was je stiekem een beetje verliefd?quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, maar heb jij daar iets mee te maken? Zoja, dan ben je een klootzak, zij is een zeer mooi mens.
neequote:Op woensdag 19 februari 2020 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
ook zij was wel gemeen hoor met blokken ...
Ik hou het altijd netjes en beschaafdquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou ze kon hard spelen, maar dat hoort bij het spel
Nee, maar zij is wel een smaakmaker, geef toequote:Op woensdag 19 februari 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
was je stiekem een beetje verliefd?
Ja zuur en bitterquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:36 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nee, maar zij is wel een smaakmaker, geef toe
ja om dat ik mmet haar geen ruzie willtquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In de laatste helft van December wel , toen ging ze zelf voor de winst
hier is een kut plek om geen ruzie te maken ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja om dat ik mmet haar geen ruzie willt
Ja zo wel een keer.quote:
Er zit een blokkeer button zodat je teksten van personen niet zie zolang ze niet gekwoot wordenquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
hier is een kut plek om geen ruzie te maken ...
ja maar dat werkt alleen als je een ABO hebt volgens mij en verder die quote .. zinloze funtie in mijn ogenquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er zit een blokkeer button zodat je teksten van personen niet zie zolang ze niet gekwoot worden![]()
Geen ruzie dus..
Dat werkt ook maar matig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:44 schreef aKboR het volgende:
[..]
Er zit een blokkeer button zodat je teksten van personen niet zie zolang ze niet gekwoot worden![]()
Geen ruzie dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |