Een wat?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Sporten?
Goed idee... eens kijken wat ik op de planning heb staan. Niet in de ochtend deze week want ben bezig om ingewerkt te worden met bedienen van een FACS en dus moet ik elke ochtend om half 9 present zijn
Die vraag is gisteren al beantwoord.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef aeque het volgende:
Gaan jullie nou eindelijk een keer neuken of blijven jullie eromheen dansen?
Een fluorescent-activated cell sorterquote:
Ik ben voor maar CE moet nog even overtuigd wordenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef aeque het volgende:
Kan alleen maar teleurstellen na zo’n lange opbouw.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef aeque het volgende:
Ja dusquote:Op maandag 17 februari 2020 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die vraag is gisteren al beantwoord.
Jeetje, zo makkelijk jij.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Een fluorescent-activated cell sorter
[..]
Ik ben voor maar CE moet nog even overtuigd worden
Da's waar.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan alleen maar teleurstellen na zo’n lange opbouw.
Ik tel dit mee als voorspel.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Kan alleen maar teleurstellen na zo’n lange opbouw.
Als je dit zo volhoudt willen misschien wel meer jongens jou neukenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:16 schreef Californium het volgende:
Ik ga woensdag kickfit doen zo te zien(rammen op een boksbal
). Vrijdag power workout, zaterdag spinning
Ik ben niet zo moeilijk dus ik reken het goedquote:Op maandag 17 februari 2020 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik tel dit mee als voorspel.
Dat eerste wisten we al in dit topicquote:Op maandag 17 februari 2020 22:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk dus ik reken het goed
Ja! Was bijna vergeten dat ik daarom aan het sporten ben. Om geneukt te worden. Mijn ultieme doel in mijn levenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je dit zo volhoudt willen misschien wel meer jongens jou neuken
Fijn dat ik zo transparant benquote:Op maandag 17 februari 2020 22:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat eerste wisten we al in dit topic
Zo zijn we geprogrammeerd, uiteindelijk draait het daarom.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Was bijna vergeten dat ik daarom aan het sporten ben. Om geneukt te worden. Mijn ultieme doel in mijn leven
Goed dat jij het nog even duidelijk maaktquote:Op maandag 17 februari 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo zijn we geprogrammeerd, uiteindelijk draait het daarom.
En chocola voor sommigen.
Als dat alleen je doel is hoeft dat sporten ook niet hoor. Alleen krijg je dan mannen die eruitzien zoals ik.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Was bijna vergeten dat ik daarom aan het sporten ben. Om geneukt te worden. Mijn ultieme doel in mijn leven
Waar is Air als je hem nodig bent?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Goed dat jij het nog even duidelijk maakt
Die is nooit ver weg.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is Air als je hem nodig bent?
Jij ziet niet zo slecht uit tochquote:Op maandag 17 februari 2020 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat alleen je doel is hoeft dat sporten ook niet hoor. Alleen krijg je dan mannen die eruitzien zoals ik.
Dus je sport om geneukt te worden door een goed uitziende man.
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Als dat alleen je doel is hoeft dat sporten ook niet hoor. Alleen krijg je dan mannen die eruitzien zoals ik.
Dus je sport om geneukt te worden door een goed uitziende man.
Vast weer hijgerig vrouwtjes aan het lastigvallen op whatsapp.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar is Air als je hem nodig bent?
Dickpics van PH cappen en doorsturen naar minderjarigen.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vast weer hijgerig vrouwtjes aan het lastigvallen op whatsapp.
We hebben elkaar volgens mij 1x gezien en dat is alweer 5/6 jaar geleden. Toen was ik nog jong en noemde men mij nog chubby. Tegenwoordig ben ik kluizenaar en rol ik naar de supermarkt voor mijn schultenbrau.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij ziet niet zo slecht uit tochOf heb ik wat gemist
Je was jong en chubby. Maar ik heb niets tegen chubbyquote:Op maandag 17 februari 2020 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben elkaar volgens mij 1x gezien en dat is alweer 5/6 jaar geleden. Toen was ik nog jong en noemde men mij nog chubby. Tegenwoordig ben ik kluizenaar en rol ik naar de supermarkt voor mijn schultenbrau.
Ik rol niet echt natuurlijk.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Je was jong en chubby. Maar ik heb niets tegen chubby. Maar ok... dat klinkt wel anders ja
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik rol niet echt natuurlijk.
Ik waggel.
Wat is dit voor een downplay tactiek? Werkt niet in ieder geval.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:29 schreef aeque het volgende:
[..]
We hebben elkaar volgens mij 1x gezien en dat is alweer 5/6 jaar geleden. Toen was ik nog jong en noemde men mij nog chubby. Tegenwoordig ben ik kluizenaar en rol ik naar de supermarkt voor mijn schultenbrau.
Ik wist dat dat ging komenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:33 schreef aeque het volgende:
Ik zou nooit met Cali daten.
Zij heeft Harman van me afgepakt.
quote:Op maandag 17 februari 2020 22:33 schreef aeque het volgende:
Einde vriendschap dan daarna?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:33 schreef aeque het volgende:
Jij hebt tenminste nog aan zijn kontje kunnen zitten.quote:
Je mag z’n kontje hebben hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog aan zijn kontje kunnen zitten.
Meh, heb liever geen tweedehands.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Je mag z’n kontje hebben hoor
Raciesmequote:Op maandag 17 februari 2020 22:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Schultebrau
P.s. vikingpak besteld.![]()
Eerste date met Cali?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben vandaag wel erg netjes aangekleed voor een afspraak.
ik ben ook compleet overdressed, zometeen maar eens omkleden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben vandaag wel erg netjes aangekleed voor een afspraak.
Heb alleen mijn labjas aan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste date met Cali?Veel plezier
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb alleen mijn labjas aan.
Doktertje spelenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Prostaatonderzoek mbv een voorbinddildo.quote:
quote:
quote:
omdat je anders je mond verbrandtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom laat ik mijn thee altijd koud worden voordat ik 'm op heb.
Ja, maar er is ook nog een tussenfase, waarin de thee niet meer te warm is, zodat je je mond verbrandt en nog niet koud is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat je anders je mond verbrandt
ja, maar dat is net zoiets als een avocado die perfect rijp is. dat moment maak je maar zelden mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar er is ook nog een tussenfase, waarin de thee niet meer te warm is, zodat je je mond verbrandt en nog niet koud is.
avocadoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dat is net zoiets als een avocado die perfect rijp is. dat moment maak je maar zelden mee.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er iets aan je mankeerde.
knap dat ze dat kunnen voorspellen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:55 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Kreeg net een mail van mijn wa-verzekering dat mijn premie omlaag gaat omdat ze niet verwachten dat ik dit jaar schade ga maken. If only they know.
Verwacht jij wel schade?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:55 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Kreeg net een mail van mijn wa-verzekering dat mijn premie omlaag gaat omdat ze niet verwachten dat ik dit jaar schade ga maken. If only they know.
Ik heb zondag nog schade gemaaktquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Verwacht jij wel schade?
ohquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zondag nog schade gemaakt. Gaan daarvoor morgen de formulieren invullen omdat t eerder niet lukte (mijn portier vloog door een rukwind tegen de auto naast mij).
Zal m'n premie wel weer omhoog gaan. Duur grapje, mini deuk en lak beschadigd in het portier.quote:
Paar schadejaren erbij in premie inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal m'n premie wel weer omhoog gaan. Duur grapje, mini deuk en lak beschadigd in het portier.
hier ook, maar bij de laatste keer vond de verzekering toch dat ik de schuldige wasquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Paar schadejaren erbij in premie inderdaad.
De schades die ik ooit aan mijn auto heb gehad, zijn allemaal door anderen gedaan.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier ook, maar bij de laatste keer vond de verzekering toch dat ik de schuldige was
True. Slapen is overrated.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:22 schreef CherryLips het volgende:
Q slaapt sowieso zelden geloof ik.
Ik ga er van uit dat ik ze allemaal kwijt benquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De schades die ik ooit aan mijn auto heb gehad, zijn allemaal door anderen gedaan.
Slapen kan je na overleden nog eeuwig doen inderdaad.quote:
Allemaal?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ik ze allemaal kwijt ben.
Nou ik slaap liever goed.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Slapen kan je na overleden nog eeuwig doen inderdaad.
inkoppertje.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik slaap liever goed.
Zonder slaap ben ik een enorme botte lul.
(Inb4 ben je nu al.)
Ik heb weinig schade aan m'n auto's gehad, maar de krassen en deukjes die ik had, waren wel door anderen gedaanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou zielig ik vind dat asociaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet nog toen mijn zus haar nieuwe auto net had er een fietser ofzo helemaal langs de zijkant van haar auto is gegaan, dus een kras van een meter lang. Zo zielig.
dat doe je gewoon zelfquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Of van die hoge stoepranden waarvan de bovenste rand iets naar buiten toe staatDoen ze expres. RIP velgen.
5 jaar.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Allemaal?Hoe weinig had je er dan opgebouwd?
ik had gelukkig een no claim beschermer.quote:
Is dat van voor 2016 of erna?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gelukkig een no claim beschermer.
weet alleen niet hoe het zit als ik nu weer een ongeluk zou krijgen.
de schade is er naquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat van voor 2016 of erna?
Ja goed, dat is dan maar zo. Uit eigen zak betalen is te duur.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dan raak je alles kwijt.
Weet ik eigenlijk niet, of ik dat heb. Denk t niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een dure aangelegenheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja goed, dat is dan maar zo. Uit eigen zak betalen is te duur.
quote:Voor 1 januari 2016 was het zo dat verzekeraars zelf bepaalden hoeveel schadevrije jaren je verloor na een schade. Hierdoor verloor je bij de ene verzekeraar vier schadevrije jaren na een schade, terwijl je bij de andere verzekeraar zes schadevrije jaren verloor na een zelfde schade. Omdat men dit oneerlijk vond heeft het Verbond van Verzekeraars een standaardtabel gemaakt voor de terugval bij schade. Deze tabel moeten alle verzekeraars vanaf 2016 verplicht gebruiken om de terugval van je schadevrije jaren te berekenen. De nieuwe regeling moet ervoor zorgen dat je bij elke verzekeraar even snel schadevrije jaren opbouwt en verliest.
Ik bedoel die regeling die je had. Want per 1-1-16 zijn de regels veranderd.quote:
We gaan het zien. Het is een plekje van 1 cm, maar wel lak er helemaal af en dus een deukje. Is wel echt duur om te repareren denk ik.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1e schade is vaak vrij vanaf 3 jr
Ja bizar... Hier is de pech dat de deuk precies in zo'n rand in het plaatwerk zit. Uitdeuken kan dan volgens mij niet. En de lak is enorm beschadigd. De plek is niet groot, maar de beschadiging is tot op het plaatwerk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een dure aangelegenheid.
Iemand had mijn auto aangereden, terwijl mijn auto geparkeerd stond in een parkeervak.
Schade was rond de ¤ 900 om te repareren.
Mwoahquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
We gaan het zien. Het is een plekje van 1 cm, maar wel lak er helemaal af en dus een deukje. Is wel echt duur om te repareren denk ik.
Het is echt een kutplek. Maar goed, de verzekering betaaltquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah
Ik heb mijn hele deur eruit gereden laatst![]()
Je kan altijd naar een garage gaan om een een prijsopvraag te doen over wat het gaat kosten om te laten repareren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja bizar... Hier is de pech dat de deuk precies in zo'n rand in het plaatwerk zit. Uitdeuken kan dan volgens mij niet. En de lak is enorm beschadigd. De plek is niet groot, maar de beschadiging is tot op het plaatwerk.
Nah, vriend kan dat best goed inschatten en het zou te duur wordenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je kan altijd naar een garage gaan om een een prijsopvraag te doen over wat het gaat kosten om te laten repareren.
Hoe dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mwoah
Ik heb mijn hele deur eruit gereden laatst![]()
Open laten staan en achteruit tegen een paal rijden of zo.quote:
zwarte laarzen met rode hakken?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:57 schreef Samzz het volgende:
Ik heb drie grote shoppers vol kleren ingepakt. Ik denk dat er nog twee shoppers bij komen voor wat er nu nog in de kasten ligt. Best netjes.
En ik wil zwarte hoge laarzen. En rode hakken.
Ik heb misschien een probleem.
Dat beschermt alleen je korting, niet je schadevrije jarenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze gemist hebbenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
ik zag het ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat beschermt alleen je korting, niet je schadevrije jaren![]()
#4jaar bij een verzekeringsmaatschappij gewerkt aan de telefoon
Klantenservice en dat was best te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag het ja.
dat lijkt me wel echt rotwerk
Ja leuk, dit bestaat dus niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
1e schade is vaak vrij vanaf 3 jr
Eens!quote:
Klopt, mijn ene dochter vergat de deur te sluiten en Ik lette niet opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Open laten staan en achteruit tegen een paal rijden of zo.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe kan ik deze gemist hebben![]()
![]()
Zal wel flink wat weken zakgeld zijn dat je in moet houden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt, mijn ene dochter vergat de deur te sluiten en Ik lette niet op
Had ik wel bij Interpolis.quote:
Gewoon veel klusjes laten doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel flink wat weken zakgeld zijn dat je in moet houden.
1¤ per week, tot haar 23stequote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel flink wat weken zakgeld zijn dat je in moet houden.
In je link staat dat dat alleen geldt voor schade aan je eigen auto.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Had ik wel bij Interpolis.
Trouwens extreme weersomstandigheden zijn ook vrij van malus.
https://www.interpolis.nl(...)ng/schadevrije-jaren
Ah een kenner.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In je link staat dat dat alleen geldt voor schade aan je eigen auto.
Maar er zijn inderdaad wel soms andere regels bij storm. Maar vooral omtrent je aansprakelijkheid voor die schade.
quote:
Juist. Dat is beperkt casco dekking. Dat heeft idd geen gevolgen voor je no claim. Dat is bij bijna alle vezekeraars. Mits je daarvoor verzekerd bent...bij alleen wa doen ze sowieso niets voor jequote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In je link staat dat dat alleen geldt voor schade aan je eigen auto.
Maar er zijn inderdaad wel soms andere regels bij storm. Maar vooral omtrent je aansprakelijkheid voor die schade.
Dat staat er niet he.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zwarte laarzen met rode hakken?
Ik heb alleen WA. Maar mijn auto heeft gek genoeg geen beschadigingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Juist. Dat is beperkt casco dekking. Dat heeft idd geen gevolgen voor je no claim. Dat is bij bijna alle vezekeraars. Mits je daarvoor verzekerd bent...bij alleen wa doen ze sowieso niets voor je![]()
Scheelt weerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen WA. Maar mijn auto heeft gek genoeg geen beschadiging.
Ja. Anders ook niet zo erg, auto is 20 jaar oudquote:
Ja, dan betaal je meer voor casco verzekering dan dat ding nog waard isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Anders ook niet zo erg, auto is 20 jaar oud.
Ja daarom. Loont echt niet. Wel blij dat ie geen schade heeft, hoor. Dat wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, dan betaal je meer voor casco verzekering dan dat ding nog waard is.
Dat is de hele punkbeweging uiteindelijk nooit gelukt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik heb het systeem gesloopt.
Ik niet. Daar ben ik wel blij mee. Morgenvroeg VROEG ben ik alleen ALLEEN en dan kijken of het me luktquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok, ik heb het systeem gesloopt.
Damnit, misschien toch maar naar de sportschool vandaagquote:Op maandag 17 februari 2020 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sorry nog van gisteren pop.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik niet. Daar ben ik wel blij mee. Morgenvroeg VROEG ben ik alleen ALLEEN en dan kijken of het me luktik ga vanavond vroeg naar bed denk ik
Shit! Moest ik toch bijna huilenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sorry nog van gisteren pop.
Ik was je maar een beetje aan het pesten.
Nooit met ruzie gaan slapen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Shit! Moest ik toch bijna huilen
Ik hopelijk donderdag weer; en anders maar gaan zwemmen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Damnit, misschien toch maar naar de sportschool vandaag
En dan geen briefje achter latenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb weinig schade aan m'n auto's gehad, maar de krassen en deukjes die ik had, waren wel door anderen gedaanHeb nu ook een deukje aan de zijkant zitten, passagierskant en niemand durft bij mij in de auto te stappen dus dat moet de andere partij zijn geweest.
Zwemmen is ook fijn! Als ik niet zo'n last had van droge huid zou ik dat misschien wel wat vaker doen!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hopelijk donderdag weer; en anders maar gaan zwemmen.
Ik merk nu ook weer dat ik vaker ga sporten en daarom vaker douche (soms elke dag ipv 1 keer in de 2 dagen) dat mij huid er ook klaar mee isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zwemmen is ook fijn! Als ik niet zo'n last had van droge huid zou ik dat misschien wel wat vaker doen!
Lekker vervellen als een slangquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik merk nu ook weer dat ik vaker ga sporten en daarom vaker douche (soms elke dag ipv 1 keer in de 2 dagen) dat mij huid er ook klaar mee is![]()
Gek ding
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:21 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zwemmen is ook fijn! Als ik niet zo'n last had van droge huid zou ik dat misschien wel wat vaker doen!
Je lekker (laten) insmeren na het zwemmen/douchenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik merk nu ook weer dat ik vaker ga sporten en daarom vaker douche (soms elke dag ipv 1 keer in de 2 dagen) dat mij huid er ook klaar mee is![]()
Moet je wel iemand hebben die dat voor je doetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Je lekker (laten) insmeren na het zwemmen/douchen
Wink Winkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben die dat voor je doet
Ja dat jaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:24 schreef Halimede het volgende:
[..]
Moet je wel iemand hebben die dat voor je doet
Jaaaa fitgirlquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Damnit, misschien toch maar naar de sportschool vandaag
Kan...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:26 schreef Halimede het volgende:
[..]
Anders... moeten we elkaar insmeren
Kan meteen je rug ingezeept worden. win-win.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:25 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou kom maar, ik moet nog douchen
Durf ik niet neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof jij die aan gaat spreken.
Vrees het ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jij moet straks toch eerst een maand in quarantaine
Hij kan toch gewoon aangeven welke voorwaarden voor hem bezwaarlijk zijn en waarom.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben net uigekafferd door een leverancier.
Hij wil niet leveren omdat wij inkoop voorwaarden hebben.
Maar dat is niet leukquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon jezelf insmeren, stijve huehue harken.
Wat zou jij kiezen als je de kans had om Losdop uit te schelden?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:39 schreef Chia het volgende:
Hij kan toch gewoon aangeven welke voorwaarden voor hem bezwaarlijk zijn en waarom.
Wil je me gezelschap houden als ik in quarantaine ga? Zal ik je insmeren enzoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mensen kunnen het virus bij zich dragen en besmettelijk zijn zonder dat ze het door hebben
Ik mag idd wel aan yoga doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon jezelf insmeren, stijve huehue harken.
Nee, ik ben een van die zwakkelingen die niet ziek mag worden omdat ik anders dood gaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je me gezelschap houden als ik in quarantaine ga? Zal ik je insmeren enzo
Kom je erbijquote:
3 weken niet gefapt en toen voor record gegaan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:36 schreef Faxie het volgende:
Geen record gesprongen vandaagBaal een beetje want de potentie was er
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom je erbijgaan we elkaar insmeren
Klink leuk. In de praktijk ws 79 mannen en 0 vrouwen aanwezig.quote:
Kusje eropquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee, ik ben een van die zwakkelingen die niet ziek mag worden omdat ik anders dood ga
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
3 weken niet gefapt en toen voor record gegaan?
Ja, waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klink leuk. In de praktijk ws 79 mannen en 0 vrouwen aanwezig.
Ang3l incoming in 3....2....1....quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie woont er dicht genoeg in de buurt waar jij een privémeet mee wil?quote:
Voor Hali rij ik wel een paar uur hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie woont er dicht genoeg in de buurt waar jij een privémeet mee wil?
And they say romance is deadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor Hali rij ik wel een paar uur hoor
Op FOK!? Nee.quote:
Ik had al 14 dagen betalingstermijn geregeld. Maar hij had eerst een collega uitgebaggerd en toen ik hem belde vroeg ik naar de reden "de reden is dat ik gewoon niet meer wil leveren"quote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon aangeven welke voorwaarden voor hem bezwaarlijk zijn en waarom.
Is zijn goed recht natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had al 14 dagen betalingstermijn geregeld. Maar hij had eerst een collega uitgebaggerd en toen ik hem belde vroeg ik naar de reden "de reden is dat ik gewoon niet meer wil leveren"
2 tot 6 spelers, zelfs genoeg voor een SE.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een spelletje Hali Cali?
[ afbeelding ]
En als dat niet genoeg is...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
2 tot 6 spelers, zelfs genoeg voor een SE.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als dat niet genoeg is...
[ afbeelding ]
Hey die hebben wij ook. Lekker zenuw spelletje.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als dat niet genoeg is...
[ afbeelding ]
6 jaar en ouder, dat wordt vervelend.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
2 tot 6 spelers, zelfs genoeg voor een SE.
Daarom ook voorbehoedsmiddelen gebruiken want voor je het weet heb je...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
6 jaar en ouder, dat wordt vervelend.
Gelukkig houdt iemand wel je hand vast dan volgens het plaatjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
6 jaar en ouder, dat wordt vervelend.
Cherry Lips International Translationsquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Cherry Lips International Translations
Ik heb het gewoon gedaan. #stalkerquote:
All-in. Wel begrijpelijk in jouw geval. CL is dat halfslachtige niet waardquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon gedaan. #stalker
Precies. Voor CL kom ik altijd in beweging.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:25 schreef Yvie_lu het volgende:
All-in. Wel begrijpelijk in jouw geval. CL is dat halfslachtige niet waard
Waarom??!!!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is zijn goed recht natuurlijk.
Als bedrijf mag je zelf bepalen met wie je zaken doet.quote:
Misschien gewoon even doorwerken ipv Fok!ken en dan ben je eerder klaar met wat je wilde en kan je eerder naar huis ipv zeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar voor vandaag eigenlijk.
Gelukkig wel ja, je zou je snoepautomaat alleen maar kunnen kopen bij iemand waarbij je eerst naar alle wielerverhalen of buitenechtelijke wensen moet luisterenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als bedrijf mag je zelf bepalen met wie je zaken doet.
Dat is het juist. Het werk dat ik vandaag en morgen af wilde hebben is reeds af. Als ik nog even doorga vanmiddag ben ik alweer klaar met de planning van deze week.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien gewoon even doorwerken ipv Fok!ken en dan ben je eerder klaar met wat je wilde en kan je eerder naar huis ipv zeuren.
Ik heb mijn smeerseltjes klaar hoor mannenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gok dat jij te ver weg woont voor Faxquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb mijn smeerseltjes klaar hoor mannen
Ik heb ook altijd mazzelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik gok dat jij te ver weg woont voor Fax
Ik woon te ver weg voor Faxie.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb jij meer tijd met Faxie, dan heb jij ook mazzel
Oh dacht dat jij Limburg was.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik woon te ver weg voor Faxie.
Limburgquote:
Nee maar hij zit wel dicht bij de grens. Dus een stuk dichterbij dan Noord-Holland.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Limburg
Faxie is toch zeker geen limburger?
zolang hij er maar buiten zit danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee maar hij zit wel dicht bij de grens. Dus een stuk dichterbij dan Noord-Holland.
Ohwja, het andere zuidenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de buurt van @:Sammz
Jij bent nog niet op de hoogte van mijn goden status?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 12:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, je zou je snoepautomaat alleen maar kunnen kopen bij iemand waarbij je eerst naar alle wielerverhalen of buitenechtelijke wensen moet luisteren
Nee, niks met jequote:
Stomme PostNL die mn kaartje weer niet heeft bezorgd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, niks met je.
Je hebt geen kaartje naar CL gestuurd en reageert niet op haar pb. Wel een beetje lief zijn anders komt het nooit goed.
Ok, dat is wel een terechte klacht.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Stomme PostNL die mn kaartje weer niet heeft bezorgd.
Over twee weken niet meerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik woon in de buurt van @:Samzz
Tuurlijk, Utrecht is prachtigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hop dat je daar kan aarden.
Vast wel. Is me in Zeeland ook geluktquote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hop dat je daar kan aarden.
Vanuit Eeenske is alles goed natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel. Is me in Zeeland ook gelukt.
Andere mannen staan vast in de rijquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet gesmeerd willen worden door mij
Te verquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Andere mannen staan vast in de rij
Ison heb ik best veel geluisterd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:24 schreef Debsterr het volgende:
Leuk LP'tje besteld net(Sevdaliza - The Calling).
Haar nieuwe nummer is echtquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ison heb ik best veel geluisterd.
Ik voel een klikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ison heb ik best veel geluisterd.
Cali meteen jaloers.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om naar huis te gaan en de Chinees. An gisteren op te warmen.
Zag het op Insta! Hoe was het?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:31 schreef Ang3l het volgende:
@:Debsterr Gisteren naar Lucie geweest!
Duur. Niet super veel. Wel lekker. Leuk personeel. Heel mooi aangekleed.quote:
Ik voel teamwork aankomen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga haar niet afpakken van Koffiemeneer. Al zou dat voor Ang3l wel een opening geven.
Niet de moeite waard dusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duur. Niet super veel. Wel lekker. Leuk personeel. Heel mooi aangekleed.
Uhm.... ja toch wel.quote:
Tapas hapjes voor 15,- per hap. Dus in totaal ben je dan best wel wat kwijt.quote:
Hmm.. dat is wel erg aan de prijs ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tapas hapjes voor 15,- per hap. Dus in totaal ben je dan best wel wat kwijt.
We waren 110,- kwijt voor 2. En zat niet echt "vol".
dan bestel je toch iets anders?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:54 schreef CherryLips het volgende:
Oké ik ga wat bestellen bij Amazon maar ik heb toch helemaal geen boeken nodig?
Ze willen gewoon vreten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze hebben je gewoon gemist en zijn blij dat je er weer bent.
voldoende voor wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:56 schreef CherryLips het volgende:
1 Funko van Stephen King is ook wel voldoende, toch?
Sowiesoooooquote:
Weet je het inmiddels al?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:26 schreef Californium het volgende:
Krijg een appje met “ik heb een gekke vraag voor je”
En daarna radio stilte als ik ernaar vraag
Heel irritant dit
Of hij de voorbinddildo bij jou mag gebruiken?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:26 schreef Californium het volgende:
Heel irritant dit
Hij bij haar of zij bij hem?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Of hij de voorbinddildo bij jou mag gebruiken?
Hij doet ook alles om maar niet naar zijn vaste flexplek te hoeven hèquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:08 schreef CherryLips het volgende:
Q. was okay.
https://nos.nl/artikel/23(...)-geen-explosief.html
Ken het niet, zou even moeten luisterenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij vindt dat ook een goed album?
Neequote:
Van mij welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar CE wil me niet appenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:43 schreef Debsterr het volgende:
Andersom weten we al dat C.E geen moeite heeft met ontvangen.
Waarom zou een man in bezit van een penis een voorb.... bij de vr.... laat maar. Rare hetero's.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk ditquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
[..]
Van mij wel
[..]
Ja maar CE wil me niet appen
dat is echt super vervelendquote:Op dinsdag 18 februari 2020 16:26 schreef Californium het volgende:
Heel irritant dit
Moet me nog even fysiek en mentaal voorbereiden als ik dit allemaal lees.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
[..]
Van mij wel
[..]
Ja maar CE wil me niet appen
Dat vergeet je toch allemaal wanneer je haar eenmaal zietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet me nog even fysiek en mentaal voorbereiden als ik dit allemaal lees.
Net als na een bevalling. Dat vergeet je ook, tot je er voor de tweede, derde, vierde keer intrapt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat vergeet je toch allemaal wanneer je haar eenmaal ziet![]()
Ja echt héquote:
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |