Tsja dan moet jij voortaan ook maar een TR zetten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik krijg een waarschuwing net voor mijn plagende post in het vorige topic maar anderen mogen het wel richting mij doen snap het niet helemaal.
heb er toen Aloa zo uit ze plaat ging om een kaap er wel 20 gezet maar maakt niks uit. Jammer dat hiet mensen zitten die constant neerbuigend zijn naar anderen met hun knulletje en weet ik veel maar als ze zelf een keer aangepakt worden gelijk gaan miepen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:38 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja dan moet jij voortaan ook maar een TR zetten.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:39 schreef Filosoofert het volgende:
Ik doe altijd zaad op mijn cracker
Kan je niet een dagje meelopen bij dat boomteelt bedrijfquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:39 schreef Filosoofert het volgende:
Ik doe altijd zaad op mijn cracker
Ik tomaat of komkommerquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:38 schreef Jippie68 het volgende:
Zonnebloemzaadjes miste ik wel op mijn crackers
Tsja, zo zijn mensen nu eenmaal...quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
heb er toen Aloa zo uit ze plaat ging om een kaap er wel 20 gezet maar maakt niks uit. Jammer dat hiet mensen zitten die constant neerbuigend zijn naar anderen met hun knulletje en weet ik veel maar als ze zelf een keer aangepakt worden gelijk gaan miepen.
was eerder wel minder snap je wel heb dat ook soms.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja, zo zijn mensen nu eenmaal...
Dat is de reden dat ik soms veel FOK! en soms weinig, het gaat een beetje op en af.
Wat ga je maken?quote:
Heerlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |