haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
ivm storing monitor de laatst tussenstand:quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1804 / 5165
2. aKboR / 1061 / 4526
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 633 / 2014
5. dud0r / 502 / 2385
6. Jippie68 / 492 / 2963
7. Dr.Mikey / 486 / 2731
8. InverHouse / 482 / 3269
9. hemarookworst / 437 / 1674
10. FreshFruit / 333 / 2051
11. engine / 330 / 1704
12. mario390 / 330 / 2197
13. noodgang / 308 / 1644
14. skysherrif / 250 / 1314
15. Filosoofert / 228 / 1318
16. madam-april / 180 / 1185
17. Grrrrrrrr / 167 / 834
18. Mrsloveable / 150 / 796
19. Pumpalov / 101 / 469
20. PP_Sound / 87 / 208SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
jammer van de kaap.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ga je nu ook schelden net als gister.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Inverhouse mag nieuwe TT verzinnenRevolutions are the locomotives of history.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:26 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Volgens mij meer een aanval van epilepsie
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mobiel?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Werkt alleen wanneer je een abbo hebt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werkt alleen wanneer je een abbo hebt.![]()
![]()
waarom scheld je nu niet om kaap en gisteren wel ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeps.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mooiquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen zijn nooit boos op mequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
waarom scheld je nu niet om kaap en gisteren wel ?Revolutions are the locomotives of history.
Haags, pas TT eens aan naar "Solotovski"
gister deed ik een kaap werd hij helemaal lijp.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan heel goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk boos zijn op iemand met een verstandelijke beperking
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jawel hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk boos zijn op iemand met een verstandelijke beperkingRevolutions are the locomotives of history.
Ik ben nooit boosquote:
Dan gaan we doodquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:33 schreef InverHouse het volgende:
Wat gebeurt er als de wereld stopt met draaien.Zonder wrijving geen glans![]()
Dat gaan we toch.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:33 schreef InverHouse het volgende:
Wat gebeurt er als de wereld stopt met draaien.Revolutions are the locomotives of history.
Gaan we dood.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:33 schreef InverHouse het volgende:
Wat gebeurt er als de wereld stopt met draaien.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Mogen downies ook messen dragen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Simeonequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gun het Madrid ook gewoon niet![]()
![]()
Je bent een beetje vermoeiendquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Binnenkort blijkbaar niet meer las ik op de NOSquote:Revolutions are the locomotives of history.
ik ken dat begrip nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent een beetje vermoeiend
die postte ik al gvdquote:
wtf, ben jij waarzegger?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je zeer zeker geen vrouwRevolutions are the locomotives of history.
Die van rijke ouders wss wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:36 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Binnenkort blijkbaar niet meer las ik op de NOS“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zoals het hoort.quote:Revolutions are the locomotives of history.
kijk eens op de tweede paginaquote:
quote:.
Dan maar een zware kandelaar mee naar school.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afgewerkt.quote:
In de kkd win je tenminste een keerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah ben er niet heel rouwig om![]()
Dan kom je bij DENK terechtquote:Revolutions are the locomotives of history.
Ik ook niet. Maar zo'n grote stad mag wel een beetje voetbalclub hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah ben er niet heel rouwig om![]()
Over een jaar of 15 komt ADO wel weer een keer terug. Als de eredivisie dan nog bestaat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
In de kkd win je tenminste een keerZonder wrijving geen glans![]()
Gezellig.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het was niks, het is niks en het wordt ook nooit meer wat daar in Den Haag.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:41 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar zo'n grote stad mag wel een beetje voetbalclub hebben.Zonder wrijving geen glans![]()
De eredivisie wel. Ado niet meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over een jaar of 15 komt ADO wel weer een keer terug. Als de eredivisie dan nog bestaat.![]()
Ado Den Haag moet meespelen in de La LigaRevolutions are the locomotives of history.
ADO zal wel blijven bestaan. Wellicht dat de beneliga dan plaats heeft gemaakt voor de eredivisie.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Ben jij echt aan het werk hoe doe je dat dan? Je bent fulltime hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat hebben jullie gegeten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Broccoliquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een doos Cinnamon toast crunchRevolutions are the locomotives of history.
Willen ze dat echt?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ADO zal wel blijven bestaan. Wellicht dat de beneliga dan plaats heeft gemaakt voor de eredivisie.![]()
Met takketeli en knipfilet?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt lekker.quote:
Nee alleen broccoliequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
broodje shoarmaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wordt door de grote clubs uit België en Nederland wel volop over gepraat jaquote:Zonder wrijving geen glans![]()
Is het ADO - PSV ?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerste boeren al in Den Haag![]()
Haags is een nerd met 5 schermen, drinkt energy en vreet noodles.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij echt aan het werk hoe doe je dat dan? Je bent fulltime hier![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zal wat worden danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt door de grote clubs uit België en Nederland wel volop over gepraat ja![]()
![]()
Boeren gaan weer demonstreren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat kan niet anders. Ik zie hem op meerder forums posten heel de dag door hij ratelt als een oud wijf. Hoe kan je dan ook nog werkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Haags is een nerd met 5 schermen, drinkt energy en vreet noodles.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan niet anders. Ik zie hem op meerder forums posten heel de dag door hij ratelt als een oud wijf. Hoe kan je dan ook nog werken
Je ratelt als een oud wijf![]()
![]()
Als je een koksopleiding doet in Rotterdam,mag je dan wel messen bij je?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SOW KOEKOEKquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan niet anders. Ik zie hem op meerder forums posten heel de dag door hij ratelt als een oud wijf. Hoe kan je dan ook nog werkenZonder wrijving geen glans![]()
Nee, juist in de Rotterdam niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
Als je een koksopleiding doet in Rotterdam,mag je dan wel messen bij je?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Wowquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan niet anders. Ik zie hem op meerder forums posten heel de dag door hij ratelt als een oud wijf. Hoe kan je dan ook nog werken![]()
Lijkt me enorm balen dan.Moet je lijden door dat gespuis in Groningen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is boterham met kipfilet tijdens de lunch ook goed?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:53 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Met je noodles en energy drink, nerdZonder wrijving geen glans![]()
Ik ben niet vies.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje saai. Bij ons heb je voor 8 euro een carpaccio-salade.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is boterham met kipfilet tijdens de lunch ook goed?![]()
Ja ik deed ook altijd lunchen op werk. Geen zin meer in.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Beetje saai. Bij ons heb je voor 8 euro een carpaccio-salade.Zonder wrijving geen glans![]()
Gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik deed ook altijd lunchen op werk. Geen zin meer in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik neem wel een thermoskan koffie van huis mee. De koffie is kut.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik deed ook altijd lunchen op werk. Geen zin meer in.![]()
Door jou wil ik ook,alleen geen BK in de buurt hier.quote:
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik neem wel een thermoskan koffie van huis mee. De koffie is kut.Zonder wrijving geen glans![]()
Beste koffie is die van thuisquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik neem wel een thermoskan koffie van huis mee. De koffie is kut.![]()
![]()
alwéérquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Boeren gaan weer demonstreren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De vorige keer ging niet door.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op maandagochtend is standaard de machine leeg, naar de klote of verzin maar wat voor reden dan ook. Ik trek dat slecht.quote:
Zonder wrijving geen glans![]()
GEWOON KOFFIE OP MAANDAGOCHTEND. FUCKING MAANDAGOCHTEND. IS DAT TEVEEL GEVRAAGD??????Zonder wrijving geen glans![]()
OPEN ER EEN TOPIC OVER MET HOOFDLETTERS IN KLBquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
GEWOON KOFFIE OP MAANDAGOCHTEND. FUCKING MAANDAGOCHTEND. IS DAT TEVEEL GEVRAAGD??????![]()
Hier juist te dichtbij. Hele week al raak, lekkerder dan de Mac.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door jou wil ik ook,alleen geen BK in de buurt hier.![]()
![]()
nee nee nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:04 schreef noodgang het volgende:
[..]
OPEN ER EEN TOPIC OVER MET HOOFDLETTERS IN KLBja, verdomme.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:03 schreef InverHouse het volgende:
De dag zonder koffie beginnen is wel triest jaZonder wrijving geen glans![]()
Vind ik wel ja...niet normaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:05 schreef noodgang het volgende:
Enorm terechte klacht trouwens wel, geen koffie op maandagochtend kan echt niet![]()
De hele maandagochtend kan niet, beter.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:05 schreef noodgang het volgende:
Enorm terechte klacht trouwens wel, geen koffie op maandagochtend kan echt niet![]()
open er een klb topic over zonder hoofdletters.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:05 schreef noodgang het volgende:
Enorm terechte klacht trouwens wel, geen koffie op maandagochtend kan echt niet
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Te laat voor koffieEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Met een schijfje citroen aub.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
wie bedoel je?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is die Simeone toch een ongelooflijke clown![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
TopDie kan nog geen seconde normaal doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is die Simeone toch een ongelooflijke clownEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zeg dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:09 schreef engine het volgende:
[..]![]()
[..]
Die kan nog geen seconde normaal doen.Zonder wrijving geen glans![]()
Rustaaagh.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso mensen die niet de maandagochtend beginnen met een paar shotjes![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:
Jagermeisterquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:11 schreef hemarookworst het volgende:
Sowieso mensen die niet de maandagochtend beginnen met een paar shotjes![]()
![]()
![]()
![]()
Heer aKboR,alles wel?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wodka hakt ook wel lekker weg hequote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En iets met je rug?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
weet ik nog niet..
Net wakker alles weer dicht..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jemig wat een verrot ritme heb jijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:13 schreef aKboR het volgende:
[..]
weet ik nog niet..
Net wakker alles weer dicht..Zonder wrijving geen glans![]()
jep.. deels eigen schuld deels kudtkoudjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jemig wat een verrot ritme heb jij![]()
stertke maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:15 schreef aKboR het volgende:
[..]
jep.. deels eigen schuld deels kudtkoudjeZonder wrijving geen glans![]()
Ik check even mijn schriftje;dan was je vandaag bij de dokter geweest.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bijna goed.. gisterenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik check even mijn schriftje;dan was je vandaag bij de dokter geweest.![]()
f of h?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis een dag.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
deze week vakantie..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan hoef je niet op je werk te verschijnen?![]()
Wel bij de buren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vorige week grotendeels thuis gebleven..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen extra vrij vanwege je snotneussie?![]()
Moby.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker man beetje pizza vreten, beetje puntenzeikerds hiero blokkerenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:19 schreef aKboR het volgende:
[..]
Vorige week grotendeels thuis gebleven..
Uw ADH vitamine Worst
Keer kut roepenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Harder!!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Iemand moet het doen,kan ook nog.Over die buuf dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand moet het doen,kan ook nog.Over die buuf dan.Zonde toch ook.
![]()
mooi gesprokenquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hé bor uit je bed geroldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mwah.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meer gestaptEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot ziet alles,de moeder van DTS.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zou eigenlijk al moeten slapen , maar die schaapjes dartelen op adhd nivo door elkaar heen....
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2020 22:31:18 ]![]()
Met biks schudden helpt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zou eigenlijk al moeten slapen , maar die schaapjes dartelen op adhd nivo door elkaar heen....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
armin van buuren gaat beetje hardstyle spelen om een set op asot te eindigen
Uw ADH vitamine Worst
Maatje van me was naar ASOT geweest, paar video´s gezien. Prima man, niks mis meequote:Zonder wrijving geen glans![]()
Wat Hema zegt,en mss nog wel ver daarvoor.Ik ben een ouwe lul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welke ASOT? Van afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maatje van me was naar ASOT geweest, paar video´s gezien. Prima man, niks mis mee
Hoor trouwens dat meeste van publiek vooral voor Armin gingen daarna optyfenTerwijl er qua trance echt hele dikke artiesten draaien
Uw ADH vitamine Worst
Lekker commercieel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
yupquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke ASOT? Van afgelopen weekend?
Hoor trouwens dat meeste van publiek vooral voor Armin gingen daarna optyfenTerwijl er qua trance echt hele dikke artiesten draaien
Dag dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die zijn wel heel goed,ik klik deze.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of in combi.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ken je beter een hoogtepunt in bed bereiken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Orgasme =/= Oorgasmequote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:38 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ken je beter een hoogtepunt in bed bereikenUw ADH vitamine Worst
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dit doet het voor moi.
De hardstyle versie van blah blah blah was trouwens wel tyfus slecht,quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perfect om je buuf mee te ziekenZonder wrijving geen glans![]()
Ja meen je dat? Mooi dan zet ik dat zondagochtend even aan op standje idioot ! Als ik naar de kerk gaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perfect om je buuf mee te ziekenSweet but not that sweet !![]()
zeker goed, een van de beste van afgelopen weekendquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die zijn wel heel goed,ik klik deze.Uw ADH vitamine Worst
Ja kut herriequote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Perfect om je buuf mee te ziekenWie was die dame die je laatst posten?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Noem een andere plek,wees flexibel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Gaat er niemand voor de keukentafel?? Saai heur“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:43 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja meen je dat? Mooi dan zet ik dat zondagochtend even aan op standje idioot ! Als ik naar de kerk ga
Uw ADH vitamine Worst
Heb geen keukentafelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Gaat er niemand voor de keukentafel?? Saai heur
Miss Thalia of Ki/Ki.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kut herrie
[..]
Wie was die dame die je laatst posten?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Motorkap?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Noem een andere plek,wees flexibel.Sweet but not that sweet !
Forum Opties Forumhop: Hop naar: