Tsjemig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:21 schreef Catkiller het volgende:
Vrouwen zijn van die uitgekookte heksen die bij je blijven voor het geld tot het moment dat ze de relatie in hun hoofd al hebben verwerkt en dan dumpen ze je en gaan ze vrolijk verder met hun leven.
Wie heeft nou de nieuwe relatie, jij of je ex?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:12 schreef Gnunix het volgende:
Hi all,
Ik was net koffie aan het halen, en ik vroeg me het volgende af:
Als je na een lange relatie, laten we zeggen 4/5 jaar, na 2/3 maanden een nieuwe relatie hebt, is dit een teken voor jou dat je ex-vriend(in) niet om je heeft gegeven?
ik zit in een soortgelijke situatie, maar daar gaat 't hier niet om. Wat vinden jullie?
Ex, maar zoals ik al zei, dat doet er nu niet toequote:Op woensdag 19 februari 2020 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie heeft nou de nieuwe relatie, jij of je ex?
Maar dat zou dan toch betekenen dat ze zich al eerder klaar hebben gemaakt om het uit te maken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:42 schreef zarGon het volgende:
In zulke gevallen heb ik het idee dat diegene die het uit heeft gemaakt al veel langer klaar was met de relatie en dus al veel langer bezig was met de verwerking. Dat zorgt ervoor dat ze wellicht sneller door kunnen gaan met hun leven.
Heeft dus niet per se te maken met de hoeveelheid liefde, maar meer met de aanpak van het eindigen van de relatie.
Maar dat zou dan ook een soort van impliceren dat ze tijdens de relatie al een beetje zichzelf heeft klaargemaakt om het uit te maken, toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:16 schreef schommelstoel het volgende:
Nee, heeft ze vast wel maar is minder geworden met de tijd.
Vandaar dat het op het punt komt van uit elkaar gaan TS.
Waarschijnlijk is je ex al een stapje verder in deze fase en blijf jij nog wat hangen.
Hoofd omhoog en door!
Ik vind je tekst onduidelijk omdat je steeds ‘je’ en ‘jou’ zegt, maar het gaat dus om twee personen: degene die alleen achterblijft en de ex die alweer een nieuwe relatie heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:11 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Ex, maar zoals ik al zei, dat doet er nu niet toe
Ik zou niet weten of je daar echt psychopatische trekjes voor nodig hebt, als ik eerlijk ben. Waarom vind jij dat wat iemand tijdens / na de relatie doet niet iets zegt over die persoon dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
2/3 Maanden is toch helemaal niet zó kort? Als het de volgende week is, zou ik er wel vanuit gaan dat dit al tijdens onze relatie begonnen is, maar zelfs dat betekent niet dat die persoon nooit om je gegeven heeft.
Die kans lijkt me sowieso vrij klein. Dan moet je toch wel flink psychopatische trekken hebben, als je een relatie hebt met iemand waar je nooit om gegeven hebt.
Dit soort overwegingen zijn typisch voor iemand die gekwetst is en dat is ook normaal. Het zijn echter geen realistische overwegingen. Wat iemand met een ander doet na (en vaak zelfs tijdens) jullie relatie zegt echt heel weinig over hoeveel iemand om je gaf. Het kan wel betekenen dat iemand blijkbaar andere waarden heeft dan jij, als het gedrag is waar jij je niet in kan inleven.
Het gaat om twee personen jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind je tekst onduidelijk omdat je steeds ‘je’ en ‘jou’ zegt, maar het gaat dus om twee personen: degene die alleen achterblijft en de ex die alweer een nieuwe relatie heeft.
Vaak komt dat niet van de een op de andere dag in iemand op. Daar zal al een tijd daarvoor hebben gezeten dat je ex overwogen heeft om jullie relatie te stoppen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:13 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Maar dat zou dan toch betekenen dat ze zich al eerder klaar hebben gemaakt om het uit te maken?
Een relatie beëindig je niet van de ene op de andere dag. Wat ik vaak hoor is dat het al maanden niet meer lekker ging bij één of bij beide personen voor een relatiebreuk. Dus ja, wellicht was je ex al wel even klaar met je en zat ze mentaal al lang niet meer in een relatie. De breuk is dan slechts een 'administratieve handeling'.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:14 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Maar dat zou dan ook een soort van impliceren dat ze tijdens de relatie al een beetje zichzelf heeft klaargemaakt om het uit te maken, toch?
Achja, het is nu toch over.. TIJD VOOR BIER!quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vaak komt dat niet van de een op de andere dag in iemand op. Daar zal al een tijd daarvoor hebben gezeten dat je ex overwogen heeft om jullie relatie te stoppen.
Aha, meer een "dit moet ook nog even gebeuren"quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een relatie beëindig je niet van de ene op de andere dag. Wat ik vaak hoor is dat het al maanden niet meer lekker ging bij één of bij beide personen voor een relatiebreuk. Dus ja, wellicht was je ex al wel even klaar met je en zat ze mentaal al lang niet meer in een relatie. De breuk is dan slechts een 'administratieve handeling'.
Dat zeg je nu wel, maar aan je reactie te zien, zit je er wel degelijk mee. Dat is verder ook niet raar, ik ken het gevoel wel een beetje. Gelukkig ben ik nuchter om te zeggen: graag of niet en gewoon weer verdergaan met hetgeen je mee bezig was, studie, werk, vrijwilligerswerk etc.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Achja, het is nu toch over.. TIJD VOOR BIER!
Ja, ik zit er ook nog wel mee, maar ik kan of hele dagen zitten te janken zoals een jigggy of ik ga gewoon weer verder met wat ik aan het doen was.. Iets met tijd en wonden helenquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar aan je reactie te zien, zit je er wel degelijk mee. Dat is verder ook niet raar, ik ken het gevoel wel een beetje. Gelukkig ben ik nuchter om te zeggen: graag of niet en gewoon weer verdergaan met hetgeen je mee bezig was, studie, werk, vrijwilligerswerk etc.
Het slijt vanzelf. Ik weet niet hoe oud je bent, maar er zijn nog genoeg leuke potentiële partners. Vooral geen wraak of afgunst-gevoelens krijgen naar je ex, soms is het op en werkt het niet meer. Achteraf begrijp je vaak de reden wel waarom het is afgelopen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:27 schreef Gnunix het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zit er ook nog wel mee, maar ik kan of hele dagen zitten te janken zoals een jigggy of ik ga gewoon weer verder met wat ik aan het doen was.. Iets met tijd en wonden helen
En dan zit ze nog in de stress van die rebound relatie, en dan zit ik gewoon bier te drinkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:28 schreef Twiitch het volgende:
Zoals Zargon al zei, als het degene is die het initiatief heeft genomen om de relatie te beëindigen dan was deze er waarschijnlijk al best lang mee bezig in zijn/haar hoofd. Dat maakt verwerking wanneer de relatie daadwerkelijk voorbij is meestal een stuk makkelijker (als het überhaupt nog nodig is, veel mensen zijn dan alleen maar opgelucht).
Wanneer de gedumpte partij zo snel alweer in een andere relatie zit zou ik dit eerder op een rebound gooien en er niet vanuit gaan dat deze nieuwe relatie lang standhoud.
19quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het slijt vanzelf. Ik weet niet hoe oud je bent, maar er zijn nog genoeg leuke potentiële partners. Vooral geen wraak of afgunst-gevoelens krijgen naar je ex, soms is het op en werkt het niet meer. Achteraf begrijp je vaak de reden wel waarom het is afgelopen.
Dit inderdaad. Echter heeft zijn ex het uitgemaakt en een nieuwe relatie begonnen. Iets met groener en gras, dus of dit echt een rebound is.. dat betwijfel ik dan vaak. Kan zomaar zijn dat ze erachter komt dat ze het bij TS helemaal niet zo slecht had, maar op zoek was naar meer uitdaging en weer probeert te herstellen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:28 schreef Twiitch het volgende:
Zoals Zargon al zei, als het degene is die het initiatief heeft genomen om de relatie te beëindigen dan was deze er waarschijnlijk al best lang mee bezig in zijn/haar hoofd. Dat maakt verwerking wanneer de relatie daadwerkelijk voorbij is meestal een stuk makkelijker (als het überhaupt nog nodig is, veel mensen zijn dan alleen maar opgelucht).
Wanneer de gedumpte partij zo snel alweer in een andere relatie zit zou ik dit eerder op een rebound gooien en er niet vanuit gaan dat deze nieuwe relatie lang standhoud.
Mja, dan zou de kans ook weer groot zijn dat ze later weer terugkomt, omdat ze dan beseft "oh het was toch wel goed.." Wtf doe je dan in zo'n situatie? want als ze zo makkelijk weggaat en terugkomt, dan heb je er geen vertrouwen meer inquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Echter heeft zijn ex het uitgemaakt en een nieuwe relatie begonnen. Iets met groener en gras, dus of dit echt een rebound is.. dat betwijfel ik dan vaak. Kan zomaar zijn dat ze erachter komt dat ze het bij TS helemaal niet zo slecht had, maar op zoek was naar meer uitdaging en weer probeert te herstellen.
Als je er geen vertrouwen in hebt dan niet meer aan beginnen. Ik zou in zo'n situatie niemand terugnemen, dat riekt naar wanhoop.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:32 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Mja, dan zou de kans ook weer groot zijn dat ze later weer terugkomt, omdat ze dan beseft "oh het was toch wel goed.." Wtf doe je dan in zo'n situatie? want als ze zo makkelijk weggaat en terugkomt, dan heb je er geen vertrouwen meer in
Die onthoud ik, da's wel een goeiequote:Op woensdag 19 februari 2020 10:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt dan niet meer aan beginnen. Ik zou in zo'n situatie niemand terugnemen, dat riekt naar wanhoop.
Niks. Gepasseerd station.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:32 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Mja, dan zou de kans ook weer groot zijn dat ze later weer terugkomt, omdat ze dan beseft "oh het was toch wel goed.." Wtf doe je dan in zo'n situatie? want als ze zo makkelijk weggaat en terugkomt, dan heb je er geen vertrouwen meer in
Zo lichtelijk zal het zijn, aangezien dit best een moeilijke en confronterende drempel/actie kan zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Aha, meer een "dit moet ook nog even gebeuren"
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:32 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Ik zal mijn ervaring hiermee maar eens delen:quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Als je er geen vertrouwen in hebt dan niet meer aan beginnen. Ik zou in zo'n situatie niemand terugnemen, dat riekt naar wanhoop.
Dankjewel! wel knap van je dat je dat hebt kunnen zeggen, ik had 't namelijk niet kunnen doenquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Ik zal mijn ervaring hiermee maar eens delen:
Een mede-student had een relatie van 5 jaar lopen met haar vriend toentertijd. Ze zag het wel in mij zitten, gaf aan dat ze klaar was met haar huidige relatie en hadden veel intiem contact. Zij gaf aan dat ze mij niet zag als rebound, ik heb meteen tegen haar gezegd: dat is prima, maar zie dit niet als relatiemateriaal. Ze beëindigde haar relatie, we hebben 3 maandjes alle hoeken van de kamer gezien en uiteindelijk gaf zij aan: dit voelt niet goed. Ik heb toen gezegd: vanaf moment 1 heb ik aangegeven dat dit het zou worden en niet meer. Besloten het contact daarna te verbreken met haar, maar daar kon ze maar moeilijk mee omgaan. Ze voelde een leegte: ik gaf haar geen aandacht meer en ze heeft zelf haar 5-jarige relatie verbroken. Vier maanden lang bleef ze maar aankloten door contact te zoeken op alle mogelijke manieren. Aangegeven niet langer interesse te hebben in haar en vanaf dat moment hebben we het daar bij gelaten.
Wees dus gewoon helder naar je ex op het moment dat ze bij je zou willen terugkeren. Dat gedoe van: ze wil mij terug, maar ik wil eigenlijk niks meer met haar want ze is bij een ander geweest, maar stiekem vind ik de aandacht die ik van haar krijg wel leuk (misschien wel als revanche gevoel), moet je allemaal niet willen. Is ook slecht voor je eigen mood, want op het moment dat zij het contact verbreekt met je, voel jij de leegte weer.
Jij wilt toch ook vooral aandacht.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:43 schreef Gnunix het volgende:
dat er sommige vrouwen zijn die zo graag aandacht willen had ik niet gedacht..
Het is net wat je knap vindt natuurlijk.. ik wist dat zij in een lange relatie zat. Dan heb ik niet het idee dat er direct na haar relatie een nieuwe langdurige relatie in zit. Dan mag zij van mij best komen rebounden, maar niet meer dan dat. Gewoon je grenzen stellen. Moet wel zeggen dat het met deze chick wel het moeilijkste was van degene die ik heb gehad, want ze was niet lelijk en een beest in bedquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:43 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Dankjewel! wel knap van je dat je dat hebt kunnen zeggen, ik had 't namelijk niet kunnen doendat er sommige vrouwen zijn die zo graag aandacht willen had ik niet gedacht..
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook vooral aandacht.
Je geeft aan tig gesprekken te willen en volgens mij ook ergens gelezen dat je twijfelt of je dan terug moet gaan naar haar als ze wil..
Das ook allemaal wanhoop / aandacht
ho 's even , ik geef nergens aan tig gesprekken te willen? twijfelen of ik terug moet gaan naar haar? niks daarvan, ze komt terug naar mij als ze terug wil, want ik ga geen poot meer verzetten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij wilt toch ook vooral aandacht.
Je geeft aan tig gesprekken te willen en volgens mij ook ergens gelezen dat je twijfelt of je dan terug moet gaan naar haar als ze wil..
Das ook allemaal wanhoop / aandacht
hehehe :pquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is net wat je knap vindt natuurlijk.. ik wist dat zij in een lange relatie zat. Dan heb ik niet het idee dat er direct na haar relatie een nieuwe langdurige relatie in zit. Dan mag zij van mij best komen rebounden, maar niet meer dan dat. Gewoon je grenzen stellen. Moet wel zeggen dat het met deze chick wel het moeilijkste was van degene die ik heb gehad, want ze was niet lelijk en een beest in bed
4 jaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:53 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp ben je een jaar of 2-3 met je ex geweest?
En de persoon waar ze nu mee gaat, is dat een bekend van je in jullie vriendenkring of staat diegene daar totaal buiten?quote:
ze heeft die persoon leren kennen via een ex van haar, waar ze op is vreemdgegaan met mijquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En de persoon waar ze nu mee gaat, is dat een bekend van je in jullie vriendenkring of staat diegene daar totaal buiten?
Toentertijd dus al een gewaagde zet van je geweest om met iemand een relatie te beginnen die op dat moment vreemd ging met jou.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:58 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ze heeft die persoon leren kennen via een ex van haar, waar ze op is vreemdgegaan met mijDie persoon zit niet in een vriendenkring of iets dergelijks nee.
toch 4 jaar samengeweest, dus ik heb IETS goed gedaan.. Maar idd, hele gewaagde zetquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Toentertijd dus al een gewaagde zet van je geweest om met iemand een relatie te beginnen die op dat moment vreemd ging met jou.
Was in de war met een andere user, excuus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:46 schreef Gnunix het volgende:
[..]
ho 's even , ik geef nergens aan tig gesprekken te willen? twijfelen of ik terug moet gaan naar haar? niks daarvan, ze komt terug naar mij als ze terug wil, want ik ga geen poot meer verzetten.
Sommige mensen kunnen niet alleen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:12 schreef Gnunix het volgende:
Hi all,
Als je na een lange relatie, laten we zeggen 4/5 jaar, na 2/3 maanden een nieuwe relatie hebt, is dit een teken voor jou dat je ex-vriend(in) niet om je heeft gegeven?
ik zit in een soortgelijke situatie, maar daar gaat 't hier niet om. Wat vinden jullie?
Een verbroken relatie is als een gebroken bord. Als een bord echt gebroken is (dus niet scheurtje of stukje ervan af), kun je het lijmen maar het wordt nooit meer het bord dat het geweest is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:33 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Nee, niet per se. Het staat in mijn ogen los van elkaar in die zin dat het een het ander niet uitsluit. Neemt niet weg dat het zuur kan zijn dat de ander al doorgaat, terwijl je nog midden in je verwerkingsproces zit. Maar een rebound kan natuurlijk ook een afreageerpoging zijn oid of wat iemand anders ook oppert, niet alleen willen of kunnen zijn. Het kan soms lekker afleiden van verdriet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:12 schreef Gnunix het volgende:
Hi all,
Dat kan ja, maar ik denk dat mensen zich nog weleens vergissen in zo een laatste fase van een relatie. De welbekende stilte voor de storm die voor de een juist pijnlijk duidelijk maakt dat het niet gaat werken, terwijl de ander zich van geen kwaad bewust is. Juist in zo een periode is iemand misschien aan het kijken of die ermee kan leven dat het nu eenmaal zo gaat als er niet wordt ingegrepen. Of dat het knagende gevoel misschien gewoon een fase is en het hopelijk weg gaat trekken. Maar ja, hoe lang moet je wachten tot zoiets weg gaat? Vraag je wel iets realistisch van je partner en je relatie?quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:13 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Maar dat zou dan toch betekenen dat ze zich al eerder klaar hebben gemaakt om het uit te maken?
Ben al allerlei beesten in mijn bed tegengekomen, inclusief kakkerlakken en bedvlooien. Die laatste had mij in een bil gebeten, heeft wel een week pijn gedaan. Wie mijn bijdragen hier leest weet ook waar (geografisch)wel gewezen zal zijn ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is net wat je knap vindt natuurlijk.. ik wist dat zij in een lange relatie zat. Dan heb ik niet het idee dat er direct na haar relatie een nieuwe langdurige relatie in zit. Dan mag zij van mij best komen rebounden, maar niet meer dan dat. Gewoon je grenzen stellen. Moet wel zeggen dat het met deze chick wel het moeilijkste was van degene die ik heb gehad, want ze was niet lelijk en een beest in bed
Thanks! ik blijf het altijd wel raar vinden, ik krijg hierdoor het idee dat ik niet goed genoeg was? niet genoeg aandacht / liefde gaf.. Maar goed. De 'stilte voor de storm' was trouwens wel echt een bijzonder iets. Het was opeens heel stil op whatsapp, opeens stuur m'n zus me een msg "hey, je vriendin stuurt me een vriendschapsverzoek op facebook?" terwijl ik altijd zo m'n best deed om haar van facebook te houden (iets met privacy) en toen had ik al het gevoel dat 't kapot zou gaan. Toen waren we opeens 2 dagen verder en hadden we niets meer.. Bizar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, niet per se. Het staat in mijn ogen los van elkaar in die zin dat het een het ander niet uitsluit. Neemt niet weg dat het zuur kan zijn dat de ander al doorgaat, terwijl je nog midden in je verwerkingsproces zit. Maar een rebound kan natuurlijk ook een afreageerpoging zijn oid of wat iemand anders ook oppert, niet alleen willen of kunnen zijn. Het kan soms lekker afleiden van verdriet.
[..]
Dat kan ja, maar ik denk dat mensen zich nog weleens vergissen in zo een laatste fase van een relatie. De welbekende stilte voor de storm die voor de een juist pijnlijk duidelijk maakt dat het niet gaat werken, terwijl de ander zich van geen kwaad bewust is. Juist in zo een periode is iemand misschien aan het kijken of die ermee kan leven dat het nu eenmaal zo gaat als er niet wordt ingegrepen. Of dat het knagende gevoel misschien gewoon een fase is en het hopelijk weg gaat trekken. Maar ja, hoe lang moet je wachten tot zoiets weg gaat? Vraag je wel iets realistisch van je partner en je relatie?
Het is wel egostrelend als je ex eerst nog een tijdje weg kwijnt, maar misschien is het gewoon beter om de ander en jezelf beter te gunnen..
Sterkte met verwerken
Lekker man.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:59 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Ben al allerlei beesten in mijn bed tegengekomen, inclusief kakkerlakken en bedvlooien. Die laatste had mij in een bil gebeten, heeft wel een week pijn gedaan. Wie mijn bijdragen hier leest weet ook waar (geografisch)wel gewezen zal zijn ...
Het is heel begrijpelijk om je af te vragen of het niet genoeg was als het uit is denk ik, maar gevoelens werken doorgaans niet zo als een soort machine waar je een kwartje in gooit. Niet alles kan (weer) gaan werken, omdat je er moeite voor doet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:04 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks! ik blijf het altijd wel raar vinden, ik krijg hierdoor het idee dat ik niet goed genoeg was? niet genoeg aandacht / liefde gaf.. Maar goed. De 'stilte voor de storm' was trouwens wel echt een bijzonder iets. Het was opeens heel stil op whatsapp, opeens stuur m'n zus me een msg "hey, je vriendin stuurt me een vriendschapsverzoek op facebook?" terwijl ik altijd zo m'n best deed om haar van facebook te houden (iets met privacy) en toen had ik al het gevoel dat 't kapot zou gaan. Toen waren we opeens 2 dagen verder en hadden we niets meer.. Bizar.
Het is niet dat jij niet goed genoeg was. Wat een negatieve instelling. Jullie pasten (volgens mij) gewoon niet goed genoeg bij elkaar, in een langdurige relatie.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:04 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Thanks! ik blijf het altijd wel raar vinden, ik krijg hierdoor het idee dat ik niet goed genoeg was? niet genoeg aandacht / liefde gaf.. Maar goed. De 'stilte voor de storm' was trouwens wel echt een bijzonder iets. Het was opeens heel stil op whatsapp, opeens stuur m'n zus me een msg "hey, je vriendin stuurt me een vriendschapsverzoek op facebook?" terwijl ik altijd zo m'n best deed om haar van facebook te houden (iets met privacy) en toen had ik al het gevoel dat 't kapot zou gaan. Toen waren we opeens 2 dagen verder en hadden we niets meer.. Bizar.
Daar heb je dan ook weer gelijk in.. zal er wel bij horen, denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het is heel begrijpelijk om je af te vragen of het niet genoeg was als het uit is denk ik, maar gevoelens werken doorgaans niet zo als een soort machine waar je een kwartje in gooit. Niet alles kan (weer) gaan werken, omdat je er moeite voor doet.
Van een andere kant bekeken is het dus niet zozeer dat je niet goed genoeg zou zijn, maar dat het gewoon niet (meer) werkt tussen jullie. Kun je nog steeds een hartstikke fijne, lekkere, toffe vent zijn
Dat in eigenschappen denken zou misschien wel beter zijn ipv denken "of ze goed genoeg is" of "dat ik goed genoeg was" ja..quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Het is niet dat jij niet goed genoeg was. Wat een negatieve instelling. Jullie pasten (volgens mij) gewoon niet goed genoeg bij elkaar, in een langdurige relatie.
Je moet niet denken in goed en slecht en goede en slechte eigenschappen. Ik ben extravert en leg makkelijk contact. Mijn kameraad is super introvert, die zou een weekend lang niets kunnen zeggen. En zijn (overigens mooie) vrouw zegt, ik wil niemand die praat. Dus, denk in eigenschappen, die door de een gewaardeerd worden en door de ander niet.
Nee. Soms zijn mensen sowieso al maanden voordat het uitgaat al klaar met de relatie, maar geven ze het toch nog een kans. Voor hun zit er dan gevoelsmatig niet 2/3 maanden tussen, maar misschien zelfs wel een jaar of langer.quote:Als je na een lange relatie, laten we zeggen 4/5 jaar, na 2/3 maanden een nieuwe relatie hebt, is dit een teken voor jou dat je ex-vriend(in) niet om je heeft gegeven?
Dit. Daarbij uit is uit. Altijd zo'n drama hierover, lees ik hier op fok. Als iemand tijdens de uit periode al is wezen zoenen of erger.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, niet per se. Het staat in mijn ogen los van elkaar in die zin dat het een het ander niet uitsluit. Neemt niet weg dat het zuur kan zijn dat de ander al doorgaat, terwijl je nog midden in je verwerkingsproces zit. Maar een rebound kan natuurlijk ook een afreageerpoging zijn oid of wat iemand anders ook oppert, niet alleen willen of kunnen zijn. Het kan soms lekker afleiden van verdriet.
[..]
Dat kan ja, maar ik denk dat mensen zich nog weleens vergissen in zo een laatste fase van een relatie. De welbekende stilte voor de storm die voor de een juist pijnlijk duidelijk maakt dat het niet gaat werken, terwijl de ander zich van geen kwaad bewust is. Juist in zo een periode is iemand misschien aan het kijken of die ermee kan leven dat het nu eenmaal zo gaat als er niet wordt ingegrepen. Of dat het knagende gevoel misschien gewoon een fase is en het hopelijk weg gaat trekken. Maar ja, hoe lang moet je wachten tot zoiets weg gaat? Vraag je wel iets realistisch van je partner en je relatie?
Het is wel egostrelend als je ex eerst nog een tijdje weg kwijnt, maar misschien is het gewoon beter om de ander en jezelf beter te gunnen..
Sterkte met verwerken
maarja, als je dan teruggaat en je weet van elkaar dat er dingen zijn gebeurd dan moet je idd ook niet zeikenquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit. Daarbij uit is uit. Altijd zo'n drama hierover, lees ik hier op fok. Als iemand tijdens de uit periode al is wezen zoenen of erger.
En dan komen ze weer bij elkaar en is hier drama over, wat nog voor de nodige afstand soms zorgt (en dan vervolgens definitief uit gaat of pas na maanden echt goed gaat). Dan denk ik: ja moeten ze maar niet terug gaan, die ander is mogelijk verder of had je niet terug verwacht.
Meestal weten ze het niet, zeker als er een contactloze periode was en mijnheer/mevrouw dit zelf mede deelt (bv om geroddel voor te zijn). Of horen ze het via via (het geroddel dusquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:39 schreef Gnunix het volgende:
[..]
maarja, als je dan teruggaat en je weet van elkaar dat er dingen zijn gebeurd dan moet je idd ook niet zeiken
ja dan kunnen dingen heel snel heel fout gaan gok ik zoquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Meestal weten ze het niet, zeker als er een contactloze periode was en mijnheer/mevrouw dit zelf mede deelt (bv om geroddel voor te zijn). Of horen ze het via via (het geroddel dus).
Ik heb ook gemerkt dat ze het erg lastig vond toen ik full-time ben gaan werken.. zou dat 'geholpen' hebben denk je? je zou denken dat de vrouw dat helemaal niet erg zou vinden, omdat je dan ook weer meer geld hebt om leuke dingen te doen etc. toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:46 schreef HulkHeld het volgende:
Het is opzich ook niet zo vreemd dat het nu stukloopt. Je kent haar dan vanaf je 15e, hebt 4 jaar een relatie en bent nu 19. Je komt in een andere fase van je leven, je gaat studeren, gaat stappen en komt daarbij ook meer in aanraking bij anderen waar de een gevoeliger voor is dan de ander.
Het 'eeuwig' bij elkaar blijven is niet zo vanzelfsprekend meer. Ik ken slechts 1 voorbeeld van een stel dat vanaf hun 16 bij elkaar is gebleven. Laatst nog de broer van mijn vriendin die na 15 jaar relatie tegen zijn vriendin zegt dat het niet meer werkt. Kende elkaar vanaf hun 15e. Je wilt als mens toch blijkbaar niet vastgeroest zitten aan de bekende dingen in een relatie en soms wat afwisseling willen hebben.
Een relatie draait niet om geld. Het gaat om bij elkaar passen. Dit kan met of zonder fulltime job zijn. Misschien door het werken ben je just erg moe gewordne of had je nergens zin meer in.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat ze het erg lastig vond toen ik full-time ben gaan werken.. zou dat 'geholpen' hebben denk je? je zou denken dat de vrouw dat helemaal niet erg zou vinden, omdat je dan ook weer meer geld hebt om leuke dingen te doen etc. toch?
Jij begrijpt het niet. Vrouwen willen veel aandacht en je veel om hen heen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Ik heb ook gemerkt dat ze het erg lastig vond toen ik full-time ben gaan werken.. zou dat 'geholpen' hebben denk je? je zou denken dat de vrouw dat helemaal niet erg zou vinden, omdat je dan ook weer meer geld hebt om leuke dingen te doen etc. toch?
Ja, zo een verwerkingsproces kent gewoon meerdere fases met bijbehorende emoties. Klinkt misschien wat raar, omdat er niemand overleden is, maar google eens op rouw en rouwverwerking.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:28 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in.. zal er wel bij horen, denk ik
Nou ja, dat je relatie uit is betekent niet dat je geen gevoelens meer hebt of zou mogen hebben. Maar juist nu het uit is, kun je het handelen van de ander niet meer zo op jezelf betrekken. De ander is nu vrij om te doen wat die wil en daar heb je inderdaad verder niet zoveel meer mee te schaften.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dit. Daarbij uit is uit. Altijd zo'n drama hierover, lees ik hier op fok. Als iemand tijdens de uit periode al is wezen zoenen of erger.
Ik denk niet dat het voor de afstand zorgt, maar dat er gewoonweg te weinig veranderd is om de ontstane kloof te overbruggen. Het klinkt altijd zo fantastisch van oh my god, we houden nog steeds zoveel van elkaar, dus we kunnen gewoon niet zonder elkaar!quote:En dan komen ze weer bij elkaar en is hier drama over, wat nog voor de nodige afstand soms zorgt (en dan vervolgens definitief uit gaat of pas na maanden echt goed gaat). Dan denk ik: ja moeten ze maar niet terug gaan, die ander is mogelijk verder of had je niet terug verwacht.
Fulltime gaan werken luidt misschien ook wel echt een andere fase in van je leven. Dan moet je misschien meer moeite doen om elkaar niet kwijt te raken, als zij nog volop in het studentenleven hangt?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef Gnunix het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Ook weer waar, zo zie je maar weer dat geld niet gelukkig maaktquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Fulltime gaan werken luidt misschien ook wel echt een andere fase in van je leven. Dan moet je misschien meer moeite doen om elkaar niet kwijt te raken, als zij nog volop in het studentenleven hangt?
Leuke dingen doen is fijn, maar geld hebben en daar leuke dingen van kunnen doen, staan niet per se gelijk aan kwalitatieve aandacht. Je kan je ook vrijwel gratis op de bank verbinden na een fikse kater, terwijl je een leuke dvd kijkt enzo.
Kan een factor zijn, het minder met elkaar kunnen zijn en dat zij daar wel de behoefte aan had, maar aan de andere kant moet zij dat ook kunnen begrijpen. Ze hing nog in het studentenleven en was blijkbaar ook bijna toe aan het full-time gaan werken. Op jullie leeftijd denk ik niet dat het zozeer om geld draait. Als dat zo had geweest, had je denk ik alleen maar blij moeten zijn dat het klaar is met jullie relatie. Jij keihard werken en zij er met de centen vandoor of aan de haal gaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef Gnunix het volgende:
[..]
hehe, true, truequote:Op woensdag 19 februari 2020 13:22 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kan een factor zijn, het minder met elkaar kunnen zijn en dat zij daar wel de behoefte aan had, maar aan de andere kant moet zij dat ook kunnen begrijpen. Ze hing nog in het studentenleven en was blijkbaar ook bijna toe aan het full-time gaan werken. Op jullie leeftijd denk ik niet dat het zozeer om geld draait. Als dat zo had geweest, had je denk ik alleen maar blij moeten zijn dat het klaar is met jullie relatie. Jij keihard werken en zij er met de centen vandoor of aan de haal gaan.
Geen idee wat je met dat laatste bedoelt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:02 schreef Chia het volgende:
[..]'de vrouw'
![]()
Op deze leeftijd is het punt vaak dat mensen zichzelf nog heel erg ontwikkelen qua wie ze zijn als mens en dat ze soms ook klaar zijn met een relatie, omdat ze worstelen met hun eigen identiteit en wie ze zijn zonder die ander.
Daarom kan het kansrijker zijn als je bijvoorbeeld beiden in verschillende steden gaat studeren waardoor je levens meer gescheiden blijven en is er meer ruimte voor het ontwikkelen van je eigen identiteit onafhankelijk van de ander. Terwijl je ondertussen dat ook weer deelt, omdat je beiden in een vergelijkbare, maar hele eigen, fase en situatie verkeerd.
Wat snap je niet aan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:26 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Geen idee wat je met dat laatste bedoelt.
Dit is misschien iets vagerquote:Daarom kan het kansrijker zijn als je bijvoorbeeld beiden in verschillende steden gaat studeren waardoor je levens meer gescheiden blijven en is er meer ruimte voor het ontwikkelen van je eigen identiteit onafhankelijk van de ander.
Ieder in een andere stad studeren houdt in dat je toch van elkaar een heel eigen leven onderhoud elders. Maar het is in beide gevallen wel het studentenleven, dus op hoofdlijnen komt het ook weer erg overeen.quote:Terwijl je ondertussen dat ook weer deelt, omdat je beiden in een vergelijkbare, maar hele eigen, fase en situatie verkeerd.
ahzo, nou vat ik jequote:Op woensdag 19 februari 2020 13:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan?
[..]
Dit is misschien iets vager
[..]
Ieder in een andere stad studeren houdt in dat je toch van elkaar een heel eigen leven onderhoud elders. Maar het is in beide gevallen wel het studentenleven, dus op hoofdlijnen komt het ook weer erg overeen.
Als ik zo vrij mag zijn : ik vind je hierin wel een lul hoor. Niet om het einde, wel om het begin. Je wist dat ze in een relatie zat, je wist dat ze het wellicht allemaal niet zo wist met haar emoties. Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Nee. Maar je had haar ook wel tegen zichzelf in bescherming kunnen nemen door het af te houden en te zeggen dat ze misschien eerst beter even tot rust kon komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:39 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
[..]
Ik zal mijn ervaring hiermee maar eens delen:
Een mede-student had een relatie van 5 jaar lopen met haar vriend toentertijd. Ze zag het wel in mij zitten, gaf aan dat ze klaar was met haar huidige relatie en hadden veel intiem contact. Zij gaf aan dat ze mij niet zag als rebound, ik heb meteen tegen haar gezegd: dat is prima, maar zie dit niet als relatiemateriaal. Ze beëindigde haar relatie, we hebben 3 maandjes alle hoeken van de kamer gezien en uiteindelijk gaf zij aan: dit voelt niet goed. Ik heb toen gezegd: vanaf moment 1 heb ik aangegeven dat dit het zou worden en niet meer. Besloten het contact daarna te verbreken met haar, maar daar kon ze maar moeilijk mee omgaan. Ze voelde een leegte: ik gaf haar geen aandacht meer en ze heeft zelf haar 5-jarige relatie verbroken. Vier maanden lang bleef ze maar aankloten door contact te zoeken op alle mogelijke manieren. Aangegeven niet langer interesse te hebben in haar en vanaf dat moment hebben we het daar bij gelaten.
Wees dus gewoon helder naar je ex op het moment dat ze bij je zou willen terugkeren. Dat gedoe van: ze wil mij terug, maar ik wil eigenlijk niks meer met haar want ze is bij een ander geweest, maar stiekem vind ik de aandacht die ik van haar krijg wel leuk (misschien wel als revanche gevoel), moet je allemaal niet willen. Is ook slecht voor je eigen mood, want op het moment dat zij het contact verbreekt met je, voel jij de leegte weer.
Dat mag jij vinden, geen enkel probleem.quote:Op woensdag 19 februari 2020 14:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Als ik zo vrij mag zijn : ik vind je hierin wel een lul hoor. Niet om het einde, wel om het begin. Je wist dat ze in een relatie zat, je wist dat ze het wellicht allemaal niet zo wist met haar emoties. Ben jij daar dan verantwoordelijk voor? Nee. Maar je had haar ook wel tegen zichzelf in bescherming kunnen nemen door het af te houden en te zeggen dat ze misschien eerst beter even tot rust kon komen.
En wat een gelul over 'vanaf moment 1'. Toen was er al het één en ander gebeurd, dus eigenlijk was het moment 2,toen je haar al 'had'. Je bent zelf goed aan je trekken gekomen, maar zorg voor het meisje spreekt hier niet uit. Dat maakt je wat mij betreft een lul.
My 2 cents.
Maar dat is ook logisch, want bij de eerste twijfel gelijk uitmaken is ook wat rigoureus. Je wijt het misschien aan stress van jezelf of de ander, een wat mindere periode of je denkt misschien het wel op een andere manier weer te kunnen bekijken. Je gaat niet gelijk paniek roepen. Maar als het dan 6 maanden, een jaar later niet anders is... ja dan moet je de waarheid onder ogen zien. Dan is het dus vaak al gevoelsmatig klaar voor de persoon die het opbracht.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:14 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Maar dat zou dan ook een soort van impliceren dat ze tijdens de relatie al een beetje zichzelf heeft klaargemaakt om het uit te maken, toch?
Als je het zo zegt is dat inderdaad niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:31 schreef Panthera1984 het volgende:
[..]
Maar dat is ook logisch, want bij de eerste twijfel gelijk uitmaken is ook wat rigoureus. Je wijt het misschien aan stress van jezelf of de ander, een wat mindere periode of je denkt misschien het wel op een andere manier weer te kunnen bekijken. Je gaat niet gelijk paniek roepen. Maar als het dan 6 maanden, een jaar later niet anders is... ja dan moet je de waarheid onder ogen zien. Dan is het dus vaak al gevoelsmatig klaar voor de persoon die het opbracht.
Dat had ik er wel uit begrepen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 15:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kanttekening van het verhaal is wel, en misschien heb ik dat niet helemaal duidelijk uiteengezet -> er zijn pas dingen gebeurd nadat zij haar relatie had beëindigd met haar ex.
Maar ik doelde inderdaad hierop. Intense gesprekken, die je waarschijnlijk niet voert als het gewoon een vriendin betreft of als iemand een (goede) relatie heeft. Van die gesprekken waarbij je weet: hier gaat gedonder van komen. Natuurlijk mag je die voeren, maar uiteindelijk komt het gewoon neer op een vorm van verleiding. En daarin vind ik je een lul. Je had het ook kunnen nalaten, wat afstand kunnen bewaren, daar niet in meegaan, omwille van haar. Had haar veel ellende bespaard (en ook veel plezier).quote:Daarvoor, terwijl zij nog in haar relatie zat, hadden we goed contact naar het intieme toe, maar dan alleen mondeling.
Omdat ik geloof dat je daar beiden bij bent en het je dus ook zou sieren om naar de ander om te kijken (geldt voor beide kanten).quote:[..] Daarna ben ik heel helder geweest door te zeggen hoe ik het zag en welke verwachtingen zij vooral niet moet hebben. Dan heb ik het idee dat het voor haar nog steeds de keuze is of ze daar in meegaat of niet. Dus waarom je nu mij de zwarte piet toeschuift naar: 'je spreekt je zorg naar het meisje niet uit' is mij eerlijk gezegd een raadsel.
Ik zou ook m'n grenzen hebben gesteld, maar ik zou ook dondersgoed weten dat ik toch ook zeker een aandeel heb gehad in de aanloop naar dit gebeuren. En als ik echt lef heb om karakter te tonen (en soms heb ik dat), dan zou ik m'n excuses aanbieden dat ik niet zo had met haar had moeten omgaan. Zie eerste punt. Heb daar soms overigens wel tijd voor nodig hoor, om tot dat inzicht èn tot die moed te komen.quote:Ze heeft zelf de keuze gehad, onder de voorwaarden en grenzen die ik heb gesteld, om er toch in mee te gaan. Vervolgens zijn we in goed overleg gestopt waar we mee bezig waren en na een aantal weken komt ze erachter dat ze dat mist en komt ze toch weer aankloppen. Dan wil ik wel eens weten wat jij in dat geval had gedaan?
Hoe lullige het is wat ik nu ga zeggen .quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:12 schreef Gnunix het volgende:
Hi all,
Jeetje wat een generalisatie..quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Hoe lullige het is wat ik nu ga zeggen .
Vrouwen hebben vaak al een anderen op het oog en begin dan al een relatie met die persoon.
Terwijl ze thuis nog een vriend hebben waar ze nog mee in bed liggen.
Lullige er van is dat doe gozer het niet weet of dat hij het wel weet maar geloof wat ze heeft vertelt over haar nieuwe toekomste ex.
Vreemd gaan vrouwen VS mannen.
Man gaat vaak vreemd om een potje te neuken of dat zijn vrouw een bitch is geworden .
Vrouw gaat vaak vreemd omdat ze een anderen onderkomen wilt hebben omdat zij de ouwe zat is.
Tja spreek uit ervaring .quote:Op donderdag 20 februari 2020 00:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jeetje wat een generalisatie..
maar als je vrouw op een ander gaat schuiven omdat je zelf kapot thuiskomt van je werk dan ben je wel echt heel triest hoorquote:Op donderdag 20 februari 2020 00:41 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Tja spreek uit ervaring .
Ook mijn mensen om heen die het overkomen.
Man in de verdriet en zijn ex neukt al weer een andere .
Zie je vaak bij laag opgeleide mensen die veel handarbeid doen.
De man komen dood moe thuis en dan willen ze niet.
Nee zo triest zijn de vrouwen gewordenquote:Op donderdag 20 februari 2020 08:57 schreef Gnunix het volgende:
[..]
maar als je vrouw op een ander gaat schuiven omdat je zelf kapot thuiskomt van je werk dan ben je wel echt heel triest hoor
Maar je doet wel voorkomen alsof jouw vlieger van anekdotisch bewijs voor het gros op gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee zo triest zijn de vrouwen geworden
Ze zijn mijn egoïstisch geworden.
En kunnen hun eigen plezier niet meer hebben.
Tuurlijk zijn niet alle vrouwen zo
Beetje respect voor FOK!'s grootste denker en proza-leet aub.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar je doet wel voorkomen alsof jouw vlieger van anekdotisch bewijs voor het gros op gaat.
Als je elke keer je zelf of anderen mensen die van je directe omgeving het mee maakt.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:38 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar je doet wel voorkomen alsof jouw vlieger van anekdotisch bewijs voor het gros op gaat.
obviously.. hoe zijn vrouwen volgens jou zo geworden dan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:36 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee zo triest zijn de vrouwen geworden
Ze zijn mijn egoïstisch geworden.
En kunnen hun eigen plezier niet meer hebben.
Tuurlijk zijn niet alle vrouwen zo
Ik snap goed dat je er op die manier tegenaan kijkt. Echter de intieme gesprekken kwamen pas op gang nadat zij eerst al haar zaken over haar relatie besprak waar ze tegenaan liep, waar ze zich aan stoorde etc.quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat had ik er wel uit begrepen.
[..]
Maar ik doelde inderdaad hierop. Intense gesprekken, die je waarschijnlijk niet voert als het gewoon een vriendin betreft of als iemand een (goede) relatie heeft. Van die gesprekken waarbij je weet: hier gaat gedonder van komen. Natuurlijk mag je die voeren, maar uiteindelijk komt het gewoon neer op een vorm van verleiding. En daarin vind ik je een lul. Je had het ook kunnen nalaten, wat afstand kunnen bewaren, daar niet in meegaan, omwille van haar. Had haar veel ellende bespaard (en ook veel plezier).
[..]
Omdat ik geloof dat je daar beiden bij bent en het je dus ook zou sieren om naar de ander om te kijken (geldt voor beide kanten).
[..]
Ik zou ook m'n grenzen hebben gesteld, maar ik zou ook dondersgoed weten dat ik toch ook zeker een aandeel heb gehad in de aanloop naar dit gebeuren. En als ik echt lef heb om karakter te tonen (en soms heb ik dat), dan zou ik m'n excuses aanbieden dat ik niet zo had met haar had moeten omgaan. Zie eerste punt. Heb daar soms overigens wel tijd voor nodig hoor, om tot dat inzicht èn tot die moed te komen.
Zo iets duidelijker?
Ik kan al zo drie mannen opnoemen die van het ene nestje naar het andere hopte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:04 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Als je elke keer je zelf of anderen mensen die van je directe omgeving het mee maakt.
Ga je inderdaad denken dat de maatschappij aan het veranderen is.
Steeds meer scheidingen zijn er op kort samen zijn.
Steeds meer fok topic over hun vrouw.
Vrouw of man, ze hebben allemaal van dit soort dingen. Zoals hierboven wordt gedaan kan er niet over één kam worden geschoren..quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik kan al zo drie mannen opnoemen die van het ene nestje naar het andere hopte.
Tegen hun ex zeiden dat ze 'vrij' wilde zijn, maar direct door naar de volgende gingen en binnen een jaar een nieuwe leg hadden.
En nu? Wat zegt dit over 'de man' in deze tijd?
Idd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:57 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vrouw of man, ze hebben allemaal van dit soort dingen. Zoals hierboven wordt gedaan kan er niet over één kam worden geschoren..
Precies het zelfde als bij een vrouw.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ik kan al zo drie mannen opnoemen die van het ene nestje naar het andere hopte.
Tegen hun ex zeiden dat ze 'vrij' wilde zijn, maar direct door naar de volgende gingen en binnen een jaar een nieuwe leg hadden.
En nu? Wat zegt dit over 'de man' in deze tijd?
Dit kan je niet stellen voor het algemene plaatje.. Ook niet als jij dat ziet gebeuren in je directe omgeving met 3 stellen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Precies het zelfde als bij een vrouw.
Allebij de partijen doen geen moeite voor hun relatie .
Maar de man gaat vaak weg en dan pas een anderen vrouw.
Een vrouw is al bezig met haar man te vervangen voor dat ze weg gaat .
Logies het is een natuurlijke proces van bijde partijen.
Nee hoor, bij beide geslachten komt relatie hoppen voor, net als dat niet doen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:05 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Precies het zelfde als bij een vrouw.
Allebij de partijen doen geen moeite voor hun relatie .
Maar de man gaat vaak weg en dan pas een anderen vrouw.
Een vrouw is al bezig met haar man te vervangen voor dat ze weg gaat .
Logies het is een natuurlijke proces van bijde partijen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |