Tsjemig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:21 schreef Catkiller het volgende:
Vrouwen zijn van die uitgekookte heksen die bij je blijven voor het geld tot het moment dat ze de relatie in hun hoofd al hebben verwerkt en dan dumpen ze je en gaan ze vrolijk verder met hun leven.
Wie heeft nou de nieuwe relatie, jij of je ex?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:12 schreef Gnunix het volgende:
Hi all,
Ik was net koffie aan het halen, en ik vroeg me het volgende af:
Als je na een lange relatie, laten we zeggen 4/5 jaar, na 2/3 maanden een nieuwe relatie hebt, is dit een teken voor jou dat je ex-vriend(in) niet om je heeft gegeven?
ik zit in een soortgelijke situatie, maar daar gaat 't hier niet om. Wat vinden jullie?
Ex, maar zoals ik al zei, dat doet er nu niet toequote:Op woensdag 19 februari 2020 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie heeft nou de nieuwe relatie, jij of je ex?
Maar dat zou dan toch betekenen dat ze zich al eerder klaar hebben gemaakt om het uit te maken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:42 schreef zarGon het volgende:
In zulke gevallen heb ik het idee dat diegene die het uit heeft gemaakt al veel langer klaar was met de relatie en dus al veel langer bezig was met de verwerking. Dat zorgt ervoor dat ze wellicht sneller door kunnen gaan met hun leven.
Heeft dus niet per se te maken met de hoeveelheid liefde, maar meer met de aanpak van het eindigen van de relatie.
Maar dat zou dan ook een soort van impliceren dat ze tijdens de relatie al een beetje zichzelf heeft klaargemaakt om het uit te maken, toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:16 schreef schommelstoel het volgende:
Nee, heeft ze vast wel maar is minder geworden met de tijd.
Vandaar dat het op het punt komt van uit elkaar gaan TS.
Waarschijnlijk is je ex al een stapje verder in deze fase en blijf jij nog wat hangen.
Hoofd omhoog en door!
Ik vind je tekst onduidelijk omdat je steeds ‘je’ en ‘jou’ zegt, maar het gaat dus om twee personen: degene die alleen achterblijft en de ex die alweer een nieuwe relatie heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:11 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Ex, maar zoals ik al zei, dat doet er nu niet toe
Ik zou niet weten of je daar echt psychopatische trekjes voor nodig hebt, als ik eerlijk ben. Waarom vind jij dat wat iemand tijdens / na de relatie doet niet iets zegt over die persoon dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
2/3 Maanden is toch helemaal niet zó kort? Als het de volgende week is, zou ik er wel vanuit gaan dat dit al tijdens onze relatie begonnen is, maar zelfs dat betekent niet dat die persoon nooit om je gegeven heeft.
Die kans lijkt me sowieso vrij klein. Dan moet je toch wel flink psychopatische trekken hebben, als je een relatie hebt met iemand waar je nooit om gegeven hebt.
Dit soort overwegingen zijn typisch voor iemand die gekwetst is en dat is ook normaal. Het zijn echter geen realistische overwegingen. Wat iemand met een ander doet na (en vaak zelfs tijdens) jullie relatie zegt echt heel weinig over hoeveel iemand om je gaf. Het kan wel betekenen dat iemand blijkbaar andere waarden heeft dan jij, als het gedrag is waar jij je niet in kan inleven.
Het gaat om twee personen jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind je tekst onduidelijk omdat je steeds ‘je’ en ‘jou’ zegt, maar het gaat dus om twee personen: degene die alleen achterblijft en de ex die alweer een nieuwe relatie heeft.
Vaak komt dat niet van de een op de andere dag in iemand op. Daar zal al een tijd daarvoor hebben gezeten dat je ex overwogen heeft om jullie relatie te stoppen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:13 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Maar dat zou dan toch betekenen dat ze zich al eerder klaar hebben gemaakt om het uit te maken?
Een relatie beëindig je niet van de ene op de andere dag. Wat ik vaak hoor is dat het al maanden niet meer lekker ging bij één of bij beide personen voor een relatiebreuk. Dus ja, wellicht was je ex al wel even klaar met je en zat ze mentaal al lang niet meer in een relatie. De breuk is dan slechts een 'administratieve handeling'.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:14 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Maar dat zou dan ook een soort van impliceren dat ze tijdens de relatie al een beetje zichzelf heeft klaargemaakt om het uit te maken, toch?
Achja, het is nu toch over.. TIJD VOOR BIER!quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vaak komt dat niet van de een op de andere dag in iemand op. Daar zal al een tijd daarvoor hebben gezeten dat je ex overwogen heeft om jullie relatie te stoppen.
Aha, meer een "dit moet ook nog even gebeuren"quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Een relatie beëindig je niet van de ene op de andere dag. Wat ik vaak hoor is dat het al maanden niet meer lekker ging bij één of bij beide personen voor een relatiebreuk. Dus ja, wellicht was je ex al wel even klaar met je en zat ze mentaal al lang niet meer in een relatie. De breuk is dan slechts een 'administratieve handeling'.
Dat zeg je nu wel, maar aan je reactie te zien, zit je er wel degelijk mee. Dat is verder ook niet raar, ik ken het gevoel wel een beetje. Gelukkig ben ik nuchter om te zeggen: graag of niet en gewoon weer verdergaan met hetgeen je mee bezig was, studie, werk, vrijwilligerswerk etc.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Gnunix het volgende:
[..]
Achja, het is nu toch over.. TIJD VOOR BIER!
Ja, ik zit er ook nog wel mee, maar ik kan of hele dagen zitten te janken zoals een jigggy of ik ga gewoon weer verder met wat ik aan het doen was.. Iets met tijd en wonden helenquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat zeg je nu wel, maar aan je reactie te zien, zit je er wel degelijk mee. Dat is verder ook niet raar, ik ken het gevoel wel een beetje. Gelukkig ben ik nuchter om te zeggen: graag of niet en gewoon weer verdergaan met hetgeen je mee bezig was, studie, werk, vrijwilligerswerk etc.
Het slijt vanzelf. Ik weet niet hoe oud je bent, maar er zijn nog genoeg leuke potentiële partners. Vooral geen wraak of afgunst-gevoelens krijgen naar je ex, soms is het op en werkt het niet meer. Achteraf begrijp je vaak de reden wel waarom het is afgelopen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:27 schreef Gnunix het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zit er ook nog wel mee, maar ik kan of hele dagen zitten te janken zoals een jigggy of ik ga gewoon weer verder met wat ik aan het doen was.. Iets met tijd en wonden helen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |