een blaffer tegen het hoofd hield van één man. Dat hij vroeger in het bos homo's in elkaar sloeg en later in de gevangenis pedoseksuelen. Hij haat pedoseksuelen ondermeer omdat zijn vrouw als kind werd misbruikt. In totaal zat Bres zo'n achttien maanden in de gevangenis, wegens vechten, vernieling en inbraak.
bron: Artikel 'Altijd een knuppel in de achterbak' door Frederiek Weeda; www.nrc.nl/nieuws/2014/11(...)rbak-1436703-a300171; NRC; 11 november 2014
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat was ook niet best nee.
Ik ben wel benieuwd door hoeveel mensen GGMM geblokt is.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe lang de lijst van @:el-stinho is
Enorm verwend kreng is ook een terechte block ja.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:31 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, het zijn er toch nog wat.
Ik blokkeer een hele hoop figuren die elke tweet of reply onder mijn tweet liken. Word horendol van die meldingen van dat soort figuren die zelf niets bijdragen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:32 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoe lang de lijst van @:el-stinho is
Van een paar weet ik niet eens meer waarom ik ze geblockt heb. Ik erger me niet heel snel, behalve bij deze lui blijkbaar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enorm verwend kreng is ook een terechte block ja.
Waar is joost niemoller op je lijst?
Ja dat blijkt wel uit de enorme hoeveelheid scheldwoorden dat je er om moet lachen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ik moet eerder lachen om zo’n debiel als Elan.
Wat vind je van Sjon van Zwedenquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10.000 keer liever echte Haagse iconen als Karel Kanits, Boozy, Fred Zuiderwijk, Sjaak Bral en oppergod Harrie Jekkers dan Henk Bres
Matigquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van Sjon van Zweden
Wie?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vind je van Sjon van Zweden
Wat vind je van Barbie?quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is het ook. Kut tokkie
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook altijd al een mongool geweest.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |