quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Californium het volgende:
O en fysieke voorbereiding hoeft niet want dat is het doel
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Californium het volgende:
O en fysieke voorbereiding hoeft niet want dat is het doel
quote:
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag gelukkig redelijk op tijd thuis; kan ik zo weer aan de slag gaan ter voorbereiding voor morgen
Scheelt dat ik wel aan iets leuks mag werken en dat ik niet de hele avond bezig ga zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar dit
Mag zo na het eten ook weer
Jullie passen wel bij elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik wel aan iets leuks mag werken en dat ik niet de hele avond bezig ga zijn.
Met een dubbele dildo? Of gaat het alweer over iets anders?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar dit
Mag zo na het eten ook weer
Denk ook aan je ontspanning hè.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag gelukkig redelijk op tijd thuis; kan ik zo weer aan de slag gaan ter voorbereiding voor morgen
Ik vind wat ik mag doen ook leuk! Maar heb er de hele week en vorige week al geen tijd voor gehadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik wel aan iets leuks mag werken en dat ik niet de hele avond bezig ga zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna nog gezellig even samen op de bank voordat we naar bed gaan.
Jezus, wat een deprimerende zooi.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.regio56makela(...)traat/95-c-ref-08218
Gaat lekker zo in de wijkeen of ander donker appartement van 47m2 waar je minstens 1300 euro per maand voor kwijt bent.
Wat een ellende inderdaad. Je kan het natuurlijk ook zo stellen:quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Afvoerpijpen dwars door het huis, je staat gelijk in de woonkamer bij binnenkomst.
Makelaarspraatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een ellende inderdaad. Je kan het natuurlijk ook zo stellen:
Alle appartementen zijn zeer luxe en compleet uitgerust en volledig gemeubileerd en ingericht.
De appartementen zijn nieuw opgeleverd met o.a. hoge betonnen plafonds voor een zeer ruimtelijk effect, groot kozijn met voordeur en openslaande deuren met frans balkon, industriële look met metalen schuifpuien en luchtkanalen in het zicht, zeer mooi in combinatie met de strakke afwerking.
Ik wist niet dat dat mocht. Dacht dat er altijd een halletje moest zijn. Of is dat alleen als daar ook een toilet zit?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Afvoerpijpen dwars door het huis, je staat gelijk in de woonkamer bij binnenkomst.
Heel klein en weinig licht.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.regio56makela(...)traat/95-c-ref-08218
Gaat lekker zo in de wijkeen of ander donker appartement van 47m2 waar je minstens 1300 euro per maand voor kwijt bent.
Afvoeren en kabelgoten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:15 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er wel mooi afgewerkt uit.
Gofferdome, is dit nog steeds aan de gang. Hotel boeken en neuken met die handel.quote:
Denk je dat ik rozenblaadjes op bed erbij moet bestellen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Gofferdome, is dit nog steeds aan de gang. Hotel boeken en neuken met die handel.
Huizen hier beginnen zelfs te duur te worden voor "projectontwikkelaars" die overal dezelfde keuken/badkamer/vloer in mikken en het dan weer doorverkopen.quote:
Nee wel anallube.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat ik rozenblaadjes op bed erbij moet bestellen?
Nah kun je beter doen als over een tijdje de spanning eruit is. Niet gelijk al je kruit verschieten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk je dat ik rozenblaadjes op bed erbij moet bestellen?
Haha, zie die Argentijnen losgaan op Twitter ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tagram-knhb-commotie
Mooi.
Je weet dat we je vriendin hebben gezien he.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha, zie die Argentijnen losgaan op Twitter ook.
Maar het is idd een dikke troll en een leuke vriendin heeft die gast.
Hockeykutje wat zich beter voelt dan een ander, je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Mooi.
CE moet gewoon hier langs komenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Gofferdome, is dit nog steeds aan de gang. Hotel boeken en neuken met die handel.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef CherryLips het volgende:
Mooi.
Maar eens even kijken wanneer ik een vrij weekend heb.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
CE moet gewoon hier langs komen! Geen hotel nodig
Zolang jullie hier maar stoppen want dit triggert mijn innerlijke faxie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
CE moet gewoon hier langs komen! Geen hotel nodig
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Maar eens even kijken wanneer ik een vrij weekend heb.
Weekend? Okéquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Innerlijke yatz?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Zolang jullie hier maar stoppen want dit triggert mijn innerlijke faxie.
REEEEEEEEEEEEEE
Ik denk dat Cali nu wel een stijfje heeft idd.quote:
Wow. Er zijn grenzen.quote:
Jezus, ga alsjeblieft whatsappen met elkaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Weekend? Oké
Ik sla wel wijn in en goed voedselKomt goed
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jezus, ga alsjeblieft whatsappen met elkaar.
quote:
Ik hoop dat er nog genoeg stormen komen om de L te halen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:37 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht dat we de grootste tocht wel gehad hadden met Lot maar damn deze tocht is windkracht 9.
Hoge pieken, diepe dalen hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:37 schreef Elvi het volgende:
Ik dacht dat we de grootste tocht wel gehad hadden met Lot maar damn deze tocht is windkracht 9.
Ik vraag me nog wel af of jullie vrouwen die 3 uur beffen nou als goed of slecht iets bestempelen.quote:
Je bent allang chicken-out manquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vraag me nog wel af of jullie vrouwen die 3 uur beffen nou als goed of slecht iets bestempelen.
Intelligente vrouwen schrikken mij niet af.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent allang chicken-out man
Ah dan was mijn vermoeden toch juist.quote:
Ga je mee naar Cali haar promoveren? Daar lopen er genoeg rond.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Intelligente vrouwen schrikken mij niet af.
Ja dat mag! Als hier in het topic maar geen datum staatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mee naar Cali haar promoveren? Daar lopen er genoeg rond.
Geen fok meet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat mag! Als hier in het topic maar geen datum staat
Uiteraard. Ik hecht minstens zoveel waarde aan mijn privacy als jij.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat mag! Als hier in het topic maar geen datum staat
Duur geintjequote:
Dan zou ik niet gaan. Enkel invite only meets.quote:
Jelly?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet waarom de dames zo op CE zitten te geilen hier.
Zijn er ergens nudies van hem gelekt ofzo?
In het land der blinden, etc...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee hoor. Geen idee hoe jullie er uit zien. Geen idee of ik jelly moet zijn.quote:
Dat weet je bestquote:
Ik:quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor. Geen idee hoe jullie er uit zien. Geen idee of ik jelly moet zijn.
Vrijgezel, geld, dat is toch genoeg voor de meeste hier?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoop het niet. Daar ben ik wel zuinig op.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ze alleen met Elvi gedeeld hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop het niet. Daar ben ik wel zuinig op.
Valt me niet tegen van je.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen met Elvi gedeeld hoor.
Tuurlijk! Dit is Fok!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:05 schreef aeque het volgende:
Blijft toch mooi dat als je iets opmerkt en daar naar vraagt je steevast de reactie "jelly?" krijgt.
Neptietenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dit is Fok!
Alles is nep
Jij lijkt me sowieso hilarisch.quote:
True, true.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vrijgezel, geld, dat is toch genoeg voor de meeste hier?
Snap het ook nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alles? Dat leuke meisje in mijn DM dus ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dit is Fok!
Alles is nep
Ben wel jelly op dien zijn salaris.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:05 schreef aeque het volgende:
Blijft toch mooi dat als je iets opmerkt en daar naar vraagt je steevast de reactie "jelly?" krijgt.
Wat verdient hij dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel jelly op dien zijn salaris.
Niet dat ik er iets mee zou doen. Maar is toch leuk om te hebben.
Maar goed, had ik maar een vak moeten leren.
Ik ben eigenlijk een oude kerel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Tuurlijk! Dit is Fok!
Alles is nep
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik verdien weinig, maar krijg een hoop.
Als ik mij daar ook nog druk over moet maken ben ik pas over een jaartje of twintig klaar bij de ggz.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben wel jelly op dien zijn salaris.
Niet dat ik er iets mee zou doen. Maar is toch leuk om te hebben.
Maar goed, had ik maar een vak moeten leren.
Same here.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik verdien weinig, maar krijg een hoop.
Allesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Alles? Dat leuke meisje in mijn DM dus ook?
Even snijden dan maar weer.
Plotwending. Na de opmerking van het guccitasje is op de kutnijdapp een weddenschap gaande of hij gay is en Cali is de uitdaging aangegaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeker een kloon van jou.quote:
Maar ik ben niet aardigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeker een kloon van jou.
Ik vond je ooit aardig.
Mijn uiterlijk is hilarischquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij lijkt me sowieso hilarisch.
[..]
Blijkt maar weer inderdaad.quote:
Zeker een 7-quote:
Nooit een geheim geweest hoorquote:
Erg naar boven afgerond hoorquote:
Oh wacht, ik zal maar stoppen met boos doen anders gebruik ik weer downplaytactiek volgens onze huisjosti.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Nooit een geheim geweest hoor![]()
[..]
Erg naar boven afgerond hoor
Zelfspot hè. Mag niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zal maar stoppen met boos doen anders gebruik ik weer downplaytactiek volgens onze huisjosti.
Huisjosti’s zullen huisjosti’s blijven. Niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zal maar stoppen met boos doen anders gebruik ik weer downplaytactiek volgens onze huisjosti.
Kutnijd is een persoon?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef gcjoel het volgende:
De hype om ce is toch gewoon real?
Kutnijd heeft hem al gemeet, wij weten waar het om gaat.
Ja wij iedereen maar keuren en anderen geloven ons oordeel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef gcjoel het volgende:
Aight.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:38 schreef gcjoel het volgende:
Was Sting er maar bijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aight.
Klinkt als een goede meet als hij meerdere vrouwen daar wild heeft gemaakt.
Mijn fantasie slaat op hol.
Ah jullie zijn de voorhoede, de keurmeesters?quote:
Wij zijn rechtvaardig en discreet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah jullie zijn de voorhoede, de keurmeesters?
Dus ik kan de opmerking die ik ooit kreeg dat ik een hete boy ben zonder jullie goedkeuring niet meer uitdragen?
Dus ik ben die status kwijt?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij zijn rechtvaardig en discreet.
VP of Salesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi op LinkedIn, CTO’s van 2-10 mans bedrijfjes
Alle reden toe ook. Was echt heftigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aight.
Klinkt als een goede meet als hij meerdere vrouwen daar wild heeft gemaakt.
Mijn fantasie slaat op hol.
Ja CE was nog boos omdat hij alleen is achtergelaten. Aldus zo gezegd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alle reden toe ook. Was echt heftig
CL en Elvi lieten me zitten inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja CE was nog boos omdat hij alleen is achtergelaten. Aldus zo gezegd.
Ja hij was niet alleen toen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja CE was nog boos omdat hij alleen is achtergelaten. Aldus zo gezegd.
Wiens genotsgrotje heb je die avond verkend?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig werd ik goed opgevangen inderdaad.
Wat is je probleem?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:43 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd mooi op LinkedIn, CTO’s van 2-10 mans bedrijfjes
Oeh plottwist want die anderen zijn niet singlequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Wiens genotsgrotje heb je die avond verkend?
Sinds wanneer maakt dat hier iets uit? Of is de openrelatie trend alweer passé?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oeh plottwist want die anderen zijn niet single
Just... don’tquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat hier iets uit? Of is de openrelatie trend alweer passé?
Iedereen is wel redelijk honkvast. Dacht ik tenminstequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt dat hier iets uit? Of is de openrelatie trend alweer passé?
Dat is toch jouw bestaansrecht bij Miss en mij?quote:
quote:
Waarom krijg ik het idee dat ik iets gemist heb?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is wel redelijk honkvast. Dacht ik tenminste
Nou die kans was snel voorbij toen hij zijn plafonniere niet deelde.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Wiens genotsgrotje heb je die avond verkend?
Jezus. Nog drie mogelijkheden over.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou die kans was snel voorbij toen hij zijn plafonniere niet deelde.
Losse schroeven he.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen is wel redelijk honkvast. Dacht ik tenminste
Zit de barman daar ook bij?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus. Nog drie mogelijkheden over.
Elke dagquote:
Oh ja! Shitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch jouw bestaansrecht bij Miss en mij?
Wat.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou die kans was snel voorbij toen hij zijn plafonniere niet deelde.
Dat gaat je nog een nudie kosten.quote:
Zou me er niet al teveel op verheugen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan we een keer highfiven @:Citizen.Erased?
Wel schattig dat hij zo zijn best doet om erbij te horen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou me er niet al teveel op verheugen.
Niet met jou. Ik zoek wel een knappe vrouw met een voorbind dildo ofzo voor erbijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan we een keer highfiven @:Citizen.Erased?
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet met jou. Ik zoek wel een knappe vrouw met een voorbind dildo ofzo voor erbij
Met een pruik op en mijn manboobs kan ik best als vrouw doorgaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet met jou. Ik zoek wel een knappe vrouw met een voorbind dildo ofzo voor erbij
Nat gewordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:15 schreef aeque het volgende:
[..]
Met een pruik op en mijn manboobs kan ik best als vrouw doorgaan.
Het regent in Roffa?quote:
Was te wild met afwassen.quote:
Geilquote:
Een van mijn weinig kwaliteiten, dus dan moet je het uitbuiten ook.quote:
Wel schattig dat downplay tactiekje van je.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Een van mijn weinig kwaliteiten, dus dan moet je het uitbuiten ook.
Ah kijk, de huisjosti is eindelijk wakker.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel schattig dat downplay tactiekje van je.
Ah je meerdere proberen te verkleinen door zielige scheldwoordjes tactiekquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah kijk, de huisjosti is eindelijk wakker.
Wtf staat hier.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah je meerdere proberen te verkleinen door zielige scheldwoordjes tactiek
Och nee toch, ik heb dopje gekwetst.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah je meerdere proberen te verkleinen door zielige scheldwoordjes tactiek
Mathew 4-9quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Och nee toch, ik heb dopje gekwetst.
HUILEN!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Och nee toch, ik heb dopje gekwetst.
Neen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:32 schreef Ruse het volgende:
rustig hier hoor, ‘s avonds. iedereen zo keurig op tijd op bed?
Nooooquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je ze gooit kan dat gebeuren ja, maar deze waren helaas al in de buik overleden
ow gut, wat sneuquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je ze gooit kan dat gebeuren ja, maar deze waren helaas al in de buik overleden
wat voor hond heb je?quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
EchtZo zielig
[..]
Alles, alles is weg! [/gerdastyle]
Is niet mijn hond, maar van vrienden. Ik zou ook niet fokken, want er zijn al genoeg hondjes enzo.quote:
Die instelling zouden meer mensen moeten hebben, maar dan met kinderen krijgen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is niet mijn hond, maar van vrienden. Ik zou ook niet fokken, want er zijn al genoeg hondjes enzo.
ow dan hoef je ook niet rouwig te zijnquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Is niet mijn hond, maar van vrienden. Ik zou ook niet fokken, want er zijn al genoeg hondjes enzo.
YESquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Die instelling zouden meer mensen moeten hebben, maar dan met kinderen krijgen.
Dat bepaal ik natuurlijk zelf welquote:Op woensdag 19 februari 2020 00:26 schreef Ruse het volgende:
[..]
ow dan hoef je ook niet rouwig te zijn
Zo rond 01:00 tot 05:20?quote:Op woensdag 19 februari 2020 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vooral in de nachten ja
quote:Op woensdag 19 februari 2020 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent de verandering in mijn leven die ik nodig heb
Alleen voorkeur van club baart mij zorgen, de rest ben je wel okeequote:Op woensdag 19 februari 2020 05:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Word hier een beetje stil van
Heb je gisteravond alleen Atleti - LFC gekeken?quote:Op woensdag 19 februari 2020 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen voorkeur van club baart mij zorgen, de rest ben je wel okee
Samenvatting Dortmundquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:49 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je gisteravond alleen Atleti - LFC gekeken?
Was echt een heerlijke pot en die Haaland is nu al een fenomeen.quote:
Ja man die scoort echt aan de lopende band. Niet normaal. Bayern zal hem toch niet kopen he?quote:Op woensdag 19 februari 2020 05:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was echt een heerlijke pot en die Haaland is nu al een fenomeen.
Leuk om een potentiële opvolger te hebben als het Messi/Ronaldo tijdperk afloopt.
Weet niet hoelang hij daar nog contract heeft, als ie voor 5 jaar tekende zal hij de komende 3 jaar niet voor onder de 150m t ekoop zijnquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja man die scoort echt aan de lopende band. Niet normaal. Bayern zal hem toch niet kopen he?
Oh dat weet ik niet. Maar wel een G E N O T om naar te kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet hoelang hij daar nog contract heeft, als ie voor 5 jaar tekende zal hij de komende 3 jaar niet voor onder de 150m t ekoop zijn
( als hij zo doorgaat dan)
Meen dat er een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract straat van ~50 miljoen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 05:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet niet hoelang hij daar nog contract heeft, als ie voor 5 jaar tekende zal hij de komende 3 jaar niet voor onder de 150m t ekoop zijn
( als hij zo doorgaat dan)
Echt? Nou zou hem meteen activeren als ik elke club was die het kan betalen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meen dat er een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract straat van ~50 miljoen.
ahja 50miljoen pond, 60 miljoen euroquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meen dat er een gelimiteerde afkoopsom in zijn contract straat van ~50 miljoen.
Raiola die zorgt goed voor zichzelf. Die heeft volgens mij ook 10-20 miljoen aan deze transfer overgehouden en dat doet die straks gewoon weer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ahja 50miljoen pond, 60 miljoen euro
Daarom wou man utd hem niet
Raiola he
Heb de FACS al aanstaan. Beetje lopen kloten ermee. Nu naar een presentatiequote:Op woensdag 19 februari 2020 07:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Moet toch maar eens wat actie gaan ondernemen en in de auto stappen
Minimaal.quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Morguh CL, wat is jouw planning vandaag?
jaquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:07 schreef skysherrif het volgende:
komt haags hier alleen sochtends hoi zeggen en dan de hele dag weg?
heb je liever dat hij de hele dag hier blijft?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:07 schreef skysherrif het volgende:
komt haags hier alleen sochtends hoi zeggen en dan de hele dag weg?
Lopen klotenquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb de FACS al aanstaan. Beetje lopen kloten ermee. Nu naar een presentatie
Ja ik hou van Haags.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je liever dat hij de hele dag hier blijft?
heb je deze liefde ook al eens naar hem toe geuit?quote:
Ja gisteren flink over hem heen geuit nogquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je deze liefde ook al eens naar hem toe geuit?
de sletquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja gisteren flink over hem heen geuit nog![]()
Hij likte zijn vingers bij mijn liefde af
Gelukkig wel. Er was weinig meer van mij over. Mens-technisch gezien dan. Qua kilo's is er nog veel te veel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je eindelijk eens goed geslapen Q-tje?
Ligt ook beetje aan wat het is en waardoor het nu meer tijd kost. Zou zeker niet zomaar meegaan in de extra kosten..quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning!
Vraagje. Stel je spreekt met bedrijf X bedrag Y af voor werkzaamheden. Bedrijf X heeft deze prijsopgave zelf gemaakt na het inspecteren van de werkzaamheden.
Nu blijkt dat er dubbel zo veel uren nodig zijn om de werkzaamheden uit te voeren, ze kunnen deze dus niet doen tegen de overeengekomen prijs (zijn al wel begonnen). Nu willen ze dus meer geld hebben.
Wat zouden jullie zeggen? Aan de ene kant denk ik, je hebt zelf die prijsopgave gedaan, doe het daar maar voor. Aan de andere kant, ze leveren echt goed werk en een inschattingsfout kan iedereen maken... We doen half om half.
is er ook meer werk bij gekomen? of is het puur een inschattingsfout?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning!
Vraagje. Stel je spreekt met bedrijf X bedrag Y af voor werkzaamheden. Bedrijf X heeft deze prijsopgave zelf gemaakt na het inspecteren van de werkzaamheden.
Nu blijkt dat er dubbel zo veel uren nodig zijn om de werkzaamheden uit te voeren, ze kunnen deze dus niet doen tegen de overeengekomen prijs (zijn al wel begonnen). Nu willen ze dus meer geld hebben.
Wat zouden jullie zeggen? Aan de ene kant denk ik, je hebt zelf die prijsopgave gedaan, doe het daar maar voor. Aan de andere kant, ze leveren echt goed werk en een inschattingsfout kan iedereen maken... We doen half om half.
en over wat voor bedragen we praten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt ook beetje aan wat het is en waardoor het nu meer tijd kost.
Oh heyquote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Schoonmaak van de vakantiewoningen. Nu achteraf blijkt dat ze veel viezer zijn dan ze vooraf hadden ingeschat. In plaats van 6 uur, zijn ze nu 12 uur per huisje bezig, dat is inclusief alles wassen, terug ophangen en opmaken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt ook beetje aan wat het is en waardoor het nu meer tijd kost. Zou zeker niet zomaar meegaan in de extra kosten..
Echt een inschattingsfout. Ze hebben de prijs gemaakt adhv 1 vakantiewoning, de rest blijkt veel viezer te zijn waardoor ze bijna 12 uur per woning bezig zijn. 3 personen 4 uur per huisje.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er ook meer werk bij gekomen? of is het puur een inschattingsfout?
want een inschattingsfout zou eigenlijk gewoon hun probleem moeten zijn.
O wauw.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt een inschattingsfout. Ze hebben de prijs gemaakt adhv 1 vakantiewoning, de rest blijkt veel viezer te zijn waardoor ze bijna 12 uur per woning bezig zijn. 3 personen 4 uur per huisje.
Dat vind ik raar. Je moet toch sowieso altijd alles schoonmaken. En niet alleen wat vies is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schoonmaak van de vakantiewoningen. Nu achteraf blijkt dat ze veel viezer zijn dan ze vooraf hadden ingeschat. In plaats van 6 uur, zijn ze nu 12 uur per huisje bezig, dat is inclusief alles wassen, terug ophangen en opmaken.
hmm lastig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt een inschattingsfout. Ze hebben de prijs gemaakt adhv 1 vakantiewoning, de rest blijkt veel viezer te zijn waardoor ze bijna 12 uur per woning bezig zijn. 3 personen 4 uur per huisje.
Ja, was ook mijn reactie. Ze maken wel echt goed schoon. Ruikt heerlijk als je binnen komt.quote:
Ja, dat gebeurt ook. Maar een muur met een zwarte vlek poets je langer op dan een muur die gewoon wit is, als je me snapt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Je moet toch sowieso altijd alles schoonmaken. En niet alleen wat vies is.
Ow.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat vind ik raar. Je moet toch sowieso altijd alles schoonmaken. En niet alleen wat vies is.
Omschrijving is duidelijk, dat voor die prijs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm lastig.
ligt er ook wel een beetje aan wa ze aangeboden hebben, hoe dat omschreven staat.
als die zooi die ze nu moeten opruimen buiten proportie is, dan snap ik wel dat ze meer tijd nodig hebben.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt ook. Maar een muur met een zwarte vlek poets je langer op dan een muur die gewoon wit is, als je me snapt.
Van Zeeland naar Gelderland? Doubt itquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:55 schreef CherryLips het volgende:
Wat kosten ze per uur en zouden ze ook naar Gelderland willen komen?
Crime Scene Cleaning inschakelen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die zooi die ze nu moeten opruimen buiten proportie is, dan snap ik wel dat ze meer tijd nodig hebben.
als je ergens aankomt en er is een complete muurschildering uit poep gemaakt, dan zal dat niet in het standaard tarief zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Dat is niet het geval, hoor. Slechts ter voorbeeld dat je op vieze dingen langer poetst dan op dingen die netjes zijnquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als die zooi die ze nu moeten opruimen buiten proportie is, dan snap ik wel dat ze meer tijd nodig hebben.
als je ergens aankomt en er is een complete muurschildering uit poep gemaakt, dan zal dat niet in het standaard tarief zitten.
Dan samen eruit komen. Want je hebt ze dus hard nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, was ook mijn reactie. Ze maken wel echt goed schoon. Ruikt heerlijk als je binnen komt.
Maar goed, what to do? Side note, als ze ermee stoppen hebben we een groot probleem.
Ja daar neig ik ook naar. Maar goed, werkgevers denken er anders over. Vandaar dat ik eens benieuwd was wat jullie zeggen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan samen eruit komen. Want je hebt ze dus hard nodig.
Niet alles kan bij een eerste inspectie worden ingeschat, sommige dingen komen echt pas boven tijdens de uitvoering.quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:43 schreef Samzz het volgende:
Goodmorning!
Ja, daarom mijn andere kant in de laatste alinea.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet alles kan bij een eerste inspectie worden ingeschat, sommige dingen komen echt pas boven tijdens de uitvoering.
Hebben jullie zelf ook mee gekeken naar hoe representatief die ene vakantiewoning was qua viesheid dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nja dan lekker werkgevers gelijk geven. Je bent straks weg dus je hebt er ook geen last meer van.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar neig ik ook naar. Maar goed, werkgevers denken er anders over. Vandaar dat ik eens benieuwd was wat jullie zeggen.
Een natte doek of een natte dweil ergens overheen halen kost toch net zoveel tijd wanneer je wel vuil ziet of wanneer niet?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet het geval, hoor. Slechts ter voorbeeld dat je op vieze dingen langer poetst dan op dingen die netjes zijn.
Nee. Als je grondig moet poetsen op een oppervlak ben je langer bezig dan wanneer je er een natte lap over kan halen he.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Een natte doek of een natte dweil ergens overheen halen kost toch net zoveel tijd wanneer je wel vuil ziet of wanneer niet?
Schoonmaken is niet alleen aanpakken wat je opmerkt natuurlijk. Dus dubbel zoveel tijd is erg overdreven of ze maken niet schoon als ze niks zien.
Oh.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Als je grondig moet poetsen op een oppervlak ben je langer bezig dan wanneer je er een natte lap over kan halen he.
Als ergens echt een hardnekkige vlek op zit.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Als je grondig moet poetsen op een oppervlak ben je langer bezig dan wanneer je er een natte lap over kan halen he.
Jazeker. Ze hebben de andere woningen ook bekeken, alleen één woning als referentie schoongemaakt en dan een prijsopgave gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Hebben jullie zelf ook mee gekeken naar hoe representatief die ene vakantiewoning was qua viesheid dan?
Nee, niet bepaald, de huisjes zijn echt vies, niet zo gek ook, paarden, honden, veel stof en vliegen, vorige poetsbedrijf was niet bepaald grondig. Niet alle viezigheid is meteen zichtbaar ook.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Als ergens echt een hardnekkige vlek op zit.
Dat lijken mij uitzonderingen. Niet alle huisjes behalve 1 toch?
Afspraak is afspraak.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:36 schreef Samzz het volgende:
Het doet er ook niet toe hoe ze schoonmaken, dat doen ze gewoon heel netjes. Ik vroeg me alleen af wat jullie zouden doen met die prijs, ze willen namelijk meer rekenen omdat het werk onderschat is. De boel is viezer dan ze dachten.
Dan hadden ze het vooraf beter moeten inspecteren om tot een juiste prijs te komen. Een ander bedrijf heeft dat wellicht wel gedaan en kwamen daardoor in prijsopgaaf hoger uit, maar zijn het uiteindelijk niet geworden, omdat dit bedrijf een lager aanbod had gedaan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:36 schreef Samzz het volgende:
Het doet er ook niet toe hoe ze schoonmaken, dat doen ze gewoon heel netjes. Ik vroeg me alleen af wat jullie zouden doen met die prijs, ze willen namelijk meer rekenen omdat het werk onderschat is. De boel is viezer dan ze dachten.
Ja goed, ik vraag me dus af of je dat zo stellig kunt zeggen.quote:
Kan wel maar dan kunnen ze er ook mee stoppen lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, ik vraag me dus af of je dat zo stellig kunt zeggen.
Nou goed, het is mijn probleem ook niet verder, maar ik vind t wel interessant.
Ik zou proberen te splitten, dus dat ze voor 9 u aan jullie in rekening brengen. Kwalitatief zijn deze blijkbaar wel beter en dat is ook iets waard, want gedoe met huisjes die achteraf toch nog te vies blijken zijn kost net zo goed extra geld. Zoals bij het vorige schoonmaakbedrijf blijkbaar het geval was.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:36 schreef Samzz het volgende:
Nee, dit bedrijf is duurder dan het andere bedrijf, met die ander zijn we gestopt omdat de schoonmaak echt slecht wasquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hadden ze het vooraf beter moeten inspecteren om tot een juiste prijs te komen. Een ander bedrijf heeft dat wellicht wel gedaan en kwamen daardoor in prijsopgaaf hoger uit, maar zijn het uiteindelijk niet geworden, omdat dit bedrijf een lager aanbod had gedaan.
Ja, dat is idd ook mijn overwegingquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kan wel maar dan kunnen ze er ook mee stoppen lijkt me.
Ja, ik denk inderdaad ook dat dat het meest net is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik zou proberen te splitten, dus dat ze voor 9 u aan jullie in rekening brengen. Kwalitatief zijn deze blijkbaar wel beter en dat is ook iets waard, want gedoe met huisjes die achteraf toch nog te vies blijken zijn kost net zo goed extra geld. Zoals bij het vorige schoonmaakbedrijf blijkbaar het geval was.
Na de vorige heb je maar bij één bedrijf een prijsopgaaf gevraagd dus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dit bedrijf is duurder dan het andere bedrijf, met die ander zijn we gestopt omdat de schoonmaak echt slecht was.
Nee, bij drie bedrijven. De ene viel meteen af omdat de voorrijkosten (komen van België) bijna net zo veel zijn als de prijs om schoon te maken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na de vorige heb je maar bij één bedrijf een prijsopgaaf gevraagd dus.
Bleijenberg zit die er nog? Of intussen ook alweer gefuseerd?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:57 schreef Samzz het volgende:
Het zal geen verrassing zijn dat hier niet zo veel schoonmaakbedrijven zitten.
Dat ze nu meer tijd kwijt zijn komt niet door onverwachte zaken. Komt doordat ze even vlug te boel hebben bekeken en een prijs hebben gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, ik vraag me dus af of je dat zo stellig kunt zeggen.
Stoffels Bleijenberg, ja. Daar zijn we mee gestopt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bleijenberg zit die er nog? Of intussen ook alweer gefuseerd?
Ze hebben dat niet even snel gedaan he, er is zelfs één huisje gratis schoongemaakt zodat ze een indicatie konden geven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ze nu meer tijd kwijt zijn komt niet door onverwachte zaken. Komt doordat ze even vlug te boel hebben bekeken en een prijs hebben gemaakt.
Volgens mij is dat echt hun eigen probleem.
Misschien niet "even snel" maar in ieder geval niet goed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:17 schreef Samzz het volgende:
Ze hebben dat niet even snel gedaan he, er is zelfs één huisje gratis schoongemaakt zodat ze een indicatie konden geven.
Maar die indicatie klopt nu ze aan het werk zijn niet meer.
Ja, dat snap ik wel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stoffels Bleijenberg, ja. Daar zijn we mee gestopt.
Niet persoonlijk, maar hoorde soms wel eens wat van klanten.quote:
Ah zoquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar hoorde soms wel eens wat van klanten.
Ja en dan geven ze de opdracht terug omdat ze het in de beschikbare tijd echt niet schoon kunnen afleveren en blijft er alleen nog dat bedrijf over wat de boel vies aflevert of Belgen met veel voorrijkosten.quote:
Vanavond de papieren invullen en insturen en dan gaan we t zien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verzekering al gereageerd en valt t mee?
Wist niet dat er maar 3 bedrijven schoonmaakte in Zeeland. Dat verandert de zaak wel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en dan geven ze de opdracht terug omdat ze het in de beschikbare tijd echt niet schoon kunnen afleveren en blijft er alleen nog dat bedrijf over wat de boel vies aflevert of Belgen met veel voorrijkosten.
Ja iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en dan geven ze de opdracht terug omdat ze het in de beschikbare tijd echt niet schoon kunnen afleveren en blijft er alleen nog dat bedrijf over wat de boel vies aflevert of Belgen met veel voorrijkosten.
Ik word momenteel getraindquote:Op woensdag 19 februari 2020 08:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lopen klotendacht dat je daar juist goed in was.
Ah, heet dat zo tegenwoordig, zeesterrenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik word momenteel getraind
Ik word er wel goed in. Ik had het prima gedaan zei hij
In Zeeland vast wel meer, maar in Zeeuws-Vlaanderen zitten drie of vier bedrijven, waarvan twee alleen bedrijven/ziekenhuizen e.d. doen, dus geen woningen. En eentje die we niet meer willen en het huidige. En dan een bedrijf in België die giga voorrijkosten rekentquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
Wist niet dat er maar 3 bedrijven schoonmaakte in Zeeland. Dat veranderd de zaak wel.
Elke dag word ik daarvoor getraind iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, heet dat zo tegenwoordig, zeesterren
Afgelopen weekend ook goed je best gedaan idd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Elke dag word ik daarvoor getraind idd
Niet eensquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ook goed je best gedaan idd.Nog spierpijn gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |