Ik heb ook zoiets van: nu zijn ze er nog, ze wonen op 3 minuten fietsen. Lekker langs gaan als het uitkomt dus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi als je je ouders nog hebt, ik ook vaak langs vroeger ff mee eten
helemaal voor niks opgeruimdquote:
Dat doe je dus heel goed, koesteren.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ook zoiets van: nu zijn ze er nog, ze wonen op 3 minuten fietsen. Lekker langs gaan als het uitkomt dus.
meer me planning door de war en geen seks vandaagquote:
Beetje rukken dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
meer me planning door de war en geen seks vandaag
de hele middag gewoonquote:
En geen kinderen en momenteel vrijgezel. Dus hoef niemand anders tekort te doen als ik er langs ga.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat doe je dus heel goed, koesteren.
dat lijkt me inderdaad niet de bedoelingquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tot er bloed uit komt, dan wel stoppen.
mwahquote:
Hoogezand sappemeer andere hand ik kan nie meer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat lijkt me inderdaad niet de bedoeling
Gezellig!quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon af en toe langs gaan. Vinden ze geweldig en je hoeft zelf niet te koken. Ik schuif ook drie keer per week of zo aan bij ze.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoogezand sappemeer andere hand ik kan nie meer.
Lekker hoor, mis mijn oudste zoon best wel sinds hij uit huis is. Maar gelukkig komt hij ook nog 2 tot 3 x per week even langs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:51 schreef engine het volgende:
[..]
Nee maar wel in hetzelfde dorp. Kom er wel veel als ik thuis ben. Voor koffie, avondeten of om de auto te lenen
duh, altijd plunderenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
En altijd even in de ijskast en in de pannen gluren
vor mijn vater is mis,hij was vandaag jarig geweest is laatste jaar overledenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:00 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Tot er bloed uit komt, dan wel stoppen.
Ik ben nooit rond etens tijd bij mijn ouders, dus kan ook niet in de pannen glurenquote:Op woensdag 19 februari 2020 14:06 schreef Jippie68 het volgende:
En altijd even in de ijskast en in de pannen gluren
oh sterkte vandaag vriend.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor mijn vater is mis,hij was vandaag jarig geweest is laatste jaar overleden
lijkt het toch dat ze je nog nodig hebbenquote:
Ok, sterkte ermeequote:Op woensdag 19 februari 2020 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor mijn vater is mis,hij was vandaag jarig geweest is laatste jaar overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |