Tuurlijk wel. Uiteindelijk kom je straks ploegen tegen als Arsenal, Inter, Lazio etc. Misschien net geen CL niveau, maar wel heerlijke potjes.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:04 schreef Tarado het volgende:
eerst Getafe maar eens uitschakelen, ben echt benieuwd of ze zich voor die EL net zo op kunnen laden als de CL
Eerst maar zien te winnen van Getafe, dat gaan gewoon lastige duels worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Uiteindelijk kom je straks ploegen tegen als Arsenal, Inter, Lazio etc. Misschien net geen CL niveau, maar wel heerlijke potjes.
Gaat Louis van Gaal de bus bouwen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:28 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-van-nederland-.html
ook dat zou hij prima kunnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Louis van Gaal de bus bouwen?
dat andere busbedrijf is failliet toch dus vandaar deze snelle omschakelingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:28 schreef mokkiemok het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)-van-nederland-.html
Vanaf deze rondequote:
het kan twee kanten op vallen voor een clubquote:
Valencia 2.0. Beide potjes - en zeker uit - zullen echt heel pittig gaan worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:13 schreef Intint het volgende:
Getafe is dus exact het type team waar ajax het moeilijk tegen heeft, op alle fronten.
Wij hebben volgens mij de meeste kaarten van alle ploegen in Europaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:00 schreef Simmertje het volgende:
Mja misschien juist een beetje in ons voordeel met die schoppers van Getafe?
Dat heeft er meer mee te maken vaak dat je het niveau niet kan bijbenen, want in Nederland valt dat wel mee toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:03 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wij hebben volgens mij de meeste kaarten van alle ploegen in Europa
Heel veel kaarten gepakt omdat de tegenstander er in de omschakeling zo doorheen liep inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft er meer mee te maken vaak dat je het niveau niet kan bijbenen, want in Nederland valt dat wel mee toch?
Ja, ik bedoelde ook Europeesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft er meer mee te maken vaak dat je het niveau niet kan bijbenen, want in Nederland valt dat wel mee toch?
was dat vorig seizoen ook niet zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heel veel kaarten gepakt omdat de tegenstander er in de omschakeling zo doorheen liep inderdaad.
Ook wel, maar dit seizoen nog meer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
was dat vorig seizoen ook niet zo?
ja wat dat betreft is het perfecte team nog steeds niet gevonden al vond ik ze in oktober/november aanvallend zelfs beter dan vorig seizoenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook wel, maar dit seizoen nog meer.
Moet hij weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |