haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rob op 19-02-2020 02:31:24 ]![]()
Mooi vooruitzicht not, het houdt niet op lijkt het wel
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klassiekerquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Mikey is Handsome Mikey is strong to listen to the Mikey song.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
racistquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Doe even een puntje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
I an Jane and i love to ride an elephant.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jane heeft aan een paard niet genoegquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
I an Jane and i love to ride an elephant.![]()
zou haar doen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:25 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jane heeft aan een paard niet genoegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
wat is ditquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
doe dit maar niet meerquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
beeldigquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
de rukkende lijkt op deze.quote:
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
de rukkende lijkt op deze.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
pijnlijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb een idee ipv van bolkrijm krijgt de winnaar van dit dts seizoen een tekening van SosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
neeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik denk dat Dotteke daar niet op zit te wachtenquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb een idee ipv van bolkrijm krijgt de winnaar van dit dts seizoen een tekening van Sos![]()
![]()
jammer mooi idee welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij ook alquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe weet jij dat?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
BS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wokkels.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mokkels
Tetten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar nu even serieuws.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Post dan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
![]()
Ja.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
gelachenquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Skriemer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh das kut maatquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jep, facking kut. Zit helemaal in zwaar overleg met de gasten waarmee ik die aanval plan![]()
Ja ok. Doe dat maar dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Te persoonlijk. Ik wil wel een dickpick posten.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
PSP,waar mense gaan slapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij zit vast.....quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Latersquote:
Aiijj“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leuke ringenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Welke kleur?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Eikel genot.![]()
![]()
Ja toch.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vrouwen houden van kleurtjes. En cockrings.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Goeden vraag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
koekje van eigen deegquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ons vertellen hoe laat het is en boos worden als er iemand na je post.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Stop,nu eerst Mario.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ons vertellen hoe laat het is en boos worden als er iemand na je post.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
prima samenvatting 11/10quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ons vertellen hoe laat het is en boos worden als er iemand na je post.Uw ADH vitamine Worst
Kontje op eigen deeg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kut hoer!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar ga niet schelden en zo ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:13 schreef mario390 het volgende:
vor me weer niks maar ik gaa attacke op top 10![]()
Kom station dan mafkeesquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik heb nog ook ergens bier.quote:
Allochtoonquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:16 schreef mario390 het volgende:
jullie zollen weten dat hier niet mods overwachen zondern FA´s![]()
Mooi u te zien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
man man man station udenquote:
Jou opa heeft veel fietsen gestolenquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier moet man beter mond houden vor all buitenlanders![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:21 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Jou opa heeft veel fietsen gestolen![]()
![]()
![]()
Daar drink ik op.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ik gescholden of beledigd? Neequote:Op woensdag 19 februari 2020 01:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor je heb ik geen woord om dat je schuld bent
Heb ik gescholden of beledigd zonder aanleiding? Nee
Ik heb je gewaarschuwd dat ik TR zou doen als je door ging.
Jij ging door dus 3 TR's gezet.. en dat heb ik je gemeld ook.
En als het nodig is, bij de eerste de beste belediging zonder welke aanleiding dan ook, doe ik het weer.![]()
Ik voel liefde.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
3? Op Marioquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb ik gescholden of beledigd? Nee
Heb ik gescholden zonder aanleiding? Nee
Jij ging door dus 3 TR's gezet.. en dat heb ik je gemeld ook.![]()
![]()
De tap is geen bureauquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik voel iets tegen het bureau aantikken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik voel iets tegen het bureau aantikken
Poezeligding. Komt hier niet meer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
Waar is Poeseligding eigenlijk? Zal het wel weer verkeerd spellen![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
En als het nodig is, bij de eerste de beste belediging zonder welke aanleiding dan ook, doe ik het weer.sneu ben je ,en je denkt je bent de king van de topicquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
En als het nodig is, bij de eerste de beste belediging zonder welke aanleiding dan ook, doe ik het weer.![]()
die ging anderhalve maand geleden opeens wegquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
NASA heeft een hele seriequote:
Ah, nee, waarom niet? Zij was de spil toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Poezeligding. Komt hier niet meer.![]()
Nee hoor ik speel als elk ander.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
sneu ben je ,en je denkt je bent de king van de topic
Ik wil alleen niet door jou beledigd of uitgescholden worden.
En daarbij heb je het bij mij zo verpest dat ik jou geen punten gun in tegenstelling tot elke andere speler.![]()
zij mis ik al en maandquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
![]()
Doe even gek,mfkn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis haar nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ah, nee, waarom niet? Zij was de spil toch?![]()
![]()
Ja, maar heb jij daar iets mee te maken? Zoja, dan ben je een klootzak, zij is een zeer mooi mens.quote:![]()
lul niet zo uit je nekquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, maar heb jij daar iets mee te maken? Zoja, dan ben je een klootzak, zij is een zeer mooi mens.![]()
Neejoh mario niet lijkt mequote:Op woensdag 19 februari 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, maar heb jij daar iets mee te maken? Zoja, dan ben je een klootzak, zij is een zeer mooi mens.![]()
was je stiekem een beetje verliefd?quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
![]()
neequote:Op woensdag 19 februari 2020 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ook zij was wel gemeen hoor met blokken ...![]()
Ik hou het altijd netjes en beschaafdquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ze kon hard spelen, maar dat hoort bij het spel![]()
Nee, maar zij is wel een smaakmaker, geef toequote:Op woensdag 19 februari 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was je stiekem een beetje verliefd?![]()
![]()
Ja zuur en bitterquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, maar zij is wel een smaakmaker, geef toe![]()
Nee dankjeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ja om dat ik mmet haar geen ruzie willtquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In de laatste helft van December wel , toen ging ze zelf voor de winst![]()
![]()
hier is een kut plek om geen ruzie te maken ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat ik mmet haar geen ruzie willt![]()
Ja zo wel een keer.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Er zit een blokkeer button zodat je teksten van personen niet zie zolang ze niet gekwoot wordenquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
hier is een kut plek om geen ruzie te maken ...![]()
Geen ruzie dus..![]()
ja maar dat werkt alleen als je een ABO hebt volgens mij en verder die quote .. zinloze funtie in mijn ogenquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er zit een blokkeer button zodat je teksten van personen niet zie zolang ze niet gekwoot worden![]()
Geen ruzie dus..![]()
Dat werkt ook maar matig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er zit een blokkeer button zodat je teksten van personen niet zie zolang ze niet gekwoot worden![]()
Geen ruzie dus..En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Met Poezeligding?quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat ik mmet haar geen ruzie willt![]()
irritant, want je wilt iemand blokken om hem niet te zien .. nu zie je hem maar niet de tekst .. werkt averechts in mijn ogen ....quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Valt wel mee je ziet een BALK wanneer de geblokkeerde post maar niet de tekst.
Wel handig.![]()
Werkt mobiel niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:47 schreef aKboR het volgende:
[..]
Valt wel mee je ziet een BALK wanneer de geblokkeerde post maar niet de tekst.
Wel handig.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Maar dan weet je wel wanneer je een bolk moet zetten.. Als ik een balk zie dan BALK ikquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
irritant, want je wilt iemand blokken om hem niet te zien .. nu zie je hem maar niet de tekst .. werkt averechts in mijn ogen ....![]()
![]()
Hoe lees je dan de inhoud en zet je TR's als je Mario al op blok hebt staan... iets klopt hier niet in je verhaalquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:50 schreef aKboR het volgende:
[..]
Maar dan weet je wel wanneer je een bolk moet zetten.. Als ik een balk zie dan BALK ik![]()
Als iemand hem quoot en je ziet de dingen dan kun je de post openzetten of allemaal en terug lezen..quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe lees je dan de inhoud en zet je TR's als je Mario al op blok hebt staan... iets klopt hier niet in je verhaal![]()
Fortnite
Nope
je hoeft het mij niet uit te leggen hoor .. ik weet hoe dat werkt...quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:53 schreef aKboR het volgende:
[..]
Als iemand hem quoot en je ziet de dingen dan kun je de post openzetten of allemaal en terug lezen..![]()
quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe lees je dan de inhoud en zet je TR's als je Mario al op blok hebt staan... iets klopt hier niet in je verhaalInconsequent??quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
je hoeft het mij niet uit te leggen hoor .. ik weet hoe dat werkt...![]()
Nee jij trekt dingen in twijfel maar geeft later aan dat je weet hoe het wel werkt.quote:
Had je dingen niet in twijfel hoeven te trekken..
Het lijkt wel of er een reden achter zit..![]()
Je vertelt toch net dat als je een geblokte blokt dat blok je en mogelijk wel door toch te quoten en dan zie je ook nog eens de tekst.. maar ga die stok eens weer deze kant op halenquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:58 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee jij trekt dingen in twijfel maar geeft later aan dat je weet hoe het wel werkt.
Had je dingen niet in twijfel hoeven te trekken..
Het lijkt wel of er een reden achter zit..![]()
??quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vertelt toch net dat als je een geblokte blokt dat blok je en mogelijk wel door toch te quoten en dan zie je ook nog eens de tekst.. maar ga die stok eens weer deze kant op halenquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vergat me te quotenquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:07 schreef chufi het volgende:
gef haar groot gelijk... die heeft weer een leven hoop ik voor dr..![]()
Dat vind jij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
Lekker laten gaan wat PD doet moet ze zelf weten
daarover speculeren heeft geen zin![]()
Maar mag wel.. mits binnen de perken ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:09 schreef skysherrif het volgende:
Lekker laten gaan wat PD doet moet ze zelf weten
daarover speculeren heeft geen zin![]()
niet hierquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
je willt het liefst de hele topic vor jou allein hebbenquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:17 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee het boeit mij ook niet ..
Nu wel weg??
Welterusten dan..![]()
![]()
Nee hoor ik wist alleen niet of hij voor iets andersquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
je willt het liefst de hele topic vor jou allein hebben![]()
Het is wel zo gebruikelijk iemand welterusten te wensen als die slapen gaat.![]()
je moet hem niet quoten !!quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
laatste rondequote:Op woensdag 19 februari 2020 02:11 schreef Stray_cat het volgende:
O, ik dacht dat het hier ging sluitenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WORD BOOSquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
kalmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-02-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1854 / 5269
2. aKboR / 1101 / 4686
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 649 / 2107
5. dud0r / 592 / 2560
6. InverHouse / 581 / 3607
7. Jippie68 / 511 / 3034
8. Dr.Mikey / 511 / 2838
9. hemarookworst / 441 / 1754
10. engine / 357 / 1819
11. FreshFruit / 344 / 2177
12. mario390 / 331 / 2233
13. noodgang / 311 / 1661
14. skysherrif / 278 / 1394
15. Filosoofert / 233 / 1332
16. madam-april / 188 / 1210
17. Grrrrrrrr / 167 / 836
18. Mrsloveable / 151 / 807
19. Pumpalov / 107 / 477
20. PP_Sound / 87 / 208SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zet er eentje ajbquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
nee @ want das gemeen en dan zet ik een TR![]()
NEE NIET ZOquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:33 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ga maar gebukt staan, of wil je eerst sabbelen??
![]()
Jasses zo jong en dan al een uit gelubberde kudtquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een moeder waarmee ik speel is 18 jaar![]()
welke sport doe je ? korfbal?quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een moeder waarmee ik speel is 18 jaar![]()
Ja daar is dat knopje handig voor. Je kan het naar believen aan of uit zetten..quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft je niet geblokt .. hij leest alles
En zolang de conversatie normaal verloopt staat hij uit..![]()
gedoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
veel te veel werklozen in de nachten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de ochtend zie je ze nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
veel te veel werklozen in de nachten.Uw ADH vitamine Worst
Komt door het gejank van de violen en de cello die er doorheen komt..quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
krijg altijd een beetje kippenvel van de intro van dit nummer weet ook niet waarom
(denk ik)![]()
Haags is er in de ochtendquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de ochtend zie je ze niet![]()
haags is niet werkloos of werkt hij vrijwilligquote:
Hij is dus "aanwezig" ??
Ook een manier van geld verdienen![]()
![]()
Denken dat haags werktquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:48 schreef aKboR het volgende:
[..]
haags is niet werkloos of werkt hij vrijwillig![]()
![]()
![]()
ja dan is het uitslapen tot half 2 voor zequote:Op woensdag 19 februari 2020 02:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de ochtend zie je ze nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker tochquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja dan is het uitslapen tot half 2 voor zeUw ADH vitamine Worst
Lekker hoor..quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja dan is het uitslapen tot half 2 voor ze
Daar is vakantie ook voordus niet alleen werklozen..
![]()
kut voor de score welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: