3? Op Marioquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb ik gescholden of beledigd? Nee
Heb ik gescholden zonder aanleiding? Nee
Ik heb je gewaarschuwd dat ik TR zou doen als je door ging.
Jij ging door dus 3 TR's gezet.. en dat heb ik je gemeld ook.
De tap is geen bureauquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik voel iets tegen het bureau aantikken
quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik voel iets tegen het bureau aantikken
Poezeligding. Komt hier niet meer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
Waar is Poeseligding eigenlijk? Zal het wel weer verkeerd spellen
quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb ik gescholden of beledigd zonder aanleiding? Nee
En als het nodig is, bij de eerste de beste belediging zonder welke aanleiding dan ook, doe ik het weer.
sneu ben je ,en je denkt je bent de king van de topicquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Heb ik gescholden of beledigd zonder aanleiding? Nee
En als het nodig is, bij de eerste de beste belediging zonder welke aanleiding dan ook, doe ik het weer.
die ging anderhalve maand geleden opeens wegquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
NASA heeft een hele seriequote:
Ah, nee, waarom niet? Zij was de spil toch?quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Poezeligding. Komt hier niet meer.
Nee hoor ik speel als elk ander.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
sneu ben je ,en je denkt je bent de king van de topic
zij mis ik al en maandquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:27 schreef Stray_cat het volgende:
Ik mis haar nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:29 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ah, nee, waarom niet? Zij was de spil toch?
Ja, maar heb jij daar iets mee te maken? Zoja, dan ben je een klootzak, zij is een zeer mooi mens.quote:
lul niet zo uit je nekquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, maar heb jij daar iets mee te maken? Zoja, dan ben je een klootzak, zij is een zeer mooi mens.
Neejoh mario niet lijkt mequote:Op woensdag 19 februari 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, maar heb jij daar iets mee te maken? Zoja, dan ben je een klootzak, zij is een zeer mooi mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |