Klinkt lekker.quote:
Nee alleen broccoliequote:
Wordt door de grote clubs uit België en Nederland wel volop over gepraat jaquote:
Is het ADO - PSV ?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerste boeren al in Den Haag
Haags is een nerd met 5 schermen, drinkt energy en vreet noodles.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij echt aan het werk hoe doe je dat dan? Je bent fulltime hier
Dat zal wat worden danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wordt door de grote clubs uit België en Nederland wel volop over gepraat ja
Boeren gaan weer demonstreren.quote:
Ja dat kan niet anders. Ik zie hem op meerder forums posten heel de dag door hij ratelt als een oud wijf. Hoe kan je dan ook nog werkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Haags is een nerd met 5 schermen, drinkt energy en vreet noodles.
@haags_kwartiertjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan niet anders. Ik zie hem op meerder forums posten heel de dag door hij ratelt als een oud wijf. Hoe kan je dan ook nog werken
SOW KOEKOEKquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan niet anders. Ik zie hem op meerder forums posten heel de dag door hij ratelt als een oud wijf. Hoe kan je dan ook nog werken
Nee, juist in de Rotterdam niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:51 schreef FreshFruit het volgende:
Als je een koksopleiding doet in Rotterdam,mag je dan wel messen bij je?
Wowquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt me enorm balen dan.Moet je lijden door dat gespuis in Groningen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |