Ook geen idee wat m'n moeder klaar gaat makenquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:46 schreef engine het volgende:
Ik weet nog niet wat m'n pa gaat koken.
ook goed voor elkaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:46 schreef engine het volgende:
Woon jij nog thuis?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:46 schreef engine het volgende:
Gewoon af en toe langs gaan. Vinden ze geweldig en je hoeft zelf niet te koken. Ik schuif ook drie keer per week of zo aan bij ze.quote:
lekker manquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:48 schreef dud0r het volgende:
alleen nog even spekjes bakken en rookworst opwarmen
Nee maar wel in hetzelfde dorp. Kom er wel veel als ik thuis ben. Voor koffie, avondeten of om de auto te lenenquote:
Ja dat inderdaad. Toch een mooi moment om een uurtje samen te zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon af en toe langs gaan. Vinden ze geweldig en je hoeft zelf niet te koken. Ik schuif ook drie keer per week of zo aan bij ze.
Hier hetzelfde. Lekker toch. Beter dan dat je een half land uit elkaar woont en elkaar 3 keer per jaar ziet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar wel in hetzelfde dorp. Kom er wel veel als ik thuis ben. Voor koffie, avondeten of om de auto te lenen
Mooi als je je ouders nog hebt, ik ook vaak langs vroeger ff mee etenquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad. Toch een mooi moment om een uurtje samen te zijn.
Wat doen daar Mario?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:55 schreef mario390 het volgende:
bijn 14 00 en om 15 30 nach de kerk
Ik heb ook zoiets van: nu zijn ze er nog, ze wonen op 3 minuten fietsen. Lekker langs gaan als het uitkomt dus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi als je je ouders nog hebt, ik ook vaak langs vroeger ff mee eten
helemaal voor niks opgeruimdquote:
Dat doe je dus heel goed, koesteren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van: nu zijn ze er nog, ze wonen op 3 minuten fietsen. Lekker langs gaan als het uitkomt dus.
meer me planning door de war en geen seks vandaagquote:
Beetje rukken dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
meer me planning door de war en geen seks vandaag
de hele middag gewoonquote:
En geen kinderen en momenteel vrijgezel. Dus hoef niemand anders tekort te doen als ik er langs ga.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat doe je dus heel goed, koesteren.
dat lijkt me inderdaad niet de bedoelingquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tot er bloed uit komt, dan wel stoppen.
mwahquote:
Hoogezand sappemeer andere hand ik kan nie meer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling
Gezellig!quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon af en toe langs gaan. Vinden ze geweldig en je hoeft zelf niet te koken. Ik schuif ook drie keer per week of zo aan bij ze.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoogezand sappemeer andere hand ik kan nie meer.
Lekker hoor, mis mijn oudste zoon best wel sinds hij uit huis is. Maar gelukkig komt hij ook nog 2 tot 3 x per week even langs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar wel in hetzelfde dorp. Kom er wel veel als ik thuis ben. Voor koffie, avondeten of om de auto te lenen
duh, altijd plunderenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
En altijd even in de ijskast en in de pannen gluren
vor mijn vater is mis,hij was vandaag jarig geweest is laatste jaar overledenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tot er bloed uit komt, dan wel stoppen.
Ik ben nooit rond etens tijd bij mijn ouders, dus kan ook niet in de pannen glurenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
En altijd even in de ijskast en in de pannen gluren
oh sterkte vandaag vriend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor mijn vater is mis,hij was vandaag jarig geweest is laatste jaar overleden
lijkt het toch dat ze je nog nodig hebbenquote:
Ok, sterkte ermeequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor mijn vater is mis,hij was vandaag jarig geweest is laatste jaar overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |